Jump to content

Mumins

Użytkownik
  • Content Count

    467
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Mumins last won the day on November 30 2019

Mumins had the most liked content!

Community Reputation

169 Genialna

3 Followers

About Mumins

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Auto
    Civic VIII UFO 1.8
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
  • Lokalizacja
    Racibórz
  • Województwo
    Śląskie

Recent Profile Visitors

1,767 profile views
  1. Zakładam, że dekontaminacji też nie przeprowadzacie - zacząłbym od tego, bo to połowa sukcesu od siebie dodam Prima Amigo lub dowolny cleaner i jakiś budżetowy wosk, np. hi-temp albo 30ml HoW za kilka dyszek.
  2. Moim zdaniem daje mocniejsze światło w lepszych barwach. Latarka ręczna jest bardziej ergonomiczna. Cena też podejrzewam, że działa na plus. A jest jeszcze wątek etyczny pt wspieranie polskiej firmy (gdziekolwiek sprzęt jest produkowany). Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka
  3. +1. Również korzystam z całej palety ich sprzętu i moim zdaniem bije Scangripa.
  4. Wygląda mi to na nieudaną próbę wyprowadzenia papierami utlenionego lakieru.
  5. ENZO QD aplikowane 2.09, po trasie 2 x 430km i nocnym deszczu.
  6. Ja przyjmuję 3-4h do pełnego odparowania cleanera i jest git.
  7. 1. kamil598 - interior quick detailer 2. Grzechu23 - Dressing do opon 3.Marcin1992- zapach do wnętrza 4. Streat - CC Water gold tire coating 5. Eidos71 - Tire Coating (powłoka do opon). 6. Strus - dressing do opon patrząc po zdjęciu; patrząc po asortymencie to tar & glue remover 7. D@ViD - tire dressing 8. rygryss--- a może, szybka NW na szyby... 9. Mumins - stawiam na jakiś trwały produkt do zabezpieczenia plastików zewnętrznych (pół-powłoka)
  8. 1. Marcin1992 2 . keza 2. Streat 4. vlodek2532 5. kamil598 6. Kuba95 7. MrSiroko 8. RoBee 9. Domel 10. boxers123 11. krzygaj 12. AreK 13. Smerf91 14. Pawel_t11 15. KUBA46 16. Lotek900 17. Michał82 18. krzysg101 19. GLOSSY CAR 20. Pietras 21. powalla 22. gordon 23. Bare Shine 24. Lodowa 25. lukeu 26. Swift 27. antek1987 28. peciu 29. MMCzysci 30. dareme89 31. D@ViD 32. Qukie 33.Jacus 34. Dante05 35. PressionLife 36. Mumins
  9. 1.Lotek900 2. keza 3. Marcin1992 4. Streat 5. vlodek2532 6. kamil598 7. skoras5 8. Kuba95 9. RoBee 10. Domel 11. boxers123 12. Smerf91 13. krzygaj 14. AreK 15. Detailer13 16. darecki78 17. lukeu 18. Swift 19. Rychu 20. GLOSSY CAR 21.delpiotro 22. Pietras 23. powalla 24. gordon 25. Karbo 26. Bare Shine 27. maciek-drummer 28. Pawel_t11 29. Malik87 30. antek1987 31. lodowa 32. peciu 33. Hawk 34. MMCzysci 35. dareme89 36. Amvl 37. Mumins
  10. Nie ma filozofii, proces musi swoje zająć. LP jest cleanerem lekkościernym więc wypadałoby go jakoś tam wypracować, ale to przecież nie jest korekta czy nawet OS. Wystarczy zrobić przejazd góra, dół i po temacie. Może za długo wypracowujesz produkt i pracujesz na małych powierzchniach? Jasne, jak masz dzięki temu spokojną głowę to oczywiście rób po swojemu, natomiast i tak po wszystkim najczęściej odtłuszcza się lakier więc IPA/zmywacz i tak zdejmą te niedoskonałości - oczywiście mówię o określonych przypadkach. Ale jak czas się liczy, to niektóre czynności trzeba przyspieszyć
  11. Ja ostatnio przekonałem się do następującej kolejności i polecam ją, czyli: - po myciu właściwym suszę samochód, - aplikuję T&G na jeden element (najczęściej są to doły elementów od linii klamek, ponieważ tam pojawia się smoła - w przypadku mega szczurów, które stoją tygodniami pod drzewem - również elementy płaskie) - odczekuję 10-15 sekund, czystą mikrofibrę spryskuję T&G dla poślizgu i delikatnymi ruchami docieram produkt na lakierze, dzięki czemu czuję jak usuwam zanieczyszczenia oraz mogę skupić się dzięki temu na tych bardziej uporczliwych grudkach - jeśli jakaś się trafi i ją zbiorę, to wtedy mf na drugą stronę lub biorę świeżą i powtarzam sekwencję na kolejnym elemencie - (podpatrzone u White Details), - jak auto jest już obleciane T&G to wpada iron i po odczekaniu lub wzruszeniu go (te żelowe dobrze jest poczochrać żeby lepiej pracowały) wrzucam pianę, która wypłukuje chemię z zakamarków, - jeśli czuję, że auto jeszcze wymaga ingerencji, to glinkuję ręcznikiem. Przyjęło się, że zawsze trzeba (!) glinkować - tylko po co, skoro auto już jest doczyszczone? Dzięki takiej sekwencji praktycznie odszedłem już od tradycyjnej glinki, którą zazwyczaj ściągałem właśnie tę najgrubszą smołę.
  12. Mam go wrzuconego na samochód równo od miesiąca, ale to typowa weekendówka, wyciągana z garażu jak chcę sobie poprawić humor - także o trwałości się nie wypowiem, bo wygląda i jak w dniu aplikacji. Przejechałem od wtedy może ze 300km - raz myłem na dwa wiadra i dwa razy metodą rinse-less. Smarowanie bardzo przyjemne, robiłem kilkukrotnie test palucha i zasadniczo wychodzi na to, że możesz oblecieć całe auto o dopiero docierać (aplikacja przy temperaturze +/- 22 stopni). W kwestii wyglądu, na moim lakierze ciężko coś powiedzieć, bo jest wyprowadzony na lusterko - nie zauważyłem przyciemnienia, ale nabrał przyjemnego wet-looku. Kropling na elementach poziomych i górze drzwi jest obłędny, doły już zrzucają taką pół-taflą.
  13. Hej, Jeśli ten temat już się przewijał, to proszę o przeniesienie, ale nie mogłem nic znaleźć. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem ciągłego dobijania ciśnienia w mojej myjce Nilfisk z serii E. Gdy się nią pracuje, problem znika i nie ma żadnego przerywania, dobijania itp. W momencie gdy zaprzesta się pracy i nie wyłączy urządzenia, co 2-3 sekundy myjka zachowuje się, jakby brakowało jej wody i zaczyna dobijać ciśnienie. Od czego zacząć poszukiwania? Czy może być to kwestia uszczelnień?
  14. btw. @marco80 nie otworzył się gdzieś poza woj.śląskim?

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.