Jump to content

paki112

Użytkownik
  • Content Count

    113
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

39 Świetna

About paki112

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Lokalizacja
    Szczecin
  • Województwo
    Zachodniopomorskie

Recent Profile Visitors

574 profile views
  1. @Domel na pewno Tire Dressing?
  2. Edytowali, już nie ma ADBL. Tak, żeby ktoś się nie złapał Edit: Pomimo braku informacji o ADBL kod wchodzi
  3. No i wyszło granie #dejprobke @NEOXAL EUROPE Nie to było moją intencją, ale dziękuję Wam bardzo
  4. Gratulacje dla wszystkich wybranych Nie wiem, czy nie lepiej będzie odznaczyć wygranych, bo w taki sposób może łatwo umknąć. Zwłaszcza jak ktoś loguje się raz na jakiś czas. Żeby nie robić offtopic pozwolę sobie to zrobić. 4. @Domel 5. @Qukie 8. @Emilo 9. @Arus 11. @ter 19. @pablo15005 21. @Banshee 25. @Jacek94 26. @keza 31. @czakisek 37. @Bitek 42. @Stolaar
  5. Witamy na forum Czym Waszym zdaniem wyróżnia się Heritage-b na tle innych marek, które kładą nacisk na tworzenie środków bezpiecznych zarówno dla powierzchni jak i zdrowia? Cenowo na pierwszy rzut oka wygląda podobnie jak w przypadku innych producentów. Dlatego jeśli mielibyście kogoś przekonać, dlaczego warto wybrać Wasz produkt wśród licznej "konkurencji"? Czy planujecie wprowadzenie mniejszych objętości w postaci testerów, żeby móc wypróbować Wasze produkty przed zdecydowaniem się na kupno dużych objętości?
  6. Na dwa auta poszedł @BINDER. Zdjęcia nr 1,2 3 to aplikacja na oponę wilgotną przy przebiegu 72225, zdjęcie 4 5 na oponę suchą (przebieg 129480) przy okazji testu porównawczego z Detalink i ADBL, więcej zdjęć oraz moje spostrzeżenia w temacie Detailink Tire Dressing. Opony w obu przypadkach przygotowane dwukrotnym użyciem Excede T&R cleaner 1:3 + szczotka. Teraz na sucho Ostatnie zdjęcie po prawej Detailink, po lewej Binder
  7. Wczoraj przy myciu i testowaniu nowości od Detailink postanowiłem wrzucić sobie próbkę Neona na dach i prawe drzwi (I dodatkowo wrzuciłem SSW na lewe drzwi dla własnego porównania) Samochód w drodze do domu zrobił 10-12km i dzisiaj pi deszczu chciałem sprawdzić jak to wygląda. No i wygląda to na dachu tak no szału nie ma. Zakładam, że to ja zrobiłem jakiś błąd i chciałbym wiedzieć jaki O ile pierwsze zdjęcie jeszcze jako tako to drugie no coś tu nie gra. Na dach, praw drzwi, zderzak i klapę poszło tyle Wiem, że @Manufaktura Wosku zalecała oszczędną aplikację.
  8. Wczoraj wziąłem samochód mamy, który nie zna słów wosk/QD/ mycie ręczne. Brud na aucie miał nie wiem ile, w grudniu byłem nim na bezdotyku, bo nie dało się zamknąć bagażnika bez ubrudzenia sobie ręki. Zdjęcia przed nie mam, ale auto niegarażowane i myte "przez deszcz". Użyłem 45 ml TFR na 1000 ml wody, co daje +/- 4.3 %. Tak wygląda wacik po płukaniu, wszystkie próby są robione na dole przedniej części przednich drzwi, po dwóch stronach. Jak na auto bez żadnego zabezpieczenia, z wielotygodniowym brudem bajka@ADBL
  9. 1. tryhp3 2. kamil598 3. Damiano2007 4. Domel 5. Qukie 6. Arkeolowy 7. Tomcio1 8. Emilo 9. Arus 10. kruchytk15 11. ter 12. boT 13. czaja135 14. Veider93 15. david2888 16. zupens 17. Arkadio_Gdansk 18. Smerf91 19. Pablo15005 20. mizakrze 21. Banshee 22. Streat 23. b0l5 24. andrew-mks 25. Jacek94 26. keza 27. Pawel_t11 28. KUBA46 29. Grabek246 30. Sztarkel 31. Czakisek 32. rygryss 33. Jelinski17 34. Patryk14 35. inspire 36. Mancini 37. Bitek 38. Paki112
