Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. BiałyGTi

    Excede Advanced APC

    @rygryss zeby cie nie klamac to tak robilismy sobie sami dla siebie porowania apc plus material i dydykowany prespray plus material i pod mokroskopem po chyba 10 razach bylo widac ze wlokna po apc sa w gorszym stanie niz po presprayu. Tyle ze nie byly to jakies mega mega zmiany ze sie rozpadalo czy cos, no ale bylo zauwazalne ze od apc ten materiał jest inny. Moze to przez szczotke moze przez apc tego na 100% nie wiem bo chemikiem nie jestem i nie wiem dokladnie.
  3. Nie bardzo wiem dlaczego chcesz użyć produktu, który nie jest bazowym zabezpieczeniem, a narzędziem do serwisowania. rozumiem, że chciałeś użyć Essence (bez plusa) zamiast korekty by ukryć wady, E Plus jako zabezpieczenie to mam dla Ciebie dużo tańsze i na pewno trwalsze rozwiązanie z lepszą ochroną i pełnoprawną powłoką zamiast Essence, który kosztuje 100, bierzesz pastę one step 45-60zł, może być modny ostatnio 3d one, zamist E Plus odtłuszczasz i wrzucasz łatwą i trwała powłokę cq uk3.0. 60zł za 10ml, chyba że masz duży samochód to 2x10ml za 120zł Bez udziwnień, sprawdzone rozwiązanie
  4. markrk

    ADBL Interior WOW

    na 1 stronie tego tematu chyba 6 zdjęcie , chyba nie jest zabronione posiadać wiedzę co stosuje się we własnym aucie, chodzi o skład chemiczny odpowiedz ADBL jest taka sobie, swiadczy o podejściu do klienta
  5. Ja taki "mniejszy" ręcznik używam tylko na wnęki i dotarcie jakiś zakamarków Ten moli sprawdza mi się od 2 lat
  6. To pytanie zmotywowało do poczytania... Spoko, potrafię się przyznać do palnięcia bzdury. Tym niemniej - brak odpowiedzi no moje pierwsze pytania: Zastanawiam się nad połączeniem tego z Essence + zamiast standardowej powłoki. Czy to dobre połączenie? Jak utrzymywać takie połączenie? Czy po położeniu CPE i następnie CPE+, co jakiś czas nakładać tylko CPE+, czy może wyczyścić wszystko (czym?) i cały proces od początku?
  7. vangsta

