Skocz do zawartości

Zmienolej

Partner forum
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralna

O Zmienolej

  • Urodziny 11.04.1976

Informacje

Ostatnie wizyty

168 wyświetleń profilu
  1. Witaj, Już niebawem napiszę o najnowszym dodatku opartym na Polskim grafenie ale myslę że to nastapi za tydzień, dwa jak już wszystko bedzie jasne. Z Archoil do benzyny najlepszym jest dwusiarczek wolframu Archoil 9200: https://zmienolej.pl/pl/dodatki-do-oleju/4152-dodatek-do-oleju-archoil-9200-v2-200ml-736140434336 Zauważyłeś aby Archoil po pierwszym płukaniu już wykonał dobrą robotę, jaki miał kolor olej ? Czy notowałeś jakieś pobory oleju ? Pozdrówka PIotr Dziektarz www.zmienolej.pl
  2. A co byś powiedział na olej Millers Oils XF Longlife 0W30: https://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/3132-olej-silnikowy-millers-oils-xf-longlife-0w30-5l-5024081785859 Alternatywnie tanszy olej o dobrych ocenach: https://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/3258-olej-silnikowy-valvoline-synpower-fe-5w30-5l-8710941022079 Amsoil 0W30 polecam świetny olej ale nie ma w Polsce obecnie opakowań 0.946L czyli quartówek, tylko opakowania galonowe z poprawioną recepturą. https://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/2791-olej-silnikowy-amsoil-0w30-signature-series-100-synthetic-motor-oil-azo-3784l-097012315048 Pozdrawiam Piotr Dziektarz www.zmienolej.pl
  3. WItam, Czy notuje Pan jakieś ubytki oleju czy nie ? Ile km rocznie Pan pokonuje ? No i czy więcej jest zimnych uruchomień czy raczej jak już Pa uruchomi silnik to jedzie min. 15km ?
  4. Bo ma więcej baz PAO i lepszej jakości komponentów. Meguin to LM ale nie wiem ile w tym tego co mozna kupić w butelkach TopTec czy Synthoil. Bardzo dobry wybór.  W/w RAVENOL 0W30 VSW to jeden z najbardziej zaawansowanych olejów syntetycznych o wprost fantastycznych parametrach wsyatarczy wspomnieć o wskaźniku lepkości prawie 200...tyle miał CFS Millersa 5W40 jak pojawił się w ogóle w sprzedaży i zaczął robić furrore w Polsce w autach wolnossących. To ten olej Raenola zobaczcie na parametry: https://zmienolej.pl/pl/szukaj?controller=search&orderby=position&orderway=desc&search_query=ravenol+0w30+vsw+&submit_search= Pozdrawiam PIotr Dziektarz
  5. Ravenol zawalił ostatnio rynek olejowy i teraz nadrabia po prostu dobrym produktami o dobrych parametrach. Doświadczenia nie mam dużego z najnowszą serią ale wedle opinii są w porzadku. Niemniej nadal będę obstawiał przy swoim, że wszystkie oleje nie są w 100% olejami PAO ale mieszaniną tychże olejów a ile procentowo takiej bazy się znajduje to już sprawa indywidualna danego producenta. Mowa oczywiście o olejach OEM z dopuszczeniami i specyfikacjami producentów silnikow. Pozdrawiam PIotr Dziektarz www.zmienolej.pl
  6. Tak na pewno na przełomie roku oferta sklepu Zmienolej.pl będzie uzupełniona o gamę produktów USVO które wybijają się na rynku swoją innowacyjnością, parametrami.
