Jump to content

Kaliber93mm

Użytkownik
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About Kaliber93mm

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Lokalizacja
    OSW

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @MrCleaner, wszystko w jak najlepszym porządku. Sklep spisał się świetnie w przeciwieństwie do DHL, z którym były małe perturbacje. Dzięki za miłe upominki.
  2. Proxxon sprawdzi się najlepiej na mniejszych powierzchniach, a idealnie do motocykli, skuterów, dekorów, wnęk i wszędzie tam, gdzie nie dojdzie coś większego. Zabawa małym Proxxonem na całym samochodzie może być trochę karkołomnym przedsięwzięciem, chociażby ze względu na średnicę talerza, aczkolwiek można zainstalować pad 54/70 mm, który ma już większą powierzchnię. Posiadam wersję z kablem i to naprawdę fajna maszynka do operowania w ciasnych miejscach, mocy z pewnością jej nie brakuje. Wersji bezprzewodowej nie miałem okazji testować, więc ciężko się tu wypowiedzieć, jednakże na yt jest porównanie wersji WP/E z WP/A (aku) i okazuje się, że przy docisku trzyma lepiej obroty niż wersja z kablem. Reasumując, świetny patent, tylko wypolerowanie całego samochodu to może być jazda bez trzymanki. Może jakiegoś Fiata 500 dałoby radę na większym padzie, ale sprzęt nie został stworzony do takich ekstremalnych zadań. A z drugiej strony większe polerki akumulatorowe to wydatek trzykrotny w porównaniu do Proxxona. Najlepiej byłoby mieć obie polerki.
  3. Kaliber93mm

    9H MrFix

    A propos DLUXa. Na jakimś zagranicznym forum wyczytałem, że po rocznym okresie działania pojawiły się jakieś plamy - czyt. powłoka wyzionęła ducha nierównomiernie. Co wtedy? O ile podupadajacego DLUXa można usunąć na lakierowanych felgach pastą finiszową albo ratować Essencem/ Reloadem, o tyle ciężko jest na chropowatym tworzywie wrócić do punktu wyjścia - wyjałowienia powierzchni po ceramice. Miał ktoś z Was jakieś problemy z powłokami ceramicznymi na tworzywach sztucznych?
  4. Pozostaje jeszcze Proxxon WP/E albo nowsza wersja - z akumulatorem. Do zestawu przedłużki, talerze - od 15 mm do 30 mm, pady i można śmigać. Zawsze to 1/3 cena iBrida w pesymistycznym scenariuszu, a sprzęt też porządny.
  5. Dzień dobry, uprzejmie proszę o przypisanie rabatu do konta: Kaliber93mm@op.pl Pozdrawiam serdecznie
  6. Harley - Davidson ma w swojej ofercie dedykowany środek do czarnych, matowych silników - Engine Brightener, ale cena jest jakaś kosmiczna 116 złotych za 311 ml. Pewnie podobną robotę zrobi WD - 40 albo Brunox Turbo Spray - do konserwacji broni palnej (tam też są matowe elementy), ale szczerze mówiąc, nie wiem jak zachowałyby się te preparaty przy wysokich temperaturach, w dodatku mogłyby być lepkie, a więc szybko łapać kurz itd.; no i takie rozwiązanie wydaje się mało profesjonalne, wręcz partyzanckie. Może warto spróbować z woskami w sprayu przeznaczonymi do lakierów matowych, ale znowuż ten sam problem - temperatura... LWG
  7. Mam do Was pytanko. Jak radzicie sobie z problemem tysiąca kłaczków po zetknięciu mikrofibry (Eurow Shagg) z lakierem (w szczególności czarnym)? Próbowałem energicznie potrząsnąć fibrę i coś tam wyleciało, ale efekt mnie nie satysfakcjonuje. Myślałem również o lekkim wypraniu ściereczki, ale z racji, że są nowe chyba się wstrzymam z tą czynnością. Mieliście podobny problem, czy tylko ja mam takiego pecha?
  8. To nie moje pierwsze i ostatnie zakupy w SCS. Jak zwykle sklep stanął na wysokości zadania. Ekspresowa przesyłka i znakomity kontakt. Według mnie najlepsi w swoim fachu. Szczerze polecam i pozdrawiam.
  9. Na Twoim miejscu nie stosowałbym zbyt dużego ciśnienia (najlepiej swobodne, z węża), uważałbym na okolice główki ramy, w okolice kierownicy (ryzyko wypłukania smaru lub innych oleistych substancji). Trzeba również uważać, by woda nie dostała się do zbiornika paliwa i do układu wydechowego. Jeżeli łańcuch napędowy nie posiada osłony zaleciłbym ostrożność, chociaż zawsze można nasmarować łańcuch, ale po co robić sobie dodatkową robotę.
  10. luko, żółty aplikator Megsa to nic innego jak Meguiar's Soft Foam Applicator Pad.
  11. Rozumiem, że najlepiej nakładać aplikatorem Megsa. Nakładać i polerować ruchami okrężnymi czy prostymi? Dodam, że lakier jest bardzo miękki, w dodatku czarny.
  12. Czy spotkaliście się już podobnym problemem? Głównie przy używaniu wosków DJ na ciemnych, zwłaszcza czarnych lakierach po nałożeniu i spolerowaniu wosku można czasami dostrzec efekt hologramu, spowodowany właśnie zbyt grubym nałożeniem lub też niewłaściwym spolerowaniem. Co radzicie drodzy forumowicze, aby ten problem całkowicie wyeliminować? Rozumiem, że w gorętsze dni, jakie ostatnio nas nawiedziły wosk należy zostawić na krótszy czas, w chłodniejsze zaś na dłużej, tak?
  13. CAR CRAZY, czy oferta testerów Meguiar's z serii Mirror Glaze będzie uzupełniona produktami #105 i #205? Uważam, że byłby to wspaniały pomysł, który dodatkowo przyciągnąłby kolejnych klientów. Czy jest taka możliwość?
  14. Już drugi raz kupuje w ,,ShowCarShine'' i muszę przyznać, że nie wiem jak oni to robią, ale przesyłka wysłana wczoraj Pocztą Polską dotarła dziś o godzinie 9:30 , szybciej niż kurierem! Sklep porządny, super i szybki kontakt, gratisy do każdej paczki, dla mnie rewelacja. Jeżeli chcecie mieć pewniaka, to wybierzcie ten sklep, gwarantuję, że się nie zawiedziecie.
  15. Efekt super! Jakie wrażenia po wosku Natty's Blue?

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.