CarlosBlack 270 Posted January 11 Report Share Posted January 11 Prickbort na kwazar solvent nie robi wrażenia od przeszło 1.5 roku. Nie wiem jak będzie z Vasco bo rzadko używam ale jest gestsze. Link to post Share on other sites
mazur600 0 Posted January 11 Report Share Posted January 11 Witam serdecznie. Proszę o polecenie jakiegoś środka typu glaze do szybkiego odświeżenia lakieru, który da maksymalny wygląd, nie koniecznie trwałość. Coś ala showcarglaze z megsa. Pozdrawiam Link to post Share on other sites
drufi 17 Posted January 11 Report Share Posted January 11 @CarlosBlack Ciśnieniowy czy ten NIX z canyonem? Link to post Share on other sites
D@ViD 1,639 Posted January 11 Report Share Posted January 11 2 godziny temu, keza napisał: @mefONE Ja się przymierzam do T&G zakupić kwazar solvent, ponoć dobrze się sprawdza z produktami do odsmalania. Posiadam taki do T&G i do zmywacza silikonu - daje radę Polecam (Y) https://detailingstore.pl/butelki-i-atomizery/1803-kwazar-nix-hd-solvent-do-rozpuszczalnikow-05l.html?&gclid=CjwKCAiAi_D_BRApEiwASslbJ-e1kZlzZCogV34br6896NZlSYYBMdtL9PO29PXBz6PubvQ7hvzF_xoC6FoQAvD_BwE Link to post Share on other sites
Grzechu23 819 Posted January 11 Report Share Posted January 11 Godzinę temu, mazur600 napisał: środka typu glaze do szybkiego odświeżenia lakieru, który da maksymalny wygląd, nie koniecznie trwałość. Prima Amigo, Poorboy's Black Hole, Autoglym SRP itd Link to post Share on other sites
CarlosBlack 270 Posted January 11 Report Share Posted January 11 @drufi ciśnieniowy. Link to post Share on other sites
rafalk 33 Posted January 11 Report Share Posted January 11 Panowie, czy ktoś z was skracał wąż od georga? Złamał mi się przy końcówce i się zastanawiam czy da się odciąć uszkodzone miejsce i "zakuć" na nowo, chodzi o wąż ssący. Link to post Share on other sites
#kris 139 Posted January 11 Report Share Posted January 11 @rafalk czy mowa o tym na sucho gdyż ja w swoim CT470 wymieniłem wąż na bardziej giętki i dłuższy a wszystko jest tylko skręcane, z którejś strony jest lewy gwint... 1 Link to post Share on other sites
rafalk 33 Posted January 11 Report Share Posted January 11 @#kris Chodzi mi o wąż na mokro ale te węże są takie same w georgu. Link to post Share on other sites
#kris 139 Posted January 11 Report Share Posted January 11 @rafalkMogę jutro zerknąć czy one też są wkręcane gdyż skoro masz pęknięty to będzie utrudnione wykręcenie Link to post Share on other sites
rafalk 33 Posted January 11 Report Share Posted January 11 No właśnie nie chcę na siłę kręcić żeby się do końca nie rozsypał. Link to post Share on other sites
camus 4 Posted January 11 Report Share Posted January 11 Podpowiedzcie mi gdzie kupić tlenek ceru oraz dwa filce do tego nie licząc allegro. Ok już znalazłem u naszego partnera. Dzięki Link to post Share on other sites
rafalk 33 Posted January 11 Report Share Posted January 11 @#kris Już sprawdziłem, da się odkręcić. Możesz mi jeszcze napisać jaki wąż i gdzie kupiłeś, jakie średnice? Link to post Share on other sites
#kris 139 Posted January 12 Report Share Posted January 12 @rafalk ja kupiłem tutaj, zapewne można taniej: https://weze-tech.pl/weze-ssawne-do-odkurzaczy-superflex-pvc-372-c-88_89.html Mowa o wężu do odkurzania na sucho, średnicę trzeba zmierzyć 1 Link to post Share on other sites
Mateczek 67 Posted January 12 Report Share Posted January 12 Nie wiecie może gdzie mógłbym dostać triggery spieniające od Guali? Szukam wszędzie i nic nie mogę znaleźć. Potrzebuję kilka sztuk Link to post Share on other sites
Kondziuu 5 Posted January 13 Report Share Posted January 13 Cześć, przymierzam się do kupna maszyny polerskiej dual action do samochodu coś w przedziale 1000/2000 zł. Myślałem nad Flex PE 14 (wiem że cena wyższa ale może znajdę używaną czy może lepiej kupić nową? Ewentualnie jakiś inny model Flexa) albo jakaś Makitka - możecie coś doradzić w tej kwestii? Kolejna sprawa to chciałbym zapytać co będzie mi potrzebne przy polerce aut, chodzi mi o pady, pasty i tak dalej. W skrócie żeby ktoś mi opisał na co zwrócić uwagę, na co uważać, czego nie kupować, a co jest "must have". Dziękuje za pomoc i pozdrawiam Link to post Share on other sites