  7. Witam, Postaram się 140st.C przy chwilowym obciążeniu nie wpływa na stan techniczny silnika ( jeśli to BMW to oczywiście należy i to eliminować ze względu na wrażliwe wanosy) To jakis silnik VW ? Cóż 507.00 to rozumiem że auto z filtrem DPF. Aby obniżyc temp. jednostki bez modyfikacji należy pobawić się chemią a mianowicie sprawdzić stan termostatu i następnie zastanowić się nad bezwodnym płynem chłodniczym który jest oficjalnie stosowany w bardzo obciążonych termicznie jednostkach oraz rajdach np. Paryż-Dakkar to płyny Evansa ( nalezy wlać wstepny aby usunąć wodę do poziomu max. 5%) i zalać docelowy płyn: Wstępny to Prepar https://zmienolej.pl/pl/szukaj?controller=search&orderby=position&orderway=desc&search_query=evans&submit_search= Jeśli budzet nie puszcza wtedy można zastosować do płynu ten dodatek z Millersa Extracool : https://zmienolej.pl/pl/dodatek-do-ukl-chlodzenia/3096-srodek-do-plynu-chlodniczego-millers-oils-motorsport-extracool-250-ml Następnie przechodzimy do oleju silnikowego. Polecam dwa typy, pierwszy Amsoil 5W30: https://zmienolej.pl/pl/szukaj?controller=search&orderby=position&orderway=desc&search_query=amsoil+5w30+ael&submit_search= Drugi jak chcesz obniżyć najbardziej układ bez wzgledu na to czy tam jest norma VW (wiele klientów tak robi bo ma jakieś ostro upalane TSI, TFSI) https://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/3218-olej-silnikowy-fuchs-titan-race-pro-s-5w30-5-l-5031131315195 Nie polecam żadnego europejskiego oleju z normą 507.00 w tym konkretny przypadku. Możesz na koniec zastanowić się nad demontażem osłony plastikowej pod silnikiem aby wymóc lepszą cyrkulacje powietrza bo w lecie może być tam naprawdę gorąco. No i to cała filozofia Tyle samo co Super albo hiper albo racing Czyli nic to populizm ludzie szukają do nowych aut oleju longlife to dla wielu to właśnie jest wytyczna a nie specyfikacja zalecana przez producenta np. WSS- .... czy klasa lepkości. Osobiśnie namawiam aby się nie kierować tym co jest napisane na opakowaniu a małymi cyferkami oznaczającymi klasę jakościową i lepkościową Zdecydowanie 5W30 z olejami z normą 504/507 jaka jest zapewne wymagana to polecam naprawdę świetny olej który zminimalizuje problem poboru do najlepszej wartości na rynku to Fiński olej NESTE : https://zmienolej.pl/pl/84-vw-504-00-507-00#/producent-neste_oil
  8. Tak masz rację ale szkopuł w tym że jest wiele olejów n rynku o przeciętnych parametrach na których silniki chodzą bardzo cicho i ładnie w porównaniu do olejów z bardzo wysokiej półki o mocno wysublimowanych parametrach. W tym cały widz...i właśnie to warto kupić a nie to co producent podaje na papierze choć i te informacje w ogólnym rozrachunku nie są bez znaczenia oczywiście. Tak naprawdę tego prawdziwie syntetycznego PAO jest w olejach bardzo niewiele i tylko co po niektórych bo nikt takich baz już nie stosuje w większej ilości w olejach OEM, stety czy niestety kierunek rozwoju w tym segmencie dyktuje kilka firm produkujących dodatki przykładowo Lubrizol czy kilka innych firm na świecie. Obecnie technologia poszła tak daleko do przodu, że rozpatrywanie klasy oleju pod względem tego czy jest na bazach PAO ( przeróbka etylenu w reakcjach chemicznych z odpowiednimi katalizatormi) czy przeróbka GTL (gaz ziemny) również na bazie etylenu popularnie nazywanymi bazami HC nie ma sensu bo różnic praktycznych a przedewszystkim użytkowych miedzy bardzo wysokimi bazami powtórzę bardzo wysokimi bazami nie ma i nikt tego nie robi zwłaszcza kiedy producenci pakietów (w/w) podaję aby stosować olej bazowy np. IIIgr. to nikt nie robi inaczej aby nie narobić sobie bigosu bo samo PAO bardzo słabo miesza się z dodatkami. Sama modyfikacja temperatur płynięcia też można po częsci uzyskać odpowiednimi dodatkami. Jedne z najlepszych baz w Europie produkuje Fiński NESTE warto przeczytać.
