Skocz do zawartości

ghost

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1559
  • Rejestracja

  • Wygrane w rankingu

    30

Ostatnia wygrana ghost w dniu 7 Czerwiec

Użytkownicy przyznają ghost punkty reputacji!

Reputacja

480 Genialna

2 obserwujących

O ghost

  • Tytuł
    Miłośnik wet-looku i koneser połysku

Informacje

  • Auto
    sztuk dwa, deep black

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jaki samochód, jaki lakier ? Jeżeli jesteś na 100% pewien, że po korekcie i inspekcji było ok. To opcje mogą być różne, trochę zgadywanie, bardzo miękki lakier i porysowałeś ponownie. Albo wosk się źle dociera - to by była najlepsza opcja, bo haze od wosku schodzi po QD zazwyczaj.
  2. @Grzechu23 promo -15% aż się prosi do czarnego https://showcarshine.pl/woski-samochodowe/blackfire-black-ice-luxury-hybrid-wax-odkryj-na-nowo-prawdziwa-glebie.html Fajny jest
  3. Bez paniki, większość mocno hydrofobowych LSP do niedawna była tępa. Te śliskie miały brzydsze krople. Przykład bsd vs fk425. Fusso vs DG NGCC. Śliskie i hydrofobowe jednocześnie to była wcześniej mała grupa produktów, która dopiero teraz rośnie w siłę, zwłaszcza w postaci top coatów. Z czasem użytkowania przez zanieczyszczenia oczywiście każde lsp traci śliskość. No stress. Najłatwiej ocenić stan życia LSP po hydro. Nawet jak już połysk uciekł i śliskość też.
  4. nikt normalny nie woskuje samochodu co 1-2 tyg. Mowa o tradycyjnym użytkowaniu bo testy to potrafią być co 2 dni. Pokazowe woski o małej trwałości siedzą przynajmniej 3+ tyg. Masa wosków siedzi 2-3 miesiące. A zimowe jak Finis, Fusso, DG111 ... 4-9 miesięcy... Realnie zabieg przeprowadzisz może z 5 razy w roku bo zima odpadnie. TAK, cleaner śmiało można powiedzieć, że jest to jeden z najważniejszych etapów przygotowania pod wosk. według potrzeby, zależy w jakich warunkach eksploatujesz samochód, jak warunki łągodne, te mogą być co któryś raz, zresztą sam zobaczysz czy samochód "krwawi" Tu masz diagram:
  5. Namówiliście Przelew poszedł, jak paczka szybko dojdzie to po weekendzie będą testy na czarnym Jest jakiś zalecany czas do docierania, czy według uznania?
  6. ccwg Przyciemnia tylko na mocno zniszczonych lakierach, na idealnych zjawisko praktycznie niezauważalne
  7. jak świeże to spróbuj ciepłą wodą, potem trzeba będzię kombinować z chemią różną, szampon, tar&glue, apc, benzyna ekstrakcyjna
  8. Mieliście okazję wyrobić sobie opinię o Optic? Bradzo mało info w sieci o nim.
  9. Jak za drogo to nie kupować żeby obniżyli cenę. Albo wybrać inny, ale czy tanszy... ArtDeShine Nano Gloss Paint Sealant v3 kosztuje 130 CP Reload 150 Mothers Cmx 130 (710ml) Swissvax NE 130 (250ml) Gtechniq c2v3 137 Herrenfahrt spruhglanz 130 (300ml) Herrenfahrt ultragloss detailer 100 (300ml) Angelwax enigma qed 100 Zymol FG 100 (230ml)
  10. Wmasować w lakier z delikatnym dociskiem, wykonując tyle ruchów aż będzie gotowy do wytarcia resztek.
  11. Dobrze przechowywany powinien wytrzymać 4 lata bez niespodzianek, a przed użyciem wstrząsnąć i tak zawsze należy
  12. ghost

    Jaki szampon?

    To nie jest gruby kaliber, ale wydaje mi się, że ma wśród szamponów dość wysoką skuteczność usuwania filmu drogowego, więc mając na uwadze profilaktykę nie widzę zastrzeżeń żeby używać go na przemian z tańszymi szamponami. A być może jest to tylko placebo i dobry marketing jak np. z większością bezpiecznych pian. Poza autofoam i magifoam większość innych łagodnych pian w porównaniu z powyższymi niewiele robi. Równie dobrze można by było rozmiękczyć zwykły brud wodą. A i tak ludzie je kupują.
  13. ghost

    Jaki szampon?

    ValetPro Concentrated CarWash doskonale sprawdza się również z powłokami. Można śmiało mieszać, np dwa mycia nim a raz CarPro Resetem. Częstotliwość resetu zazwyczaj dobieramy zależnie jak szybko powłoka jest zanieczyszczana, bo u każdego warunki eksploatacji są różne Duraglossa miałem tylko 901, więc cieżko mi powiedzieć, super do wosków i sealantów, ale do powłok nie koniecznie bo coś tam delikatnie po sobie zostawia
  14. Nowej serii Kocha nie miałem jeszcze okazji testować dlatego jej nie wpisywałem w tym kontekście (aa w kontekście niemałej ceny). Starszy H8.02 potrafił delikatnie sypnąć pyłem, ale nie zawsze i nie uporczywie, jak na cięcie to przyzwoicie mało bałaganu zostawiał. Za to w kontekście wykończenia to ich legendarne Antiholo M2.01 zostawia wg mnie jeden z najlepszych połysków. Kozackimi pastami jak dla mnie są: CarPro ClearCut, bardzo mocno cięcie, rewelacyjne wykończenie jak na typ pasty agresywnej, zero pyłu, łatwe docieranie, w sumie to nie miałem się czego czepić. Tac System AllInOne - nie ma mowy o pyle, skutecznie usunęła hologramy i zostawiała piękny finish, łatwość pracy na wszelkich maszynach i na wszystkich rodzajach lakierów, od twardego audi przez średnie po miękkie. Bajecznie się dociera. Cena 70 za pół litra też rewelacja. Czepiłbym się tylko klasyfiacji tej pasty, wg mnie jest błędnie opisana jako One step, na to za mało wycina ryski, jest delikatna, wg mnie to fnish. Mając doświadczenie z tą pastą bardzo ubolewam, że reszta oferty Refinish jeszcze nie dotarła do naszego kraju. O 3d słyszałem dużo dobrego dlatego podobnie jak nowe kochy na pewno będę testował, nie umkną mi Mój poprzedni post miał ogólnie na celu podkreślenie, że większość wymienionych firm trzyma podobne ceny, a 3D nie są wyjątkowo wysokie. Powiedziałbym, że takie same jak innych w górnej półce premium.

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.