Skocz do zawartości

Gozdziu23

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    982
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Gozdziu23 w dniu 22 Września 2018

Użytkownicy przyznają Gozdziu23 punkty reputacji!

Reputacja

129 Genialna

O Gozdziu23

Informacje

  • Auto
    Mercedes Clk A208 98'
  • Województwo
    Łódzkie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Gozdziu23

    Klar czy ceramika?

    Czasem tak w bmkach jest, slabo ulozone ktos pociagnal odkurzaczem i jest. BMW ma teraz troche problemow wlasnie z takimi pierdolami, czesto gesto pojawiaja sie na lakierze tez takie plamy jak by benzyna w wodzie, po roku na tym sladzie schodzi klar płatami, takze patrzec obserowca. A i to ze jest napisane leather dakota w konfiguracji nie znaczy ze to jest skora, tyly i boki to pewnie eko skóra, miejsce dupci to pewnie prawdziwa skora to pod nogami nie mam pojecia.
  2. Jak te kobyłki pod auto, chciałem sobie jakieś zakupić, a teraz widze wrocily do gazetki
  3. Ponieważ eraser jak i gyeon prep nie do konca maja zadanie odtłuścić powierzchnie, co przygotować ją pod aplikacje powłoki, nie wyjawiają ale zmieniają napięcie powierzchowne, poprawiając czepliwość, oraz zwiększając wyraźnie śliskość aplikatorka , tym samym poprawiając łatwość aplikacji. Jest to trochę inny typ produktu. Z aplikacją powłokami to jest tyle opinii co samych powłok, jedni wyjaławiają pod tępość, inni aplikują na primer-y jak essence, a jeszcze inni nie odtłuszczają wcale bo powłoka powinna mieć tak silny rozpuszczalnik że przebije się przez "oleje" Jak robimy korektę korektę, to albo 100% ipa albo mniejsza dawka zależnie od twardości lakieru, znam studia które robią tylko ipą 100% i nie maja niczego wiecej i żyją i da się tylko wszystko z głową i doświadczeniem co do danego lakier. Generalnie podwójne odtluszczenie ipą 100% na bogato pokazuje pełny obraz naszej roboty nawet zakryte pastą ruchy po papierze ściernym, w przypadku dedykowanych odtłuszczaczy często gęsto wychodzi za pierwszym razem. Rozpuszczalniki typu adbl,sg,fx,rrc,tac to wszystko dziala i robi troche lepiej niż ipa, za to jest droższe, nie które jak fx czy sg moim zdaniem są trochę słabsze i nie narobią szkód wyjaławiając zbyt mocno lakiery typu miekkie jak honda/uni a nie ktore sa mocniejsze jak moim zdaniem adbl/rrc Jednakże ja od dluzszego w arsenale mam FX,Ipa,Eraser chociaż po tych nie boli mnie głowa
  4. Wszystko jest cięzkie jak się nie umie Morke da się poprawić kolor niestety do ponownego lakierowania, jak by chcieli to mogli by sie z blendować ale to juz musiał by sie zajac dobry lakiernik
  5. Morke zetniesz, koloru raczej nie, chyba że reszta twoich elementów jest tak styrana i porysowana, ze jest az szara, przez co elementy świeżo polakierowane wyglądają ciemniej
  6. Spróbuj też ironem prawdopodobnie to tylko syf z felgi, jak nie to proponuje czymś delikatnym niż od razu włosy murzyn p1000 kosztuje 1.50zł, a nóż pojdzie i nie trzeba bedzie niczego malować
  7. @Domel Jaką folie będziesz nakładał ?
  8. Mnie pyli praktycznie zawsze, aczkolwiek powiem tak, póki gąbka jest nowa i czysta jest cudownie, z racji że pasta szybko robi się sucha moim zdaniem strasznie mocno osadza się w gąbce i przy krawędziach zaczyna pylić, mimo czyszczenia syf dalej siedzi w gąbce. Także używałem na 15mm plus pad nat biały swap i jest rewelacja, teraz latam na 12mm i wykończenie jest jeszcze lepsze przy moim zdaniem takim samym cięciu.
  9. shampoo mint był od samego poczatku
  10. A myślałem że aca 500 to ta najmocniejsza i własnie dedykowana pod Rotacje, ciekawa sprawa musze chyba zakupić 501, szczegolnie ze jest w promicji
  11. Z tym stopniowym dociskiem to taka troche bajka według mnie, użyć tak jak każdej pasty wypracować do lekkiej półwidocznego tłustego sladu wytrzeć i ju
  12. Do DA, polecam zakupić sobie clearcut-a, wypracowuje sie szybciej i robi o wiele lepsze wykończenie niż Aca500, osobiscie bardziej polecam Ace do rotacji, cholernie długo tnie i się nie przegrzewa . Wczoraj zaniedbanego CLC zrobiłem na dwa przejazdy 12mm skokiem, w kolorze obsisdian schwarz metalic Co to teraz jest za moda aby robic pełne korekty dualami, ja nie mowie ze sie nie da, ale ile to zabiera czasu, hobbystycznie to spoko, ale jak ktos kiedys chcial na tym zarobić, no tooo Genralnie jak jest pol samochód pół śmieć ale taki do przeżycia, to wskakujesz cięciem na rotacji z twardą gąbką i mocną scierna pastą, ścinasz praktycznie wszystko na raz może dwa, później wykańczasz burdel jeżeli jest dualem, i wchodzisz w jakis micro-jeweling, albo od razu ogarniasz holosy i hejka. Nie ma się co zastanawiać Dużo zależy od lakieru i samych umiejętności posługiwana się maszynami. Ja często robie z koleżką i on np woli przejechac dualem 2-3 razy, ja wole od razu wziąć rotacje.
  13. Najwiekszym minusem jest brak pracowania na kablu do gniazdka, iBird przy ambitnym cięciu leci bateria jak szalona, dodatkowo ma na niej mniejszą moc. Myślę że amatorsko hobbystycznie Liquid Elements może starczyc

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.