Jump to content

Gozdziu23

Użytkownik
  • Content Count

    1,169
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Gozdziu23 last won the day on September 22 2018

Gozdziu23 had the most liked content!

Community Reputation

202 Genialna

About Gozdziu23

Informacje

  • Auto
    Mercedes Clk A208 98'
  • Województwo
    Łódzkie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No niestety dystrybutor jest jaki jest. Gloss coat aplikujesz jak wosk, czekasz 10 sekund docierasz i hej. Szkli pieknie, a pelny polysk osiaga po 2 tygodniach, tylko hydro nie jest to beading a sheeting, bo dla opti hydro to efekt uboczny
  2. gloss coat, seal to tak troche jak qw, tylko na mokry cyk i czesc
  3. Czasem jest tak jak qd na wosk. Założysz qd na czysty lakier jest lypa, słabe hydro praktycznie nic sie nie zmienilo. Ale jak jest chociaż resztka, resztunia wosku to i założysz to samo qd jest petarda.
  4. Nerta truck cleaner 200zł za 25l mega koncentratu, mozna kupowac w 50/100/cysternach
  5. a najlepiej poczekaj z miesiac i naloz sobie powloke z optimum, prostsze w aplikacji niż wosk.
  6. U Pana Szkatuły jest zawsze na miejscu i przez telefon można zakupić
  7. z qd to np last touch-a meguiar'sa, botox z rodzimej sceny też jest spoko. Ale ja w większości impregnuje no rinsem w 1:256 wychodzi najtaniej.
  8. ech2o to produkt posiadający w swoim składzie sio2, przyspiesza przez to niszczenie i twardnienie padów (zwyczajnie pady się "utwardzają" i nie pozwalają tak absorbować pasty w siebie) lepiej by było używać produktów bez sio2 np opti, mckee, wolfgang i inne Nie tyle co samym no rinse, co wiaderkiem pad washer, dzieki czemu pad mimo tego ze wilgotny nie jest mokry i nie chlapie. Proponuje szybki test przytrzymanie reki do pada kręcącego się na ma maszynei np dual 21, bez aplikacjo no rinse, oraz z aplikacją no rinse. Pad z no rinse-m nie bedzie nagrzewał i parzył ręki co jest bezpieczniejsze jak i nie pozwala paście rozbić swojego ziarna zbyt szybko (w systemie past optimum jest bardziej optymalną opcją niż mocny docisk) Kolega ghost wspomniał również o impregnacji padów QD, jest to też super opcja, ale nie kazdy qd sie do tego nadaje.
  9. Myslę że dwa słowa klucz NERTA oraz Stochmeyer, żadnych nawet niszowych produktów "detailingowych" ewentualnie dodać możesz lepszej jakości podlewkę np z shiniego. Odpowiedz jest prosta przy cenie 35zł za mycie nie zarobisz Jak chcesz miec "myjnie na dwa wiadra" to juz inna gadka Na myjni myje się inaczej . Pierwsze co to podlanie pojazdu produktem typu TFR oraz owady Następnie masz mycie na pianie, do tego raczej piany zasadowe a nie neutralne Nastepnie wchodzi hydrowosk, na pewno nie gyeon wetcoat Jak chcesz troche lepiej to atakuj Owady Piana lekko zasadowa Mycie szamponem Hydrowosk Wybranie w twoim zestawieniu pian neutralnych to chyba największa nieznajomość wiedzy w temacie mycia pojazdu, a szczegolnie na myjni gdzie to często gęsto samochody zasyfione szczury, na dodatek na myjni nie ma czasu czekania aż piana pogryzie. Nawet nie wiesz czym umyć koła, co to za myjnia gdzie nia ma kozak kwasu do kół który aż paruje Idź popracuj 3 miesiące n amyjni ręcznej to sie wszytkiego dowiesz, bez doswiadczenia cięzko jest dobrze umyc pojazd w dobrym czasie. My w 3 osoby, pamietam, w soboty robilismy 40-60 pojazdów to trzeba sie było na prawde sprężac i wszystko musiał byc jak w zegarku, tak samo dobór chemii i zaswiadczam ze nie było tam nic z detailingu ale nie było też patologii. Pranie tapicerki maxifi akurat ok
