Skocz do zawartości

KUBA46

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    58
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana KUBA46 w dniu 10 Wrzesień

Użytkownicy przyznają KUBA46 punkty reputacji!

Reputacja

24 Świetna

O KUBA46

Informacje

  • Auto
    VW Golf VI
  • Województwo
    Mazowieckie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mamy na forum kogoś kto jest na stałe lub bywa za wielką wodą? Pytam, bo chętnie zaopatrzyłbym się w kilka produktów(m.in. Ammo) dostępnych tylko tam.
  2. KUBA46

    Audi A3 8P lift

    Racja, psuje cały efekt zadbanego auta.
  3. Przejazd z myjni do garażu=zachlapany cały bok wodą z lusterek. Zakładam taki pokrowiec i nic nie leci
  4. KUBA46

    Nowy kompresor Xiaomi

    Jakieś wieści z frontu jak się spisuje ten kompresor?
  5. KUBA46

    Szampon bez wycierania

    Zależnie od zabrudzeń Przy ONR staram się zrobić naprawdę porządny prewash na myjce, więc to drugie wiadro staję się zbędne.
  6. KUBA46

    Szampon bez wycierania

    Polimery jak najbardziej. Czy podbija hydro? Nie wiem. Zawsze osuszałem z pomocą optiseal, który dość fajnie działał i co ważniejsze długo(ok. 2 miesięcy w aucie garażowanym). Wg producenta ONR wspomaga wszelkiego rodzaju LSP i nie zaburza jego działania.
  7. KUBA46

