Skocz do zawartości

Kostek88

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    224
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

27 Świetna

O Kostek88

Informacje

  • Imię
    Adam

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jak się dba o klucz to nie ma się w nim co popsuć, można najwyżej go raz na kilka lat sprawdzić czy kalibracja jest ok. Dokręcanie śrub kół z momentem to nie jest walenie młotem, tylko całkiem delikatna praca. A póki nie otwierasz wulkanizacji to nie będzie różnicy żadnej między cięższym, a lżejszym. Waga tutaj wynika co najwyżej z materiału rękojeści, na pewno nie z mechanizmu.
  2. No i co to daje przy dokręcaniu momentu, że jest cięższy, poza mniej wygodną pracą...?
  3. Dobrze, że nie będziesz odkręcał dynamometrykiem, bo po prostu zazwyczaj się nim nie da odkręcać, a ewentualnie można najwyżej popsuć Taki długi może się okazać tylko niewygodny do dokręcania jeśli będą felgi z niskim ET a trochę schowane w nadkola. Popularny i dobry Jonnesway za niecałe 300zł w pełni wystarcza.
  4. Tak, na sucho może się zatrzeć, aczkolwiek nie zaszkodzi spróbować zalać i dać dłuższa chwilę szansy czy nie zassa.
  5. Nie zawsze da się sitko domyć wszelkimi róznościami, po prostu raz na kilka miesięcy warto kupić nowe sitko za 8zł i zaoszczędzić czas na czyszczenie
  6. Niektórzy nadal wierzą w mityczne określenia "ceramiczna" tudzież "szklana", a nie jakaś tam "kwarcowa"
  7. Kładziesz to na schodku, stajesz nogą, a kluczem odkręcasz, najłatwiej za pierwszym razem, łatwiej niż 2 kluczami, bo faktycznie dośc mocno potrafi być skręcone Sitka nie musisz wyciągać szczypcami jak na filmiku, bo może się zaklinować, wystarczy wypchnąć z drugiej strony śrubokrętem i właściwie tyle filozofii tam. Wymieniam co jakieś 2-3 miesiące to minuta roboty. Żaden, chyba że jednorazowy
  8. Kostek88

    Gyeon Leather Shield

    Coat przed Shield?
  9. Twarda glinka i/lub pasta do aluminium + kawałek futerka/mikrofibry.
  10. Widocznie nie wiesz, ale są środki, które czyszczą nawet farbowane miejsca bez warstwy wykończenia, bez ściągania tej 'aftermarketowej' farby, nie mówiąc o fabrycznej. Więc wina colourlocka, norma przy tym produkcie.
  11. Zawsze mówię że colurlock strong to niebezpieczny produkt, a można takie fotele wyczyścić normalnie, bez strachu o ściągnięcie barwnika jak tutaj
  12. Jakie uni, jak to najpopularniejszy czarny metalik/perła od Audi. Uni to LY9B. Z resztą dość twardy lakier, ciężko zrobić takie ślady jak na zdjęciu, chyba, że ma się brudny ręcznik. Kierownica to chyba hellgrau, pokaż wlepkę z kodami auta dla pewności
  13. Jak docierałeś powłokę? Trochę te widoczne ślady wyglądają jak niedotarta powłoka. CQUK zawsze był "tłustawy", do docierania na 2-3 etapy i pod ledem, bo inaczej można nie dotrzeć dobrze powłoki i przykryć to Reloadem (jesli się użyje). Po myciu Reload się wypłukuje i zostają widoczne ślady źle dotartej powłoki - jest taka możliwość.
  14. Bardzo nieprzyjemny w docieraniu (sensownie tylko w 2 krokach), szczególnie jeśli ma być "dla amatora".

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.