Skocz do zawartości

paperson

Użytkownik
  • Zawartość

    963
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    13

Ostatnia wygrana paperson w dniu 13 Lipiec

Użytkownicy przyznają paperson punkty reputacji!

Reputacja

228 Genialna

6 obserwujących

O paperson

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Auto
    Seat Leon
    BMW E36
  • Województwo
    Warmińsko-Mazurskie

Ostatnie wizyty

1937 wyświetleń profilu
  1. @CoolBreeze jeśli chcesz coś zdziałać na lakierze, to twarda strona tricolora lub nawet jakiś pad cuttingowy Słoneczko zostaw do wosków.
  2. paperson

    MOONLIGHT TacSystem Sio2 Spray

    @Arkeolowy widziałem efekt Twojej pracy w dziale "Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie". Warto jeszcze atakować po tych kilku h reload/cure?
  3. paperson

    MOONLIGHT TacSystem Sio2 Spray

    @Eidos71 @ghost pewnie nie wiecie... ale przez Was planuję krótki rozbrat z woskami
  4. @kaktusPL flexipiads: biały - cięcie (twardy), pomarańczowy - polish (średni), żółty - finish (miękki). Zacznij od średniego, jak nie będzie dawał rady, to zawsze możesz zmienić na biały.
  5. @kornik91 tylne spokojnie wyciągniesz samą pastą tnącą. Ostatnio robiłem tylne i DA, i rotacją. Przy tej drugiej trzeba bardziej uważać na temperaturę.
  6. @drqsho Jeśli kumpel ma już jakąś praktykę w używaniu rotacji, to poproś żeby Cię przyuczył, pokazał co i jak. Rotacja to fajne narzędzie, lecz początkującym sprawia więcej kłopotu niż DA. Łatwo ucieka z rąk i trudną nad nią zapanować. Kwestia wprawy. Można przez nieuwagę uszkodzić sobie lakier. Dobrze wpierw na jakiejś masce ze szrotu podziałać. Zawsze możesz ręcznie samym padem/trikolorem i pastą popracować. A nuż będziesz zadowolony z efektu.
  7. @kudlaty86 moim zdaniem kraussdb5800 będzie bardziej uniwersalny jako jedyna maszyna. Na początku przygody z korektą pewnie bardziej skupisz się na powierzchniach płaskich, niż detalach, więc większa średnica talerza w tym wypadku przeważa.
  8. Tak jak pisze @KHOT zawsze będę leniwcy, którym nie chce się przeczytać treści ostatniego posta. @StreamHD wg mnie jest jeszcze łatwiejsze rozwiązanie: dodać uprawnienia moderatora @Michał126 tylko do działu olejowego. @Administrator jest taka możliwość selekcji uprawnień?
  9. @Romanesku masz chociażby TUTAJ. Zapisz się w odpowiednim temacie na forumową zniżkę, to wyjdzie trochę taniej Kocha możesz śmiało kłaść i na opony, i na uszczelki.
  10. @KHOT uważam, że już mamy takiego fanatyka z dużą wiedzą... i jest to właśnie @Michał126 Ma anielską cierpliwość, choć jak widzę jest ona wystawiona na ciężką próbę.
  11. @silver001 spokojnie możesz przelecieć ipą. Odetka NW lepiej niż płyn do szyb
  12. @drqsho miejsca z przetartym klarem już niczym nie odratujesz. Pomoże tu jedynie ponownie lakierowanie. "Odzyskać kolor" możesz przez korektę, która usunie utleniony wierzchni lakier. Użyj do tego celu np. polerki DA z odpowiednim padem i pasty polerskiej.
  13. @Romanesku apc lub dedykowany cleaner do gum tire&rubber. Potem zabezpiecz sztyftem do uszczelek/dressingiem do tworzyw.

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

Obsługa graficzna

Magda Stępień

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.