Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na jakim ciśnieniu pracujecie tornadorem? Kupiłem taki sprzęt z Lidla i na pudełku jest napisane że max 6.2 bar można zastosować i przy tym ciśnieniu on już słabo się kręci, przy 4 bar to prawie w ogóle dopiero na 8bar ładnie szybko się kręci. Czy wszystkie tak mają? 

Opublikowano

@smerf91 no i super niestety plastik fantastik - taki znak czasów


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Ktoś mi wyjaśni jaka jest różnica między powłoką typowo na felgi, a powłoką na karoserie?! Oba podłoża są lakierowane tym samym lakierem. Chodzi o to, że felga przebywa w trudniejszych warunkach i powłoka jest mocniejsza czy o coś innego? 

Opublikowano

@zeea tak, głównie chodzi o temperaturę i ciężkie warunki na felgach. A lakier na felgach nie jest taki sam jak na karoserii bo na felgach, z tego co mi wiadomo, najczęściej jest lakier proszkowy 

Opublikowano
"Prostaff Tire Gloss Coat CC Water Gold dressing" - to faktycznie ma taki "gloss" robić? opony po kilku godzinach od aplikacji świecą się jak z festynu w pierdziszewie
Dokładnie tak.

Nie znam obecnie innego dresingu który dawałby aż taki połysk i tłustość opony jak ten od prostaffa. Jest meega gloss.

Możesz dotrzeć MF i będzie lepiej.

Odwdzięcza się za to bardzo długą trwałością.
  • Lubię to 1
Opublikowano

Żeby pozbyć się tzw skórki od pomarańczy na lakierze, warto od razu atakować mocną kombinacją pada + pasty ? Wiem, że w teorii lepiej jest nie walić z grubej rury ale może ktoś miał podobny przypadek 😛

Opublikowano

@grechut - aby pozbyć się "pomarańczowej skórki", sama kombinacja agresywnej pasty i pada nic nie da (chyba, że na mega miękkim lakierze). Najpierw musisz zeszlifować te niedoskonałości papierami, a dopiero potem wyciągać pozbawiony "pomarańczowej skórki" lakier pastami.

Opublikowano
3 minuty temu, Eidos71 napisał:

@grechut - aby pozbyć się "pomarańczowej skórki", sama kombinacja agresywnej pasty i pada nic nie da (chyba, że na mega miękkim lakierze). Najpierw musisz zeszlifować te niedoskonałości papierami, a dopiero potem wyciągać pozbawiony "pomarańczowej skórki" lakier pastami.

Ok, od jakiej gradacji zacząć? 2000?

Opublikowano

Jaka powłoka jest najbardziej uniwersalna do stosowania zarówno na lakierowanym plastiku (dość elastycznym) i na lakierowanym metalu? Główny cel to ochrona przed robalami, wżerami po soku z żuka itd. Połysk i szklistość schodzą na drugi plan.

Opublikowano

@grechut Jasne że po papierze dadzą radę,  tylko potem jeszcze to wyprowadzić finishem, a jeśli nie da rady to pastą lekkościerną i wtedy finish. 

Z tym padem jeansowym to pisałem zamiast papieru.

Opublikowano

Wypłukany myjką, ale nie wymyty bug off może potencjalnie zrobić jakieś szkody? Nie mam ochoty na konkretne mycie, ale chciałbym z czystej przyzwoitości zlikwidować trochę cmentarzyska, które się wytworzyło na froncie.

Wyryte w skale z S20 FE 5G

Opublikowano

Jak zapewne kilka osób wie,  sprawiłem sobie chromowane felgi. Do mycia opon od lat używam ExceDe Tire and Rubber Cleaner,  jednak jest to zasadowy produkt i boję się że narobi mi szkód,  przebarwień,  zmatowień...

Polecicie coś dobrego,  a za razem mega bezpiecznego?

Opublikowano

Scangrip Multimatch 3 vs 8, ktos ma któraś z lamp i moze cos napisac? Potrzebuje do małego garazu oswietlenie panelu roboczego wspomaganego ledadvance rozwieszone na bocznych ścianach. 

Opublikowano

Jakie pady i pastę kupić pod onestepa czarnego bmw z 2018 roku? Dokładnie to jakaś szafirowa czerń czy coś w tym stylu. Polerka to shinemate ex605, przyjmuje pady 125mm. Planuję zrobić jednoetapową korektę przed położeniem ceramiki. 

Opublikowano
W dniu 13.05.2022 o 17:02, MMCzysci napisał:

Wypłukany myjką, ale nie wymyty bug off może potencjalnie zrobić jakieś szkody?

Nie. Tylko, żeby ci nie zasechł.

Opublikowano

Potrzebuję kupić płyn do felg, najlepiej od razu 5l. Wybieram chyba między Binder wheel cleaner, Carlab Wheel Cleaner HD i ExceDe Ultimate Wheel Cleaner. Na niekorzyść Bindera przemawia rekomendacja mycia bez rozcieńczania (ewentualnie 1:1), a pozostałe dwa można spokojnie 1:10 i bardziej. 

Wybrać którychś z tych czy jest inny lepszy, raczej nie kwasowy, środek za +/- 100pln za 5l?

Opublikowano

@Qukie Ja bym zaproponował ProElite NanoFactor - Niby jest to zasadowa piana aktywna, ale z oprysku też daje radę dobrze. Ma inhibitory korozji.

Do regularnego mycia 1:40 będzie aż nadto.

Opublikowano
3 godziny temu, Qukie napisał:

Potrzebuję kupić płyn do felg, najlepiej od razu 5l. Wybieram chyba między Binder wheel cleaner, Carlab Wheel Cleaner HD i ExceDe Ultimate Wheel Cleaner. Na niekorzyść Bindera przemawia rekomendacja mycia bez rozcieńczania (ewentualnie 1:1), a pozostałe dwa można spokojnie 1:10 i bardziej. 

Wybrać którychś z tych czy jest inny lepszy, raczej nie kwasowy, środek za +/- 100pln za 5l?

W tej kwocie polecę Brake Buster'a, którym fajnie ogarniesz także opony. Przyjemny i skuteczny w pracy jest nowy GS Alkaline Wheel Cleaner. Oba spełniają Twój wymóg "niekwasowości" 🙂

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.