Kita Opublikowano 6 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2020 Czołem, Ojciec chce aby na szybko mu odświeżyć lakier i pójdzie maszynowo Amigo, jaki sealant na to najlepiej aby efekt był zadowalający i trwałość sensowna? Auto nie jest oczkiem w głowie więc i dbanie nie stoi na najwyższym poziomie. Głownie bezdotykowa i w okresie letnim na działce na dwa wiadra.
ghost Opublikowano 6 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2020 58 minut temu, Kita napisał: efekt był zadowalający i trwałość sensowna każdy z tego tematu
damiano2007 Opublikowano 6 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2020 @Kita pamiętaj, że Amigo skróci trwałość sealantu.
Kita Opublikowano 6 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2020 @damiano2007 zdaje sobie z tego sprawę stąd moje pytanie czy może są jakieś które poleżą wyraźnie dłużej na Amigo niż inne
damiano2007 Opublikowano 6 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2020 @Kita no tak jak kolega ghost Ci zapisał temat, odpowiedzią na Twoje pytanie, tak tam szukaj tych wosków, sealantow. Spróbuj fusso.
glorusek Opublikowano 6 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2020 Witam warto kupowac jakies cleanery pod kokpit, opony itp czy wystarczy czyscic APC?
Strus Opublikowano 6 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2020 Gdyby wystarczyło to pewnie nie byłoby dedykowanych środków. Na pewno do opon nie używałbym APC. Już lepiej woda z szamponem. Wnętrze możesz lecieć APC ale wypada je wymyć wodą. Choć są APC które przy zalecanych stężeniach nie muszą być wymyte (np FX Protect)
MMCzysci Opublikowano 6 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2020 Opony? Nie!Byłem przeciw cleanerom do wnętrza, póki takiego nie kupiłem. Fajna sprawa i pewnie to nie ostatni, którego użyję. APC tam też się sprawdzi, ale najpierw trzeba je wymyć wilgotną mikrofibrą, a potem wytrzeć do sucha. Szczególną uwagę trzeba przyłożyć do czyszczenia przycisków, żeby nie zeszła z nich farba.Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
analyzator Opublikowano 6 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2020 Hejka Krótkie pytanka - lakier ford race red, ktoś polerował, ma doświadczenie? Kupiłem właśnie hamrona z myślą o lajtowym polishu. Auto ma kilka malych drobnych rysek a tak to głównie love marks od miziania. Co do niego? Gąbki i pady, ile padów? które pasty dla amatora nie pozwolą mi nic zepsuć? cel to max wyrównanie lakieru, niekoniecznie walka o 100% rysek. Jeśli możecie mi wskazać dobry temat do poczytania lub kontynuowania to będę super wdzięczny.
Pietras Opublikowano 6 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2020 W dniu 5.03.2020 o 17:06, daniel23584 napisał: Może ktoś wie czy pad polerski, który jest dołączany do polerki ze sklepu Jula do czegoś się nadaje czy od razu trzeba wymienić na jakiś lepszy? Na początek będę nakładał Ultimate Compound na Leona. Może być, na dwa panele wystarczy. Później następny
MlodyKoguT Opublikowano 7 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2020 Panowie nakładam już któryś raz Sg drop off i mam problem z dotarciem. Nie ważne czy jest 20 czy 5 stopni, słońce czy cień, fibra z dwysoka gramatura czy małą. Trening barków pierwsza klasa. Czy "ten typ tak ma"? Które niewidzialne wycieraczki nakładają się w miarę bez problemowo?
CarlosBlack Opublikowano 7 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2020 @MlodyKoguT też uważam że SG jest średni w docieraniu, w zasadzie o ile trwałość w miarę przyzwoita to skuteczność słaba ( szyba przygotowana do aplikacji przy użyciu SG Glass Polish i rotacji ).
