Jump to content

Vujek

Użytkownik
  • Content Count

    101
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18 Dobra

About Vujek

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Lokalizacja
    Włodowice
  • Województwo
    Śląskie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja tylko staram się jak najlepiej doradzić, tym bardziej jeśli nie upalasz go na torze czy rajdach.Twój wybór i auto.
  2. Wszyscy którzy czytają, ten motor znają, z resztą znajomy z So ma taką.Na zimę 10w ma za słabą pompowalność.
  3. Tak, tylko gwarancja pewnie zmusza. W takim razie dałbym AR 9200v2.Na chiptuning polecam Vtech w Krakowie. Jeśli mało jeździsz zimą to ok.W przeciwnym razie łał bym 5w50.
  4. Do dziadziusia to już raczej tylko 10w40 i pozostaje nam niewiele dobrych oliw jak np. LM Mos2, Amsoil Premium Protection, Ravenol Expert SHPD 10w40 lub ostatecznie Valvoline choć w tej stawce biorąc pod uwagę cenę chyba LM będzie optimum.Z drugiej strony Amsoil może przeżyć w silniku do kilku lat jak mało jeździsz, pozostałe co max 2 lata wymiana.
  5. Po każdym cyklu 10kkm choćby olej spuszczany był na oko czysty i dobrej jakości, płukanka rozpuści syf zalegający i spłynie już żur. Jeśli cię tylko stać na Penrite lub Amsoil to bierz bo warto.
  6. Dobre oleje mimo że nie dedykowane do DPFów przeważnie mają mało popiołów w składzie i podejdą jak wyżej u kolegi ale trzeba obejrzeć kartę charakterystyki bo niektóre auta mają bardziej wrażliwe dpfy a inne to znoszą dobrze. Dla bezpieczeństwa dałbym VMP.
  7. Penrite 10TENTHS Premium 5 5w50, EUROL Super Lite 5W50, RAVENOL RAV RRS 5W50, AMSOIL 5W50 Signature Series. Eurol chyba najtańszy w tej stawce ale też dobr. Ravenol SSL jak jest filtr to VMP.
  8. .Po 10w faktycznie będzie sporo syfu w silniku, ale lepiej się go pozbyć.Zrob płukanie 2x i nic nie powinno się złego stać.Radzilbym przejść na 5w40 po płukaniu.W rodzinie tak robiliśmy w Felicji 1.9d z przebiegiem ok. 400kkm i po jednym płukaniu dałem AR2300 na doczyszcze.Efekt super i on jeździł na 15w40 .Po płukaniu 5w40 i jest git.
  9. Zobacz dedykowane z Eurola, Ravenola, Meguina, LM . Na pewno lepsze a cena przyzwoita. Zwłaszcza 2 pierwsze.
  10. Jeśli nie zjada oleju więcej jak 1l/10kkm przepłukał bym i zalał 5w40 choćby prostym dobrym Shell helix ultra. Nie rozumiem dlaczego takie silniki ktoś zalewa 10w skoro producent zaleca 5w a nawet 0w.Pewnie robota handlarzy z oszczędności.
  11. W 2.0tdi cr Ravenol VMP czy Eurol Syntence robi dobrą robotę za rozsądną kasę.Żadna masówka. Archoil AR6900-D MAX daje te same efekty przy mniejszych nakładach. Zalej Vervy +AR i sprawdź na hamowni to się zdziwisz.Sprawdzone na silnikach BMW i VW.

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.