Skocz do zawartości

Kopersky

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    199
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

20 Świetna

O Kopersky

  • Urodziny 27.02.1997

Informacje

  • Auto
    VW Golf
  • Województwo
    Wielkopolskie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. @powerf Z tego co się orientuję tylko tlenek ceru na padzie filcowym i maszyna rotacyjna. Szyba jest dużo dużo twardsza niż lakier.
  2. Orientujecie się czy u hobbysty Mckees starczy na te 3-4 lata, w sensie czy się nie przeterminuje/oddzieli ?
  3. @Lotek900 Naklejkę lekko podgrzać opalarką/suszarką i odkleić, a klei usunąć tar&glue. Ja polecam chu-sol, psikasz na klej, przykrywasz papierem toaletowym czekasz z 5-10 minut i delikatnie mikrofibrą zejdzie.
  4. @PROPER Jak będziesz leciał papierem na koreczku to możesz sobie okleić ten zaciek taśmą pakową taką błyszczącą. Wtedy korek ściera górkę, a po płaskim (ori lakier) się ślizga.
  5. Kopersky

    Rysy na plastiku

    @szymonocz Mam to samo również w Golfie VII. Próbowałem już różnych kosmetyków i nic. Będę chyba próbował opalarką, a jak nie to nowy plastik.
  6. @rafalk W większości salonów tak niestety jest, ale wiesz to trwa 15 minut, a nie 2-3h jak detailingowe mycie. Dla przeciętnego klienta to czyste i to czyste.
  7. Nowe auta są transportowane na lawetach/pociągach i tam zbiera się pełno zanieczyszczeń typowo do dekontaminacji.
  8. @Reins Uważam, że glinka zawsze coś po sobie zostawi. Tym bardziej na miękkim lakierze Hondy. Musisz pamiętać o tym żeby jak najwięcej zanieczyszczeń usunąć chemicznie. Deironizer i tar&glue jest tu konieczny. Glinkę od siebie polecam BH soft i jako lubrykant woda z szamponem. One step po wskazany.
  9. Kopersky

    Konkurs W&WI-III 2019

    1. Mumins 2. Domel 3. peciu 4. Gardor 5. Damiano2007 6. Kuba95 7. Lukasz-odkrywca 8. BiałyGTi 9. Pawel_t11 10. psemo 11. paperson 12. lukeu 13. ghost 14. Birkhof 15. Kamil3km 16. Smerf91 17. Lotek900 18. Gesiu_15 19. powalla 20. Kopersky
  10. @tryhp3 A to ciekawe, nie widziałem tego produktu. Jest dostępny chyba tylko w 5l bańkach lub rozlewany na Allegro. W każdym razie ciekawe czy rzeczywiście działa jak należy.
  11. @tryhp3 Ja u siebie robię tak, ze zabezpieczam wszystkie dywaniki oprócz kierowcy. Uważam, ze jakikolwiek środek do gumy w mniejszym lub większym stopniu nadaje śliskości co jest skrajnie niebezpieczne. W okresie zimowym gumy i tak się szybko brudzą od butów i dressing poza wyglądem Ci nie wiele da.
  12. @salvien Tak jak koledzy napisali uważam, że nie ma co impregnować dywanów po samym bonecie bez wypłukiwania no i, że dywan ma wchłonąć.
  13. @salvien Są osoby, które po spryskaniu dywaników presprayem i wyszczotkowaniu płuczą myjką ciśnieniową i zostawiają do wyschnięcia. Mi to jakoś nie podchodzi. Spróbuj prania kapsułkowego. Ja używałem parę razy Excede encapsulator i mi się fajnie sprawdzał. Psikasz wg instrukcji, szczotkujesz i jak wyschnie odkurzasz. Dodatkowo super się spisuje jako bonnet do podsufitki/boczków, a nawet i foteli od biedy jak mało zajechane.
  14. Ja również używam tylko Prickborta, nawet auto, które miało pełno smoły na całym boku i w części lakierowanej nadkola nim ogarnąłem. W nadkolu była smoła na smole i nie obyło się bez 2-3 krotnej aplikacji. Nigdy żadnych szkód mi nie wyrządził.
  15. Ja zawsze stosuje prespray, który czyści i płukankę, która ma za zadanie ułatwić wypłukiwanie prespreyu. Jest na forum poradnik jak prać tapicerkę i wszystko jest super opisane.

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.