Jump to content

Vujek

Użytkownik
  • Content Count

    149
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

24 Świetna

About Vujek

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Lokalizacja
    Włodowice
  • Województwo
    Śląskie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A jakie masz oczekiwania co do tego dodatku?Co ma za zadanie? Kilka stron w tył było wszystko co cię może zainteresować.
  2. Czyżby zaczęli nawet Ravenol podrabiać?Nie miałem takiego przypadku z naklejką.Miejmy nadzieję że to po prostu źle magazynowe butelki, np. w słońcu. Gdzie kupowałeś?
  3. Na olejach z Ravenola silnik mi pracuje znacznie lepiej, ciszej i ubytki oliwy spadły zauważalnie.Na Meguin było już lepiej a na VST i docelowo SSL jest najlepiej na LPG. Przetestowałem XF i EE Longlife 5w40.
  4. Gdybym go polecam to bym go ujął.Nie jestem fanem Millersa bo mi na vag się nie spisywał.
  5. Jak masz zamiar nim długo śmigać bez oszczędności to Amsoil 5w30, Penrite lub Ravenol VMP a ekonomiczne AMG Extreme. Osobiście rozważył bym Ravenol SSL.
  6. U nas odwrotnie.Na Amsoilu głośniej na wszystkich w/w silnikach, dlatego napisałem że każdy silnik jest inny pod tym względem. Proponuje obejzeo filmik Profesora Krisa jak dolewa 2T.
  7. Testowałem wiele środków tego typu i AR6900 max diesel uważam za najlepszy i tyle. Możecie sobie lać co chcecie to przecież to wasze auta.Jak coś padnie to i tak się tym nikt nie pochwali tutaj. Człowiek się chce podzielić własnymi spostrzeżeniami ale ja zwykle są mądrzejsi co nie spróbowali a mają zawsze rację Gost.
  8. Zrób sobie prosty test.Nalej do słoika on i dodaj tego oleju 2T LM.Na drugi dzień zobacz czy jest rozmieszane z ON czy rozwarstwienie.Nie wszystkie oleje 2T mieszają się z ropą i można narobić dziadostwa na dłuższą metę tak robiąc.
  9. Jeśli masz zamiar zalać czymś normalnym jak 5w40 to konieczne płukanie.Jezeli silnik w lichym stanie zastań na 10w i przeplukaj jeśli nie leje.Polecam LM Mos2.
  10. Kolega Zmienolej.pl skłonił mnie do porównania dwóch dodatków do ON.Amsoil Diesel All in One i AR 6900 max diesel.W teście uczestniczyły 3 auta. Scenic3 1.9dci 130km. Skoda Octavia 1.9d 64km Audi A3 1.9tdi DPF. We wszystkich tych silnikach były stosowane te same paliwa z Orlenu i przejeżdzily kilka bąków od jesieni. Na Amsoil moc, prędkość rozpędzania i spalanie się delikatnie poprawiły ale silniki pracowały mniej `aksamitnie`, czyli głośniej. Na AR parametry były podobne ale praca silników była na ucho ładniejsza więc mój jak i szwagra werdykt na korzyść AR 6900max diesel. Szkoda że nie mieliśmy możliwość tego sprawdzić na BMW czy jakimś japońcu bo silnik silnikowi nie równy.Np. BMW lepiej pracuje na Vervie a motory Vaga na V-power ON jak kiedyś testowałem. Zaznaczam że test jest amatorski i nie oczekujcie konkretnych parametrów.
  11. No właśnie sam sobie rozwiązałeś moją propozycję tymi 6km latem.Ale każdy ma prawo robić po swojemu.Ja bym zalał Ravenol RRS przy takim urzytkowaniu.
  12. Zgoda jeśli będzie ten but.A jeśli normalna jazda np. po mieście na krótki odcinek?W tym przypadku na pewno lepszym rozwiązaniem będzie 5w50.Tylko tyle chciałem uświadomić bo nie wszyscy mają takie auta do ścigania się czy na tor, gdzie 10w60 ma jedyne uzasadnienie.

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.