rudi0018 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2019 @grabek246 Nie cofaj się, przechodząc z ADBL na RRC.
rkom Opublikowano 11 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2019 @grabek246 Jak masz to spróbuj AB Cherry Glaze. Też mam w swoim aucie i żony dużo piano, a AB CG maskuje drobne mikroryski.
CarlosBlack Opublikowano 11 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2019 @rkom to fajny produkt ale wg mnie "tłustawy". w praktyce będzie walka z "odciskami palców"
paki112 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2019 Siemanko, jak nalewacie produkty, które wymagają dużego rozcieńczenia? Przykład APC od Fx Protect, rozcieńczanie 1:50- 1:200, jak mam butelkę 250ml to wychodzi 2.5ml przy rozcieńczeniu 1:100 Pipety plastikowe?
bonderez Opublikowano 11 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2019 @paki112 według mnie, to najdokładniej i najwygodniej wychodzi strzykawką 1
paki112 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2019 @bonderez zapomniałem, że istnieje coś takiego jak strzykawka dzięki 1
kudlaty86 Opublikowano 12 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2019 Panowie, jakieś pomysły czym usunąć taki ślad po CB radiu?Powierzchnia jest mega twarda jakby warstwa jakiegoś plastiku.Tar& glue z ADBLa , Vasco, zmywacz silikonowy, apc, podgrzewanie opalarka - nic tego nie rusza
Banshee Opublikowano 12 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2019 Nie wiem może spróbuj gumowym krążkiem , może siła tarcia to ściganie
kudlaty86 Opublikowano 12 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2019 Lakieru nie uszkodzę? Na felgach używałem, ale na karoserii jakoś mam obawy
xadamx Opublikowano 12 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2019 Gumowym? Nie uszkodzisz. Tylko nie za długo w jednym miejscu żebyś nie spalił lakieru. Wydaje mi się, że jest to folia ochronna. Sam kiedyś takie coś nakleiłem w czasach kiedy CB jeszcze używałem. 3 lata miałem na aucie ale takich cyrków nie było.
rkom Opublikowano 12 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2019 @CarlosBlack Nigdy nie zwracałem na to uwagi i trochę mnie to zaintrygowało. Rano zrobiłem próbę na plastiku (piano) od strony pasażera. Spróbowałem 4 produktów: AB CG, PB NL, DG#201 i Kocha Refresh Cockpit Care. Plastik przemyłem APC DG#401 i zaaplikowałem te cztery dressingi. Zostawiłem na 10 min. Wypolerowałem fibrą. Zaraz po wypolerowaniu na AB CG i PB NL zostawał ślad po dotknięciu palcem. Po odczekaniu kolejnych 10 minut można było dotykać plastików i nie zostawały żadne ślady.
Mareczek720 Opublikowano 12 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2019 Jaką polecacie fibrę do docierania wszelkich rzeczy z lakieru jak woski, sealnty itd? Budżet do 50 złotych.
D@ViD Opublikowano 12 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2019 @Mareczek720 Work Stuff Gentelman Basic +
MMCzysci Opublikowano 12 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2019 Mam wprawdzie wersję bez "+", ale gorąco polecam również.
kxd231 Opublikowano 14 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2019 witam, czy powłoki mają swój termin przydatności, zakupiłem na BF ceramike od FX Protect Evo Coating 9H wczoraj patrze a na opakowaniu data ważnosći 2019/06?? Podjechałem do sklepu a sprzedawca twierdzi, że nie ma problemu można smarować, że to tylko wymysł EU na te terminy. Co o tym sądzicie? Podobno można rzucać do pół roku po dacie ważności.
kudlaty86 Opublikowano 14 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2019 witam, czy powłoki mają swój termin przydatności, zakupiłem na BF ceramike od FX Protect Evo Coating 9H wczoraj patrze a na opakowaniu data ważnosći 2019/06?? Podjechałem do sklepu a sprzedawca twierdzi, że nie ma problemu można smarować, że to tylko wymysł EU na te terminy. Co o tym sądzicie? Podobno można rzucać do pół roku po dacie ważności. Jeśli nic się nie krystalizuje w środku to spokojnie możesz nakładać. Ważniejszy od daty ważności jest sposób przechowywania
kxd231 Opublikowano 14 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2019 Wymieniłem na nowszy model 09\2019 zobaczymy co będzie się działo na pierwszym serwisie, na razie wszystko ok
Lukaso Opublikowano 14 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2019 @kudlaty86jak ten krążek nie da rady to obawiam się że zostaje szlif papierem. Kolega ma identyczny ślad i też nic go nie ruszyło bo to twarde jest.
