Skocz do zawartości

Krótkie pytanie i krótka odpowiedź


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

Jak to jest z DLUXem na plastikach? W instrukcji dołączonej napisali, żeby docierać po minucie a na plastikach teksturowanych nie docierać w ogóle natomiast na stronach sklepów jest napisane żeby dotrzeć po 10-30 minutach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, kamil598 napisał:

Jak to jest z DLUXem na plastikach? W instrukcji dołączonej napisali, żeby docierać po minucie a na plastikach teksturowanych nie docierać w ogóle natomiast na stronach sklepów jest napisane żeby dotrzeć po 10-30 minutach.

Na lampach / reflektorach docierałem po minucie, lekki opór ale później już bez problemu. na plastikach zewnętrznych / słupku B na drzwiach docierałem po 5-10 minutach, ale tylko gdy zauważyłem że w którymś miejscu jest nadmiar. 

  • Okay 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Streat napisał:

Panowie pytanie czy na matowe felgi mogę kłaść zwykłą ceramikę? Typu dlux/aqua? Kolega przywiózł mi matowe nowe felgi do zabezpieczenia i nie wiem co na to położyć 

Dedykowany jest Gyeon Q2 matte.

 

Ja wykonałem tylko kilka prób zwykłą powłoką i nasyciło mi kolor, ale to za małe doświadczenie z mojej strony z matami

 

Esoteric twierdzą, że stosują masowo zwykłe powłoki na mat i satynę

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

dzięki @BiałyGTi @ghost ❤️ Sa to dość drogie felgi wiec wołałem zapytać a jeszcze znajomy ma na porschaku nowe matowe/satynowe felgi i tez juz sie pytał czy mu zrobie wiec wolałem sie upewnić 😄 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

@Streat mozesz normalnie kłaść kazda jaka masz . Na macie np pieknie siada uncr mega przyciemnia i trzyma jak wściekły. Ale aqua tez spoko siada. Jaka masz taka aplikuj 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, D@ViD napisał:
Obydwa. Porównasz i sprawdzisz który bardziej Tobie odpowiada

Mam WOWa i mi pasuje, ale szukam czegos nowego / innego zeby sie nie znudzilo 😉 wezme na probe male opakowanie

Thx

Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do znawców lakierów Francuzów - EZRC, częściowo ponownie lakierowany. 400 + twarda i 3500 + średnia/miękka gąbka NATa to dobra kombinacja? Wiem, wiem "przekonasz się sam", ale może ktoś mnie zatrzyma, zanim zrobię coś głupiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, MMCzysci napisał:

Do znawców lakierów Francuzów - EZRC, częściowo ponownie lakierowany. 400 + twarda i 3500 + średnia/miękka gąbka NATa to dobra kombinacja? Wiem, wiem "przekonasz się sam", ale może ktoś mnie zatrzyma, zanim zrobię coś głupiego emoji6.png

2 tygodnie temu robiłem EKQD ( 2005r C4 VTS ) również miejscami lakierowany i wyszedł One Step robiony 3d ONE + 4CR Bordowy. 3D One + 4cr żółty sporo mniej wyciął, a wykończenie to samo, coś tam wyciął ale też nie za dużo Sonax Perfect Finish + 4CR żółty / bordo. Jak masz Menzerne 2500 to zacznij od niej + żółty (średni) pad. I potem decydujesz czy jest okej, czy "chcę więcej" i wtedy twardy pad + 2500 a jak nadal mało to 400 + twardy pad. 

U mnie kolejność była taka: 

1. 3d ONE + żółty 4cr -> ujdzie, no ale chciałem czegoś więcej.

2. 3d ONE + bordo 4cr -> jest git, no ale spróbujmy Sonax-a, (1 wsze w życiu podejście do tej pasty i..) 

