Skocz do zawartości

3D Car Care - Pasty Polerskie


Domel

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio robiłem lampy dosyć sfatygowane w w211 i musiałem sięgnąć po aca500 i niebieski nat, a one wpadł na koniec na miękkim padzie. One + niebieski nat okazały się za słabą kombinacją. Lampy były robione od p600 do p2500. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o lampy to schodząc z papierkami <1000 poleca się użyć, jak @sparco0 i @CarlosBlack piszą coś mocniejszego niż ONE, czyli ACA500/AAT501.

W razie użycia papieru >1500> nie powinno być problemów, oczywiście w połączeniu z twardszym/ściernym padem polerskim. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@Bare Shine, mamy sporo klientów, którzy używają tylko rotacji i system polerski 3D świetnie trafia w ich gusta, kwestia podejścia/lakieru etc.

Jeśli chodzi o rotację, 3D ONE, usunie szybciej/więcej - wykończenie lakieru, tak jak pisałem wyżej, temat do ogarnięcia.

Ogólnie pasta bardzo przyjemna zarówno w pracy z maszyną rotacyjną i DA - daj znać jak poszło w twoim przypadku 🙂

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pablo15005, jest to jeden z pomysłów do realizacji w najbliższej przyszłości, miło, że napisałeś 😉

Ogólnie, większość osób, która ma styczność z pastami, doskonale radzi sobie z ich zastosowaniem, nawet przy 1wszym kontakcie.

Na uwadze pasty z systemu ACA, AAT jak również ONE Hybrid, Speed i być może Poxy.

Jeśli ktoś z Was poznał już dobrze pasty 3D a przy okazji lubi przedstawiać relację/video, zapraszamy również kontaktu! 👍

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.12.2019 o 09:19, MMCzysci napisał:

Wasze pasty nadadzą się dla totalnego laika, pierwsze kontakty z maszyna? Czy jednak trzeba mieć trochę doswiadczenia?

3D to nie nasze produkty, tylko Wasze 😉 i myślę, że każdy jest w stanie sobie z nimi poradzić, nawet laik. Doświadczony może robić nimi cuda ;-)

Należy pamiętać tylko o 1 zasadzie jeśli chodzi o pasty AAT501/ ACA500 - rozprowadzamy, wchodzimy od razu na wyższe obroty, wypracowujemy, inspekcja, uśmiech itd... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.12.2019 o 09:19, MMCzysci napisał:

Wasze pasty nadadzą się dla totalnego laika, pierwsze kontakty z maszyna? Czy jednak trzeba mieć trochę doswiadczenia?

Robiłem pierwszy raz maskę miesiąc temu bo chce zrobić one stepa na wiosnę całego auta. Robiłem to pasta 3d one, wcześniej inną pastą robiłem tylko maskę testową.

Wyszło super, nie da się zepsuć przy odpowiednim przygotowaniu. Nikt mnie nie uczył, kilka filmików z YT i wyciąganie wniosków że swojej pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.09.2019 o 20:01, ShiningCar napisał:

@Birkhof żeby nie było, że jedna pasta jest idealna i robi wszystko... 😉

Myślę, że sporo w temacie wyjaśnił @Gozdziu23, po użyciu czy AAT501 czy ACA500, raczej zawsze trzeba będzie lakier wykończyć, na perfect.

I tutaj z pomocą przychodzą zarówno AAT502 lub ACA520, które są do tego stworzone i potrafią też sporo, jeśli trzeba (różne lakiery) nawet na twardszych gąbkach.

Całość mamy zamkniętą praktycznie w dwóch krokach, wydajność, skuteczność, przyjemność i to co pisałem już n razy, niesamowicie uniwersalne, jako system polerski.

 

Dzisiaj  zrobiłem test z ACA500  na DA .  i powiem  że da się  wykończyć na   lustro bez problemu sam byłem zaskoczony   że wyszło takie lustro i to na czarnym twardym lakierze BMW

Usuwałem rysy po ostrym cięciu   3M zielony korek 🙂  na rotacji .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, DjDarecki napisał:

Dzisiaj  zrobiłem test z ACA500  na DA .  i powiem  że da się  wykończyć na   lustro bez problemu sam byłem zaskoczony   że wyszło takie lustro i to na czarnym twardym lakierze BMW

Usuwałem rysy po ostrym cięciu   3M zielony korek 🙂  na rotacji .

Szczerze to przy pastach w nowej technologii, maszynie DA a przede wszystkim na twardym lakierze można to osiągnąć.

Na czarnym UNI robiłem mocne cięcie, najtwardsza niebieska gąbka, usunęło niemal wszystkie defekty, skok 15mm.

I dało się za pomocą CarPro ClearCut wykończyć bardzo dobrze, bez hologramów i haze.

Tylko zapylenie mnie wkurzało. 

Finish zrobiłem na DA 9mm tylko z przyzwoitości, bo miałem czas, chęci i ładną pogodę latem. Więc pewnie udało się ugrać kilka dodatkowych gloss unitów 🙂

 

Pobawiłem się trochę 501, One, 502 na rotacji, ogólnie były spoko, ale nadal za mało żeby się rzetelnie wypowiadać 🙂

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, CarlosBlack napisał:

@DjDarecki jakim padem to wykańczałeś?

Lake country sdo pomarańczowy .    Ale powiem że na powierzchni płaskiej jest ok     a na przetłoczeniach widać  że brakuje    wykończenia ...  Przyjrzałem się dokładnie  wczoraj ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, 

Tak jak pisałem wcześniej, robiłem maskę swojego Puga, nie przygotowałem się dobrze z oświetleniem. Dziś chciałem wypróbowałem swój nowy nabytek od "maj frendów"  z Azji i niestety zostało sporo hologramów. Grube rysy fajnie zeszły.

Przypomnę że robiłem rollerem 9, pad pomarańczowy od Royal pads i 3d one.

Przypuszcza co zrobiłem źle, na ostatnie przejazdy powinienem zmniejszyć prędkość a ja robiłem cały czas na 5.

Zweryfikuje na wiosnę jak będę leciał całe auta.

Czy wg. Was może to być przyczyna złego wykonczenia.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.