Skocz do zawartości

Krótkie pytanie i krótka odpowiedź


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

a to różnie z tym stosowaniem qdeka, staram się po tradycyjnym myciu ręcznym wspomagać osuszanie (przynajmniej raz w miesiącu solidne mycie ręczne),

Od początku roku raz użyłem na sucho pod koniec stycznia WG, a foto które załączyłem jest z 24 lutego 🙂 więc jakoś siedzi 🙂

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.02.2023 o 22:11, Putkowski07 napisał(a):

Zdjęcia potrzebne 

Słaba jakość trochę, drzwi zrobione poniżej tej wypukłości, z lewej strony po 2x futro zrobione 3 x koch f6.01 na średnim pomarańczowym padzie, z prawej strony 3 przejazdy futrem, z lewej strony jak zrobiłem manzerną 4000 na miękim padzie nie wiele to poprawiło, wydaje mi się że futro robi swirle które nie jestem w stanie ogarnąc koche F6.01 i średnim padem, zrobiłem też raz po futrze 2 przejazdy manzerną  HCC1000 na średnim padzie ale nic to nie zmieniło, potrzebuje chyba jakiejś pasty która jest znacznie mocniejsza od f6.01 ale słabsza i ogarnie bałagan po manzernie HCC1000, ma manzerna 2500 ale nie wydaje mi się żeby ona się nadała, najlepiej by było zrezygnować z futra i manzerny HCC1000 ale bez tego nie jestem wstanie wyprowadzić lakieru po papierze wodnym 3000

IMG_20230304_121138.jpg

IMG_20230304_121203.jpg

IMG_20230304_121241.jpg

IMG_20230304_120830.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@majkel207kj a z jaka prędkością pracujesz na rotacji? 
dla mnie za dyzy docisk i zbyt duży syf na padzie. Zmień pady na nowe, lekki docisk i zmniejsz obroty. Nie wypracuj pasty do końca. W sumie tym Kochem powinieneś dać radę.

 

tam jest mało wycięte i duży bałagan 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@majkel207kj to czarne UNI?

Na ostatnim zdjęciu widać srogi bałagan po futrze. Naprawdę trzeba się namęczyć aby to wyprowadzić. 

Brakuje tutaj twardej gąbki np.  niebieski Royal albo Nat otwarto komórkowy i do tego tnąca pasta np. Koch H9 lub nawet H8 i najpierw ten bałagan tym wyprowadzić. Potem aby ominąć średni zestaw można np. czerwony Nat i pasta finiszowa i do tego się przyłożyć.

Futro na miękkim lakierze potrafi nabroić, zwłaszcza na rotacji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od razu zaznaczam że jestem amatorem ale detailingiem się już amatorsko z 10 lat zajmuje, parę aut i motocykli zrobiłem, z tym mam duży problem i miałem kiedyś z carbonschwarzem w E90

20 godzin temu, Putkowski07 napisał(a):

@majkel207kj a z jaka prędkością pracujesz na rotacji? 
dla mnie za dyzy docisk i zbyt duży syf na padzie. Zmień pady na nowe, lekki docisk i zmniejsz obroty. Nie wypracuj pasty do końca. W sumie tym Kochem powinieneś dać radę.

 

tam jest mało wycięte i duży bałagan 

 Pady mam nowe i czyste, pracuje na ok 1500-2200 obr, problem jest taki że jak pracowałem lekko lub tym kochem F6.01 nie byłem w stanie usunąć mgiełki po papierze 3000 którym usuwałem głebsze rysy, dopiero futro i docisk to usuwają ale robią taki właśnie bałagan

 

15 godzin temu, Dante05 napisał(a):

@majkel207kj to czarne UNI?

Na ostatnim zdjęciu widać srogi bałagan po futrze. Naprawdę trzeba się namęczyć aby to wyprowadzić. 

Brakuje tutaj twardej gąbki np.  niebieski Royal albo Nat otwarto komórkowy i do tego tnąca pasta np. Koch H9 lub nawet H8 i najpierw ten bałagan tym wyprowadzić. Potem aby ominąć średni zestaw można np. czerwony Nat i pasta finiszowa i do tego się przyłożyć.

Futro na miękkim lakierze potrafi nabroić, zwłaszcza na rotacji. 

