Skocz do zawartości

Najlepsze oleje syntetyczne ich dobór, filtry oraz dodatki do paliw i olejów - Zmienolej.pl


Rekomendowane odpowiedzi

I co takiego zrozumiałeś ???

Ze. Power to nie moc dodatkowa, a lepsze oczyszczenie silnika i smarność

Lepiej stosować zwykle paliwo tj. 95 lub zwykły ON jesli nie mamy auta wystrojonego do np. 100 oktanowego paliwa.
 
Za róźnice w cenie lepiej dokupić swój dodatek do paliwa i go stosować - przynajmniej jest pewność że... jest  i wiecie ile oraz często to będzie lepszy dodatek niż ten ze stacji.
Dodatkowo tańsze paliwa sprzedają się w większej ilości więc większa szansa na coś bardziej 'swieżego'.
Myślę że czasy 'chrzczenia" czy jak to się piszę są już dawno za nami jeśli mowa o dużych stacjach, dużych koncernów. Na małych, prywatnych - wiadomo.

Takie dodatki sa do diesla i do benzyny?
  • Okay 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Birkhof napisał:

Ze. Power to nie moc dodatkowa, a lepsze oczyszczenie silnika i smarność

A zawsze argumentem, że lepsze paliwa nie działają było u ludzi " a bo nie czuć wzrostu mocy"

Przez te wszystkie lata jak zacząłem się tym interesować to to był główny argument ludzi, którzy byli przeciwko paliwom premium. A przeczytałem tysiące wypowiedzi przez te kilkanaście lat.

Może i nic w tym dziwnego bo dopiero od niedawna w TV ruszyły reklamy, że  Verva czy BP Ultimate to nie są głównie większe osiągi, a większy pakiet dodatków smarujących, płuczących i konserwujących. Ludzie o tym nie wiedzą bo koncernom łatwiej było ich chyba przekonać niby większą mocą i dopiero niedawno reklamy przestawiły się z mocy i osiągów na dbanie o silnik i konserwację układu paliwowego.

 

 

Co do dodatków to jeżeli sobie nie zdajesz sprawy - marketingowcy już zadbali o to żeby auta miały nie mniej środków niż panie rodzajów swoich kosmetyków 😛 Jedne działają, inne nie, jedne są przydatne, inne wręcz mogą szkodzić. Cała gama czyścideł, smarów, turbo eliksirów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto ci każe lać v power 100.To do aut tylko sportowych.p

Kupując zwykły Vpower dodatki masz już w nim i nic nie trzeba stroić bo mocy nie doda tylko lepsze spalanie mieszanki i czystości.Mowa o Pb nie On bo mając kiedyś diesla wyraźnie czułem jak lepiej idzie z dołu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@therioon oczywiście, że będzie w porządku. Musi być. My jako detailerzy zawsze chcemy coś zrobić lepiej. Stąd ten wątek i dyskusja o dodatkach do paliwa. 😉

Od siebie dodam, że w moim poprzednim daily(TDI na CR) byłem w stanie zauważyć różnice Shell-Orlen.

Przy obecnym TFSI jeszcze czegoś takiego nie zauważyłem albo za krótko nim jeżdzę żeby cokolwiek zauważyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja mam 5w30. U mnie nie ma problemu z temperatura a wręcz przeciwnie czasem ciężko rozbujać. Ale jest 9l oleju 16 płynu to ciężko rozgrzać ten piec.

Chyba że mowa o upalaniu to u mnie tego brak czasem wcisne pedał do końca i to wszytsko tak do 3 tys rpm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takiej jeździe 5w30 da radę.Jak ktoś lubi pogonić już nie.Tylko 40 a nawet 50 ale to już kwestia silnika.

W dniu 12.03.2020 o 20:21, kepa416 napisał:

Hej potrzebuje oleju 9L. Auto e60 535d dpf na miejscu. LL04 coś 5w30 lub 5w40 czy do 400 zł znajdę coś lepszego niż Ravenol VMP? Kusi mnie tutaj dobra cena za 4l i możliwość zakupu 9L

Zobacz nowe oleje Extreme AMG.Mają b.dobre parametry  i cenę póki nie staną się popularne jak inne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.02.2020 o 21:52, Lukaso napisał:

W porządku to jest zrozumiałe. Zatastawiam się tylko czy nie lepszy by był jakiś 5W40 już 5W50. Czy aby ten 0W40 nie będzie miał zbyt małej ochrony przy dużym obciążeniu. Na przykład w bardziej obciążonych silnikach 5W30 się nie sprawdza i zacierają się panewki lub coś innego się sypie. Gorzej też odbiera ciepło i jestem tego naocznym świadkiem gdzie od BMW kolegi biło gorąco po jeździe a po zmianie oleju na 5W40 temperatura znacząco spadła. 

