Jump to content

marcelus

Użytkownik
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About marcelus

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Auto
    Espace III
  • Lokalizacja
    3city
  • Województwo
    Pomorskie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @Gozdziu23 wielkie dzięki za konkretne wyjaśnienia, przede wszystkim jak pracować CP CC bo nie jest łatwo znaleźć takie informacje na forum. Rotacja wpadnie w swoim czasie, na razie jeszcze będę próbować z DA. Zostanę póki co przy paście CP CC i spróbuje z mocniejszymi padami.
  2. Mi właśnie chodzi o twarde lakiery i większe rysy, tak żeby nie robić kilka podejść tylko machnąć to w dwóch maksymalnie. Ze średnimi rysami i na miękkim lakierze to praktycznie każda pasta tnąca i średnio twardy pad sobie poradzi. @ShiningCar wszystkie tutaj opinie są subiektywne, zwłaszcza te od partnerów forum Sam ostatnio mi odpowiadałeś w jednym z wątków, że CP CC ma minimalnie większą siłę cięcia od ACA500 @Crasher Pisałeś w pierwszym wątku że ulubiona kombinacja to Megs101 + żółta hybryda z Supershine, możesz jakoś porównać to do CP CC? Ja szukam jak najmocniejszej kombinacji do twardych lakierów, tak żebym nie musiał rotacji dokupywać. (póki co).
  3. @Crasher ten pad jest sdo jest opisany jako light cut? Jakiej dokładnie maszyny używałeś w tym przypadku? Wydaje mi się że w moim przypadku Hamron 15mm DA dużo słabiej tnie niż 21mm jakieś markowej firmy, stąd trzeba kombinację "wzmocnić" padem. U Ciebie większość past dobrze wytnie, kwestia bałaganu. Próbowałem CP CC z niebieskim NAT-em - średnio, z białym NAT-em Swap - tutaj faktycznie lepiej szło, także Royal Pads Thin Hard Pad - tutaj dobre wykończenie. Ale żaden z tych padów nie wycinał jak trzeba, myślę nad tym Supershine Neohybrid, ewentualnie z Fleipads futro. Co do pasty opinie są takie że ACA500 gorzej tnie niż CP CC.
  4. Szukam jakiejś mocnej kombinacji do cięcia na DA15mm, CarPro CC z niebieskim NAT-em w dwóch podejściach nie mógł sobie poradzić ze średnimi rysami. Zastanawiałem się nad zmianą pada na SuperShine żółta hybryda, ewentualnie futro z Flexipads, czy może powinienem też pomyśleć nad zmianą pasty, np Megs 101?
  5. Myślałem o tym mopie, ale zraziły mnie opinie na alle że rozlatuje się po kilku użyciach. Mowa chyba o kolejnych wersjach tego produktu, długo masz tego mopa?
  6. Czy ktoś może polecić jakiegoś dobrego mopa do mycia podłogi? Mam jakiś wyciskany protokątny, ale robi mazy, widziałem takie z dwukomorowym zbiornikiem, może coś takiego?
  7. @ShiningCar Przeczytałem cały wątek o pastach 3D, to co znalazłem to jednak siła cięcia w Carpro ClearCut jest dużo lepsza, dlatego pytam o porównanie tych konkretnych dwóch past. Chętnie bym spróbował 3D One, ale widzę nie jest dostępna na stronie.
  8. Czy ACA500 na DA15mm dużo gorzej tnie od Carpro ClearCut? Szukam coś na pierwszą korektę i zależy mi na łatwości pracy, czyli łatwe wymywanie i małe pylenie. Byłem zdecydowany na CP CC ale zastanawia mnie te pylenie i łatwość pracy. Do finishu myślę nad Sonax PF a Koch m3.02. Wiem, że temat wałkowany milion razy, ale od czytania już głowa boli, z kolei dzwoniąc po sklepach usłyszałem jeszcze inne polecane pasty i głowa tylko bardziej rozbolała
  9. Czy ktoś się orientuje czy kompresor Xiaomi da się bez problemu założyć na Epocę 10l?
  10. Czy led lenser p7 to następca p7.2? Widzę, że ma p7 ma 450 lm a p7.2 300, rozumiem że p7 także nada się do inspekcji?