    Zapachy do autka

    @StreamHD trochę pachnie jak płyn do płukania taki niuchnięty prosto z bańki Jeśli lubisz klimaty zapachu świeżego prania (albo takiego lekarskiego kitla) to sprawdź sobie Lalique White - zapach który się kocha albo nienawidzi, często porównywany do zapachu świeżo wypranych koszul
  8. Nie strasz bo też kupiłem 23.02 a jeszcze jej nie testowałem.
  9. Dzięki wielkie:) zobaczymy czy pojawia sie zwolennicy DA:) zapewne czego nie wybiorę to i tak będzie to z korzyscia:) a ze wybrać musze to pewne. Trzeba podnosić swoje umiejętności:) Pozdrawiam
  10. mikrofibry czyste zawsze kupuje ze sklepu detailingowego, fakt biore te tansze, ale tam chyba nie powinno byc jakichs tandetnych, za kazdym razem piore je w szarym mydle w niskiej temp i bez wirowania, polerowalem jak bylo z 10stopni, jak dotykalem lakieru to byl ledwie nagrzany, kurde jezeli problemem moze byc mikrofibra, to faktycznie dosc mocno ja dociskam
  11. Tak wyjeżdżam piane do końca aż zacznie walić samą wodą. Mimo wszystko wytargam sitko i wymoczę w occie albo aluxie. Mam twardą wodę może się "zamieniło" ale skoro u Ciebie i u mnie piana z Citrus Foam wygląda podobnie to chyba wszystko mam w porządku.
  12. A mikrofibry czyste i dobrej jakości? Dajesz odpocząć lakierowi żeby wystygł? Może słabe odtłuszczenie i holsy robi nie dotarta pasta? Może za mocno dociskasz fibre? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  13. nie ma, czy po zakończonym pianowaniu, przelewasz przez pianownicę czystą wodę, żeby wypłukać chemię? Jeżeli nie, to masz prawdopodobnie czyszczonko.
  14. Pianownica jest zupełnie nowa używana trzeci raz bo dostałem myjkę plus pianownice od dziewczyny w prezencie gwiazdkowym. Skoro różnica jest tylko w cenie to czy seryjnie w techkarze nie siedzi taka sama wkładka? Jest sens kupować nową w takim przypadku?
  15. @Pływak , ceną.... jak kupisz zrób czyszczonko całej pianownicy
  16. Dzisiaj
  17. dzien dobry, mam problem z hologramami, otoz stosuje sie do wszystkich rad, tak jak czysty pad, dokladnie wyczyszczona powierzchnia lakieru, metoda zenitu, obroty nawet nie siegajace maks wg zalecen producenta, a mikroryski zostaja lakier cosmosschwarz (e39) czy naprawde moze to byc scieranie mikrofibra?
  18. W moim aucie będę zmianiał fotele. Wybór pomiędzy skórą ze środkiem z czanej alcantary a skórą (przód wentylowany, a tylna kanapa skóra). Auto jest garażowane na parkingu. Z tyłu często siedzi syn i czasami pies, który zawsze zostawia sierść. Czy jest problem z usunięciem sierści z alacantary, tka samo jak na tapicerce materiałowej? Czy łatwo jest ją utrzymać w czystości. Czego się obawiam w skórzanej tylnej kanapie: - zimą jak syn usiądzie to będzie zimno - latem jak się nagrzeje, to będize parzyć. Jeśli jest duży problem z alcantarą to biorę skórę.
  19. Dzięki, techkar na swojej stronie sprzedaje podobne po 10zł, czy one czymś się różnią od tych z aliexpress?
  20. do mnie tez dojechały szuwaksy, teraz muszę znaleźć dzionek na ogarniecie komory silnika
  21. @Pływak https://pl.aliexpress.com/item/1-pc-Ze-Foam-Lance-Filtr-Wysokiej-Jako-ci-Lance-Siatki-Tablet-Dla-nieg-Pianka-Generator/32918097850.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27425c0fRBRWHE Proszę bardzo
  22. ghost

    Infinity Wax Turbo6

    Będę fanem Twoich filmów, i na pewno każdy obejrzę! Kilka słów konstruktywnej (mam nadzieję) krytyki. Nagranie jest prześwietlone, trzeba będzie pokombinować żeby nie nagrywać w tak ostrym słońcu, albo z większą przysłoną. Film mógłby być krótszy, trochę się przeciąga. Sam przebieg: może fajnie by było kręcić w stylu 50/50 z taśmą i na mniejszym fragmencie. + zbliżenie w momencie aplikacji, + zbliżenie w momencie przed dotarciem gdy pojawi się haze (tu wygląda jak by był przezroczysty na filmie), są takie woski i utrudnia to aplikację na srebrnych lakierach. + zbliżenie po dotarciu i finalne 50/50 z powierzchnią bez lsp fajnie że jest beading, można dorzucić sheeting. Jak na pierwszą wrzutkę jest fajnie, a myślę, że będzie tylko lepiej
  23. Podlinkujesz ofertę na ali?
  24. Posiadam myjke Parkside i borykałem się z problemem piany z PA, bardzo kiepska wychodziła @rygryss polecał sitka z alli, zamówiłem i kiedy przyszło to popełniłem montaż i odkamienienie pianownicy. Efekt taki że mnie zatkało, w końcu mam bitą śmietanę ! Przy następnym myciu postaram się o zdjęcie
  1. Pokaż więcej elementów aktywności

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.