Jump to content

lukasz_byd

Użytkownik
  • Content Count

    182
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

67 Genialna

About lukasz_byd

  • Rank
    BardzoMocnoWchodzi

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Auto
    BMW F11LCI Individual 525d
    BMW F02LCI 750Ld
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz
  • Województwo
    Kujawsko-Pomorskie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Unifikacja, wystarczy 5 rodzajów baterii chociażby w zależności od pojemności i wielkości auta. Możę to zbyt niebezpieczne? Nie wiem. Ale wracając do pojazdu. Mam teraz ~440KM i 850NM. Mao. Mao. Mao. Po co V6 jak jest V8 Jestem z osob ktore lubia miec mozliwie fajne auto. Lubie gadzety. Jak juz cos biore, to na spasie. Wole klase nizej, lub rocznik nizej, ale na spasie. Ciekaw jestem tego Levinsona i wyciszenia. Muszę kiedyś się zapuścić gdzieś Lexem.
  2. Nie znam się na japońcach itp. Ale pierwszy Lex ktory mi sie podoba to ten, ktory posiada autor watku - to mialem na mysli ze szkoda ze nie ma tam hybrydy z V8. Bo takie coś by dawalo juz fajna moc itp. Dlaczego zasieg jest problemem? Piszę ogolnie. Jakies 508RXH czy BMW ActiveHybrid lub jakieś 750Le - czy jakie to tam jest to.. Po prostu jezdzac po miescie ok - pali mniej, ale w trasie nie ma juz zadnych z tego tytulu korzysci, a im slabszy silnik (jak np. w Toyota Hybrydowej) to taki 1.8 ma chyba 90km a reszta to moc elektryka. Jak sie skonczy prad to powodzenia jadac w trasie 90km w tych czasach i dodatkowo spalanie i cala reszta. eh. Po prostu problem jest w systmie aut na prad/hybryd. Powinno byc tak moim zdaniem: Wymienne baterie w samochodach + abonament na baterie. I tak np. taki Orlen, Shell czy inna stacja ma baterie. Kupujesz abonamet np. 6000zł/rok i masz np. darmowa wymiane baterii czy jakas ilosc lub limit km. Dzieki temu stacje paliw sie dalej utrzymaja i wymiana baterii jakims wozkiem trwala by 3-5minut - tyle co tankowanie i wtedy jedziesz dalej. I to jest eko. Stacja wklada do ladowarki takie baterie i przyjezdza nastepny klient i .. bateria idzie do innego auta. Reasumujac: Po co mi hybryda? W tej chwili jedyny sens to krotkotrwaly boost mocy. Chyba ze ktos jezdzi 10km od domu a jest to hybryda ladowana z gniazdka - ale wtedy ... po co hybryda, lepiej czysty elektryk. Gdy auta elektryczne beda jak Tesla S z dodatkowym pakietem baterii (kazde) o zasiegu ok. 600km - bedzie mozna myslec....ale musi to stac sie standardem, podobnie hybrydy. No i jeszcze jedna sprawa. Dlaczego nie ma takich hybryd ze jedziemy 100% na pradzie, a z tylu sobie pyrka jakis agregat pradotworczy na ON czy PB/LPG? Takie tam rozmyslania. Póki jest, korzystam w pelni z ON
  3. Zostałem wywołany wcześniej przy okazji PB Natty Paste Wax - to tak. Dla mnie wosk perełka. Gdyż: 1. Aplikacja jest banalna i nie da rady jej spieprzyć. Dotarcie jest jeszcze prostsze bez patrzenia na zegarek czy temperature otoczenia lub nasłonecznienie. 2. Daje fajny look przez 1. miesiąc 3. Ma trwałość ok. 3 może nawet 4 msc - w zależności od użytkowania samochodu Wydaje mi się że inne woski dają podobny look (pewnie wtedy jest róźnica ok. 1-2%) ale look i tak trzyma się tyle samo czasu, dalej zostaje już sam wosk na aucie (np. 6 msc) ale... nie ma looku. Więc lepiej tutaj dać ten wosk co 2-3 msc na nowo i cały czas mieć banana na gębie a przy tym się nie namęczyć. Tak czy inaczej - są na pewno lepsze woski, ale ten jest najlepszym kompromisem. Aaale cytuje ze względu na Natural Look: Gdyż także go używam i również jest dla mnie No1. Problem mam tylko jeden z nim. Po nalożeniu, dotarciu tudzież wchlonięciu czasem jakby parował na szyby i zostawiał taką ... mgiełkę. Kiedyś nie, ale teraz, trochę przeszkadza mi jego zbyt intensywny zapach - owszem, jest bardzo ładny, ale wolę zapach jaki daje skóra nappa. W obecnej chwili góre boczków jak i deski mam w skórze także poniekąd nie mam żadnego problemu bo miejsc gdzie daje NL jest mało i jest dużo poniżej linii szyb... więc korzystam i jestem bardzo zadowolony.
