Jump to content

Streat

Użytkownik
  • Content Count

    1,920
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    40

Streat last won the day on May 3

Streat had the most liked content!

Community Reputation

1,228 Genialna

1 Follower

About Streat

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Auto
    Honda Civic
  • Lokalizacja
    Kalisz
  • Województwo
    Wielkopolskie

Recent Profile Visitors

5,309 profile views
  1. Witam wszystkich Dzięki uprzejmości @Carshine-sklep.pl https://www.carshine-sklep.pl/ mogłem przetestować produkt marki INNOVACAR a mianowicie ich Qucik Detailer. Produkt otrzymujemy w ciekawej butelce wraz z atomizerem. Atomizer bardzo fajny, można regulować podawanego produktu. Butelka bardzo czytelna pomimo dużej ilości informacji. Tył butelki fajnie zaprojektowany, obrazki czytelne. Do Butelki otrzymujemy książeczkę z instrukcją postępowania. Opis: Instrukcja postepowania z produktem: A więc przejdźmy do testu. P
  2. @Vujek A co sądzisz o oleju AMSOIL 5W40 European Car Formula Full Saps (EFM) do civica? Nie mam przekonania do 0w30
  3. Rrc chyba jest słabsze od SG aczkolwiek mam rrc i jest mocnym zawodnikiem
  4. Z tym ostrożnie, przy tych plastikach wychodzą dziwne plamy po użyciu opalarki
  5. @btard standard w nowych autach, zauważyłem ze aktualnie w samochodach plastik jest barwiony jakoś i każde zadrapanie jego powoduje to że zamiast ciemniejszego wgłebienia pokazuje sie białe tak jakbyś zrobił ryse na lakierze i dobił sie do podkładu...
  6. musze zgodzić sie z @powalla Szybciej zrobi sie dwa etapy niż jeden porządny ONE Step niestety. Amator ma czas i moze sie pobawić w rozne kombinacje padów, past maszyny i obrotów. Sam tak sie bawie niekiedy i raz to juz mi brakło auto do testów aby dobrac odpowiednia kombinacje do ONE Stepa, gdzie dwa etapy zrobiłbym znacznie szybciej niż szukanie tego jednego etapu
  7. @Vujek widze ze ogarniasz troche oleje co byś polecił do Honda Civic 2016r. 1.8 benzyna R18z4, przebieg 80 tyś.? Aktualnie 5w40 Motul. Drugie auto Honda CRV 2014 2.0 benzyna przebieg 40 tyś km
  8. ciekawy jestem jak taki produkt zachowa sie na powłoce ceramiczne moze wtedy pokaże swoje walory i atuty, bo tutaj faktycznie mocno średnio wypadł
  9. o kurde to musi byc mocarz chyba trzeba bedzie zamowic i przetestowac
  10. @grochu70 jestem po pierwszych testach, aplikacja poprawną, idzie w szkło,zapach chemiczny ale nie dusi, bardzo fajne hydro przy pierwszym myciu. Jak znajdę chwilę to wrzucę coś na forum
  11. 1.Kamil598 2. Damiano2007 - akurat peuegot 208, świeży nabytek po majówce zostanie poddanny korekcie przed powłoką 3.KUBA46 Schwartz II czeka 4. Pablo15005 5. KiziorDZN 6. Streat juz od dawna czaiłem sie na ten zestaw Chetnie przetestuje
  12. Work Stuff Black jedyny słuszny wybórd do takich akcji
  13. prosze o dopisanie do grupy rabatowej streatone@gmail.com
  14. zalezy jak miekki ale tak naprawde to nawet menzerna 2500 i tricolor potrafi zdziałać cuda a i nawet taka kombinacja potrafi niekiedy byc zbyt agresywna
  15. @V1RU$ gdzie kupowałeś? No i moze wstrząśnij workiem przed otwarciem. Szczerze nie wiem ale u mnie pachnie energetykiem zdecydowanie
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.