tombk02 Opublikowano 20 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2019 30 minut temu, Kopersky napisał: @tombk02 Wszystko zależy od tego jakie to auto (twardość lakieru) i w jakim jest stanie. Na jednym aucie taka kombinacja możesz zrobić fajny one step, a na drugiem będzie on nie do zrobienia. Bardzo popularnym zestawem, którym sam ostatnio pracowałem jest Sonax ex 04-06 i żółty nat. Na lakierze Vw sprawdza się idealnie. Jeżeli lakier będzie bardziej miękki np. Honda to trzeba iść w coś delikatniejszego, a jeżeli jakis ultra twardy to w coś mocniejszego. Napisz jakie masz auto do zrobienia. Dzięki za odpowiedź. Na chwilę obecną myślałem o : -Kia Ceed 2009 - biały lakier. Kiedyś oklejony folią . Mocno męczony życiem. -Renault Megane 2009 - biały lakier - stan średni. -X5 - Monacoblau metalic - ale to dopiero w przyszłości i raczej inne pasty. Na razie chciałbym spróbować swoich sił na czymś mniejszym i bardziej miękkim lakierze.
ghost Opublikowano 20 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2019 4 minuty temu, tombk02 napisał: Dzięki za odpowiedź. Na chwilę obecną myślałem o : -Kia Ceed 2009 - biały lakier. Kiedyś oklejony folią . Mocno męczony życiem. -Renault Megane 2009 - biały lakier - stan średni. -X5 - Monacoblau metalic - ale to dopiero w przyszłości i raczej inne pasty. Na razie chciałbym spróbować swoich sił na czymś mniejszym i bardziej miękkim lakierze. czyli masz miękki, średni i twardy do roboty, więc padów kupić cały zakres, niebieski najtwardszy nat/royal średni onestepowy royal pomarańczowy średnio miękki nat czerwony bmw plus da9mm, bez konkretnej pasty tnącej jak CLearCut szkoda podchodzić bo się zamęczysz zdecydowanie bardziej da15mm by się przydało jak już 1
tombk02 Opublikowano 20 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2019 13 minut temu, ghost napisał: bmw plus da9mm, bez konkretnej pasty tnącej jak CLearCut szkoda podchodzić bo się zamęczysz zdecydowanie bardziej da15mm by się przydało jak już Jak już przebrnę przez dwa pierwsze pojazdy (z racji braku czasu, może być to naprawdę długi okres), i o ile dogadam się z DA to wtedy będę myślał Dzięki za odpowiedź.
marco80 Opublikowano 20 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2019 Enzo fajna pasta i z pomarańczową gąbką mozesz uzyskać dobre rezultaty,jednak na twardsze lakiery maszyna z większym skokiem lub rotacja
MMCzysci Opublikowano 20 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2019 Jeżeli nie planuję robić full dekontaminacji, a chodzi mi tylko o miejscowe usunięcie smoły z lakieru, to wystarczy przemyć auto miejscowo, czy najlepiej i tak powtórzyć zasadnicze? Jakie mikrofibry polecacie do prac na lakierze (suszenie, aplikacja QD, przecieranie z zacieków itp.)? Chodzi o to, żeby nie robiły jakichś mikrorysek na lakierze.
asaledr Opublikowano 20 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2019 Czy takie coś od Moon Lighta https://showcarshine.pl/powloki-ceramiczne-i-kwarcowe/tac-system-moon-light-spray-250ml-25-sio2-najbardziej-hydrofobowy-efekt.html można używać na wosk Fusso, czy to raczej do samodzielnego bytu, albo ewentualnie z pełnoprawnymi powłokami ceramicznymi?
Lukaso Opublikowano 20 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2019 Na powłoki, albo sam sobie. Nigdy ma wosk. Chyba że lubisz wylewać pieniądze ma darmo to jedna lepszych opcji.
Buggul Opublikowano 20 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2019 Mam pytanie odnośnie Gyeona CanCoata Jak o niego zadbać ? Jakiego szamponu warto używać ? Czy polecacie stosować jakiś qd jeżeli tak to jaki ? I kolejne pytanko czy jest sens nałożyć go dwa razy ?
Szurszur1 Opublikowano 21 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2019 Hej. Będę przy weekendzie kładł fusso. Posiadam czarne metalik w203 po korekcie lakieru. Pasowało by pewno użyć glinki-zdecydowałem się na valet pro miękka 100g. Proszę o radę, 1. żeby nie narobić bałaganu, tar&glu, na to środek na owady, następnie piana aktywna, 2 wiadra, vampir liquid. I glinkować elementy karoserii wraz z nakładaniem po kolei vampira? 2. Czy zrobić w ten sposób, że pierw całościowa dekontaminacja następnie prewash i 2 wiadra a potem glinkować sobie z użyciem poślizgu od 4.Detailers? Czy może bez korekty nie tykać glinkowania? 3. Po glinkowaniu bezścierny cleaner SG następnie IPA Tenzi i na to wosk fusso. (czy tu trzeba myć auto jeszcze? i czy dobra kolejność) Nie chcę czegoś spieprzyć, dlatego pytam
Strus Opublikowano 21 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2019 tar & glue , na niego deiron potem piana, spłukać, myć, suszyć, cleaner, ipa/wipe out, wosk. Ja nie jestem zwolennikiem glinkowania bez korekty. Ale większość ludzi glinkuje 3
Bapko Opublikowano 21 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2019 tar & glue , na niego deiron potem piana, spłukać, myć, suszyć, cleaner, ipa/wipe out, wosk. Ja nie jestem zwolennikiem glinkowania bez korekty. Ale większość ludzi glinkujeDeiron odrazu na tar&glue bez wypłukiwania? Tar nie osłabi deirona?
