Skocz do zawartości

Vujek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralna

O Vujek

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Lokalizacja
    Włodowice
  • Województwo
    Śląskie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Co by szefuncio polecił do starego poczciwego 1.6 MPi z vaga 235 kkm w tym 210 na LPG.Do tej pory śmigał na Ravenol VST.
  2. We wszystkich tych autach jest podobnie.Filtr za schowkiem a pod lub nad nim wiatrak i parownik więc dostęp do niego kiepski.Jedynie wężykiem z chemią między łopatki wiatraka aby go minąć i ogień.Nie pamiętam jak w Toyocie ale w Maździe łopatki wiatraka bardzo ciasne i minąć je nie jest prosto.
  3. Zawsze ją masz za filtrem kabiny ewentualnie za filtrem i wiatrakiem. Jak się dostaniesz do filtra będziesz widział.Tylko delikatnie bo to cienkie blaszki ma. Co to z auto i rocznik to podpowiem?
  4. Warto wziąć pod uwagę Stanley najlepiej FatMax, jest dużo modeli 50l. W Castorama też je mają.Wysyłkowo też nie ma stresu bo mają gwarancję doortodoor.Sam takie posiadam i polecam
  5. Nie trzeba być docentem aby do tego dojść.Źrodło zawsze tkwi w chłodnicy klimy (parowniku).Tam się osadza wilgoć + częste zmiany temperatury i gotowe.Jeszcze jak ktoś trzyma auto szczelnie zamknięte dłuższy czas - mało jeździ i nie wymienia filtra przynajmniej raz na rok=warunki idealne do zagrzybienia.
  6. U mnie na 10g w ten sposób jest ok, ale spomagam to profesjonalną chemią i wtedy nik się nie skarży. Sam ozon to zabieg na tydzień~ 3tygodni i smród wróci. U mnie kompleksową usługa to ozon+pro piana+tunap na zmycie resztek grzybów.
  7. Pierwsza sesja 15min.Przerwa na wietrzenie i druga 15min powinno wystarczyć, dłużej nie ma sensu z powodu braku tlenu w aucie.Nie zapomnij o chemii bo samo ozonowanie jak śmierdzi nie wystarczy na długo.
  8. Już były na rynku takie cuda i po większych przebiegach okazało się że wżerając się w elementy z którymi mają kontakt powodują ich dużą degradację i korozję z postępem czasu.Ja podziękuję i wolę mniej agresywne AR.
  9. RAVENOL TURBO VST 5W40 docelowo only! Do płukania Specol gold 5w40 +AR2300
  10. Można wziąć pod uwagę Specol.Dobry i nie drogi olej o niskim Noac.Wzbogacony AR 9200 czy AR9100 staje się znakomity
  11. Pod korkiem robił mi się miód i na zimnym silniku było głośno.Podczas eksploatacji na AR2300 zaczęło to powoli ustępować.Teraz po drugimi płukaniu już miodu brak a praca cichsza.Olej po spuszczeniu prawie jak z Diesla.
  12. Z tym że mój pojazd nie był dbamy przez 200kkm tylko męczony Longlfifami.Jak go kupiłem to płukałem silnik AR2300 przez 2 zmiany oleju aby doszedł do siebie.Teraz dopiero pracuje ok. i spala mniej wszystkiego.
  13. No i git.Nie będę na siłę szukał sobie kosztów.SSL i finito. Choć korci mnie spróbować Specol 0w40 + AR9200 tylko czy się nie wygłupię?Podobno ma dobrą bazę a resztę załatwi AR.
  14. Podpowiedzcie jaki będzie najsensowniejszy dodatek do Ravenola SSL w silniku pracującym na LPG.AR9100, AR9200 czy coś innego?

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.