  10. @marco80 W pełni się zgadzam u mnei jest to najmocniejsza kombinacja Brayt 150mm + 3d aca500 + rotacja wchodzi to już na konkretne szczury. Futro fakt zostawia po sobie takie długie okrągłe zarysowania ale są stosunkowo łatwe do wykończenia. Ostatnim razem wykończenie lakieru skody po takim cięciu zrobiłem na raz maszyną 21 gabką złotą ccs oraz Hyper Polish. @marcelus Pad blue sdo z lake country to pad tnący moze byc opisany jako light cutting ponieważ w systemie lake country, to najlżejsza opcja cięcia potem juz wchodza furtra i mikrofibry bodajże Blue sdo/hdo / żółty ccs -> mikrofibra Osp (onestepowa) -> mikrofibra Hdo -> futerko low lint -> futerko hybrid wool fioletowo na piance z krótkim włosiem. (to tak uproszczone co LC ma chyba z opna 60 padów) Jeżeli czujesz brak mocy cięcie to albo wybrałeś zła kombinacje, albo źle rozbijasz ziarno pasty której używasz to nie wystarczy rozprowadzić na 2-ce i włączyć 6-ke i mocno dociskać Przy CarPro CC im większy nacisk na początku tym gorzej bo rozbijasz od razu pastę i dalej nie tnie, co najwyżej działasz temperaturą. Zaczynasz rozprowadzać na 1-2 bez docisku i tak samo 3-4 jedynie przy ciężarze maszyny, możesz docisnąć praktycznie na samym końcu jak pasta się już kończy. Jak widzisz że to nie podziałało sięgasz po mocniejszą kombinacje z padów/futer. Spróbuj sobie padów bardzo twardych, jak lubisz grzać powierzchnie, takich jak biały Flexipad bądź szary force pad z lake country ewentualnie przeskocz na ostre mf/futerko coś jak flexi prowool,lc low lint lub meguiars cutting microfiber. Jeżeli chodzi o meg'sa 101 to raczej bym już nie wracał do takich past, duzo pylą, szybko zasychają nie z tym raczej przyjemności z pracy. @Crasherbo rotacją to trzeba umieć pracować pragne przypomnieć że ostatniego superba, który był aż szary od myjni automatycznych a dopiero pod tą szarością ukryte były swirle, udało się ukończyć w 11h właśnie dzieki rotacji i szybkiemu wykończeniu, wraz z wnękami klamek.
  11. Ładnie to opisałeś, jak z podręcznika A tak w przykładzie praktycznym przy rotacji to bierzesz dobrej jakości futro, aplikujesz wybraną paste, która jest tłustawa i ma możliwości długiej pracy. Atakujesz wybrany element pojazdu w wymiarach 40x40 i praktycznie wypracowujesz pastę bez nacisku na 2-3 biegu, Ilość przejazdów będzie kosmicznie wielka, przy pastach jak koch czy menzerna moim zdaniem nie należy dopsikiwać wody czy qd-ka nie tworzymy aż takich temperatur a same pasty nie przepadają za zwilżeniem, według mnie tracą siłe cięcia. Co taka technika daje ? Bardzo dobrej jakości cięcie, pozbycie się zazwyczaj wszystkich swirli i względny brak bałaganu, mała ilosc hologramów oraz brak śladów po agresywnosci futra. Dobra sprawa przy miękkich lakierach, przy twardych szkoda czasu.
  12. kiedyś były, niestety imageshack stał się płatny i każdy wrzucający aby nadal zdjecia działały musi opłacić hosting. Temat jest z 2013r. czego wymagać
  13. mam stycznosc z myjnia z łodzi, pojazdy przyjezdzaja do mnie z zadeklarowaniem, myjac sie tylko na "kropelce" czyli myjni bezdotykowej automatycznej. Wyraźnie są mniej porysowane od tych do okoła, czy to myjni ręcznej czy bezdotykowej. jednak szału nie ma, fura nigdy nie jest idealnie domyta, rysy tez sie tworzą zazwyczaj na mas one stepa. Nie ma to podejścia z dwu wiaderkowym myciem i qd. No i drogo za 30zł masz mycie ręczne na myjni...

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.