Dokładnie srogi bałagan, tylko mając to co mam do dyspozycji inaczej nie jestem w stanie ogarnąć lakieru po papierze wodnym 3000, na kochu F6.01 zostaje mgiełka, No właśnie nie mam twardej gąbki i z meznerny HCC1000 nie jestem zadowolony, czyli twarda gąbka i lepsza pasta mogą być rozwiązaniem a co myślicie o paście od 3d one np aca510?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie, może dziwne ale nie mieszkam w domu więc elewacji nie myję. Znajomy za to myje. Rok temu on mył wodą a do jego sąsiada przyjechał fachowiec i mył APC. U sąsiada nadal biało a u znajomego się zazielenia.  I teraz meritum - lecieć teraz obojętnie jakim APC czy może np jakimś rinselessem spróbować?

Może ktoś mył elewację i ma sprawdzone środki? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
28 minut temu, Strus napisał(a):

Pytanie, może dziwne ale nie mieszkam w domu więc elewacji nie myję. Znajomy za to myje. Rok temu on mył wodą a do jego sąsiada przyjechał fachowiec i mył APC. U sąsiada nadal biało a u znajomego się zazielenia.  I teraz meritum - lecieć teraz obojętnie jakim APC czy może np jakimś rinselessem spróbować?

Może ktoś mył elewację i ma sprawdzone środki? 

Ja oglądam Dominika 🙂

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Strus jestem totalnym amatorem i początkującym domkersem ale już umyłem po budowie.

Umyłem elewację która jest wykończona tynkiem deko malowanym. Oprysk bilthamber spłukanie z węża. Wiadro z szamponem shiny Orange. Szczotka którą myję felgi - K2 "do lakieru". Ponowne płukanie.

Oczywiście wyszło bardzo ładnie.

Taka szorstką psikałem co tam miałem pod ręką czyli jakieś APC albo buldhamber i pukałem myjką ciśnieniową ale bałem się z bliska 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry 🙂

Przepraszam z góry za może bardzo lamerskie pytanie :)

Na wiosnę będę chciał przejechać sobie auto CarPro Essence przed nałożeniem CQUK, mam polerki DA Vonroc 125mm i 75/50mm - celem jest bardziej oczyszczenie lakieru pod powłokę niż jakaś korekta rys (lakier moim zdaniem jest w bardzo dobrym stanie, auto prawie nowe i dbam o nie) 

Pytanie moje dotyczy padów - jakie kupić?

Myślałem wstępnie o ADBL Finish DA albo WorkStuff Finishing Pad - czy ten rodzaj pada będzie dobry do tego celu? Ewentualnie inne marki?

Czy jedna sztuka starczy na taką operację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Yookeekaze napisał(a):

Dobry 🙂

Przepraszam z góry za może bardzo lamerskie pytanie :)

Na wiosnę będę chciał przejechać sobie auto CarPro Essence przed nałożeniem CQUK, mam polerki DA Vonroc 125mm i 75/50mm - celem jest bardziej oczyszczenie lakieru pod powłokę niż jakaś korekta rys (lakier moim zdaniem jest w bardzo dobrym stanie, auto prawie nowe i dbam o nie) 

Pytanie moje dotyczy padów - jakie kupić?

Myślałem wstępnie o ADBL Finish DA albo WorkStuff Finishing Pad - czy ten rodzaj pada będzie dobry do tego celu? Ewentualnie inne marki?

Czy jedna sztuka starczy na taką operację?

Moim zdaniem jeden pad to max 2 elementy. Kup sobie min dwax jednym pracujesz, a drugi schnie w międzyczasie. Jeden to za mało. 

Moim zdaniem optymalnie 3, budżetowo dwa. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam QD którego używałem parę lat temu, ale zapomniałem jego nazwy. Wiem tylko, że miał różowy kolor, był w okrągłej,   przezroczystej butelce i ładnie pachniał chyba jakby gumą balonową. Dodam, że mam czarny lakier to może był jakiś do czarnych lakierów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam QD którego używałem parę lat temu, ale zapomniałem jego nazwy. Wiem tylko, że miał różowy kolor, był w okrągłej,   przezroczystej butelce i ładnie pachniał chyba jakby gumą balonową. Dodam, że mam czarny lakier to może był jakiś do czarnych lakierów.

Może Funky Witch Botox lub Funky Witch Hypnotic Icon QD? Oba pachną bardziej owocowo, ale…..


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.