Skocz do zawartości

bienek

Moderator
  • Zawartość

    1462
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

20 Świetna

O bienek

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Auto
    Focus ST170
  • Lokalizacja
    Jarosław
  • Województwo
    Podkarpackie

Ostatnie wizyty

1523 wyświetleń profilu
  1. bienek

    Latarki Inspekcujne

    Wystarczy sobie zorganizować pracę, zadbać wcześniej żeby baterie były pełne i nie ma problemu z ładowaniem baterii. Zresztą mam 5 latarek inspekcyjnych i żadna nie jest ładowana kablem tylko maja wyjmowane akumulatorki.
  2. bienek

    Latarki Inspekcujne

    Nie czaję tego minusa z bateriami. Mam akumulatorki eneloop i nie widzę żadnego problemu żeby je wyciągnąć i naładować :)
  3. Na prośbę sąsiada w nic nie wartym starym oplu kombo odratowalem reflektor. Jeszcze tak zjechanego klosza nie robiłem. Na oscylacji zszedłem do papieru 180 i chwilę musiałem posmyrac, żeby pozbyć się tego bałaganu. Żeby było szybciej i lepiej, reflektor polakierowalem lakierem bezbarwnym [emoji4]
  4. W Rzeszowie masz Saco. Byłem u nich 2 razy i było dobrze zrobione.
  5. Niech wytnie po sobie syfy i ewentualne błędy lakiernicze typu zacieki a resztę zrób sobie sam.
  6. "Zależne jak mu się bezbarwny wyleje" To na pewno lakiernik?? Powinien ci oddać auto w stanie idealnym i nie powinno cię obchodzić czy polerował czy nie.
  7. Bazę i klar zawsze nakładam na mokro. Tzn nie psikam z 50cm na sucho tylko z bliska tak, że widać że jest mokro. Oczywiście bez przesady żeby zacieków nie narobić. Dobry pistolet, dobry material, odpowiedni kompresor i trochę wprawy i musi się udać :) U ciebie to wygląda jakbyś nie dolał bezbarwnego i dlatego taka struktura. Jak na małym ciśnieniu zrobisz słabym pistoletem to też będzie podobnie. Bezbarwny się "wylewa" i są na to różne sposoby. Można też jak się boisz kilka cieńszych warstw ale też lakier musi się na elemencie rozlewać, a nie można go napruszac z daleka bo wysycha w taką pogodę i wychodzi brzydka struktura.
  8. Ja też się uczyłem z for, yt i trochę podpowiedzi od kolegi lakiernika i chyba zle to nie wychodzi :)
  9. Czołówka z biedry potestowana. Świeci dobrze, ale baterie lecą bardzo szybko.
  10. Fg400 i pady z mf moim skromnym zdaniem nie współpracują ze sobą za dobrze. Tak jak lubię fg400 to przy mf i DA zbija się w grudki i robi właśnie straszny haze. Sa dużo lepsze mocno tnące pasy do MF np megs 101.
  11. Fajne porównanie. Tylko trzeba wziąć pod uwage, że dzisiaj technologia jeśli chodzi o pasty i pady dostępne do maszyn DA też jest trochę bardziej zaawansowana i owszem w przypadku zastosowania takich samych padów na obu maszynach wynik będzie taki jak w twoim tescie, ale przy dostosowaniu odpowiedniej pasty, pada i techniki pracy można osiągnąć zbliżone rezultaty. Powtórzę po raz kolejny do znudzenia, że najlepiej kierowac się zasadą "odpowiednie narzędzie do odpowiedniej roboty" i tak naprawdę trzeba mieć i rotację i da jeżeli chcemy działać w miarę profesjonalnie. Do czystej amatorki i tak bym brał DA
  12. Nie wiem czy coś jest nie tak z moim kontem, ale kod rabatowy nie "wchodzi". Bienekk(at)Interia.pl
  13. Hehe kilka dni temu kupiłem właśnie ta latarkę i miałem pisać na forum, że za 2 dychy to daje radę fest, dzisiaj patrzę a tu taki bum [emoji23][emoji23] ciekawe tylko jak będzie z jej żywotnością.
  14. Muszę się przyjrzeć pastom sonaxa i uzupełnić arsenał, ale czy PF nie jest też trochę oszustem ze względu na wypełniacze?
  15. Jak było u lakiernika to może już mieć całkiem inny lakier niż fabryczny. Np grubszą powłokę bezbarwnego i może być nawet twardy.

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.