Skocz do zawartości

Krótkie pytanie i krótka odpowiedź


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, jakieś pomysły czym usunąć taki ślad po CB radiu?
Powierzchnia jest mega twarda jakby warstwa jakiegoś plastiku.
Tar& glue z ADBLa , Vasco, zmywacz silikonowy, apc, podgrzewanie opalarka - nic tego nie rusza fb4df6096e2feae83d6b41e70c36920c.jpg37e6e574eff40293de6376796cb4addd.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gumowym? Nie uszkodzisz. Tylko nie za długo w jednym miejscu żebyś nie spalił lakieru.

Wydaje mi się, że jest to folia ochronna. Sam kiedyś takie coś nakleiłem w czasach kiedy CB jeszcze używałem. 3 lata miałem na aucie ale takich cyrków nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@CarlosBlack Nigdy nie zwracałem na to uwagi i trochę mnie to zaintrygowało. Rano zrobiłem próbę na plastiku (piano) od strony pasażera. Spróbowałem 4 produktów: AB CG, PB NL, DG#201 i Kocha Refresh Cockpit Care. Plastik przemyłem APC DG#401 i zaaplikowałem te cztery dressingi. Zostawiłem na 10 min. Wypolerowałem fibrą. Zaraz po wypolerowaniu na AB CG i PB NL zostawał ślad po dotknięciu palcem. Po odczekaniu kolejnych 10 minut można było dotykać plastików i nie zostawały żadne ślady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, czy powłoki mają swój termin przydatności, zakupiłem na BF ceramike od FX Protect Evo Coating 9H wczoraj patrze a na opakowaniu data ważnosći 2019/06?? Podjechałem do sklepu a sprzedawca twierdzi, że nie ma problemu można smarować, że to tylko wymysł EU na te terminy. Co o tym sądzicie? Podobno można rzucać do pół roku po dacie ważności. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, czy powłoki mają swój termin przydatności, zakupiłem na BF ceramike od FX Protect Evo Coating 9H wczoraj patrze a na opakowaniu data ważnosći 2019/06?? Podjechałem do sklepu a sprzedawca twierdzi, że nie ma problemu można smarować, że to tylko wymysł EU na te terminy. Co o tym sądzicie? Podobno można rzucać do pół roku po dacie ważności. 
Jeśli nic się nie krystalizuje w środku to spokojnie możesz nakładać. Ważniejszy od daty ważności jest sposób przechowywania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za pozwoleniem szanownego Pana@ghost Może to Ci pomoże:

 

 

Osobiście dla mnie ważniejszy jest wygląd auta niż kształt kropli.

Ale to jest akurat temat dla miłośników mocnej hydrofobowości (ryc B)

fig04.gif&key=68143282158775f4ecf790e04cb15aadf6afe5236f2310ab730be23953a4bf45

Ładne ludzie tu określają jak są kształtne, okrągłe i podcięte od spodu

Np poniżej aplikator nasączony którymś z LSP

IMG-20191102-221511.jpg&key=ae5177ba2305cec89ae364bd85b0c3487c1e1b87422c599f13c79d8d3ce799bb

 

Czyli generalnie chodzi chyba o to, żeby woda "odcinała się" od lakieru - jak robią się "placki", to znaczy, że wosk umiera - przynajmniej ja to tak rozumiem.

 

 

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka,

Czy jeśli używacie T&G i deironizera to tylko robicie spłukanie czysta woda pod ciśnieniem czy dodatkowo myjcie  jeszcze szamponem? Mam tu na myśli jeśli te czynności robicie już po myciu właściwym, bo niektórzy zauważyłem dają t&g przed myciem własciwym jeśli auto nie jest bardzo zawalone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robiłem tak:


Piana->mycie i suszenie->t&g->spłukanie i suszenie->deiron->spłukanie i suszenie->glinka->mycie (niektóre lubrykanty nie wymagają mycia, ale ja miałem tylko szampon pod ręką). Taka procedura chyba jest ok, wzorowalem się na schematach kolegów z forum i filmie Pawła Nowickiego.

Możesz wrzucić chemię przed myciem, aczkolwiek jeżeli najpierw umyjesz auto, to będziesz miał bardziej klarowny obraz działania preparatów.

Pamiętaj, że t&g jak i deiron najlepiej działają na suchym lakierze.

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, MMCzysci napisał:

Ja robiłem tak:


Piana->mycie i suszenie->t&g->spłukanie i suszenie->deiron->spłukanie i suszenie->glinka->mycie (niektóre lubrykanty nie wymagają mycia, ale ja miałem tylko szampon pod ręką). Taka procedura chyba jest ok, wzorowalem się na schematach kolegów z forum i filmie Pawła Nowickiego.

Możesz wrzucić chemię przed myciem, aczkolwiek jeżeli najpierw umyjesz auto, to będziesz miał bardziej klarowny obraz działania preparatów.

Pamiętaj, że t&g jak i deiron najlepiej działają na suchym lakierze.

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
 

Właśnie robię tak samo jak ty, ale tyle tego czytam że głowa już nie przerabia 🙂 dlatego wolę zapytać

Dziękuje za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Pioter83 napisał:

Hejka,

Czy jeśli używacie T&G i deironizera to tylko robicie spłukanie czysta woda pod ciśnieniem czy dodatkowo myjcie  jeszcze szamponem? Mam tu na myśli jeśli te czynności robicie już po myciu właściwym, bo niektórzy zauważyłem dają t&g przed myciem własciwym jeśli auto nie jest bardzo zawalone.

Można sobie przyspieszyć sobie trochę robote wrzucając na t&g deairona bez spłukiwania;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.