    Szampon bez wycierania

    Muc off też ma w swojej ofercie produkt typu Waterless. Co prawda z przeznaczeniem do roweru, ale jest Co do ONR za mną 2 mycia tą metodą i jak najbardziej mi ona odpowiada. Prewash na bezdotyku i na spokojnie w podziemnym garażu kończe robotę. Polecam każdemu kto się nad tym zastanawia i nie ma gdzie myć swojego samochodu.
  8. No też byłem o tym przekonany, ale Pan przy kasie stwierdził, że to jednak coś ala „eraser”. No trudno, następnym razem ;)
  9. No właśnie nie, golf 2 miesiące temu miał one stepa i przed samą aplikacją Tonyina zrobiłem finish. Tak na MB też wymywałem cleaner. Co do mycia to Golf i MB zawsze myte są tym samym. Neutralny prewash ew. citrus oil+sleek&bubbly. Passat jest myty zazwyczaj mikroproszkiem i od święta zgodnie ze sztuką. Poczekajmy na to jak umyje czarnego MB z tej słynnej "50/50". On jest myty tylko na bezdotykach i zrobił prawdopodobnie największy przebieg.
  10. Czyli Paint Cleaner od Elite to produkt typu wax off? W MRC dostałem info, że to zwykły "eraser" do wymywania past itp.
  11. Dzięki Jak już coś robić to porządnie
  12. Miażdży system zdecydowanie Co do jego wytrzymałości. Na golfie się nie sprawdził, szczególnie z tyłu gdzie zostawił totalną taflę. Natomiast na reszcie zawodników trzyma się doskonale. Może cała magia Tonyina działa tylko na nie ogarniętych lakierach?
  13. Cześć, jest to mój pierwszy temat w Wash&wax i napewno nie ostatni Kilka rzeczy jest do poprawy, ale mimo niedociągnięć i obaw "jak ja ogarnę zdjęcia i machanie szmatą w 1 dzień" wyszło całkiem nieźle. Zawodnik to MB w212 E350 mojego taty. Jeden z ostatnich wolnossących silników Mercedesa. Kolor mało wdzięczny, ale po ogarnięciu coś tam się zaświeciło. Duży samochód, więc pracy jest ogrom i schodzi dużo więcej chemii niż na zwykłego Golfa w HB . Oglądając relację innych zawsze miałem obawę kiedy ja tyle zdjęć narobie. Ostatecznie jak już wpadnie sie w rytm, to odkładanie co chwile szmaty czy pędzla na rzecz zrobienia foty nie przeszkadza, a nawet staje się kolejnym wyzwaniem Czemu akurat W&W, a nie PSB skoro było to dość dogłębne mycie? Nie planowałem robić korekty tym bardziej na srebrnym i nie miałem też tyle czasu. Patrząc na to, że niektórzy do W&W- codzienniej pielęgnacji wrzucają "lepsze" one stepy to wybór padł na W&W. Co do samych prac, ostatecznie skończyło się na 2 dniach. W trakcie pierwszego dnia "coś" mi wypadło i musiałem niestety kontynuować kolejnego dnia. Produkty jakich użyłem: -SG Sleek&Bubbly -Autoland Aktywny -Fireball Iron Burn -PrickBort -SG Pure Black Tire -Euro Ekol Wheel Cleaner -SG Pink APC -Aqua Sour APC -SG Pure Paint Cleaner -Car Pro Eraser -Tonyin Crystal Wax ...i wiele innych, które zobaczycie na zdjęciach. Zapraszam do oglądania MB nie był jakoś szczególnie brudny, ale lekki film drogowy i muchy były wszechobecne. Pierwsze co to koła out i dokładne mycie nadkoli. Najpierw szorujemy rudą Potem szorujemy zaciski. Ostra szczota+Truck 1:12 Następnie lecimy z odsmalaniem. ...i zabezpieczamy Na elementy metalowe Sonax Na resztę SG Wet Protector. Tak wiem, rękawiczki w strzępach. Niestety czas gonił i w ferworze walki robiłem w takich Koła w tym samochodzie to od zawsze było wyzwanie. Ponad 2.3T masy i końcówka klocków robi swoje. Lecimy z Euro Ekolem Wheel Cleaner po 3min spłukiwanie. Ponowna aplikacja i lecimy ze szczotami, pędzlami itp. Jako lubrykant dodatkowo Strawberry Shampoo od SG Stara wysłużona i oldschoolowa gąbka z Carteca Teraz opony, które mają 2 miesiące więc lajtowe stężenie Pure Blacka od SG. Na koniec było płukanie i podbicie resztek Reloada klasykiem. Koła gotowe Arsenał na myjnie. Lecimy z Ironem i Prickiem. Są ślady zbrodni. Coś tam pokrwawiło, więc lecimy z myciem zasadniczym. Bug-off na robale i prewash z Fruit Snow Foam od SG. Omomom robale. Gąbka od MM i lecimy Autolandem aktywnym z dodatkiem S&B Po zwykłym myciu czas na usuwanie water spotów. Tu z pomocą Spot off od SG. Aplikacja odczekanie 2-3 minut i