Jump to content

Vujek

Użytkownik
  • Content Count

    203
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

33 Świetna

About Vujek

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Lokalizacja
    Włodowice
  • Województwo
    Śląskie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Motula sobie daruj. Shell z aso nie wiem czy nie lepszy. Ravenol ok.Tylko czemu nie VMP?
  2. Fajne fibry można nabyć w Tedi.Mają różne rodzaje, małe , duże, miękkie i ceny całkiem spoko.
  3. 4200 to też bez szału.Zwykły hydrokraking.Lepiej coś porządniejszego i koniecznie bez Cerateków.Lepiej coś z Ravenol , Extreme AMG czy Eurol.Taniej i lepiej. Jeśli dużo miasta rozważyć 0w30, zwłaszcza jak pod chmurką stoi.
  4. Fuchs jest ok, ale cena już nie.Proponuję Extreme AMG, Ravenol VMP lub VSF czy Eurol Elance.Jak po taniości to zostaje tylko Specol 5w30 lub 0w30.Wszystkie wymienione lepszego od Castrol.
  5. Mniej go się spała i szybciej silnik dochodzi do temperatury roboczej.Ma lepszą pompowalnosc co w zimnie ma znaczenie. Jak trzymasz auto nie pod chmurką tylko w ciepłym garażu to 5w40 jest wystarczająco.
  6. Jak zmieniasz olej ,zwłaszcza z gorszego na lepszy to szczególnie ważne że( słaby olej zostawia straszny syf w silniku).Z kolei przy LPG praca osprzętu zaworów jest bardzo ważna i wymaga dobrego smarowania oraz czystości.Dobrym rozwiązaniem jest też płukanka długoterminowa jak AR2300 wlana do pożądanego oleju.
  7. Za te pieniądze nie kupisz dobrego oleju. Zalej Ravenol SSL.Do tego motoru najlepszy. Jak super budżetowo to Specol 5w40 lub 0w40 ale różnicę między SSL a nimi usłyszysz na pewno. Skontroluj zawory bo w tych motorach robią dużo hałasu, zwłaszcza przy LPG.
  8. Płukanie jest niedoceniane, zwłaszcza po lipnych olejach oraz long lifach.Pozwala zmniejszyć spalanie oleju jak i paliwa i poprawia kulturę pracy zasyfionych jednostek.Odobiście przerobiłem temat niejednokrotnie.Chyba że ktoś używa słabych środków jak i najczęściej olei.
  9. Parę stron w tył było wszystko.Jak porządny olej to nie trzeba.Lepiej jest przepłukać silnik przed wymianą niż go szprycować dodatkami. Czysty silnik + częste wymiany oliwy to moja recepta.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.