Jump to content

Vujek

Użytkownik
  • Posts

    329
  • Joined

  • Last visited

About Vujek

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Lokalizacja
    Włodowice
  • Województwo
    Śląskie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Vujek's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done

Recent Badges

51

Reputation

  1. Po co chcesz przechodzić na 5w30 skoro masz b.fobry olej? Raczej patrz w firmy produkujące mniej masowo. Polecam Ravenol, Eurol, na bogato Amsoil, Penrite.
  2. Jak ma być dobrze i niedrogo Extreme AMG 5w40. Inne propozycje: Eurol Fluence 5W-40, Ravenol VST, Amsoil 5w40, Pentite HPR5, LM Synthoil. Do tego motoru ci low saps nie potrzebny. Bardziej płukanka.
  3. Filtron teraz należy do Manna Hummel więc myślę że filtry nie różnią się zbytnio od siebie.Kabinowe faktycznie są trochę cieńsze i mniej sztywne, ale działają jak należy.Osobiście stosuję we wszystkich naszych autach inną niemiecką markę - Hengst i nie mogę powiedzieć złego słowa.Klasa wykonania podobna do Knechta a cena trochę lepsza.Polecam. Przy wymienionych tu markach spoko. Wystrzegać się jedynie lipy jak Hart itp. chinoli. Dobrze się sprawdza Eurol Fortence 5W-30.Nawet moja kobita na tym śmiga i mniej się spala niż Ford Formuła F serwisowy. Jaki konkretnie samochód i silnik? Osobiście mam złe wspomnienia co do Total.Wykonczylen na nim skrzynie w Merci.
  4. Eurol Fortence jak najbardziej. Znajomemu poleciłem do Fiesty i bardzo zadowolony.Mniej się spala niż Oryginał Ford formuła F choć to też dobry olej w tej cenie.
  5. Vujek

    Odgrzybianie

    Bo się dobrze nie da bez porządnego wymycia ciśnieniem parownika i nie byle jakim środkiem.Takie czyszczenie jak w/g ciebie to jakbyś polał kibel domestosem i po chwili spłukał.A mechanika czyli szorowanie gdzie? Nie trzeba mieć wiedzy ani sprzętu z NASA żeby załapać że chodzi nie tylko o polanie czymś grzyba tylko zerwanie - usunięcie go.W przeciwnym razie za niedługo odrośnie i znowu go poczujesz.
  6. A ja nie mam czasu na kolejne wykłady o "Jakości" Motula. W skrucie nie jest wart tej ceny.
  7. Vujek

    Odgrzybianie

    Jak już pisałem nie świadczę usług ani nie mam firmy czy warsztatu. Robię to czysto hobbystycznie pomagając kolegom z forum od lat. Zmień Wurha na inne zobaczysz efekt.Ten sam co twoim Wurth osiągniesz IPĄ. Trzeba pamiętać że na zagrzybienie auta ma wpływ wiele czynników jak suchy-wilgotny garaż, konstrukcja układu, sposób użytkowania i dbanie o filtry.
  8. Vujek

    Odgrzybianie

    Czyżbyś znał moją fachowość co do roboty przy klimie sądząc że sam jakimś domowym sposobem to lepiej ogarniesz? Myślę że sporo jaszcze minie czasu kiedy dojdziesz do tego że nic nie zastąpi mycia ciśnieniowego parownika z takim podejściem. Ja przy tym robię od 2008rokuPrzy okazji środek Wurha jest marny przy Tunap.To w 99% sam alkohol nic nie pieniący się w przeciwieństwie do Tunap. Nie pracuje w serwisie ani go nie posiadam.Moja wiedza tylko z doświadczenia własnego i innych porządnych fachowców i często poprawiam nawet po autoryzowanych serwisach, nie mówiąc o domowych fachowcach.
  9. W dobrych pieniądzach Eurol , ostatecznie Shell lub Specol. Osobiście nie polecam Motula. Pewnie ktoś spyta dlaczego-wyjasnienie kilka stron wstecz.
  10. Vujek

    Odgrzybianie

    Oraz chemia do tego dedykowanej co najważniejsze. Jeśli ma być konkretny efekt to domowym sposobem tego nie osiągniesz nawet mając Tunap. Tylko mycie wysokociśnieniowe parownika załatwia sprawę. Same piany ,ozony itp.to tylko na krótko. Oczywiście są auta z dobrze zaprojektowanym układem gdzie nie jest to ostateczność ale ich mało na rynku.
  11. Vujek

    Odgrzybianie

    Na rynku jest mnóstwo preparatów w tym 90% czy nawet więcej nie działa, bo to przeważnie alkohol i zapach.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.