Jump to content

Zmienolej

Partner forum
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralna

About Zmienolej

  • Birthday 04/11/1976

Informacje

Recent Profile Visitors

662 profile views
  1. Nie. Zwróć uwagę że 5W40 czy 0W40 to w temperaturze roboczej olej o klasie lepkości SAE 40 a jego lepkośc musi zawierać się między 3.8cst min a 12,5-16,3cst i to zarówno dla 0W40 jak i 5W40. W temp. roboczej masz praktycznie taki sam olej. Ale różnice są w produktach i tym jakie produkty używasz na jednym olej bedzie się kisił i gotował a na innym bedzie miał bardzo ładną stabilną temp.
  2. Sprawdzał kolega lepkość oleju i jego właściwości reologiczne po dolaniu ? Nie wszystkie wariatory zmiennych faz rozrządu tolerują zmiany lepkościowe ponad to co zaleca manual techniczny. Może na opakowaniu w takim razie wypadało by napisać aby aplikować środek tylko na gorący silnik i tylko po ówczesnym go podgrzaniu. Uważam że środek w obecnej formulacji może nie być całkiem bezpieczny dla silnika dlatego nie ma go w portfolio naszego sklepu. Polecenie czegoś a następnie dawkowanie do silnika którego wartość często przekracza 10 000zł nie jest takie sobie "hop siup i dobre jest" Ravenol od zawsze słynął z dobrych olejów przekładniowych. Kiedy zaczął promować oleje silnikowe z gamy Clean Synto nie wzbudziło to żadnego zainteresowania. Dopiero wprowadzenie technologii USVO i poprawienie wielu gam olejów pozwoliło uzyskać naprawdę dobrej jakości oleje. Dobra baza olejowa z dużą domieszką bazy PAO i dobrymi dodatkami pozwoliło stworzyć bardzo dobry rynkowy produkt. Lepkość oleju jest stała cały rok tak jak ty masz w miarę jednakowa temp. oleju przez cały rok (ok. 90st.C) bez względu czy jeździsz po pisakach pustyni czy w śniegu przy -10st.C Od tego odpowiada ukłąd chłodzenia, i konstrukacja silnika. Olej oczywiście w niektórych miejscach poddawany jest ogromnym temp. rzedu kilkuset stopni C wtedy olej ma nie tylko za zadanie smarowanie współpracujących częsci ale odebranie nadmiaru ciepła dzięki szybkiej cyrkulacji a jeśli tej cyrkulacji nie ma to się najzwyczajniej w świecie "wysmaża" utlenia i traci parametry tak więc olej w takich temperaturach musi mieć i ma zazwyczaj lepkość niczym przysłowiowa woda. Pamiętać należy, że olej im wyższa temperatura tym jego lepkość niższa. Pamiętać należy również że jeśli nalejemy olej który w określonych temperaturach ma niewłaściwą lepkość ( zbyt gęsty ma zbyt dużą lepkość ) wtedy np. wariator , wariatory zmiennych faz rozrządu będą pracować niewłaściwie.
  3. WItam, Proszę nie siać fermentu. Raz olej 10W60 jest jak najbardziej optymalny do STI i każdy kto zajmuje się od lat powie że aby pokonać odcinek A4 na pełnym ogniu tylko taki olej lub podobny wytrzyma. Olej CFS 10W60 NT+ ma już nanocząsteczki w swoim składzie więc dawkowanie do tego Archoila 9200 uważam tylko za kompletne nieporozumienie wiem że dobrze sprzedać ale po oleju z serii Nanodrive nie robimy ani płukanek anie nie wlewamy dodatkowych modyfikatorów bo nikt tego nie sprawdzi co i jak się tworzy. Skład samego Millersa jest już wystarczająco zbilansowany. Polecam na zimę do spokojnej jazdy CFS 5W40 ale jak ktoś po prostu upala niżej niż 10W50 czyli CFS 10W50 bym nie schodził. Te