3. Sonax Perfect Finish + żółty 4cr -> nope, nie tędy droga .. nawet lakierowanego spojlera nie wyciął tak jak bym chciał (choć wykończenie fajne, ale 3d one tak samo wykańcza .. )

4. Sonax Perfect Finish + bordowy 4cr -> lepiej, ale dalej o krok, może dwa w stosunku do kombinacji nr 2

5. Powrót do 3d ONE + Bordo 4cr (75 + 125mm) i w ten sposób zrobiony cały lakier. ( Do tego tylne lampy w 3 krokach), i przednie ruszone żółtym 4cr + 3d ONE. Nie wiem czy C8 ma słupki B w jakichś sposób lakierowane, ale C4 miała i zrobiłem je 3d ONE + żółty 4cr. 

W jednym miejscu podjąłem się wyciągnięcia wkurzającej rysy, papier 2500 potem 3000 i konieczne było użycie 15mm DA + Pro Wool od Flexipads, a po tym kombinacja jak na reszcie auta. 

Lakier w miarę wdzięczny, choć wiele miejsc musiałem przyatakować dwukrotnie. Masa swirli oraz miejscami grubsze rysy, ale większość ładnie zeszła (fot niestety nie robiłem) 

 

20200827_195554.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na słupkach jest coś ala czarny metalik - wrzucałem foto w moim temacie.
Wielkie dzięki za podpowiedzi koledzy, zobaczymy co z tego będzie. Tragedii nie ma, więc może faktycznie nie ma co się upierać przy 400 - słyszałem, że 2500 bardzo łatwo wykończyć, wręcz niekiedy nie potrzebuje finishu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Grzechu23 napisał:

Ten nowy GS?

A różni się od starego? Jeśli tak to sorry za wprowadzenie w błąd. Nowego nie testowałem. Wiele produktów po prostu zmieniło tylko nazwę/etykietę. Nie wiem jak z dressingiem do wnętrza. Stary nie wnosił nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1, Odtłuszczenie lakieru przed polerką - czym? W jakiejś relacji na forum widziałem w tej roli Ludwika...

2. Jeden przejazd - to znaczy ile?

Lewo-prawo, prawo-lewo, lewo-prawo, prawo-lewo. Potem góra-dół, dół-góra, góra-dół, dół-góra. Czy dobrze rozumiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, MMCzysci napisał:

1, Odtłuszczenie lakieru przed polerką - czym? W jakiejś relacji na forum widziałem w tej roli Ludwika...

2. Jeden przejazd - to znaczy ile?

Lewo-prawo, prawo-lewo, lewo-prawo, prawo-lewo. Potem góra-dół, dół-góra, góra-dół, dół-góra. Czy dobrze rozumiem?

1. Przed polerka nie musisz odtłuszczać,  jedynie zadbaj o przygotowanie lakieru.

2. Dokładnie tak jak napisałeś,  na fragmencie wielkości 3x3 pada. 

Nie śpiesz się zbytnio, miej zapas fibr i IPE do wycierania pasty i inspekcji po zrobionych paru przejazdach. 

Powodzenia 🙂

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim! Potrzebuję porady odnośnie pasty. Posiadam Audi TT z 99 roku. Lakier koloru czarnego. Lakier ogólnie w dobrym stanie. I teraz pytanie jaką pastę polecacie do one step'a? Zabezpieczany będzie Softem 99.

PS. Może jest tu może jakiś dobry specjalista detailer ze Śląska, który podjąłby się korekty w dobrej cenie? Dzięki za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Czy do tego uszkodzonia będę potrzebował płynnej skóry? Jest to starty naddatek skóry na łączeniu przy szyciu. Jeśli tak to ktoś zna patent aby wypełnić to miejsca tak aby wyglądało podobnie jak z drugiej strony? Chodzi głównie o szwy i przerwę.

Myślalem żeby sama przerwę odwzorować nitka lub sznurkiem przed nałożeniem skóry i potem ja wyciąganac i dopiero obrobić aby uniknąć zaklejenia łączenia płynna skóra. 117bf80395bc73f0c803b078a46ab842.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.