  4. Zdjęcie z hydrofobowości oraz róźnicy w zabrudzeniu dołączę później ale: Druga wersja: Pierwsza wersja: Widać na zdjęciu róźnice - ale ta jest też zależna od światła itp. Jest szklistość. Pierwsze mycie po 10 dniach.
  5. W 100% się zgadzam dot. aut z USA. NIepogardziłbym takim 5l v8 w hybrydzie. Prąd nie jest zły. Problemem jest zasięg itp, ale moc na żądanie, moment natychmiastowy max... piękne rzeczy. Ale pewnie nie jeździłeś mocną hybryda ?
  6. Może też bym sobie takiego kupil? Super.
  7. ADBL po prostu malymi krokami zbliża się do lodwej skały. Szkoda.
  8. Z racji jakiegoś nowego auta w kolejki to. Pierwszy Water Gold po umyciu - trwałość ok. tygodnia, półtora - do 1. mycia. Druga aplikacja Water Gold - po drugim umyciu - trwałość już ok. 3 tygodni. Warunki podobne, polska Zima Także tak to wygląda, ale ja niestety/stety na bogato daje.
  9. Kupiłem i mam płyn z BMW. Ale. Nie zużyłem jeszcze starego a nie chce mieszać. A dwa. Zastanawiam się nad sensem jego zalania skoro... nie mamy zimy.
  10. Już było ale: Poorboy's Natty's Paste Wax Black I tutaj dodam - aplikacja w KAŻDYCH warunkach jest banalna. Twardy wosk podczas aplikacji jakby zamieniał się w olejek. Na prawdę dla mnie No.1 Black Hole również mam - słaba trwałość, ale przed zlotem, ślubem... must have.
  11. Hej. Ja nadal z telefonu bo ostatni czas jest dla mnie bardzo szalony i nie mam kiedy wejść tutaj z kompa żeby w cywilizowany sposób dodać zdjęcia ale... Nie pamiętam już też kiedy to było aaaaaaleee Jak otrzymałem w piątek w okolicach poniedziałku-wtorku chyba? zrobiłem lekką polerkę i nałożyłem od nowa powłokę z jednej strony. Teraz mnie kusi zeby na pozostałe elementy plastikowe nałożyć więc z pewnością uzupełnie zdjęcia. Auto przez pierwsze 10h było w garażu, zaś aplikacja podobna. Temp otoczenia 21-23*C, aplikacja, dotarcie po minucie. Wrażenia takie same jak wcześniej. Po aplikacji było widać większą szklistość niż przed. Auto było już raz umyte i ciężko mówić o hydrofobowości gdyż właściwie po wyjechaniu ze stanowska na bok (gdzie można po myciu dopieścić auto) reflektor był już suchy i szklisty - także chyba ok. ALE... to na czym mi zależało ... zostało osiągniete. Było widać róźnice że jeden reflektor jest czystszy a drugi zapylony. Czyli produkt daje radę i z pewnością lepiej mieć te zabezpieczenie niż nie mieć wcale. Nie wiem jak się plasuje wśród konkurentów gdyz na każdej powiechrzni i w innych warunkach takze inne powłoki mogą zachowywać się inaczej, tutaj jest ciepło, prawie pozioma płaszczyzna w strone wiatru, narażenie na kamyczki, piasek, wiatr. Celowo też przez pierwsze 10 dni nie używałem spryskiwaczy reflektorów aby nie działać chemią na powłokę w momencie jej utwardzania. Auto było umyte dopiero po 10 dniach. Niestety już 2-3 dnia jakaś mżawka + deszcz był. 8-9 dnia dość mocny deszcz + jazda w tym deszczu - taką mamy zimę. Na chwilę obecną jest zauważalne że ostatnia próbka jest zauważalnie lepsza niż pierwsza. Czego oczekujemy od zabezpieczenia reflektorów? - Szklistości - Odpornośći na brud To moje oczekiwania i oba są spełnione. Teraz kwestia trwałości... no i dalszej cierpliwości ? Jak się ogarne, dorzuce zdjęcia i bardziej zwięzły opis może Plus wrzucę na słupki drzwi Moonlight + Neoxal No.12 - wiem że to nie to samo, ale chociaż jakieś porównanie będzie.
  12. Tam mam numer jakiegoś pracownika a kart nie sprawdzają.
  13. Ale to nie na wszystko. Różnie jest. Raz 3, innym razem 7 czasem 23 wlasnie. Zależy od grupy produktu

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.