  9. Tak oczywiści mamy wiele modeli filtrów w ofercie w samym sklepie mamy większość filtrów dostępnych od ręki. Polecam MANN-a mam tez syntetyczne filtry z Amsoil wykonane ze specjalnej syntetycznej nanofibry. Z biegu można spróbować znaleźć swój filterek w naszym sklepie : https://zmienolej.pl/pl/5-filtry Przykład syntetycznego filtra do Hondy benzynowej, toyoty oraz silników np. Jeepa : https://zmienolej.pl/pl/szukaj?controller=search&orderby=position&orderway=desc&search_query=ea&submit_search= Albo po prostu zadzwonić, napisać maila z prośbą o kalkulację. Zapraszam serdecznie. Bazuje nie na tym co modne ale to co sprawdzone i w opinii klientów się sprawdza zwłaszcza jeśli chodzi o zużycie takiego oleju. Teraz pozycjonuje się wiele nowych olejów ale wielokroć oleje na super bazach syntetycznych nie są lepsze od tych na bazach teoretycznie HC III co zwłaszcza jest zauważalne w olejach klasy 5W40, 10W40. Dodatek molibdenu to stary i w sumie sprawdzony dodatek bardziej ceniony w silnikach wysokoprężnych ( w nowoczesnych benzynach doskonale sprawdza się dodatek oparty na dwusiarczku wolframu ) przykładem jest tutaj Archoil 9200 : https://zmienolej.pl/pl/dodatki-do-oleju/4152-dodatek-do-oleju-archoil-9200-v2-200ml-736140434336 Oczywiście zawsze można przejść na tradycyjny olej choć myślę że stosowanie oleju z dodatkiem dwusiarczku molibdenu jest bardzo zasadne zwłaszcza jak mamy do czynienia ze sprawdzonymi i bardzo dobrymi olejami marek Liqui Moly: https://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/2965-olej-silnikowy-liqui-moly-10w40-mos2-2184-5l Fuchs 10W40 CFE: https://zmienolej.pl/pl/szukaj?controller=search&orderby=position&orderway=desc&search_query=fuchs+cfe+10w40&submit_search= Pozdrawiam serdecznie Piotr Dziektarz
  10. Jeśli silnik nie jeździł na Mobil-u 10W40 to przjeście na inny olej 5W40 nie powinno stanowić żadnego problemu. Valvoline to dobry wybór i jest bardzo dobrze oceniany przez klientów zwłaszcza ten: https://zmienolej.pl/pl/szukaj?controller=search&orderby=position&orderway=desc&search_query=maxlife+5w40&submit_search= Choć ja bym jeszcze zwrócił uwagę na olej który w opinii wielu użytkowników najlepiej sprawdza się w np. modelach 328i : https://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/3117-olej-silnikowy-millers-oils-trident-5w40-5l-5024081762553 Czy to silnik 2.0 ? bo jak nie wchodzi więcej oleju niż 6L wtedy jakakolwiek płukanka do oleju bedzie dobrym wyborem może to być Millers może Liqui Moly Pozdrawiam Piotr Dziektarz
  11. Witam, Dzięki literówka poprawiona Z czego ten silnik , yamaha 1,5eb , a jak Ford ( pewnie tak) to bym polecił sprawdzonego Millersa EE Longlife ECO. https://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/3035-olej-silnikowy-millers-oils-ee-longlife-eco-5w30-5l Lepiej ten z serii nanodrive bo nanocząsteczki lepiej ochronią newralgiczne czesci silnika w wysokich temperaturach. Innym nieco tanszym olejem jest popularny Valvoline Synpower FE 5W30: https://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/3258-olej-silnikowy-valvoline-synpower-fe-5w30-5l-8710941022079 I doskonały olej z Finlandii 5W30 : https://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/4324-olej-silnikowyneste-pro-f-5w30-4l-6412240445451 Nie jestem zwolennikiem zalewania tam oleju 5W20 jak czynie sie w wielu serwisach. Pozdrawiam Piotr Dziektarz

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.