Skocz do zawartości

BiałyGTi

Użytkownik
  • Zawartość

    1732
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    29

Ostatnia wygrana BiałyGTi w dniu 13 Luty

Użytkownicy przyznają BiałyGTi punkty reputacji!

Reputacja

259 Genialna

3 obserwujących

O BiałyGTi

  • Urodziny 27.09.1988

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Auto
    Golf GTi (XX Jahre) & Passat B6 & Audi A6 C4
  • Lokalizacja
    Ustka
  • Województwo
    Pomorskie

Ostatnie wizyty

2740 wyświetleń profilu
  1. BiałyGTi

    Powloka na felgi

    natryskowo wiecej idzie produktu bo czesc leci w powietrze. Ale czy aplikacja reczna czy natryskowa to dzialanie takie same
  2. Pasta na mikrofibre i zejdzie. Robi sie to pylow od klockow i jezdzie w deszcz
  3. BiałyGTi

    Powloka na felgi

    Co chciałbyś wiedzieć
  4. No to zalezy juz od was. Mnie to bez roznicy jaka to puszka bedzie krążyć po Polsce czy ta co gryzie czy ta szczerbata i niegroźna . Akcja fajna bo nikt takiej akcji nigdy nie zorganizowal (albo mi nic nie wiadomo na ten temat)
  5. to moze ja bede sponsorem i z chęcią WYPORZYCZE swojego "HardkoreWAX" ktorego kupiłem za 30 zł (była to pierwsza partia Dominika jak wchodził na rynek ) Pewnie sie nie jeden zastanawia dlaczego wypożyczę ??a no dlatego że chciałbym zeby za miesiac a moze rok jednak ta puszka wróciła (moze byc nawet pusta) ale zeby wróciła do mnie Wosk udostepnie za free aby ktos opłacis wysyłke co ty @Manufaktura Wosku na to ??
  6. BiałyGTi

    CarPro EliXir

    Goldzik robi mega robote . Wojtek dostales go odemnie to sobie sprawdz
  7. BiałyGTi

    CarPro EliXir

    Przed lepiej wyglada niz Po
  8. BiałyGTi

    Dziwne kropki na aucie

    No tego nie byl bym pewny wiec lepiej napisac
  9. BiałyGTi

    Dziwne kropki na aucie

    @Kostek88 jak lakker lipny to i mikrofibra przy scieraniu narobi rys. Ale moze zobaczyc tez zmywaczem. Powinno dac rade
  10. BiałyGTi

