Jump to content

FilipO

Użytkownik
  • Content Count

    292
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

FilipO last won the day on August 31

FilipO had the most liked content!

Community Reputation

93 Genialna

About FilipO

Informacje

  • Imię
    Filip
  • Lokalizacja
    Głogów
  • Województwo
    Dolnośląskie

Recent Profile Visitors

738 profile views
  1. Robię tak samo i problemów zero. Ech2o leży mi już 3 tygodnie, co jakiś czas używane. Wyłącznie male atomizery padają jak muchy u mnie.. tj te do butelek 50-100ml.
  2. Ja również podbijam. Może konto na allegro i sprzedaż również poprzez allegro ?
  3. Malowanie .. gdyby to był odprysk wielkości kilku mm zrobiłbyś zaprawkę i by nie było widać (choć srebrny lakier może być różnie), ale coś takiego to jedynie lakierowanie całego zderzaka.
  4. Gdyby ktoś zamawiał chętnie się dołożę.
  5. Żółta gąbka i H8 bądź F6 próbuj. Został ci micromarring po cięciu DA. Teraz musisz zejść oczko, dwa w dół pod względem cięcia, zrobić polish średnią gąbką. BTW. Zrobiłeś co najmniej 25 aut i nie wiesz co to jest?
  6. Jeśli dobrze rozumiem, chcesz otworzyć myjnie ręczną (założyć firmę) nie posiadając jakiegokolwiek doświadczenia w tym temacie? Tak? Jeśli tak to nie jesteś ani pierwszy ani ostatni który zadaje takie pytanie. I nie pierwszy i nie ostatni otrzymasz odpowiedź: Użyj forumowej szukajki. Znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie (pytania.. bo widzę że to nie jest jeden post, a jest ich kilka.. ). Poszukanie odpowiedzi nic nie kosztuje, w przeciwieństwie do założenia firmy i działania w dziedzinie o której nie ma się pojęcia. Powodzenia i miłego dnia.
  7. Łatwiej się go dociera, nie jest aż tak tępy, a różnicy w trwałości nie widzę. Teraz sprawdzam go na felgach, jako nie do końca bezpośredniego konkurenta GS Rims Detailer. Good Stuffa w 90% czasu aplikuje na felge, po czym pod ciśnieniem ją spłukuję. Tak trzyma jedna dłuższą trasę, do 1k km. Teraz kwestia ile wytrzyma BSD.
  8. Mały update: Lancia otrzymała powłokę FX Protect Vision. Co zostało zrobione: 1. Zaprawki + ogarnięcie paru głębszych rys. 2. Miejscowo Cutting + Polish, a na całym aucie Finish. 3. Zabezpieczenie lakieru FX Protect Vision, felg oraz opon odpowiednio BSD 1:1 oraz Perl 1:1. Na plastiki zewnętrzne wpadł Perl 1:1. Klasycznie rozpoczęło się od Pre Washu (BH Autofoam 1:30), felgi ogarnięte Tenzi En-Jee (1:10) + Daytona Speedmaster Brush Mini (idealna do tego typu felg) + Pędzel od WS. Następnie przejazd pod dom, mycie OPT ONR oraz osuszenie. Wjazd do garażu, szybkie glinkowanie. Glinka miękka od Bilt Hamber + Ech2o jako lubrykant (glinka praktycznie nie miała co robić). Po przygotowaniu lakieru rozpocząłem ogarnianie odprysków i obtarć na zderzaku. Przed: Po: Na zdjęciu jest widoczna drobna różnica koloru (po wyschnięciu odprysk kompletnie niewidoczny) Poniżej kolejny odprysk .. I dosyć mocne, wyczuwalne pod palcem rysy. Konieczne było użycie papieru wodnego 3000 + Roller 9mm z padem 4cr bordo i pastą 3d ONE. Tak wyglądało to po zmatowieniu i zdjęciu zmatowienia. A tak po użyciu 3d one + żółtego 4cr w celu pozbyciu się micro marringu (haze po DA). 3 etap nie był wymagany, na tym lakierze gąbka o średniej twardości skutkuje idealnym wykończeniem. Przyszedł czas na drugą stronę zderzaka a następnie na błotnik. Przed: Po Kolejnym etapem były drobne poprawki na dachu, 9mm + żółty pad + 3d one, oraz finish na całym aucie 15mm + 3d ACA 520 + czarny pad ADBL celem pozbycia się wosku. Następnie na lakier wpadł FX Protect. Sama aplikacja w tym konkretnym przypadku była dosyć problematyczna .. w sumie atomizer działał przez .. jakieś 30 sekund, padł po 1 elemencie .. poszukiwanie na gwałt drugiego i.. ten podziałał aż na 4 elementach, ale strasznie lał po rękach .. koniec końców powłokę na dach aplikowałem klasycznie, z pomocą aplikatora carpro, suede od fxprotect .. docieranie powłoki bezproblemowe, a look .. bajka Choć w stosunku do Show Wax-a od GoodStuffa nie ma większej różnicy. Sprawdzę ile powłoka przetrwa na typowym mieszczuchu, przebiegi nie są wielkie, ale auto nie jest garażowane. Plastiki otrzymały Perla w rozcieńczeniu 1:1. W międzyczasie lampy z przodu zostały lekko spolerowane z powodu swirli. A tylne otrzymały CP Elixir. Felgi zostały doczyszczone Ech2O i otrzymały BSD 1:1 a opony Perla 1:1 + dotarcie fibrą (wyszedł przyjemny mat) Kilka fotek na gotowo: Tak, fotki robione Samsungiem, stąd delikatne podbicie koloru / HDR, i klasyczne nieogarnianie czerwonego koloru przez aparat .. Tyle odemnie. Następny update pewnie dopiero zimą/ w przyszłym roku.
