Vujek Opublikowano 16 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2020 Co w końcu zalałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gozdziu23 Opublikowano 16 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2020 W dniu 8.02.2020 o 00:07, Zmienolej napisał: Część! Co bys polecił do leciwego MB w208 w 2.3 kompresorze? Pojazd głównie stoi, wyjeżdża z namiotu raczej weekendowo, krótka trasa i cruisng po mieście. Wyposażony jest również w instalacje podtlenku LPG Obecnie jest synpower 5w30, zawsze płukany, płukanką z liqui moly. Czy może taki zestaw jest wystarczający. Myślałem żeby przejść na 5w40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inspire Opublikowano 16 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2020 @Gozdziu23 Jeżeli ten olej spełnia normę MB, a nie ciśniesz auta i robisz bardzo krótkie trasy to w30 będzie lepsze, tzn. szybciej osiągnie swoją temp. Chyba że krótkie trasy są na tyle długie że olej (nie woda) osiągnie swoją temp. wiec wtedy i w40 też będzie ok, byleby spełniało normę MB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaso Opublikowano 16 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2020 @Vujek co ja zalałem? Czy kto? Ja SSL niedawno, ale trochę mnie to gryzło i dlatego pytałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#kris Opublikowano 16 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2020 Mam pytanie.Lada dzień będę zamawiać olej, dotychczas 5W30 Amsoil SS a samochód to Avensis 2016 D4D.Ostatnio zauważyłem że nawet na krótkich trasach załącza się wentylator jakby miał zbyt gorąco, czy to kwestia że olej stracił swoje parametry (przelatał 10tys) czy czas na innyWysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnson Opublikowano 16 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2020 Zmienolej, czy do Coopera S R53 z 2006 zaproponowałbyś coś potencjalnie lepszego niż Motul 8100 lub Specific (5W40)? Oczywiście w tym budżecie +-. Auto jeździ po mieście, czasem ciut szybciej ale bez torów i "upalania". Obecnie auto jeździ na Castrolu C3 5W-30. Z góry dziękuję za odpowiedź i chętnie podjadę po zalecony specyfik w przyszłym tygodniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vujek Opublikowano 16 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2020 18 godzin temu, Lukaso napisał: @Vujek co ja zalałem? Czy kto? Ja SSL niedawno, ale trochę mnie to gryzło i dlatego pytałem. 15 godzin temu, Johnson napisał: Zmienolej, czy do Coopera S R53 z 2006 zaproponowałbyś coś potencjalnie lepszego niż Motul 8100 lub Specific (5W40)? Oczywiście w tym budżecie +-. Auto jeździ po mieście, czasem ciut szybciej ale bez torów i "upalania". Obecnie auto jeździ na Castrolu C3 5W-30. Z góry dziękuję za odpowiedź i chętnie podjadę po zalecony specyfik w przyszłym tygodniu Ravenol VST 5w40 lub LM Synthoil, ale osobiście lał bym SSL.5W30 bym odpuścił bo raczej nie do sportowej jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gold_Car Opublikowano 16 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2020 Panowie jest sens stosować razem środek ar2300 i ar9100 żeby nie przedobrzyć? Chce zrobić płukanie przez ok 7 tyś km do 8 tyś . Czy lepiej zastosować osobno te środki? , a jeśli razem to czy stężenie środków zmniejszyć ? Czy lać pół tego pół tego ? Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vujek Opublikowano 17 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2020 Nie ma sensu ich łączyć.Najpierw płucz, potem 9100 z nowym olejem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k4m450 Opublikowano 19 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 Witam Czy można prosić o kod rabatowy ? Mam jeszcze pytanie czy zamierzacie wprowadzić oleje EXTREME ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vujek Opublikowano 19 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 Extreme AMG masz w lejolej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian68 Opublikowano 6 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2020 Pytanie o dodatki do benzyny. Jakie polecacie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vujek Opublikowano 9 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2020 A co byś chciał w tej benzynie poprawić? Są dodatki o różnym działaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian68 Opublikowano 9 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2020 