menior Opublikowano 21 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2019 Ja wole etapami robic,po myciu i wysuszeniu wpierw np.deiron i plukam susze potem tar(tylko w dolnych partiach) co do glinki to widze (ja akurat) sens jesli auto ma swoje lata wtedy syfu potrafi byc cala masa,nie widze bez korekty jesli auto nowe lub prawie 1
Szurszur1 Opublikowano 21 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2019 14 minut temu, menior napisał: Ja wole etapami robic,po myciu i wysuszeniu wpierw np.deiron i plukam susze potem tar(tylko w dolnych partiach) co do glinki to widze (ja akurat) sens jesli auto ma swoje lata wtedy syfu potrafi byc cala masa,nie widze bez korekty jesli auto nowe lub prawie tar and glue myslę dać nawet na dach, bo soki z drzew czuć pod palcem po np umyciu samochodu (albo to co innego ;x) czy aplikator mikrofibrowy stosowany z cleanerem na lakier może być? bo akurat mam w domu.. czy koniecznie czarna gąbka
JPZ Opublikowano 21 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2019 1 godzinę temu, Szurszur1 napisał: Będę przy weekendzie kładł fusso. Posiadam czarne metalik w203 po korekcie lakieru. Pasowało by pewno użyć glinki-zdecydowałem się na valet pro miękka 100g. Jesteś pewien, że chcesz użyć glinki po korekcie lakieru? Moim zdaniem t&g wypracowany dodatkowo aplikatorem załatwi sprawę. Glinka jest jednak agresywna. 1
hover1995 Opublikowano 21 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2019 35 minut temu, Szurszur1 napisał: tar and glue myslę dać nawet na dach, bo soki z drzew czuć pod palcem po np umyciu samochodu (albo to co innego ;x) czy aplikator mikrofibrowy stosowany z cleanerem na lakier może być? bo akurat mam w domu.. czy koniecznie czarna gąbka Najlepiej tricolor, ale mysle ze padem mikrofibrowym dobry docisk i pojdzie
Kostek88 Opublikowano 21 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2019 5 godzin temu, Strus napisał: tar & glue , na niego deiron potem piana, spłukać, myć, suszyć, cleaner, ipa/wipe out, wosk. Ja nie jestem zwolennikiem glinkowania bez korekty. Ale większość ludzi glinkuje Jaki sens ma najpierw tar, w dodatku w procesie bez glinki? Tar powinien być użyty na końcu mycia na czysty lakier i roztarty mikrofibrą, aby skutecznie zadziałał.
MMCzysci Opublikowano 21 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2019 22 godziny temu, MMCzysci napisał: Jeżeli nie planuję robić full dekontaminacji, a chodzi mi tylko o miejscowe usunięcie smoły z lakieru, to wystarczy przemyć auto miejscowo, czy najlepiej i tak powtórzyć zasadnicze? Jakie mikrofibry polecacie do prac na lakierze (suszenie, aplikacja QD, przecieranie z zacieków itp.)? Chodzi o to, żeby nie robiły jakichś mikrorysek na lakierze. Podbijam
jedrek1980 Opublikowano 21 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2019 W dniu 10.09.2019 o 11:48, Domel napisał: Poszukaj moich filmików, kanał na YT i testów, używam regularnie i jestem mega zadowolony Lejesz w pojemniczek roztwór piany z rozcieńczenie na PA czy na ręczna pianownice?Kurde u mnie wieczny problem z myjka i sam bym zakupił takie cudo bo latać z Axelem to ręka chce odpaść
kamil598 Opublikowano 21 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2019 Panowie, po nałożeniu BH nakładać sealant np. EX-P i na to Natty's Black czy sam Natty's Black? W jakich odstępach czasowych nakładać poszczególne warstwy? A może coś innego na BH?
masa140 Opublikowano 21 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2019 Ja na Black Hole kładłem od razu wosk.
asaledr Opublikowano 21 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2019 Wiecie może czy płyny do spryskiwaczy z Orlenu są bezpieczne dla wosków? Bo jak się np. używa spryskiwaczy do refelektorów to wiadomo leci też po karoserii trochę.
Kopersky Opublikowano 21 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2019 @asaledr Na osłabianie wosku negatywny wpływ ma wiele rzeczy. Od wody po rozpuszczalniki. Wiadomo, ze woda nie usunie i tez nie osłabi jakoś wosku jeżeli będziesz nią go spryskiwał przez godzinę, ale jeżeli będziesz wosk przez godzinę spryskiwał jakimś wipe outem to na pewno go usuniesz. Taki płyn do spryskiwaczy zimowy na pewno wpływa na lsp gorzej niż woda ale tez dużo lepiej niż typowy rozcieńczalnik. Osobiście używam płynu lato/zima z Sonaxa i nie zauważyłem aby mi w jakiś wyjątkowy sposób podjadało lsp przy reflektorach.
Szurszur1 Opublikowano 22 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2019 8 godzin temu, masa140 napisał: Ja na Black Hole kładłem od razu wosk. ten black hole to trzeba wcierać czy wystarczy rozprowadzić?
Moderator Domel Opublikowano 22 Września 2019 Moderator Zgłoś Opublikowano 22 Września 2019 3 godziny temu, Szurszur1 napisał: ten black hole to trzeba wcierać czy wystarczy rozprowadzić? aplikujesz i docierasz 1
kamil598 Opublikowano 22 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2019 15 godzin temu, masa140 napisał: Ja na Black Hole kładłem od razu wosk. A sealant nie dałby większego wet look? I po jakim czasie kładłeś wosk?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się