wypracowanie gąbką. Suszenie Fluffy+ i zielony SG. Po myciu. Z autorskimi(pomysł mój, wykonanie mojej dziewczyny) nakładkami na lusterka Śledźcie giełde, bo niedługo znajdą się w sprzedaży. Lecimy na garaż i suszenie progów z pomocą Ech2o i K2 molly Jakoś go upchałem Teraz trochę wnętrza. Raczej nic szczególnego, jest po prostu trochę piachu, trochę kurzu i duuużo palców na elementach z lakierowanego drewna. Tutaj brudne szyby, wiem nic nie widać. Musicie mi uwierzyć na słowo Kierownica już troche przybrudzona. U kierowcy już trochę gorzej, nawet jakiś kamień się trafił. Wentylowane fotele to zmora... Te drobinki wpadające w dziurki doprowadzają do szału. Na szczęście jeszcze nie ma tragedii. Żeby nie było zbyt monotonnie, dla odmiany lecimy z elementami na zewnątrz. Chromy, które już trochę zaszły kamieniem itp. Do pomocy Auto Finesse i słoneczko. Już lepiej Lecimy z lampami. Jakiś czas temu z niewiadomych przyczyn prawa lampa zrobiła się matowa. Roller 9mm pomarańczowy Royal+H8 i blask powrócił. Jest lepiej. Może w zime zajmę się nimi jak trzeba. Póki co musi starczyć. Wracamy do wnętrza i odkurzamy co tylko się da. Pomocnik- niezawodny WD3+kilka ssawek. Jak już mamy odkurzone to jedziemy ze skórami. Czysta woda, cleaner od SG w pianowniczce i szczotka z Colorlocka. i patencik na syfy w dziurkach Z tyłu nikt za bardzo nie brudzi, ale ogarnąć trzeba Tak bardziej rasowo z tą tasmą od Carpro Miałem ochotę ją zostawić. Zrywamy ten sportowy akcent i mamy pisiontke. Skóry wyczyszczone, więc czas na plastiki i dużo Pink APC. BHP przede wszystkim. Forum detailingowe, więc każdy detal się liczy. Szyby. Ogarnięte z pomocą koncentratu Euro ekola. Plastiki ogarnięte, więc wisienka na torcie- lakier. Lecimy klasycznie: cleaner-scan-wosk. Pure Paint Cleaner na pomarańczowej gąbce od Royalów. Deilkatne zmatowienia usunięte, a co ważniejsze pozostałości starego zabezpieczenia. Niby srebrny, ale jednak coś się błyska Scan odparowuje, więc jest czas na zabezpieczenie wnętrza. Tutaj w roli głównej: -Gtechniq C6 -Zymol Leather Conditioner -Colorlock Lederversiegelung Na fotel kierowcy i kierownice lederversiegelung w 3 warstwach. Mój ulubieniec do skór, które nie wymagają super ochrony. C6 mega fajne zabezpieczenie. Lekkie przyciemnienie i matowe wykończenie to co lubię najbardziej. Uszczelki profilaktycznie przed jesienią wysmalcowane. Na czarne lakierowane drewno coś co łatwo się dociera- Ech2o. Jako zabezpieczenie syntetyk od Tonyin. Łatwa aplikacja i duże krycie rys. Zapraszam do mojego tematu z testem tego wosku. To teraz wnętrze już na "gotowo" Ślady wielkiej stopy. Ten plastik tunelu środkowego jest tragiczny... Wystarczył przejazd z garażu i już zdążył się ubrudzić. i z zewnątrz Tonyin zrobił delikatne lusterko. Na oponach B2B Polymer od SG. Na całą oponę 2 strzały i jest tak jak lubię Dziękuję wszystkim, którzy dotrwali do końca. Czekam na jakieś wskazówki co do kolejnych relacji. Możecie spodziewać się w najblizszym czasie mojej relacji na PSB. Kolejny zawodnik będzie z równie ciekawym silnikiem. Z efektu końcowego jestem bardzo zadowolony, szczególnie że akcja przebiegła w 2 dni, a do przerobienia była kupa blachy. P.S Kiedy ja walczyłem z każdym pyłkiem w E, kolega z garażu naprzeciwko również walczył. Z każdą rudą plamką na swoim MK1.
  14. Przyszedł czas na aktualizację. Przebiegów niestety nie spisywałem, więc są określone na "oko". Na 4 testowe samochody myłem 3. Na golfie, który był najlepiej przygotowany pod aplikację wosku spisał się najgorzej. Po 1kkm kropelkowanie było już marne, więc podbiłem odrazu QD. Zrzucam to na jakiś błąd aplikacji, bo na pozostałych autach działa świetnie. Kropling po samym prewashu. Aplikowane 16.07. Przebieg 3-4kkm. Samochód garażowany. Po myciu zasadniczym Sleekbubbly od SG Tutaj też po Sleekbubbly tylko na innym egzemplarzu. Leży od 8.07, nie garażowany. Przebieg 2-3kkm No i są też filmiki
  15. Grill w w212 jest plastikowy.

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.