Jump to content

FilipO

Użytkownik
  • Posts

    411
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

FilipO last won the day on August 31 2020

FilipO had the most liked content!

About FilipO

Informacje

  • Imię
    Filip
  • Lokalizacja
    Głogów
  • Województwo
    Dolnośląskie

Recent Profile Visitors

1,311 profile views

FilipO's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • Very Popular Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

130

Reputation

  1. 1. Adus1234 (w sharanie wnetrze duze i jest na zcym testowac :)) 2. Mumins 3. MMCzysci 4. adi1509 5. Zenek_M 6. D@ViD - dużo interiorów QD posiadam do porównania 7. FilipO
  2. Przy Sofcie warto pamiętać o tym by wyczyścić pióra wycieraczek + po nałożeniu Glaco na szyby, wrzucić je też na pióra wycieraczek, w 90% przypadków eliminuje to zatrzymywanie się wycieraczek na szybie.
  3. Dodo Juice Lime Prime możesz i ręcznie i maszynowo. Ręcznie co prawda nie próbowałem, ale maszynowo z czarnym finishowym padem obskoczenie małego auta zajmuje jakieś 20-25 minut już z dotarciem (zebraniem) cleanera. Bo docierania tutaj w zasadzie nie ma
  4. Rupes Uno Protect + Bead Maker* Mega śliskość, fajnie odświeża, auto kompaktowe w 2.5h przelecone razem z myciem. Jedynie kwestia odpowiedniej ilości żółtych padów.
  5. Muszę kiedyś spróbować, ale napierw UK 3.0 w 2 warstwach musi dokonać żywota .. a na to się nie zabiera .. po 1.5 roku 1 warstwa na dachu powoli umiera, a reszta się trzyma pomimo katowania zasadami, myciem kwaśnymi szamponami, WS-ami.. no ale w końcu ją muszę zdjąć.
  6. Na Avensisa T27 pójdzie +/- 2 10ml butelki CQ 3.0 + 1x 10ml SIC-a. Czas ok. 1h między warstwami UK, potem bodaj godzina do SIC-a Finish ? Sonax PF. Ale musisz pamiętać że powłoka rys nie przykryje, i warto lakier porządnie przygotować -> szczególnie na ciemnych lakierach.
  7. Sprawdź ofertę Techkaru, ja do Vertigo 26 wziąłem 15m w stalowym oplocie -> wąż waży z jakieś 6-7kg, ale jest mega solidny, wręcz pancerny. Kompletnie inna bajka niż ten dodawany do myjki. Ma dwie wady - wagę i sztywność.
  8. FilipO

    Glaco Roll On MAX

    Wilgotna, później sucha. Być może za dużo NW na szybie było ..
  9. FilipO

    Glaco Roll On MAX

    Jak dogadujecie się z Roll ON Max ? Z glaco nie miałem problemów. Przy Roll On Max zostają high spoty, gdzieniegdzie kratka zostaje po dotarciu .. Oczywiście aplikacja zgodnie ze sztuką.. W 2 przypadkach na 3 zostały ślady, musiałem w tych miejscach ją ponownie aplikować -> pomogło, ślady zostały zebrane .. Z Ultra Glaco nie miałem problemów ..
  10. Bez wygniecenia w temp panującej w kotłowni, blisko 22-23C i niska wilgotność ponad 24h. Po wygnieceniu, usunięciu z niego nadmiaru wody gdzieś bliżej 12h do pełnego wyschnięcia. Po wygnieceniu, odwirowaniu w wiadrze jest po chwili gotowy do dalszego użycia. Taka szybka, 5min przerwa na czyszczenie pada i lecisz dalej. A w tym samym wypadku, ale po odłożeniu pada do ciepłego miejsca to jakies 2h do całkowitego wyschnięcia.
  11. APC od Kocha. 1:10 w pianowniczce małej, psikasz na pada, rozsmarowujesz, ciepła woda wyplukujesz, jakaś szczotka, choćby i szczoteczka do zębów czyścisz, wyciskacz nadmiar wody. Potem fibra na blat, pad na fibre, musisz go lekko obtłuc tak by wodę oddał. Wrzucasz lekko wilgotnego pada na maszynę, i odwirowujesz do wiadra resztki wody. Ale z umiarem, bo jak wrzucisz 4-5 bieg to szukasz pada po całym pomieszczeniu xD po pracy powtórzyć, tyle ze po odwirowaniu zostawić do całkowitego wyschnięcia.
  12. Za mało padów .. 1 pad 1 element. z ADBL weź sobie zakup pomarańczowego oraz białego pad-a. Pomarańczowy to One-Step, biały to oczko wyżej, choć też potrafi fajnie wykończyć. W sumie żeby poszło w miarę szybko, miej pod ręką po 3 pady żółte / pomarańczowe, do tego 2 białe / niebieskie + 2 wykończeniowe (czarne). W sumie to jest jakieś 100-120zł jeśli mówimy o padach ADBL .. są stosunkowo tanie, a w miarę dobre -> przeżyją parę aut, a i nie szkoda ich jak je rozwalisz po 1wszym użyciu. Nikt nie mówił że to tania zabawa .. Sprawdź ilość lakieru we wnękach drzwi, porównaj to do tego co jest na zewnątrz i mniej więcej będziesz wiedział ile jest lakieru. Skoro to japończyk, raczej idź w kierunku pad żółty / pomarańcz + menzerna 400, potem źółty i 2500 ew czarny i 3800. Kwestia uszkodzeń / rys na lakierze. Jeśli masz odpryski a chcesz się ich pozbyć - musisz je zaprawić, potem wyrównać papierem 2000/3000 nadmiar tego lakieru który pozostał na brzegach konkretnego odprysku. Ale zabawy z papierem etc bym odpuścił na twoim miejscu, szczególnie przy 1 podejściu do polerki. Pooglądaj filmiki na youtube, Nowicki fajnie wyjaśnia co i jak. Uważaj na rantach, przetłoczeniach, nie zatrzymuj maszyny, uwaga na elementy plastikowe.
  13. Ja zgarnąłem Mystic Shine, przyszedł w całości, ale już lekko popękany + pokrywę słoiczka chyba UV zjadło lekko.
  14. Ja za to dostałem paczkę od nich. Trwało to kilka dni (4-5 chyba), za to zrobiłem kolejne zamówienie .. oddzwonił że coś z rozmiarami padów na aukcji pomieszał, ale niby okej są. Ale zamówienie poszło chyba środa - czwartek, a do dzisiaj nie wysłane. Sposób pakowania ? Cóż słabo.., tego samego dnia dostałem paczkę od kolegi @KiziorDZN -> niebo a ziemia. Aż byłem zdziwiony, że paczka ze sklepu może tak słabo wyglądać.. dobrze że nic się nie wylało ...
  15. Ktoś z was zgłaszał może pistolet od lavora vertigo 26 na gwarancje? Od czerwca poszło 5-6 uszczelek węża… w zasadzie co mycie wpada nowa uszczelka.. są rozrywane przez złącze pistoletu.. W jaki sposób to działa w przypadku OBI? Na stronie brak info.. reklamacje bezpośrednio w sklepie?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.