Odnośnie temperatury nie jest mozliwa aby po otwarciu maski odczuwać zmianę temp. po wlaniu np oleju 5W40 w miejsce np. 5W30 czy 0W40.

 

W dniu 16.02.2020 o 09:06, Gozdziu23 napisał:

Część!
Co bys polecił do leciwego MB w208 w 2.3 kompresorze?
Pojazd głównie stoi, wyjeżdża z namiotu raczej weekendowo, krótka trasa i cruisng po mieście. Wyposażony jest również w instalacje podtlenku LPG
Obecnie jest synpower 5w30, zawsze płukany, płukanką z liqui moly. Czy może taki zestaw jest wystarczający.
Myślałem żeby przejść na 5w40.

Jaki to rocznik jaki przebieg i czy zużywa coś tego Valvoline 5W30 ?

W dniu 16.02.2020 o 13:42, #kris napisał:

Mam pytanie.
Lada dzień będę zamawiać olej, dotychczas 5W30 Amsoil SS a samochód to Avensis 2016 D4D.
Ostatnio zauważyłem że nawet na krótkich trasach załącza się wentylator jakby miał zbyt gorąco, czy to kwestia że olej stracił swoje parametry (przelatał 10tys) czy czas na innyemoji848.png

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 

Do diesla nie powinno się lać oleju Amsoil 5W30 Signature Series który jest dedykowany do silników benzynowych !

Czy notujesz jakiś ubytek oleju na 1000km, 10 000km ?

W dniu 16.02.2020 o 16:35, Gold_Car napisał:

Panowie jest sens stosować razem środek ar2300 i ar9100 żeby nie przedobrzyć? Chce zrobić płukanie przez ok 7 tyś km do 8 tyś . Czy lepiej zastosować osobno te środki? , a jeśli razem to czy stężenie środków zmniejszyć ? Czy lać pół tego pół tego ?

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
 

Ja bym nie ryzykował aby nie rozwarstwić dodatków uszlachetniających w oleju silnikowym a to jest kluczowe

W dniu 19.02.2020 o 14:06, k4m450 napisał:

Witam 
Czy można prosić o kod rabatowy ? 😉 Mam jeszcze pytanie czy zamierzacie wprowadzić oleje EXTREME ? 
Pozdrawiam

WItam,

Nie znam choćby jednego powodu dla którego taka marka oleju miała by się znaleźć w naszej ofercie.

Czy to nie są oleje blendowane pod Łodzią w blendowni ADWA bo coś znajomo mi brzmi ten brand ? :-)

 

W dniu 6.03.2020 o 16:25, Damian68 napisał:

Pytanie o dodatki do benzyny. Jakie polecacie ?

Zależy w jakim celu czyszczącym, jako taki booster, itp.

Napisz coś więcej

W dniu 12.03.2020 o 20:21, kepa416 napisał:

Hej potrzebuje oleju 9L. Auto e60 535d dpf na miejscu. LL04 coś 5w30 lub 5w40 czy do 400 zł znajdę coś lepszego niż Ravenol VMP? Kusi mnie tutaj dobra cena za 4l i możliwość zakupu 9L

Ravenol to bardzo dobra cena i jakość i sam produkt VMP jest jednym z lepszych na rynku

W dniu 12.03.2020 o 19:06, KUBA46 napisał:

@therioon oczywiście, że będzie w porządku. Musi być. My jako detailerzy zawsze chcemy coś zrobić lepiej. Stąd ten wątek i dyskusja o dodatkach do paliwa. 😉

Od siebie dodam, że w moim poprzednim daily(TDI na CR) byłem w stanie zauważyć różnice Shell-Orlen.

Przy obecnym TFSI jeszcze czegoś takiego nie zauważyłem albo za krótko nim jeżdzę żeby cokolwiek zauważyć.