  10. Kilka słów ode mnie: Na wstępnie chciałbym podziękować @DETAILiNK za udostępnienie mi próbki. Zarówno Dressing jak i QD otrzymałem zapakowane w foliowy worek. Po otwarciu worka uderzył mnie nieprzyjemny zapach chemii pochodzący głównie od TD (pomimo zamkniętej próbki). Uciążliwy do tego stopnia, że wrócił do innego worka i został szczelnie zamknięty. Coś jak "zapach" Fusso jeśli nie gorzej, więc moim zdaniem zapach do poprawy, o ile jest to możliwe. Przebieg: 129480 (mam zapisany na kartce, jeszcze się upewnię) Do porównania wziąłem @ADBL Tire Dressing i @BINDER Ultimate Tire Coating Wax. Użyłem aplikatorów ADBL, każdy produkt dostał nowy aplikator. Opony zostały dwukrotnie potraktowane Excede T&R cleaner 1:3 +szczotka, po umyciu samochód przejechał jakieś 100m na pobliski parking, gdzie został na 2h aby opony wyschły. Na przyszłość wiem, że dwa razy to może za mało, bo opona widać miejscami nie jest idealnie czysta, częściowo może to wnikać z przejechnych 100/150m. Z drugiej strony nie zawsze uda się wyczyścić więc jak tu sobie poradzi to na idealnie czystej tym bardziej Następnie wziąłem taśmę, aby oddzielić sąsiadujące dressingi. Na początek ADBL vs Detalink Strona Detailink I ADBL: Tak to wygląda po zdjęciu taśmy. Jak widać ADBL idzie bardziej w połysk, a Detalink w mat, ktory moim zdaniem wygląda lepiej. Teraz druga strona: Binder i Detalink Tu produkty dają bardzo podobny efekt, zdecydowanie lepiej to wygląda niż ADBL Aplikacja: Moim zdaniem najlepiej nakłada się Bindera, jedno dwa pociągnięcia i dressing leży, w dodatku jest ekonomiczny. Na drugim miejscu ADBL A na końcu Detailink. Dlaczego na końcu? Jeśli na oponie są jakieś rowki, lub wgłębienia od cyfr/nazw to ciężko zaaplikować w nich dressing. W dodatku jest mało wydajny, na dwie niecałe połówki opon zużyłem połowę otrzymanej próbki. Po nałożeniu Bindera na aplikator produkt w bardzo dużym % szedł na oponę A w przypadku Detalink mam wrażenie, że większą część wchłonął aplikator. Być może to kwestia aplikatora albo konsystencji produktu, który w przypadku Detalink jest bardziej płynny. Postaram się to sprawdzić na innej oponie przy użyciu innego aplikatora. Efekt wizualny, tu 1 miejsce Detalink i Binder na równi, bardzo przyjemne dla oka przyciemnienie bez połysku. Na drugim miejscu ADBL. Zapytałem płci pięknej, potwierdza moją opinię. Po aplikacji zostawiłem samochód na 30 minut I po tym czasie chciałem dotrzeć ale jak zbierałem się do wyjścia zaczęło padać i opona była mokra. Pokonałem drogę do domu ok 10km i sprawdziłem jak wyglądają krople. Zdjęcia są przezemnie obrócone aby ułatwić Wam ich obejrzenie Podsumowując: Do tej pory ulubionym dressingiem był Binder i nim pozostanie. Wizualnie Detalink bardzo fajnie, ale aplikacja trochę uciążliwa, nie mniej sprawdzę przy użyciu innego aplikatora albo może fibry. No i ten zapach, dla mnie dyskwalifikuje produkt. W całym samochodzie czułem aplikator po dressingu, który leżał w bagażniku w woreczku. Tyle ode mnie, jeśli macie jakieś sugestie co mogę poprawić, na co zwrócić uwagę to jestem otwarty. Pozdro!!! P.S. mina ochroniarza na myjni, jak zobaczył, że myję same opony bezcenna.
  11. @deusexe z własnego doświadczenia: przed pierwszym woskiem umyłem 2x auto pianą, szampon bez dodatków, tar&glue i deiron. I samochód wyglądał na czyściutki. Wziąłem cleaner I biały aplikator, po połowie maski był Czarny, na drzwiach było tak samo. Pamiętam, że to był dla mnie szok ile syfu zostaje.
  12. @Streat czyli problem z kranikiem nie tylko u mnie, a myślałem, że po prostu się skrzywił w drodze lub wadliwy. Weź tu nalej 40 ml z 5L baniaka
  13. @Strus pytałem @DETAILiNK na priv, oto odpowiedź: "Co do Dressingu to zalecamy na suchą oponę lecz nic nie stoi na przeszkodzie na aplikację na mokro. Aplikacją na mokro spowoduje zmniejszenie trwałości oraz aplikacja będzie trochę inna." P.S. Paczka dzisiaj odebrana, czekam na pogodę i wezmę się do roboty

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.