Jump to content

Hazelek

Użytkownik
  • Posts

    40
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Hazelek last won the day on March 24 2019

Hazelek had the most liked content!

About Hazelek

Informacje

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Hazelek's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

14

Reputation

  1. Jaka jest roznica pomiedzy Krauss P7 a Heckmann 800 . Ponoc Heckmann to ulepszony Krauss ale jest o dziwo tanszy,
  2. Jakies opinie na temat LARE LR24-125 PRO . Lub jakas inna rotacja do 1000 zl?
  3. Troche poczytałem i znalazłem LARE LR24-125 PRO . Kosztuje 1000 wiec spoko, cos o niej mozesz powiedziec ty albo ktos inny?
  4. Witam mam w planach zakup maszyny rotacyjnej, budżet gdzies około 1000 zł. Zauwazyłem ze w zasiegu tej ceny wybija się Krauss P7 i Lare EPL-12 . Czy są jakies inne, warte polecenia, jakies porady?
  5. BOUNCER'S VANILLA ICE WAX czy POORBOY'S WORLD Natty's Paste Wax Red ? Poorboy zrobi robotę czy warto jednak dopłacic do vanilla ice? Przed woskiem bedzie cleaner Prima Amigo. Moze cos innego co da maksymalnie duzo do wyglądu?
  6. Cały elemnt wyczyszczony dwa razy RRC Strong a z prawej dodatkowo jeden przejazd Colourlock Strong. Chyba jakas tam roznica jest
  7. prosze o dodanie do grupy rabatowej dhazelos@gmail.com
  8. 1.Jak wyczyscic i wypolerowac plastikowe klosze lamp od środka tak by nie narobic rys? Czy wgl to robic? 2.Jak wyczyscic zbiorniczek spryskiwaczy od środka? mam go luzem jak coś 3.Jest na forum jakis przedstawiciel scangripa? Mam problem z matchpen 2r a dokładniej przycisk właczania cięzko chodzi i czasami nie idzie go wgl nacisnąć.
  9. czyszczenie i polerowanie plastikowego klosza lampy od srodka? Jak to robic, czy wgl idzie tak zeby nie narobic rys
  10. Folia Ochronna Scotchgard 3M na reflektory po polerowaniu zda egzamin jako ochrona uv i kamyszki?
  11. Jest szansa na wyczyszczenie kostki brukowej z oleju, płynów hamulcowych itp?
  12. @Tomas22 @lukeu korekta będzie, poprostu po niej zalezy mi na jak najlepszym efekcie. Prima amigo i na to kiwami zrobi robote?
  13. Korekta będzie. Chodzi o jak najlepszy efekt nawet jezeli to bedzie dodatkowa praca
  14. to bedzie ale co do tego? Z tego co poczytałem to prima amigo bądź pb black hole robią robote i na to kiwami?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.