Skocz do zawartości

Kostek88

Użytkownik
  • Zawartość

    96
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

15 Dobra

O Kostek88

Informacje

  • Imię
    Adam

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Oho, typowe wycieczki personalne ala sfrustrowany człowiek, kiedy nie ma się już nic więcej do dodania poza pisaniem wcześniej jakichś bredni o oddychaniu skóry i niczym nie popartych teoriach o blokowaniu tego 'oddychania' jednym produktem, a drugim na tej samej formule już nie. Przeczytaj sobie jeszcze raz co napisałem, to znajdziesz odpowiedzi na te wszystkie dziwne pytania tutaj. PS. to nie Rosja, pisze się w osobie pojedynczej, nie wiem za kogo piszesz w mnogiej. Och, ale dowcipne. Ja się z nikim nie kłócę z mojej strony tylko dyskutuję, to jest forum dyskusyjne, może przeoczyłeś.
  2. Że co? Pełne mycie z etapami chemii, glinka, cleaner i wosk, z jakimś dresingiem opon i plastików 16 godzin? Chodzi o robienie autokaru? Auto średniej wielkości to 4 godziny, 5 z przerwami na herbatę i telefon i to z osuszaniem wszystkich szczelin, programi i wnękami drzwi. Tylko trzeba sobie wypracować swój schemat pracy i ogólnego poruszania się.
  3. Malować można, ale się nie pomaluje
  4. Po pierwsze to czy w ogóle masz nowe auto z nowymi skórami, bo do takich są wspomniane powłoki carpro / gyeon? Nowe skóry w większości wykończone są bezbarwną warstwą zabezpieczającą, co tu ma "oddychać"? Lakier? To nie żywa skóra. Nie wspominając, że większość marek aut obecnie stosuje ekoskóry, czyli winyl (czyli 'guma', też "oddycha)? Versiegelung to nic nowego, znana formuła, podobna co np. Swissvax Leather Glaze czy Dr Leather Dye block. Czyli polimery, czyli podobne działanie co powłoka gyeona. Nie używałeś, ale twierdzisz, że coś zapycha, coś ma oddychać, choć nie wiadomo co i na takiej podstawie doradzasz coś komuś jakby to było poważne albo fachowe, tak się rodzą różne internetowe teorie później przez głuchy telefon. Colourlock to na prawdę mydliny w odróżnieniu od np. tego co wymieniłem, co już mydlinami nie jest. Sprawdź skład, woda z mydłem z jakimś dodatkiem zapachowym i jakimś składnikiem konserwującym.
  5. Kostek88

    Szkoda w mieniu

    Błotnik ze słupkiem C/D to nie nadkole, jak chcesz profesjonalnie to napisać
  6. Nieźle pokrętna logika, gyeon zapycha skóre, ale weź ją pokryj versiegelung bo on już nie "zapycha" W ochronie nowej skóry o to chodzi, aby nic się do niej nie dostawało wgłąb. Acha, no i do czyszczenia świeżych skór jest dużo lepszych środków niż mydliny colourlocka, jak np. angelwax heaven for leather, gliptone gt15, gyeon leather cleaner, dr leather cleaner (moja ocena na szerokiej gamie różnych skór).
  7. Jak nie możesz wyciągnąć defektów samym antiholo i miękkim padem (czarny raczej aż zbyt miękki, zwykły miękki, nie bardzo miękki byłby ok.), to najpierw wyciągnij stopniowo stosując H8 ze średnim lub nawet miękkim i dopiero jako 3 etap antiholo (możesz go też na polishowym użyć). Jak mamy lepki lakier jak tutaj, który jest najtrudniejszy w docieraniu, pasta hamuje, robią się mazy, itd., to najlepszą metodą jest zraszanie całego obrabianego elementu wodą lub rzadkim qd i dopiero praca na wilgotnym, można podlewać też w trakcie, niskie obroty i nie za wysoka temp, aby nie schło. Pastę wtedy ręcznikiem możesz docierać też opryskując wodą lub najlepszy rezultat opryskując rzadkim qd, a dopiero po tym odtłuszczając.
  8. Zdecydowanie, jak w każdym wypadku kiedy są widoczne jakieś ślady, no i najważniejsza jest obserwacja i logika, nie schematy działań
  9. Może trochę niejasno językowo napisałem. Chodziło mi, że po glinkowaniu powstaną zarysowania, nawet jeśli tylko mikro, to prywatnie już by mnie to raziło, więc dlatego powłoka do usunięcia, a nie, że glinka ją usuwa... A jak ktoś twierdzi, że nie zostawi śladu, to najwidoczniej widział taki zabieg na 'łatwym' kolorze lakieru albo w słabym świetle albo pod słabym kątem światła
  10. Powłoki na szyby, plastiki, felgi - żadnych zastrzeżeń. Powłoki na lakierze: - Praktycznie niezależnie od producenta powłoki deszcz nad jakimś morzem albo w okolicy jakiegoś komina lub inny kwaśny deszcz i na czarnych lakierach lub akrylach waterspoty widoczne nawet po usuwaniu środkami na water spoty tudzież pastami regenerującymi. trzeba ściągać. - Zapchanie mgiełką soków z drzewa płaskich powierzchni, a prędzej czy później to się też trafia i żaden tar nie wystarcza do kompletnego usunięcia pozostałości, trzeba glinkować, czyli znów wiąże się z usuwaniem powłoki. -Jakieś mikroryski, które punktowo się zauważa (coś gdzieś się otarło o zakurzone auto na przykład) i trzeba kłaść od nowa, jeśli chce się mieć idealny lakier. Przy wosku nawet ręcznie można sobie punkcik machnąć i położyć szybko wosk od nowa. To tak pierwsze z brzegu.
  11. Kostek88

    CarPro Essence

    Gliss na essence+? Jak ta powłoka ma się związać z wypełniaczem?
  12. Na minus jest maks piana...
  13. Nie musisz czekać żadnego miesiąca...
  14. Dwie warstwy bezb.? Wygląda jakby druga była za cienka, sama mgiełka i zrobiła 'kropki'.
  15. Włóż na widoczne dno kawałek papieru, potem nawal kleju i włoż w ten klej inny element wystający. Skleisz pozostałośc z nowym elementem i dzięki temu odkęcisz normalnie plastik z gwintu. Tylko podłoż jakiś tam papier żeby z elementem żeliwnym się nie skleiło. A butelka do tego kwintu pasuje praktycznie każda większa zużyta od chemii.

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

Obsługa graficzna

Magda Stępień

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.