Skocz do zawartości

Krótkie pytanie i krótka odpowiedź


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, pablo15005 napisał:

Przy myciu systemem no rinse moge uzyc jakiegoś qd np cc gold zamiast opti seal? 

Możesz, ale wpierw wytrzyj do sucha, a nie jak przy Opti-seal którego na mokro aplikujesz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, pablo15005 napisał:

@FilipO ale wg nie gryzie sie z woda... 

Ale tu nie masz czystej wody, a wodę z ONR. Ale fakt, możesz spróbować. U mnie nie przeszło z SG Ceramic Detailer.Ale mam Water Golda i sprawdzę czy da radę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy w dobrym miejscu pytam, ale mam felgi, był regenerowane, toczone i pokryte bezbarwnym, jedna felga ma drobne uszkodzenia, w większość to głównie bezbarwny i jego ubytki się najbardziej rzucają w oczy, próbował ktoś punktowo uzupełnić bezbarwny, myślę o czymś takim i zastawiam się czy zrobić to punktowo czym może w danym obszarze gdzie jest kilka uszkodzeń jakoś delikatnie zdrapać bezprawny o nadlać cały obszar żeby było jak najmniej miejsc gdzie się styka nowy ze starym bezbarwnym, dziękuje za wszelkie rady

183784909_3892200764188770_8972598675838870605_n.jpg

183623037_465060294568920_4770060625891553174_n.jpg

183685703_1352422898490829_1851057094028086007_n.jpg

184067230_200615241736166_4675246795866829742_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety takie felgi maga bardzo newralgiczne ranty. Jak juz zadarty do zaczyna sie utleniać itd. U mnie takie komplety jadą na piaskowanie lub szkiełkowanie, nadlewke, toczenie i malowanie w komplecie. Za 4 szt. Koszt dla mnie ok 1tys, a wiem ze kowalscy placą jeszcze bardziej słono ale felgi wracaja jak nowe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie odnosnie polerowania auta. Czy można polerować auto na zewnątrz? Chodzi mi głównie o to, ze gdy nakladalem wosk na zewnątrz był problem z dotarciem. Jak to się ma do dotarcia pasty? Wiem ze na zewnątrz będzie problem z pyleniem, kurzem, nagrzewaniem się lakieru itp. Jednak głównie chodzi mi o to czy sa jakieś przeciwskazania i czy nie będzie problemu z docieraniem lakieru. Jedno auto już zrobiłem w garażu, jednak drugie jest o tyle duże, ze nie miesci się w garażu na tyle, by moc swobodnie pracować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie odnosnie polerowania auta. Czy można polerować auto na zewnątrz? Chodzi mi głównie o to, ze gdy nakladalem wosk na zewnątrz był problem z dotarciem. Jak to się ma do dotarcia pasty? Wiem ze na zewnątrz będzie problem z pyleniem, kurzem, nagrzewaniem się lakieru itp. Jednak głównie chodzi mi o to czy sa jakieś przeciwskazania i czy nie będzie problemu z docieraniem lakieru. Jedno auto już zrobiłem w garażu, jednak drugie jest o tyle duże, ze nie miesci się w garażu na tyle, by moc swobodnie pracować. 
Nie jest to wskazane, ale jak nie masz innej opcji to rób. Postaraj się możliwie mocno schłodzić lakier- zostaw pojazd w cieniu przed polerowaniem. No i cała akcja powinna być robiona niemal natychmiast po myciu.
Kilka razy robiłem korektę na zewnątrz i bez problemów. Zawsze dany element przed samą korektą dosłownie muskałem puchatą fibra, żeby zebrać jeszcze naleciały kurz- zwróć na to uwagę.

Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę kupić gumę ryflowaną, tudzież innego rodzaju uniwersalną wykładzinę do przycięcia na wymiar - żeby zakryć cały obszar od tylnej klapy do przednich foteli. Nie musi być przesadnie gruba. Ktoś ma jakieś sprawdzone źródło, czy to "wszystko jedno'?

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka



Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanko: jak bardzo glupim pomyslem bylo lecenie auta cleanerem (dj lime prime) i woskiem (fk1000p) na pelnym sloncu w wiekszosci czasu? Pomijam kwestie tego ze sie przypiekłem troche bardzo, ale zastanawia mnie czy by to uszlo czy nie. Jedyne co zauwazylem to to ze wosk szybko znikal (poprostu zasychal na aplikatorze i trzeba bylo dobierac v:) i tym samym szybko schnął - no i docieranie cleanera to byl dramat. Po looku (porobnujac zdjecie przed i po) obstawiałbym że wosk jednak siedzi, bo kolor jest ciemniejszy, ale hydro nie sprawdzalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaaplikowałem dzisiaj powłokę FX Protect Evolution Coating 9H, auto będzie stało w garażu minimum 24h, czy przed samym wyjazdem z garażu aplikować jakiś booster ? W instrukcji nie ma nic na ten temat, producent na stronie podaję, żeby FX Protect Top Coating CH3 aplikować przy serwisie po 6 miesiącach. Coś się stanie jak zaaplikuje Top Coating 24h po nałożeniu powłoki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zacznie padać to spadające krople bedą piszczały o lakier, jak przesadzisz to cale auto moze sie skurczyć.
Tak na serio wiekszosc tego typu powlok to uzupelniacze podbijajace hydro z dodatkiem sio2, takze jesli nie ciekawi Cie jak trzyma sama powłoka i jaki daje efekt to działaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Rafal9304 napisał:

Zaaplikowałem dzisiaj powłokę FX Protect Evolution Coating 9H, auto będzie stało w garażu minimum 24h, czy przed samym wyjazdem z garażu aplikować jakiś booster ? W instrukcji nie ma nic na ten temat, producent na stronie podaję, żeby FX Protect Top Coating CH3 aplikować przy serwisie po 6 miesiącach. Coś się stanie jak zaaplikuje Top Coating 24h po nałożeniu powłoki ?

TOP CH3 od FX Protec jest bardzo słaby i turdny w aplikacji. Lepiej wybrać FX Protec Vision C-12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DualAction Yato.
Pacjent BMW z 2008 roku w kolorze 475 czarny metalik.
Jaki dobry niezbyt drogi  zestaw padów i past? Auto całe w 1. lakierze wymaga 2 etapowej korekty.
Na pewno futro + jaka pasta,
żółtry pad nat + jaka pasta?
W domu mam menzerny 1000 2000 3000 może uda się wykorzystać chociaż do finishu?
Do futra potrzebna mocno tnąca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Marcin1992 napisał:

@Bac nitro? 

Nitro zniszczy plastik (zacznie go rozpuszczać)

17 godzin temu, Gąbek1 napisał:

Tar and glue remover z carlab po zmyciu trzeba wspomagać się odtłuszczaczem, pozostawia tłusty nalot. Miał ktoś z nim podobny problem? 

Szampon odtłuszczający np. FX Protect żółty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.