MlodyKoguT Opublikowano 7 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2020 Też przygotowywałem glas polishem od Sg tylko ręcznie a potem ipa.
marco80 Opublikowano 7 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2020 @MlodyKoguT Wg mnie dobre i bez problemu to Soft99 ,Max Protect UGC ,Fx Protect R-6 i Gtechniq G1 z tym ze G1 sciera sie na mokro
sparco0 Opublikowano 7 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2020 Mam problem z nilfisk c100. Mianowicie, dzisiaj podczas pianowania, nagle złapała wyższe obroty i całe ciśnienie z wodą zaczęło lecieć przez pistolet (spust). Odłączyłem pistolet, odkręciłem wodę, a tam non stop z węża leci woda, po włączeniu myjki cały czas się włącza i wyłącza i tak w koło. Odkręciłem węża i ten plastik ze sprężynką latał luzem. Jesienią było czyszczone sitko + odkręcalem ten plastik i go czyściłem i z 15 myć miała od tamtej pory. Czy z tym plastikiem czy bez po odkręceniu wody cały czas syczy i leci woda, tak jakby jej nie odcinało.
peciu Opublikowano 7 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2020 @sparco0 prawdopodobnie do wymiany masz zawór start stop, poniżej przykładowy zawórhttps://www.stimgo.pl/p/28/610/nilfisk-zawor-start-stop-czesci-nilfisk-czesci-akcesoria.html Ja u siebie miałem tak, że co chwilę myjka uruchamiała się i dobijała ciśnienie, po wymianie zaworu wszystko wróciło do normy. 1
FilipO Opublikowano 7 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2020 Czerwony Pastel Lancia Ypsilon. Ręcznie cleaner Soft99 lekkoscierny praktycznie nic nie dał(fot2) poza wyczyszczeniem powierzchni, próbować atakować cleanerem , żółty(średni) pad adbl + roller 9mm nie zrobi większego bajzlu? Czy do cleanerow raczej tylko czarne pady?
CarlosBlack Opublikowano 7 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2020 @FilipO cleanerem to tego nie wyprowadzisz...
FilipO Opublikowano 7 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2020 @CarlosBlack To wiem, ale chce choć lekko to ogarnąć / poćwiczyć jako pierwsze podejście do maszyny. W przyszłości na pewno coś więcej będę próbował usunąć z tych rys. Tylko pytanie czy cleaner softa + żółty średni pad będzie okej, czy bardziej z czarnym działać? Lakier raczej należy do tych twardych, co ciekawe sam w paru miejscach popękał.. ( auto 2013 rok )
CarlosBlack Opublikowano 7 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2020 jeśli ma to być nauka to czarnym... chociaż cleanerem na żółtym padzie też krzywdy nie zrobisz lakierowi
marco80 Opublikowano 7 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2020 Smiem twierdzić ze nawet pasta finiszowa niewiele by zrobiła z tym stanem lakieru 1
kowloonwax Opublikowano 7 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2020 "Większego bajzu", DA ze skokiem 9mm, to tu byś nawet futrem z mocno scierną pastą nie zrobił. Na drugim zdjęciu to tylko są zamaskowane te rysy prawdopodobnie. Szczotką drucianą ktoś to auto mył?
CarlosBlack Opublikowano 7 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2020 @kowloonwax nie przesadzaj, większy syf da się wyciąć DA 9 mm MF a co dopiero futrem. tym bardziej że lakier z tych miękkich
FilipO Opublikowano 7 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2020 @kowloonwax może nie szczotka druciana ale ojca nakrylem jak myje zmiotka auto... także właściwie ten sam Level... Jest trochę lepiej, ale w połowie tygodnia 3d one będzie i coś więcej się pobawie
kowloonwax Opublikowano 7 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2020 9 minut temu, CarlosBlack napisał: @kowloonwax nie przesadzaj, większy syf da się wyciąć DA 9 mm MF a co dopiero futrem. tym bardziej że lakier z tych miękkich Nie chodzi mi o to że się nie da, tylko że nie zrobi większego bajzlu, w tym kontekscie że "gorzej nie będzie" 10 minut temu, FilipO napisał: @kowloonwax może nie szczotka druciana ale ojca nakrylem jak myje zmiotka auto... także właściwie ten sam Level... Jest trochę lepiej, ale w połowie tygodnia 3d one będzie i coś więcej się pobawie Co zrobiłeś między pierwszym a drugim zdjęciem? Cały czas ten cleaner? Wymywałeś go?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się