silniki osiągają rozsądne przebiegi tylko na dwóch olejach tym: https://zmienolej.pl/pl/szukaj?controller=search&orderby=position&orderway=desc&search_query=motul+15W50+300v&submit_search= Oraz właśnie na Millersie z serii CFS: https://zmienolej.pl/pl/szukaj?controller=search&orderby=position&orderway=desc&search_query=CFS+10w50+&submit_search= Wycofaliśmy ją ze sklepu - nie polecam sprawa dotyczyła Subaru i silnika który u naszego klienta został dosłownie zaklejony. Czy są jakies ubytki oleju ? Do Mercedesa tylko Fuchs jako że jest to olej produkowany na tzw. pierwszy montaż alternatywnie Ravenol. Wystaw płukankę na zewnątrz przy ujemnej temp. to zobaczysz różnicę. Czy notujesz jakieś ubytki oleju 0W20 ? Jak był olej pokroju Mobila 10W40 jest szansa że bardzo zaszkodzi , niewiemy co było wcześniej zalewane. Do jakiego silnika samochodu ? W silnikach pokroju TSI fantastycznie sprawdza się (zwłaszcza w tych do 2013r. ) Millers XF Longlife 5W50: https://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/3140-olej-silnikowy-millers-oils-xf-longlife-5w50-5l-5024081772651
  4. Ten olej o którym piszesz będzie w porządku. https://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/3243-olej-silnikowy-valvoline-synpower-xtreme-iii-5w30-4l-8710941021843
  5. Tak ale nie najlepsze. Równie dobry jest rewelacyjny Amsoil ze swoim dodatkiem który jednocześnie smaruje pompę , pełni rolę depresatora, czyści wtryski i cały układ zasilania oraz podnosi liczbę cetanową oleju napędowego. To dodatek Amsoil Diesel All i one https://zmienolej.pl/pl/dodatki-do-paliwa-diesel/4306-dodatek-do-diesla-amsoil-diesel-all-in-one-adb-473ml-097012418169 Czy oleju coś ubywa na 10000km ? Jest tam LPG ? Ja bym został przy oleju silnikowym 10W40 Czekam na odpowiedz. Witam, A jeździsz bardziej po mieście na krótkich odcinkach ?
  6. Ja nie powiem że Motul jest słaby jakościowo jest to solidny producent z tym że ma zdziczałą dystrybucję , nie a wyłącznego importera w Polsce i to psuje strasznie wizerunek marki.
  7. Motul ostatnimi czasy poprawił swoją formulację olejów z gamy 8100 co widać w moich analizach jakie pzeprowadzam. Nie jest to obecnie zły olej.
  8. Witam, Polecam na pewno olej 5W40, wchodzi do Twojego silnika 4.6L. https://zmienolej.pl/pl/szukaj?controller=search&orderby=position&orderway=desc&search_query=neste+pro+5w40+c3&submit_search= Olej NESTE ma fantastyczną temp. płynięcia -51st.C Gorąco polecam ten olej , zresztą produkowany w Finlandii.
  9. Witam, Ja z doświadczenia polecam olej syntetyczny 5W40 to raz. Druga sprawa jeśli jest filtr DPF niech to bedie sopecyfikacja ACEA C3 albo nawet nie koniecznie bo doskonały olej syntetyczny z Amsoil 5W40 z najwyższą na świecie normą do diesli API CK-4 sprawdza się wręcz fantastycznie. https://zmienolej.pl/pl/szukaj?controller=search&orderby=position&orderway=desc&search_query=amsoil+5w40+deo&submit_search= Mój klient ma w tym silniku zrobione 250 000km na Millsie XF Longlife 5W40 bez ruszania turbiny ale w zimie mechanik zaczął przelewać zimny olej i klient stwierdził że olej kiepski. Teraz leje coś innego co lepiej płynęło w niskich temperaturach ale mu coś zawory się odzywają :-)))) No i badz tu mądry hehe A jaki rocznik to jest ?
