Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
16 minut temu, siewcu napisał:

Co lepiej zrobić z lakierem 70-90 um(Mazda) - one step typu DA + Sonax 04-06 czy AIO? Przed powłoką.

Najlepiej pełna korekta 😉 spokojnie masz jeszcze na to klaru

Opublikowano

@YOBACK, @powalla - oczywiście, że na wyczyszczonej powierzchni powłoka. Poprawić trochę stan lakieru używając AIO, po czym cleaner, IPA i dopiero wtedy powłoka.

@Gozdziu23 myślisz, że 3 kroki nie zjedzą klaru? Mowa o robieniu tego przez osobę bez doświadczenia, maszyna ADBL Roller a reszta to już nie mam pojęcia, bo jeszcze czekam na decyzję co z uszkodzeniem lakieru... Gdzie ponoć w jednym miejscu podkład nawet zniknął dziwnym sposobem.

  • Nie lubię 1
Opublikowano
3 godziny temu, siewcu napisał:

@YOBACK, @powalla - oczywiście, że na wyczyszczonej powierzchni powłoka. Poprawić trochę stan lakieru używając AIO, po czym cleaner, IPA i dopiero wtedy powłoka. 

@Gozdziu23 myślisz, że 3 kroki nie zjedzą klaru? Mowa o robieniu tego przez osobę bez doświadczenia, maszyna ADBL Roller a reszta to już nie mam pojęcia, bo jeszcze czekam na decyzję co z uszkodzeniem lakieru... Gdzie ponoć w jednym miejscu podkład nawet zniknął dziwnym sposobem.

Uważam że tym bardziej rollerem nie narobisz sobie kuku, co innego gdybyś miał lakier akrylowy jednoskładniwkoy z końca lat 80 🙂
Zrób sobie normalne cięcie na ile lakier potrzebuje Da na niższych gąbkach do tego typu maszyn przystosowanych, lecz jakieś bardzo twardej ex04-06 możliwe że byś potrzebował bardziej ściernej pasty, śmiało kupuj bardziej ściernego sonaxa ex06 a tego żóltego ex04 zostawisz sobie na wykończenie, po tym zabiegu powinieneś mieć w miare wyprowadzny lakiery, jak bardzo chcesz aio przed powłoke to możesz zamiast ex04-06 uzyć pasty gyeon primer(finish) lub car pro essence(aio) i później według zaleceń producenta użyć na tym powłoki, jaką chcesz kłaść powłoke ?

Opublikowano

Powłokę oczywiście pana naprawę 😄 jeśli trafiła się odpowiednia wersja... A o AIO myślałem, żeby zrobić to zamiast korekty ze świadomością, że po wyczyszczeniu lakieru jakimś cleanerem trochę rys jednak zostanie - a nie, że bardzo chcę 🙂 Po prostu jak zmierzyłem grubość lakieru to się lekko przestraszyłem, co prawda mniej niż 7x um nie było, no ale i tak trochę mało. Dodałem do tego słynna "twardość" japońskich lakierów i świadomość tego, że lekka przesada i trzeba będzie dany element malować i ryzyko jest jakie jest.... No cóż, trza malować słupek i iść po maszynę 🙂 

Opublikowano

@siewcu weź sobie żółtą gąbkę NAT i Sonax Perfect Finish na Rollerze i zobaczysz, że w zupełności wystarczy ale jeśli chcesz lepiej to na niebieskiej gąbce Sonax Cutmax albo Koch Heavy Cut i potem na żółtej Perfect Finish. 3 etapy to niepotrzebna strata czasu, a co do przesady z polerowaniem to zapewniam Cię, że nic takiego się nie stanie tym bardziej na maszynie DA, zwłaszcza, żę pasty, które Ci zaproponowałem to tzw "szybkie" pasty, czyli szybko się je wypracowuje. Cutmax to Robisz dosłownie 2 przejazdy z mocniejszym dociskiem na 3 biegu i 2 przejazdy z małym dociskiem na 4-5 biegu i potem tak samo z Perfect Finishem. Pozdro i powodzenia

Opublikowano

witam 

Dziś chciałem się pozbyć problemu parujących szyb , kupiłem CarPro Fog . Umyłem dokładnie szyby z zewnątrz i wewnątrz aby widzieć również ewentualne mazy . 

Nawet użyłem od środka zmywaczu do sylikonu . odczekałem aż wyschnie . Potem nałożyłem preparat na szyby od środka po około 8-10 minut zacząłem docierać  . 

Ale szyba jest nadal pomazana i tak jak by delikatnie zaparowana taka mgieła się unosi cały czas na szybie 😕 , nawet jak chuchałem to dziwna reakcja bo ta mgiełka znikała i zaraz nów się pojawiała ? 

Co zrobiłem źle ? 

