Jump to content
AreK

Krótkie pytanie i krótka odpowiedź

Recommended Posts

Godzinę temu, Kirkal napisał:

patent na te plastiki inny niż polerka i folia

Na wszystko inne szkoda czasu i $. 

Wosk od manufaktura wosku interior Finish HD jest do tych elementów stworzony, ale on aby maskuje takie utlenianie, zmatowienie. Grube rysy tylko polerka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam w aucie Laguna III tak zwane "pół-skóry" które skórą naturalną nie są czy mogę na te "skóry" nałożyć Koch Refeesh? Czy jednak lepiej coś do skór.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spotkaliście się może z efektem przyciągania pyłków z mikrofibry przez szybę na której jest nałożona niewidzialna wycieraczka, czuć jak by szyba była naelektryzowana. 😛

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nigdy, przenigdy nie podszedłbym do auta z glinką bez mycia właściwego. Choćbyś 10 razy pianował auto to najpierw mycie potem glinka, nigdy na odwrót.
Tak oczywiście. Dałem 5.5 Ale nie jednoznacznie że wskazanie na mycie z wyższym priorytetem:(

Natomiast sezon, jesienno- zimowy koniecznie

1. Pre wash
2. Wash
3. Dekontaminacja
4. Glinka
:)


Wysłane z mojego SM-J330F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobry wieczór. Opowiedzcie mi proszę o EZR/EZRC (PSA). Pacjent to 407 2004, lakier w stanie "dst", niektóre elementy malowane ponownie. Brat zapytał, czy podjąłbym się polerki. Maszynę załatwię, ale chciałbym poznać charakterystykę tego lakieru (twardość, wykończenie, generalny komfort pracy, jakie pady/pasty, czy w ogóle powinienem się zgodzić (pierwsza polerka w życiu)).

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Bitek napisał:

Spotkaliście się może z efektem przyciągania pyłków z mikrofibry przez szybę na której jest nałożona niewidzialna wycieraczka, czuć jak by szyba była naelektryzowana. 😛

Dzisiaj dotknął mnie ten problem. Na bocznych szybach leży Glaco i przecierając dzisiaj po myciu szyby SSW fibrą  WS Gentleman +   zostało pełno pyłków

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, smerf91 napisał:

Dzisiaj dotknął mnie ten problem. Na bocznych szybach leży Glaco i przecierając dzisiaj po myciu szyby SSW fibrą  WS Gentleman +   zostało pełno pyłków

U mnie też leży glaco przeleciałem IPĄ i taki numer, ipa poszła na wafel później chciałem dopieścić niebieską fibrą od TENZI była już prana, zebrałem to fibrą do szyb. Efekt przyciągania był nadal szyba wydawała się mega tępa, ciężko było prowadzić po niej fibre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przecież to norma. NW zostawiają szybę mega tempą ale przy tym mega hydrofobową. Mikrofibra aż staje przy przecieraniu i dlatego coś z niej wyjdzie czasami. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, MMCzysci napisał:

Dobry wieczór. Opowiedzcie mi proszę o EZR/EZRC (PSA). Pacjent to 407 2004, lakier w stanie "dst", niektóre elementy malowane ponownie. Brat zapytał, czy podjąłbym się polerki. Maszynę załatwię, ale chciałbym poznać charakterystykę tego lakieru (twardość, wykończenie, generalny komfort pracy, jakie pady/pasty, czy w ogóle powinienem się zgodzić (pierwsza polerka w życiu)).

Ja mam 407 ale w innym kolorze. Lakier ori. Można uznać go do średnio miękkiego. Maszyna o skoku 8mm i pasta Polish usiagnalem spoko efekty. Tylko one step był robiony. 

  • Lubię to 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MMCzysci zakładając,  że to DA (na pierwszy rzut najlepiej 8mm) a lakier jest w słabym stanie spróbuj pasty "one step" (polecam 3D one) i np. żółty pad NAT. Pasta polish może okazać się słaba. Kwestia jak faktycznie ten lakier wygląda, czy masz warunki (garaż, oświetlenie...) i wystarczająco dużo czasu i wytrwałości 😉 co innego jeśli przygodę z polerka zaczynasz od nauki na pojedynczym elemencie, co innego startować od razu od "one step". 

  • Lubię to 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję. Widzę wiec, ze to chyba nie takie proste. Zatem wstrzymam się.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MMCzysci nie wstrzymuj się i jeśli masz dostępną maszynę, dodatki i garaż to spróbuj. Najwyżej zrobisz tylko kawałek auta. Zawsze to nowe doświadczenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit: wymyśliłem, jak sobie poradzę Jak dowiem się, jaką maszynę będę w stanie załatwić, to będę drążyć dalej. Tylko światło mam słabe :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siemka, wrzucał ktoś może CarPro Gliss'a na Essence? Siądzie to dobrze czy raczej nie warto? 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć. Czy istnieje jakiś dopasowany fabrycznie separator brudu do meguiar's foldable bucket składanego wiadra 9l? Jeżeli nie to czy ktoś z Was próbował ciąć ten standardowy 26 cm na mniejszy? Zastanawiam się czy ręcznie jakimś brzeszczotem ogarnę temat. Z góry dzięki za info.

Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cześć. Czy istnieje jakiś dopasowany fabrycznie separator brudu do meguiar's foldable bucket składanego wiadra 9l? Jeżeli nie to czy ktoś z Was próbował ciąć ten standardowy 26 cm na mniejszy? Zastanawiam się czy ręcznie jakimś brzeszczotem ogarnę temat. Z góry dzięki za info.

Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka


Mam takie wiaderka też. Tyko no name. Separator brudu mi sie nie widzi w nim raczej. Po pierwsze ścianki boczne nie są sztywne. Nawet jak wciśniesz docięty separator to i tak prędzej czy później wypłynie, chyba ze bardzo go obciążysz. Brud i tak będzie Ci leciał po ściankach w dół. Po drugie te wiaderka nie są zbyt wysokie. Separator jeszcze Ci je pomniejszy i wygoda z mycia spadnie. Do tego ryzykujesz uszkodzeniem ścianek przez separator.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

W jakiej proporcji użyć Ipy po cleanerze? 1:2?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lakieru mi to nie spali 🙂 ?

 

To będzie... 100 ml na 100 ml wody?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 17.11.2019 o 23:15, CarlosBlack napisał:

zakładając,  że to DA (na pierwszy rzut najlepiej 8mm)

A dlaczego nie 12 lub 15?

8 jest dobre, ale dla masochistów imo.

  • Lubię to 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@JPZ bo skoro zaczyna przygodę z polerką to niech pracuje powoli i dokładnie żeby jak najlepiej się wprawić. na wyścigi z czasem będzie mieć jeszcze czas. a czy dla masochistów? mam kilka maszyn ( 3 DA + rotację ) a mimo wszystko "finish" robię właśnie 8ką bo tak mi spasowało 😉 i wcale za masochistę się nie uważam 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Domel Jak dobrze pamiętam, to Ty zamawiałeś gąbki stożkowe do polerowania felg z alli? Jeśli tak, to podasz link do aukcji i pamiętasz może, jaki kolor oznacza jaką twardość?  Za nic teraz nie mogę znaleźć tematu lub postu odnośnie nich. 😉 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.