  9. 1. Przed polerka nie musisz odtłuszczać, jedynie zadbaj o przygotowanie lakieru. 2. Dokładnie tak jak napisałeś, na fragmencie wielkości 3x3 pada. Nie śpiesz się zbytnio, miej zapas fibr i IPE do wycierania pasty i inspekcji po zrobionych paru przejazdach. Powodzenia
  10. 2 tygodnie temu robiłem EKQD ( 2005r C4 VTS ) również miejscami lakierowany i wyszedł One Step robiony 3d ONE + 4CR Bordowy. 3D One + 4cr żółty sporo mniej wyciął, a wykończenie to samo, coś tam wyciął ale też nie za dużo Sonax Perfect Finish + 4CR żółty / bordo. Jak masz Menzerne 2500 to zacznij od niej + żółty (średni) pad. I potem decydujesz czy jest okej, czy "chcę więcej" i wtedy twardy pad + 2500 a jak nadal mało to 400 + twardy pad. U mnie kolejność była taka: 1. 3d ONE + żółty 4cr -> ujdzie, no ale chciałem czegoś więcej. 2. 3d ONE + bordo 4cr -> jest git, no ale spróbujmy Sonax-a, (1 wsze w życiu podejście do tej pasty i..) 3. Sonax Perfect Finish + żółty 4cr -> nope, nie tędy droga .. nawet lakierowanego spojlera nie wyciął tak jak bym chciał (choć wykończenie fajne, ale 3d one tak samo wykańcza .. ) 4. Sonax Perfect Finish + bordowy 4cr -> lepiej, ale dalej o krok, może dwa w stosunku do kombinacji nr 2 5. Powrót do 3d ONE + Bordo 4cr (75 + 125mm) i w ten sposób zrobiony cały lakier. ( Do tego tylne lampy w 3 krokach), i przednie ruszone żółtym 4cr + 3d ONE. Nie wiem czy C8 ma słupki B w jakichś sposób lakierowane, ale C4 miała i zrobiłem je 3d ONE + żółty 4cr. W jednym miejscu podjąłem się wyciągnięcia wkurzającej rysy, papier 2500 potem 3000 i konieczne było użycie 15mm DA + Pro Wool od Flexipads, a po tym kombinacja jak na reszcie auta. Lakier w miarę wdzięczny, choć wiele miejsc musiałem przyatakować dwukrotnie. Masa swirli oraz miejscami grubsze rysy, ale większość ładnie zeszła (fot niestety nie robiłem)
  11. Idealny zestaw Nie jest tani ale .. sprawdza się w 95% przypadków. Spróbuj sobie też w oprysku Auto Foam od Bilt Hamber.
  12. @abcdsiwek 45 czy 32 minuty na QD .. chociaż bardziej SD 2 tygodnie temu aplikowałem FX Vision i z stoperem w telefonie, 2 fibrami w łapie wyszło dokładnie 16 minut xD a jakoś specjalnie się nie śpieszyłem i faktycznie aplikacja Visiona fajna, choć 2 dni temu już tak fajnie nie było (atomizer padł .. najpierw jeden, potem drugi i po zrobieniu obu par drzwi, musiałem "klasycznie" powłokę nałożyć .. Aby nie było off-topu, polecam QD od Chemotion. Fajny zapach, aplikacja, taki .. klasyczny QD. Nie wróżę wielkiej trwałości, ale Waterspoty zdjął, a i fajnie wnęki drzwi pokrył.
  13. @buka jeśli szukasz czegoś na max-a uniwersalnego to spróbuj sobie 3D ONE. Ja stosuje ją od gąbki finishowej (czarnej) po futro od Supershine. 2 dni temu usuwałem nią oraz bordowym padem od 4cr (na 9mm Rollerze) zmatowienie po papierze 3000, i usunęło wszystko bez większego problemu. Na to żółty pad 4cr i znów 3d one i wykończenie idealne. Na lampach to samo -> Futro + 3d ONE jako 1 krok, potem 4cr żółty + 3d ONE i na koniec czarny finishowy pad + 3D ONE. Co jest olbrzymią (a przynajmniej dla mnie jako kompletnego amatora) zaletą tej pasty ? Kompletny brak pylenia, oraz łatwość jej dotarcia (wybacza nawet pozostawienie na 24h na jakimś fragmencie auta). Gdzieś z 2 tygodnie temu porównałem sobie Sonax-a Perfect Finish + Żółty oraz Burgund od 4cr na 9mm maszynce i.. występowało drobne pylenie, oraz znacznie mniejsza siła cięcia od 3d ONE. (lakier EKQD -> jak się okazało, idealna kombinacja na solidny One-Step to 3d ONE + Bordowy 4CR na 9 i 15mm DA) @ShiningCar Dzięki za polecenie past bo chyba wam jeszcze nie podziękowałem za pomoc
  14. Na lampach / reflektorach docierałem po minucie, lekki opór ale później już bez problemu. na plastikach zewnętrznych / słupku B na drzwiach docierałem po 5-10 minutach, ale tylko gdy zauważyłem że w którymś miejscu jest nadmiar.

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.