czester 60 Posted January 13 Report Share Posted January 13 5 minutes ago, Kondziuu said: Cześć, przymierzam się do kupna maszyny polerskiej dual action do samochodu coś w przedziale 1000/2000 zł. Myślałem nad Flex PE 14 (wiem że cena wyższa ale może znajdę używaną czy może lepiej kupić nową? Ewentualnie jakiś inny model Flexa) albo jakaś Makitka - możecie coś doradzić w tej kwestii? Kolejna sprawa to chciałbym zapytać co będzie mi potrzebne przy polerce aut, chodzi mi o pady, pasty i tak dalej. W skrócie żeby ktoś mi opisał na co zwrócić uwagę, na co uważać, czego nie kupować, a co jest "must have". Dziękuje za pomoc i pozdrawiam Model o którym piszesz to jest raczej rotacja a nie DA? Pady/pasty to temat rzeka, gdyż tak naprawdę każde auto to inny rodzaj lakieru i jego faktyczny stan. Na początek proponuje pady do odświeżania/one stepu lakieru czyli mikękkie plus np pasta 3D One Hybrid albo Meguiars UC. Nabierzesz wprawy to możesz dokupować bardziej agresywne pasty/pady. 2 Link to post Share on other sites
CarlosBlack 270 Posted January 13 Report Share Posted January 13 Flex PE14 to rotacja... czytałeś w ogóle coś na forum na temat pytań które zadales? Link to post Share on other sites
powalla 406 Posted January 13 Report Share Posted January 13 26 minut temu, CarlosBlack napisał: czytałeś w ogóle coś na forum na temat pytań które zadales? Czytając post Kondziuu masz jeszcze jakieś złudzenia ? Ja przeczuwam że pewnie UP dał dofinansowanie z UE i pojawi się na rynku nowe studio detajlingu , z zerową wiedzą , ot by przeczekać czas by nie trzeba by było oddawać pożyczki i potem opchnąć maszynki za pół ceny 2 Link to post Share on other sites
Aivars 23 Posted January 13 Report Share Posted January 13 Panowie, czy istnieja jakies pedzelki z zakrzywiona koncowka? Chodzi o mycie zaciskow 6tloczkowych w szprychowej feldze. Zwykla szczotka i standardowym pedzelkiem wszedzie sie niestety nie dojdzie Link to post Share on other sites
Kondziuu 5 Posted January 13 Report Share Posted January 13 36 minut temu, czester napisał: Model o którym piszesz to jest raczej rotacja a nie DA? Pady/pasty to temat rzeka, gdyż tak naprawdę każde auto to inny rodzaj lakieru i jego faktyczny stan. Na początek proponuje pady do odświeżania/one stepu lakieru czyli mikękkie plus np pasta 3D One Hybrid albo Meguiars UC. Nabierzesz wprawy to możesz dokupować bardziej agresywne pasty/pady. 33 minuty temu, CarlosBlack napisał: Flex PE14 to rotacja... czytałeś w ogóle coś na forum na temat pytań które zadales? 3 minuty temu, powalla napisał: Czytając post Kondziuu masz jeszcze jakieś złudzenia ? Ja przeczuwam że pewnie UP dał dofinansowanie z UE i pojawi się na rynku nowe studio detajlingu , z zerową wiedzą , ot by przeczekać czas by nie trzeba by było oddawać pożyczki i potem opchnąć maszynki za pół ceny Tak mój błąd chodziło o Flexa XFE 7-15 150. Dla osoby początkującej lepsza chyba DA. Pady/Pasty no własnie temat rzeka i ciężko cokolwiek wybrać osobie która zaczyna przygodę, chciałbym od razu zakupić kilka padów i past żeby mieć na sam początek ale wybór jest dosyć spory stąd moje pytanie co na początek. @powalla Mylisz się Czysto hobbistycznie, nie wrzucajmy wszystkich do jednego wora. Link to post Share on other sites
czester 60 Posted January 13 Report Share Posted January 13 @Kondziuu To kup sobie kilka padów różnej "twardości", ewentualnie futro i pastę 3D o której wspomniałem. Jest raczej user friendly. Jak Ci sie spodoba to kupisz sobie od 3D tnącą i finish. 1 Link to post Share on other sites
powalla 406 Posted January 13 Report Share Posted January 13 25 minut temu, Kondziuu napisał: Czysto hobbistycznie, nie wrzucajmy wszystkich do jednego wora. aaa, to przepraszam ! Wybacz ale co jakiś czas zjawia się taki "dofinansowany" który ma pomysł na firmę Co do pomocy w Twoich pytaniach > https://kosmetykaaut.pl/forum/8-regeneracja-czyszczenie-lakieru/ Dużo wiedzy , więc wystarczy tylko poczytać. Link to post Share on other sites
Kondziuu 5 Posted January 13 Report Share Posted January 13 18 minut temu, czester napisał: @Kondziuu To kup sobie kilka padów różnej "twardości", ewentualnie futro i pastę 3D o której wspomniałem. Jest raczej user friendly. Jak Ci sie spodoba to kupisz sobie od 3D tnącą i finish. A jeśli chodzi o miernik lakieru żeby sprawdzić jaka grubość lakieru jest w danym miejscu jest to wymagane na początku przygody czy raczej w późniejszych etapach? Link to post Share on other sites
czester 60 Posted January 13 Report Share Posted January 13 2 minutes ago, Kondziuu said: A jeśli chodzi o miernik lakieru żeby sprawdzić jaka grubość lakieru jest w danym miejscu jest to wymagane na początku przygody czy raczej w późniejszych etapach? Pewnie jak nie znasz auta i historii to wypada mieć miernik, ale to może niech wypowiedzą się bardziej doświadczeni forumowicze. 1 Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now