  11. @KiziorDZN Zgadzam się, trzeba testować jak najwięcej Na tę chwilę mam dwóch faworytów, Moon Light kładziony na Carpro Essence, druga kombinacja to Finis plus jakiś QD. Jak tutaj nie będzie tego co oczekuje to spróbuje Wolfganga, chociaż wolałbym mieć środki w arsenale które odnajdą się także na innych kolorach lakieru. Dam znać na pewno która kombinacja finalnie wjedzie i z jakim skutkiem.
  12. @KiziorDZN Liczyłem na Twoją wypowiedź bo czytałem wcześniej Twój wpis o różnych testach na srebrnym lakierze Nie wiem czy dobrze rozumiem, używasz Cleaner z Megsa (Ultimate Compund lub Utlimate Polish) plus tylko QD z Prostaff? Angelwax wykreślam z listy, najbardziej zależy mi na looku/szklistości. Nie ma być tanio ani łatwo, hydro też nie jest najważniejsze, ma być najlepszy efekt szklistości. Aplikacja sama w sobie też nie musi być łatwa, z Fusso sobie radziłem to i z innymi chyba sobie poradzę Sam nie wiem czy nie skopałem coś z aplikacją BH DSW, bo Fusso zawsze nakładałem na jałową powierzchnię, a DSW nałożyłem na cleanera Dodo DJ Lime Prime nakładany maszynowo, nie wiem czy to błąd ale SG Morning Dew w ogóle nie podbił szklistości, co pięknie robił przy Fusso. Efekt jest fajny, ale inny, Fusso+ Morning Dew robił piękną szklistość. Wrzucił bym zdjęcia, ale na srebrnym to nikt i tak nie zauważy różnicy. Co ciekawe same felgi zrobiłem poprzednim systemem czyli jałowa powierzchnia->fusso->morning dew i felgi mają tą szklistość, lakier nie. @Speedy69 chciałem póki co uniknąć powłoki. Nie nakładałem nigdy powłoki chce najpierw spróbować na felgi i potem ewentualnie na lakier, ale te 3 razy do roku lubię pomiziać lakier woskiem. Jeżeli najlepszy efekt wow uzyskam powłoką, to jestem skory do tego rozwiązania. Na placu boju zostaje w takim razie Moon Light, House Of Wax Sapphire, BH Finis, Enzo SiO2 Wax w takiej kolejności. Do rozważenia powłoka. Fajnie jakby wosk nadawał się też na inne lakiery.
  13. To i ja odkopie delikatnie temat. Szukam dwóch rozwiązań (lato-zima) do srebrnego peugeota. Do tej pory używałem Fusso do ciemnych lakierów kupiony jeszcze do poprzedniego auta i to pewnie stara pierwsza jego wersja. Aplikacja na jałowy lakier, podbity QD SG Morning Dew (ta pierwsza edycja). W zasadzie był/jest to idealny zestaw, przede wszystkim świetna szklistość no i trwałość. Jako że Fusso na wykończeniu to chciałem coś łatwiejszego w aplikacji i kupiłem Blit Hamber DSW, tutaj efekt jest jednak inny. Jest ziarno, ale lakier jakby jaśniejszy, sam nie wiem czy to Fusso przyciemniał czy DSW zrobił z niego super czysty jasny srebrny. Podbity tym samym QD daje jednak inny efekt. Więc obecnie szukam to co dawało Fusso z SG Morning Dew, ale najlepiej żeby to robił bez QD. Czyli przede wszystkim szklistość, trwałość te 2 miesiące przebieg pewnie koło 2-3 tyś, cena raczej 200 zł to maks plus do tego cleaner i QD. Przewija się tutaj AngelBody AG, BH Finis, Enzo SiO2 Wax. dalej Wolflgang (tutaj z cleanerem wychodzi prawie 300?). W takiej kolejności je rozpatruję. Który z nich da najlepszą szklistość i fajnie wyciągnie ziarno? Ma być to zestaw na lato. Chodzi mi po głowie jeszcze Tac System Moon light nałożony na Carpro Essence i myślę że na tutaj może być niezła szklistość a i trwałość byłaby na poziomie Fusso. Ten zestaw rozpatruję głównie na zimę, ale może to będzie też dobry zestaw na lato.
  14. @wojtecki ja używam, generalnie daje radę ale do odkurzania typowej piaskownicy wole używać domowego elektroluxa.
  15. Zamierzać przed woskowaniem przejechać finishem peugota 407, kolor srebrny. Polerka DA Hamron, pady żółte i czerwone NAT. Poleci ktoś jaka pastą najlepiej się sprawdzi? Chce usunąć drobne rysy, bawić się w sam finish czy lepiej tylko cleanerem przejechać?

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.