Jump to content

BiałyGTi

Moderator
  • Posts

    2,670
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    44

BiałyGTi last won the day on September 27

BiałyGTi had the most liked content!

5 Followers

About BiałyGTi

  • Birthday 09/27/1988

Informacje

Recent Profile Visitors

5,939 profile views

BiałyGTi's Achievements

Proficient

Proficient (10/14)

  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

880

Reputation

  1. @V1RU$ a używałeś Micro Restore Detergent bo jak dla mnie duzo duzo lepiej od SG czy WS badz ADBL. Porównania do nolle nie mam. Ale naprawde fajnie sobie radzi z fibrami
  2. @gordon w wiaderku od LK tez ten talerz nie jest ruchomy i nic sie z padami nie dzieje. Podczas czyszczenia pada i tek tej maszyny nie dociskamy tylko lekko ma dotylac. Wiec takie rozwiqzanie tez bedzie sie sprawdzac
  3. Aa to rozumiem ze jak uzywam BP 125 na zderzakach i lusterkach to juz nie jest dobrze ?? Bo trzeba uzyc mniejszej maszyny ??
  4. @gordon jak sa na wkręty to stoja
  5. Maszyn nie znam bo mam flexa wiec różnic ci nie wymienię bo ich nie znam. Ale wiem ze mialem 9mm która leżała 2 lata bez używania i poszla do sprzedania bo wszytsko dalo sie zrobic 15mm .
  6. Wszystkim sie da wyciac rysy nawet recznie ale ile czasu to zajmie. Kup 15 i zderzaki oraz lusterka tez oblecisz a z czasem dokupisz sobie 9mm. Dla mnie kupowanie 9mm jako jedyna maszyna to nieporozumienie. Szkoda czasu tym robic.
  7. @Bitek zobacz decatlon swojego czasu byly chyba 10 szt za 20 zl
  8. Normalnie prespray, szczotkowanie i plukanie zimna woda. Jak juz dosycha zaczesac pod wlos i tyle
  9. No i tu sie różnimy Panowie ze dla mnie to nie jest zabawa garażowa i nie mam czasu tracic 15h na korekte tylko robie ja np w 6-8 h i ide do domu spedzic czas z rodzina. Poza tym w 15 h wole dziabnac 2 auta no ale tym sie rozni jak ktos ma czas na zabawe a inny traktuje to jako prace zarobkowa.
  10. Tez polecam wiadra ws mocne fajne wiadra mino ze swoje kosztują. Same wiadra jak wiadra nic nie poprawiaja w myciu itd ale jednak majac takie „detailingowe” jakoś lepiej sie człowiek czuje jak moczy w nich reke
  11. To kup planetarke i tłoczenia ci nie straszne. @nossymialem 9 i nadawala sie ona do lizania lakieru szkoda czasu nia cos ciąć a wiadomo ze czas to pieniądz. Dlatego 15 jest najbardziej uniwersalna maszyna
  12. @alexander.p Enigma ciut lepiej wycina ale jak dla mnie i tak essence wygrywa
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.