Skocz do zawartości

3D Car Care - Pasty Polerskie


Domel

Rekomendowane odpowiedzi

@ghost w systemie 3D można wydzielić pasty, które zupełnie nie podlegają schematom.

ONE, SPEED, 502/520. Pasty stricte przeznaczone do cuttingu to jak wiadomo AAT501 i mająca już chyba swój fan club ACA500 😍

Te pierwsze mają na tyle możliwości, że możesz nimi zarówno pracować padem wykończeniowym, czyli klasycznie na wysoki połysk, ale ich potencjał jest sporo większy, co trafnie zauważył @Crasher.

Co ciekawe każdą z tych past można z powodzeniem użyć z twardszymi padami a nawet futrami! i robią to, czego od nich oczekujemy.

Dla przykładu SPEED potrafi usunąć ślady po papierze 3000, zrobić solidne wykończenie a jeśli połączymy go z POXY...

😉

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szykuje się do odświeżenia lakieru i solidnego LSP w Golfie 7.

Lakier jest zadbany i w dobrym stanie. Nie chce mocno ciąć i usuwać 100% niedoskonałości bo to daily.

Czy ACA520 będzie odpowiednia do takiej roboty na miękkim padzie finiszowym i maszynie DA?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Marek__82 napisał:

miękkim padzie finiszowym i maszynie DA?

Raczej nie, najmiększe pady finishowe (często czarne) szególnie na DA to do nakładania wosków się nadają

 

Możesz zacząć od średnio-miękkiego (np czerwone nat, super shine) jak nadal będzie mało to dopiero skakać jeszcze oczko dalej

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

@FilipO, jeśli lakier jest twardy a stoisz przed zakupem padów, zastanowiłbym się nad :

ACA500 + futro flexipads Prowool/ Servfaces Wool Pad (włosie jest krótsze i pianka nieco twardsza) + Koch biały lub Booski biały.

Jako drugą pastę można wybrać ACA520 lub właśnie ONE.

Ta druga ma trochę więcej możliwości, ale po solidnym cięciu ACA500, nie powinno być też żadnego problemu z wyprowadzeniem ACA520 🙂

Tutaj warto mieć pod ręką pad żółty/czerwony.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po pierwszej probie ONE w tak zwanym one stepie,i robi wrazenie 😀 pylenia przy niej nie ma chocbys sie bardzo staral,ciecie i wykonczenie na bardzo dobrym poziomie(zalezy tez od pada) jedyne czego nie potrafie zrozumiec to czas wypracowania,o ile z innymi pastami jest to dosc intuicyjne tak tu mam wrazenie ze moge pracowac ile chce i nic sie nie dzieje 🤔

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, ShiningCar napisał:

@menior, zazwyczaj 4/5 groszków na pad, podobnie z przejazdami i powinno być ok 😉

Nie mam na mysli ilosci groszkow na padzie ale czasu ich wypracowania,bo przy tej pascie nie moge dostrzec kiedy pasta ze tak powiem konczy swoj cykl,choc wynik i tak jest zawsze swietny 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, menior napisał:

Nie mam na mysli ilosci groszkow na padzie ale czasu ich wypracowania,bo przy tej pascie nie moge dostrzec kiedy pasta ze tak powiem konczy swoj cykl,choc wynik i tak jest zawsze swietny 

@menior możesz napisać trochę więcej szczegółów:

1. Ile przejazdów robiłeś?

2. Na jakich padach?

3. Jaka maszyna polerski?

4 . Jakie auto?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pioter83 kombinowalem na rozne sposoby(auto to clio3) jako ze mam czas,i mniej i wiecej przejazdow,roznymi padami zarowno na DA jak i rotacji,z wyniku jestem zadowolony nawet bardzo bo mam wrazenie ze ta pasta sie nie da nic zepsuc,jedyne co mnie zastanawia ze w porownaniu z innymi pastami nie moge wyczuc kiedy konczy sie "cykl" moze to wynika o czym czytalem wczesniej z tzw.ziarna stalego nie rozpadajacego sie tej pasty(jesli tak to sie okresla) 

  • Okay 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użytkownicy past 3D, po miesiącach prac, sami dostrzegają, że stworzone są do tego, że po 1wsze ma być efekt, po 2gie w możliwie krótkim czasie, dlatego tutaj systemy są dwa AAT i ACA i zawierają po 2 produkty AAT501/502 i ACA500/520 oraz pomocnicze, uniwersalne pasty 3D ONE oraz 3D SPEED.

Obróbka nie powinna być w żaden sposób uciążliwa, całość jest pomyślana w ten sposób, żeby praca nie była zmorą a przyjemnością, kwestia wyczucia poszczególnych past bo możliwości wykorzystania mają sporo 😉

Jeśli chodzi o użycie 3D ONE - pasty nie powinno być ani za dużo ani za mało - przejazdów również.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

@ShiningCar wszyscy tak zachwalają te pasty, aż ciekawy jestem. Powiedzcie mi która z tych past jest najmniej agresywna? U mnie na civicu mam tak miekki lakier że rysuje sie od podmuchu wiatru a one stepa robie czerwonym padem + menzerna 3500 i póki co nie znalazłem lepszej pasty do tego lakieru. Zatem którą paste z 3d byście polecili do tak miekkiego lakieru? 

Dodam że testowane były Koch M3, Megs 205, Sonax PF i Sonax 03-06 i jedynie menzerna daje porzadany efekt reszta była zbyt agresywana do mojego lakieru 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpadły mi ostatnio w ręce 2 samochody, ta sama marka, ten sam model, srebrny i czarny metalik. Potwierdziło się, że czarny pochłania więcej światła, a na srebrnym odczyty odbitego światła są wyższe. Po zakończeniu testów wszystkie wyniki postaram się opublikować ale już dziś też coś mam dla Was.

 

@ShiningCar tak jak obiecałem, wrzucam wyniki pomiarów połysku po 3D One:

 

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 @ShiningCar jakie są zalecenia odnośnie prac na w/w pastach na maszynie DA. Chodzi o obroty itd... Czy jest jakis złoty środek zalecany przez producenta? Na stanie mam 500,520 i one 😁 generalnie jestem zadowolony ale warto posłuchać doświadczonych 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.