Opublikowano
4 godziny temu, siewcu napisał:

Powłokę oczywiście pana naprawę 😄 jeśli trafiła się odpowiednia wersja... A o AIO myślałem, żeby zrobić to zamiast korekty ze świadomością, że po wyczyszczeniu lakieru jakimś cleanerem trochę rys jednak zostanie - a nie, że bardzo chcę 🙂 Po prostu jak zmierzyłem grubość lakieru to się lekko przestraszyłem, co prawda mniej niż 7x um nie było, no ale i tak trochę mało. Dodałem do tego słynna "twardość" japońskich lakierów i świadomość tego, że lekka przesada i trzeba będzie dany element malować i ryzyko jest jakie jest.... No cóż, trza malować słupek i iść po maszynę 🙂 

Odważni jesteście na tym forum, przy takiej grubości lakieru kłasc MR.Fixa z niewiadomymi rozpuszczalnikami w składzie 🙂
Ja już się dowiedziałem czym były dziwne plamy, które pojawiły się przez przypadkowe jego nałożenie i podziękuje za nie sprawdzone ala powloki, bez przyciemniania, to już lepiej aplikować sobie fusso 😉

Opublikowano
11 minut temu, Gozdziu23 napisał:

 to już lepiej aplikować sobie fusso 😉

fusso coat 12 to swego rodzaju fenomen w detailingu,

a w dodatku jest wszystkim, niby wosk, a jednak sealant, a w sumie to powłoka teflonowa (nikt nie definiuje, że musi być w płynie) 🙂

Opublikowano

mam problem z paprochami na błyszczących elementach w środku. Dekory w BMW e92 coś jak piano black, ścierki antystayczne, ircha i mikrofibra zostawiają ślady - pylą. 

 

Jest na to jakiś sposób? Jedynie obfite potraktowanie dresingiem coś pomaga, jedna z drugiej strony ciężko to później dotrzeć. 

Opublikowano
1 minutę temu, matson napisał:

mam problem z paprochami na błyszczących elementach w środku. Dekory w BMW e92 coś jak piano black, ścierki antystayczne, ircha i mikrofibra zostawiają ślady - pylą. 

 

Jest na to jakiś sposób? Jedynie obfite potraktowanie dresingiem coś pomaga, jedna z drugiej strony ciężko to później dotrzeć. 

U mnie problem rozwiązała bardzo dobra fibra

Opublikowano
3 godziny temu, ghost napisał:

fusso coat 12 to swego rodzaju fenomen w detailingu,

a w dodatku jest wszystkim, niby wosk, a jednak sealant, a w sumie to powłoka teflonowa (nikt nie definiuje, że musi być w płynie) 🙂

zauważ że na puszcze fusso nigdzie nie ma określenia wosk jest to COAT 😉 Jest to powłoka w postaci pasty

Opublikowano
23 minuty temu, matson napisał:

mam problem z paprochami na błyszczących elementach w środku. Dekory w BMW e92 coś jak piano black, ścierki antystayczne, ircha i mikrofibra zostawiają ślady - pylą. 

 

Jest na to jakiś sposób? Jedynie obfite potraktowanie dresingiem coś pomaga, jedna z drugiej strony ciężko to później dotrzeć. 

Ścierki/mikrofibry do szyb. Nie zostawiają paprochów. Do kupienia w każdym większym markecie.

Opublikowano
13 godzin temu, Gozdziu23 napisał:

Odważni jesteście na tym forum, przy takiej grubości lakieru kłasc MR.Fixa z niewiadomymi rozpuszczalnikami w składzie 🙂
Ja już się dowiedziałem czym były dziwne plamy, które pojawiły się przez przypadkowe jego nałożenie i podziękuje za nie sprawdzone ala powloki, bez przyciemniania, to już lepiej aplikować sobie fusso 😉

Czym? Lakier zjadło?

Opublikowano
13 godzin temu, Gozdziu23 napisał:

Odważni jesteście na tym forum, przy takiej grubości lakieru kłasc MR.Fixa z niewiadomymi rozpuszczalnikami w składzie 🙂

Mnie by było szkoda się tak narobić dla 200 zł oszczędności i dość niewiadomego efektu 😄

Opublikowano

Mnie by szkoda było tak pier... na tym forum o tej powłoce. Każdy nakłada na swój samochód co chce i się mu tego nie zabroni. Niemerytoryczna krytyka typu "ja bym tego nie kupił", "ale kit" którą widzę od X czasu niewskazana!

Opublikowano

Poorboys Nattys Wax White jakieś opinie? Na białego Mesia pod White Diamond albo Prima Amigo bym chciał go położyć. Jaki daje Look? Trwałość do miesiąca by mnie zadowolila.

Opublikowano

Qtechniq c5 vs qyeon q2 vs FX protect Wheel Armour.  Co najlepiej sprawdzi się na polerowanych felgach?

Opublikowano

Dzisiaj mała zabawa 2 rowery dokładnie oczyszcozn:

1. Excede

2. APC 1:2

3. Roton K2

4. Nałożenie wosku Fusso 12

5. Gyeon Q2 Tire na opony i na botniki plastikowe

wygląda bajecznie polecam taka zabawę.

Pytanjko mam własnie o Q2 Tire czy mogę to czyścić excede tire czy zejdzie ten specyfik i lepiej samą woda czyścić? Tu już mowa o samochodowych oponach.

Opublikowano

Gyeon Q2 Tire będzie dalej trzymać? Jak tak to super bo bałem się, że znowu będzie trzeba nakładac, nie tyle, że dużo czasu, ale drogie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.