Zalej ten dodatek do diesla ma 4 funkcje smaruje układ, pełni rolę depresatora a więc neutralizuje absorbuje wilgoć, wodę i jest boosterem.

https://zmienolej.pl/pl/dodatki-do-paliwa-diesel/4306-dodatek-do-diesla-amsoil-diesel-all-in-one-adb-473ml-097012418169

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Zmienolej

Że jak że Amsoil 5W30 SS nie nadaje się do diesla, a w opisie na stronie mamy taką informację:

 

"AMSOIL Signature Series 5W-30 Synthetic Motor Oil jest zalecany do stosowania w silnikach benzynowych oraz silników diesla (API CF, ACEA B5) oraz innych zastosowań wymagających SAE 0W-30, 5W-30 lub 10W-30 o następujących parametrach na całym świecie"

 

Nie kumam...

 

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Zmienolej napisał:

Zależy w jakim celu czyszczącym, jako taki booster, itp.

Napisz coś więcej

 

Chodzi mi głównie o sprawność silnika , usuwanie zanieczyszczeń , laków itp 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Zmienolej z tą temperaturą ja też nie chciałem w to wierzyć ale znam go dobrze, człowiek ogarnięty i jest ciągle przy tym że nie czuć już takiego gorąca od silnika po zmianie oleju. 
Może tam inne rzeczy się zmieniają ogólnie u mnie jest czuć te ciepło ale to wina np. Dpf i wypalania 600 stopni w wydechu to pod maska jest ogień. Kolega ma gdzieś na forum swój temat? Chętnie bym poczytał
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Gozdziu23 napisał:

@Zmienolej rocznik 98", koło 240k nalotu, oleju nie bierze ani grama, nawet po sporej trasie z mocnym dociskiem na homoseksualiste dodajcym gazu 🙂

Optymalnym olejem do Mercedesa jest Fuchs 0W30, 0W40 Supersyn Longlife.

https://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/5334-olej-silnikowy-fuchs-titan-supersyn-0w30-longlife-5l-4001541229703

Alternatywnie olej 0W40 jak wcześniej pisałem:

https://zmienolej.pl/pl/szukaj?controller=search&orderby=position&orderway=desc&search_query=supersyn+longlife+0w40&submit_search=

 

14 godzin temu, #kris napisał:

@Zmienolej

Że jak że Amsoil 5W30 SS nie nadaje się do diesla, a w opisie na stronie mamy taką informację:

Nie , może być użyty wszak ma takie również normy ale nie jest formułowany pod kątem silników diesla. Jego główne przeznaczenie to silniki benzynowe plus benzynowe z LPG

4 godziny temu, Damian68 napisał:

Chodzi mi głównie o sprawność silnika , usuwanie zanieczyszczeń , laków itp 

W zwykłym normalnie użytkowanym silniku ?

17 minut temu, kepa416 napisał:
12 godzin temu, Lukaso napisał:
@Zmienolej z tą temperaturą ja też nie chciałem w to wierzyć ale znam go dobrze, człowiek ogarnięty i jest ciągle przy tym że nie czuć już takiego gorąca od silnika po zmianie oleju. 

Może tam inne rzeczy się zmieniają ogólnie u mnie jest czuć te ciepło ale to wina np. Dpf i wypalania 600 stopni w wydechu to pod maska jest ogień. Kolega ma gdzieś na forum swój temat? Chętnie bym poczytał

Jeśli silnik nie jest modyfikowany to bym zostawił 5W30 a jeśli pojawiają się jakieś ubytki oleju to 5W40.

Czesto ten DPF się wypala ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jakiś czas temu już pytałem, ale nie mogę odnaleźć odpowiedzi. 

VW Touran III 2.0 tdi 150 km scr, rok produkcji 2019. Jazda głównie po mieście, roczne przebiegi 15000. Jaki olej polecacie? Serwis leje jakiegoś Castrola. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopytam tutaj z ciekawości AR2820 wlewam w ciepły silnik czyli taki gdzie płyn osiągnął 90 stopni i zostawiam na 15 min dodając kilka razy gazu. Widziałem że 250ml wystarcza na 8l oleju czy to dalej tak wygląda czy coś nowego weszło w obieg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.