  10. WItam, Chcesz wymieniać olej co 30 000km czy raczej obrać normalne interwiały między wymianami ? Ja bym może coś polecił ale bez normy RN Jaki rocznik i czy silnik wymaga jakiś dolewek ? To fajny silnik, polecam olej syntetyczny 5W40. W ASO leją Shella 5W40 ale ja nie mam do niego zaufania jakiś brudny silnik w domowym SX4 1.6 z nieco nowszym roczniku po tym oleju mimo wymian co 10 000km. Co ile km byś wymieniał olej ?
  11. WItam, Jak się okazuje temat jest cieższy niż się okazuje. Tapicerka z przodu pobrudzona krwią prawdopodobnie pies miał cieczkę. Czy niezbędne będzie oczyszczenie odkurzaczem piorącym ? Polecicie coś w rozsądnej cenie co jest skuteczne ?
  12. Czesc A co byś powiedział na ultranowoczesny olej syntetyczny Amsoil 5W30 ? https://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/3767-olej-silnikowy-amsoil-5w30-100-synthetic-max-duty-signature-series-diesel-oil-dhd-0946l-097012407040 WItaj, No zawsze bym lał dobry olej. Polecam po prostu sprawdzony olej NESTE TURBO LXE 10W40: https://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/4232-olej-silnikowy-neste-turbo-lxe-10w40-20l
  13. Tak oczywiście !! Polecam najwyższej klasy światowej syntetyk z Amsoil z najwyższą normą API CK-4 ! https://zmienolej.pl/pl/szukaj?controller=search&orderby=position&orderway=desc&search_query=amsoil+5w40+truck&submit_search= I lać do wszystkiego łącznie z DPF i masz jeden zunifikowany olej silnikowy. To bardzo dobry zestaw. Olej masz juz zakupiony ? Vujek ciekawie pisze i również podzielam jego opinie. Jaki tam olej stosujesz obecnie czy faktycznie Total ? Ja polecam oleje najwyższej klasy Amsoil, Ravenol, NESTE, czy nawet całkiem dobrego Millersa czy nawet Fuchs-a.
  14. Polecam na szybko na pewno świetnego Amsoil 5W30 z serii European Car Formula . https://zmienolej.pl/pl/szukaj?controller=search&orderby=position&orderway=desc&search_query=amsoil+5w30+ael&submit_search= Propozycja druga też bardzo dobra to Fiński olej syntetyczny NESTE 5W30: https://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/4349-olej-silnikowy-neste-5w30-pro-w-ll-iii-4l-6412241178457 Jak interwiał jest 15 000km to polecam olej Amsoil 5W40 : https://zmienolej.pl/pl/szukaj?controller=search&orderby=position&orderway=desc&search_query=amsoil+5w40+deo&submit_search= To wszak już 8 lat więc wolałbym mu nie zalewać za dużo ekologii. Witam, Amsoil 0W30: https://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/2791-olej-silnikowy-amsoil-0w30-signature-series-100-synthetic-motor-oil-azo-3784l-097012315048 Witam, Amsoil 0W40 , będzie mod a ja uważam że zawsze jak mamy panewki bardziej obciązone trzeba zadbać o lepszy klin smarny Ten należy do jednych z najlepszych syntetyków na świecie z najnowszą normą API CK-4 ! https://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/3765-olej-silnikowy-amsoil-0w40-100-synthetic-max-duty-signature-series-diesel-oil-dzf-3784l-097012406043 Witam, Olej Millers cieszy się niesłabnącą bardzo dobrą opinią. Co ile kolega bedzie olej wymieniać ?
  15. Witam, Czy kolega notuje jakieś ubytki oleju Ravenol VST ? Witam, Czy to silnik benzynowy czy diesla ? Turbo czy wolnossący ? Pozdrawiam PIotr Dziektarz

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.