Chodzi mi głównie o zachowanie " czystości" silnika, wtryskiwaczy i innych składników układu paliwowego , że tak ogólnie określę. Nie oczekuję przyrostów koni , czy dynamiki Ferrari . Chodzi o sprawność silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inspire Opublikowano 9 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2020 Zamiast stosować te dodatki do benzyny, to tankuj trochę lepsze paliwo (nie na szemranych stacjach) i jeżeli masz wymienny filtr paliwa to co 50 tys wymień na nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian68 Opublikowano 9 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2020 Filtr nie jest wymienialny - chyba nawet go brak w Mazda 3. Paliwo zawsze na Cirkle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vujek Opublikowano 10 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 Tankuj v power co drugie lanie a motor ci posłuży długo.Zimą możesz mu kapnąć Archoil AR 6900 P-MAX aby wodę i inny syf przepalilo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian68 Opublikowano 10 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 No właśnie głównie chodzi o czystość silnika. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vujek Opublikowano 11 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 I wymieniaj filtr powietrza przy każdej wymianie oleju nie jak zaleca serwis co 30~60tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Birkhof Opublikowano 11 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 Zamiast stosować te dodatki do benzyny, to tankuj trochę lepsze paliwo (nie na szemranych stacjach) i jeżeli masz wymienny filtr paliwa to co 50 tys wymień na nowy. Co to znaczy trochę lepsze paliwo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vujek Opublikowano 11 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 V power np. który nie ma więcej oktanów tylko dobre dodatki, aczkolwiek jak raz na jakiś czas zmieszasz 95 z 98 np.verva czy podobne markowe też działa to na +. Wiadomo nie od dziś że nasze krajowe paliwa trochę lubią być `chrzczone`. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Birkhof Opublikowano 11 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 Godzinę temu, Vujek napisał: V power np. który nie ma więcej oktanów tylko dobre dodatki, aczkolwiek jak raz na jakiś czas zmieszasz 95 z 98 np.verva czy podobne markowe też działa to na +. Wiadomo nie od dziś że nasze krajowe paliwa trochę lubią być `chrzczone`. Ostatnio widziałem właśnie film w temacie v-powera i w końcu zrozumiałem jaka jest różnica (bo zawsze tylko "Panie to lepsze bo wincyj kuni masz potem" ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inspire Opublikowano 11 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 12 minut temu, Birkhof napisał: (bo zawsze tylko "Panie to lepsze bo wincyj kuni masz potem" ) A to akurat nie zmieni nic jeżeli auto nie jest wystrojone na takie paliwo Druga sprawa że nasze paliwa nie koniecznie mają liczbę oktanów taką jak potrzeba... Dla testu możesz wyjeździć paliwo do "0" i lać sobie po 10L z różnych stacji, porównać ile km zrobisz, sprawdzić czas 0-100 itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian68 Opublikowano 11 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 7 godzin temu, Vujek napisał: I wymieniaj filtr powietrza przy każdej wymianie oleju nie jak zaleca serwis co 30~60tys. Filtr powietrza to zmieniam co 10 tys km lub co dwa lata jak kto woli. 5 godzin temu, Birkhof napisał: Ostatnio widziałem właśnie film w temacie v-powera i w końcu zrozumiałem jaka jest różnica (bo zawsze tylko "Panie to lepsze bo wincyj kuni masz potem" ) I co takiego zrozumiałeś ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_byd Opublikowano 11 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 Lepiej stosować zwykle paliwo tj. 95 lub zwykły ON jesli nie mamy auta wystrojonego do np. 100 oktanowego paliwa. Za róźnice w cenie lepiej dokupić swój dodatek do paliwa i go stosować - przynajmniej jest pewność że... jest i wiecie ile oraz często to będzie lepszy dodatek niż ten ze stacji. Dodatkowo tańsze paliwa sprzedają się w większej ilości więc większa szansa na coś bardziej 'swieżego'. Myślę że czasy 'chrzczenia" czy jak to się piszę są już dawno za nami jeśli mowa o dużych stacjach, dużych koncernów. Na małych, prywatnych - wiadomo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się