Kondziuu Opublikowano 15 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2019 Jakie lepsze kropelkowanie? Duże krople czy małe ale więcej? Bo wosk już mam ponad 6 miesięcy i dosyć duże krople są na samochodzie stąd moje pytanie.
MMCzysci Opublikowano 15 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2019 Za pozwoleniem szanownego Pana@ghost Może to Ci pomoże: Osobiście dla mnie ważniejszy jest wygląd auta niż kształt kropli. Ale to jest akurat temat dla miłośników mocnej hydrofobowości (ryc B) Ładne ludzie tu określają jak są kształtne, okrągłe i podcięte od spodu Np poniżej aplikator nasączony którymś z LSP Czyli generalnie chodzi chyba o to, żeby woda "odcinała się" od lakieru - jak robią się "placki", to znaczy, że wosk umiera - przynajmniej ja to tak rozumiem. Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
Berd Opublikowano 15 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2019 @Kondziuu Ten film rozświetli Ci temat kropelek 1
Pioter83 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2019 Hejka, Czy jeśli używacie T&G i deironizera to tylko robicie spłukanie czysta woda pod ciśnieniem czy dodatkowo myjcie jeszcze szamponem? Mam tu na myśli jeśli te czynności robicie już po myciu właściwym, bo niektórzy zauważyłem dają t&g przed myciem własciwym jeśli auto nie jest bardzo zawalone.
MMCzysci Opublikowano 16 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2019 Ja robiłem tak:Piana->mycie i suszenie->t&g->spłukanie i suszenie->deiron->spłukanie i suszenie->glinka->mycie (niektóre lubrykanty nie wymagają mycia, ale ja miałem tylko szampon pod ręką). Taka procedura chyba jest ok, wzorowalem się na schematach kolegów z forum i filmie Pawła Nowickiego.Możesz wrzucić chemię przed myciem, aczkolwiek jeżeli najpierw umyjesz auto, to będziesz miał bardziej klarowny obraz działania preparatów.Pamiętaj, że t&g jak i deiron najlepiej działają na suchym lakierze.Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
Pioter83 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2019 52 minuty temu, MMCzysci napisał: Ja robiłem tak: Piana->mycie i suszenie->t&g->spłukanie i suszenie->deiron->spłukanie i suszenie->glinka->mycie (niektóre lubrykanty nie wymagają mycia, ale ja miałem tylko szampon pod ręką). Taka procedura chyba jest ok, wzorowalem się na schematach kolegów z forum i filmie Pawła Nowickiego. Możesz wrzucić chemię przed myciem, aczkolwiek jeżeli najpierw umyjesz auto, to będziesz miał bardziej klarowny obraz działania preparatów. Pamiętaj, że t&g jak i deiron najlepiej działają na suchym lakierze. Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka Właśnie robię tak samo jak ty, ale tyle tego czytam że głowa już nie przerabia dlatego wolę zapytać Dziękuje za odpowiedź.
Banshee Opublikowano 16 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2019 1 godzinę temu, Pioter83 napisał: Hejka, Czy jeśli używacie T&G i deironizera to tylko robicie spłukanie czysta woda pod ciśnieniem czy dodatkowo myjcie jeszcze szamponem? Mam tu na myśli jeśli te czynności robicie już po myciu właściwym, bo niektórzy zauważyłem dają t&g przed myciem własciwym jeśli auto nie jest bardzo zawalone. Można sobie przyspieszyć sobie trochę robote wrzucając na t&g deairona bez spłukiwania;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się