Jump to content

Krótkie pytanie i krótka odpowiedź


AreK

Recommended Posts

Na jakim ciśnieniu pracujecie tornadorem? Kupiłem taki sprzęt z Lidla i na pudełku jest napisane że max 6.2 bar można zastosować i przy tym ciśnieniu on już słabo się kręci, przy 4 bar to prawie w ogóle dopiero na 8bar ładnie szybko się kręci. Czy wszystkie tak mają? 

Link to comment
Share on other sites

Ktoś mi wyjaśni jaka jest różnica między powłoką typowo na felgi, a powłoką na karoserie?! Oba podłoża są lakierowane tym samym lakierem. Chodzi o to, że felga przebywa w trudniejszych warunkach i powłoka jest mocniejsza czy o coś innego? 

Link to comment
Share on other sites

@zeea tak, głównie chodzi o temperaturę i ciężkie warunki na felgach. A lakier na felgach nie jest taki sam jak na karoserii bo na felgach, z tego co mi wiadomo, najczęściej jest lakier proszkowy 

Link to comment
Share on other sites

"Prostaff Tire Gloss Coat CC Water Gold dressing" - to faktycznie ma taki "gloss" robić? opony po kilku godzinach od aplikacji świecą się jak z festynu w pierdziszewie
Dokładnie tak.

Nie znam obecnie innego dresingu który dawałby aż taki połysk i tłustość opony jak ten od prostaffa. Jest meega gloss.

Możesz dotrzeć MF i będzie lepiej.

Odwdzięcza się za to bardzo długą trwałością.
  • Lubię to 1
Link to comment
Share on other sites

Żeby pozbyć się tzw skórki od pomarańczy na lakierze, warto od razu atakować mocną kombinacją pada + pasty ? Wiem, że w teorii lepiej jest nie walić z grubej rury ale może ktoś miał podobny przypadek 😛

Link to comment
Share on other sites

@grechut - aby pozbyć się "pomarańczowej skórki", sama kombinacja agresywnej pasty i pada nic nie da (chyba, że na mega miękkim lakierze). Najpierw musisz zeszlifować te niedoskonałości papierami, a dopiero potem wyciągać pozbawiony "pomarańczowej skórki" lakier pastami.

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, Eidos71 napisał:

@grechut - aby pozbyć się "pomarańczowej skórki", sama kombinacja agresywnej pasty i pada nic nie da (chyba, że na mega miękkim lakierze). Najpierw musisz zeszlifować te niedoskonałości papierami, a dopiero potem wyciągać pozbawiony "pomarańczowej skórki" lakier pastami.

Ok, od jakiej gradacji zacząć? 2000?

Link to comment
Share on other sites

Jaka powłoka jest najbardziej uniwersalna do stosowania zarówno na lakierowanym plastiku (dość elastycznym) i na lakierowanym metalu? Główny cel to ochrona przed robalami, wżerami po soku z żuka itd. Połysk i szklistość schodzą na drugi plan.

Link to comment
Share on other sites

@grechut Jasne że po papierze dadzą radę,  tylko potem jeszcze to wyprowadzić finishem, a jeśli nie da rady to pastą lekkościerną i wtedy finish. 

Z tym padem jeansowym to pisałem zamiast papieru.

Link to comment
Share on other sites

Wypłukany myjką, ale nie wymyty bug off może potencjalnie zrobić jakieś szkody? Nie mam ochoty na konkretne mycie, ale chciałbym z czystej przyzwoitości zlikwidować trochę cmentarzyska, które się wytworzyło na froncie.

Wyryte w skale z S20 FE 5G

Link to comment
Share on other sites

Jak zapewne kilka osób wie,  sprawiłem sobie chromowane felgi. Do mycia opon od lat używam ExceDe Tire and Rubber Cleaner,  jednak jest to zasadowy produkt i boję się że narobi mi szkód,  przebarwień,  zmatowień...

Polecicie coś dobrego,  a za razem mega bezpiecznego?

Link to comment
Share on other sites

Scangrip Multimatch 3 vs 8, ktos ma któraś z lamp i moze cos napisac? Potrzebuje do małego garazu oswietlenie panelu roboczego wspomaganego ledadvance rozwieszone na bocznych ścianach. 

Link to comment
Share on other sites

Jakie pady i pastę kupić pod onestepa czarnego bmw z 2018 roku? Dokładnie to jakaś szafirowa czerń czy coś w tym stylu. Polerka to shinemate ex605, przyjmuje pady 125mm. Planuję zrobić jednoetapową korektę przed położeniem ceramiki. 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 13.05.2022 o 17:02, MMCzysci napisał:

Wypłukany myjką, ale nie wymyty bug off może potencjalnie zrobić jakieś szkody?

Nie. Tylko, żeby ci nie zasechł.

Link to comment
Share on other sites

Potrzebuję kupić płyn do felg, najlepiej od razu 5l. Wybieram chyba między Binder wheel cleaner, Carlab Wheel Cleaner HD i ExceDe Ultimate Wheel Cleaner. Na niekorzyść Bindera przemawia rekomendacja mycia bez rozcieńczania (ewentualnie 1:1), a pozostałe dwa można spokojnie 1:10 i bardziej. 

Wybrać którychś z tych czy jest inny lepszy, raczej nie kwasowy, środek za +/- 100pln za 5l?

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Qukie napisał:

Potrzebuję kupić płyn do felg, najlepiej od razu 5l. Wybieram chyba między Binder wheel cleaner, Carlab Wheel Cleaner HD i ExceDe Ultimate Wheel Cleaner. Na niekorzyść Bindera przemawia rekomendacja mycia bez rozcieńczania (ewentualnie 1:1), a pozostałe dwa można spokojnie 1:10 i bardziej. 

Wybrać którychś z tych czy jest inny lepszy, raczej nie kwasowy, środek za +/- 100pln za 5l?

W tej kwocie polecę Brake Buster'a, którym fajnie ogarniesz także opony. Przyjemny i skuteczny w pracy jest nowy GS Alkaline Wheel Cleaner. Oba spełniają Twój wymóg "niekwasowości" 🙂

  • Lubię to 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.