    Dziwne kropki na aucie

    zapylony jest lakierem, kup średnia glinkę i usuniesz to sam
  11. @Manufaktura Wosku Cos juz działasz moze z tymi testerkami zeby kupic ?? #niezafree
  12. tak wiem nie chciałem dołączać już furta ani Pada z MF bo by miejsca zabrakło hehe. Lubie ta paste bo ma ona sile ciecia ale wlasnie futro i 101 badz 105 i jest ogień. Ale 101 lubi tez przypylic z futerkiem dokładnie rotacja po sobie cos zostawiła to fakt ale skoro tyczy sie to Cięcia to wiadomo ze po tym wleci kolejny etap. Liczylem sie z tym ze po rotacji cos zostanie bardzo fajne pady sam ich używam i również polecam maja bardzo fajna wytrzymałość i nie robią sie tak szybko miękkie podczas pracy tutaj użyłem żółtego dlatego żeby to i jakoś cielo i jakoś wykończało jak by to miało byc takie grubsze ciecie to bym brał twarda gąbkę, pada z MF lub Futerko. Przyznam sie ze akurat w domu miałem akurat żółte 4 szt bo reszta padów jest gdzie indziej a juz nie chialo mi sie jechac po inne dlatego tez żółte na maszynach
  13. Jakiś czas temu robiłem tutaj w tym temacie porównanie DA 9mm (Lare 09) do Rotacji (Flex pe14-2) pare użytkowników uznało ze to bez sensu ze min to 15mm zeby cos bylo widać. I przyznaje mieli po czesci racje Wiec postanowiłem zrobić porównanie 15mm oraz rotacji a głownie chodzi i sile ciecia w podobnym czasie pracy maszyna @ghostty chyba chciałeś zobaczyć ? dobrze pamiętam ? Maszyny użyte podczas porównania: Rotacja - Flex PE14-2 Dual Action - Flex XFE Porównanie będzie polegać na tym ze zarówno maszyna Rotacyjna czy tez jej konkurent Dual Action dostana takie same gąbki w tym przypadku będą to "Żółte Nat-y" oraz taka sama ilość pasty tym razem porównanie będzie na dwóch rodzajach past. Pasty: 1. KochaChemie H8” 2. Meguair’s M101 Ilość przejazdów będzie sie równać Pięciu (od prawej do lewej, od dołu do góry, od lewej do prawej, od góry do dołu oraz ostatni przejazd z mniejsza prędkością od lewej do prawej) Poligon doświadczalny wygląda jak zwykle wspaniale (Zmatowienie jest po papierku 1500) Kazdego z pada impregnuje pasta oraz daje 2 groszki Lewa strona Flex PE14-2, zółty Nat oraz Kocha H8 Lewy środek Flex XFE, zółty Nat oraz Kocha H8 Prawy środek Flex XFE, zółty Nat oraz Megs M101 Prawa strona Flex PE14-2, zółty Nat oraz Megs M101 Strona po KochaChemie H8 Strona po Meguair’s M101 Całosc Wnioski: Żeby wyciąć te ryski do stanu jaki wyciela Rotacja z tego lakieru DA potrzebowało by jeszcze jednego dołożenia pasty i jej wypracowania, co kosztuje nas dodatkowy czas spędzony z maszyna. DA z pasta m101 od Megsa sobie totalnie nie poradziło, typowa pasta pod rotacje tam już pokazała pazur i mimo ze można by było nia zrobić kolejne 5 przejazdów bez jej dokładania (tu się ograniczaliśmy do 5 przejazdów zeby było sprawiedliwie). Te porównanie miało wam (tym co sie wahają bądź myślą co kupić) pokazać ile można czasu zaoszczędzić przy pracy z maszyna, czy to one step czy tez pełna korekta 3 etapowa. Wolny czas proponuje spędzić z rodzina bądź na forum . I zachęcam do nie zamykania się tylko z jedna maszyna tylko mieć i DA i Rotacje Pozdrawiam
  14. @boT wariaci sa ale sam wiesz jak jest trzeba tych padow kupic przynajmiej pare . A jednak to zawsze 100-150 zl zeby tylko sprawdzic jakosc padow. I tak nasze sprawdzanie danego produktu nie jest brane pod uwage. Bo przeciez ten co dostal za free jest rozpoznawalny w dziedzinie i jak on mowi ze sa mega to sa mega:p a ze zwykly gosc co moze i ma nawet wiecej doswiadczenia napisze ze to lipa, to zaraz go zjada ze glupoty piszesz i ze malo sie znasz bo osoba X powiedziala ze sa kozak . Tak to dziala
  15. nie poleca ?? a dlaczego ?? wytlumaczysz bo ciekawi mnie taka teoria. Czujniki sie sa na falach ultradźwiękowych tylko dzialaj za zasadzie kamery badz sterowanem sa UV (np czujnik deszczu badz czujnik zmieszchu) mozna nakladac smialo NW i inne w te miejsca nie zmiania to zasady działania ich omijac sie powinno bardziej od parktronika bo jednak zmieniasz grubosc powloki na nich i moga przekłamywac . Ale sa to tak male wartosci ze nie powinno nic sie dziać (tak zwany margines błedu pomiarowego} a te na szybie mozesz zakleic folia przezroczysta i beda dzialac tak samo

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.