inspire Opublikowano 15 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2020 6 minut temu, Eidos71 napisał: Chodzi Ci o talerz oporowy ? Jeśli tak - jaki rozmiar ? 125mm 13 minut temu, Sebalbn napisał: K2 Duraflex, do użytku amatorskiego spoko. Oczywiście do rotacji. Właśnie o nim myślałem.
LukasM Opublikowano 15 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2020 @Bitek jeśli aktualne, to 320mm ma litrowy Adbl SSW.
ghost Opublikowano 15 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2020 1 godzinę temu, inspire napisał: Uchwyt/talerz/rzep zwał jak zwał do polerki na m14, do tej pory używałem takich najtańszych niskich czerwonych po 10zł, czasem przydałby się trochę wyższy, ale nie na tyle żebym chciał wydawać nie wiadomo ile. Co proponujecie? K2, flexipads, brayt Każdy będzie spoko pod m14
inspire Opublikowano 15 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2020 28 minut temu, ghost napisał: K2, flexipads, brayt Każdy będzie spoko pod m14 czyli zasadniczo brać najtańszy?
xadamx Opublikowano 15 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2020 W jakiej kolejności położyć woski: Kenotek płynny (znacznie przyciemnia) + Fusso. Potrzebuję trochę poprawić wygląd zderzaka przedniego w uni. Zrobiona korekta jednoetapowa, ale niestety dostał troszkę piaskiem i pod mocniejszym światłem wygląda jakby był w metaliku. Boję się, że samo Fusso jeszcze bardziej to uwidoczni. Poza tym lakier nie jest fabryczny i kolor nie jest idealnie dobrany. Czy prawidłowo będzie Kenotek, a następnie Fusso jako np. top coat?
Eidos71 Opublikowano 15 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2020 13 minut temu, xadamx napisał: Czy prawidłowo będzie Kenotek, a następnie Fusso jako np. top coat? Odwrotnie - najpierw Fusso, jako trwalszy, a później Kenotek, który raczej nie jest przodownikiem trwałości.
ghost Opublikowano 15 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2020 Godzinę temu, inspire napisał: czyli zasadniczo brać najtańszy? Każdy będzie działał dobrze, ale jeżeli żona doradza to brać po kolorze 13 minut temu, xadamx napisał: Zrobiona korekta jednoetapowa, ale niestety dostał troszkę piaskiem i pod mocniejszym światłem wygląda jakby był w metaliku. Boję się, że samo Fusso jeszcze bardziej to uwidoczni Tak jak mówisz, w miejsce wypiaskowania i odprysków wejdzie wosk uwidaczniając defekty. Kenoteka nie znam, ale Fusso nawet do ciemnych słabo sobie radzi w takich przypadkach, sprawdzone. Tylko woski koloryzujące niestety w pełni maskują efekt. Np Sonax Pośrednio ciemne woski nie potęgują efektu np DJ Blue Velvet. Reszta niestety wizualnie zrobi swoje. Jak punktowo to polecam papier i zaprawki. A jak po całości to lakierowanie elementu, po szybkich trasach na autostradach niestety standard z regeneracją przedniego zderzaka. Tylko folia ratuje przed tym.
xadamx Opublikowano 15 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2020 @Eidos71 OK. Mój tok rozumowania był taki, że Fusso jako trwalszy, położony na Kenoteka na dłużej go zabezpieczy. 3 minuty temu, ghost napisał: Jak punktowo to polecam papier i zaprawki. To nie są wady, typu odpryski z brakiem koloru włącznie, tylko coś a'la jak przednia lampa delikatnie wypiaskowana. Lekko ruszony bezbarwny. Póki zderzak nie był przepolerowany nic nie było widać. Dopiero po korekcie się uwidoczniło. Na początku pomyślałem, że ktoś kto lakierował położył bezbarwny nie do końca umytym pistoletem bo metaliku. Dopiero pod lupą okazało się, że to maleńkie ubytki bezbarwnego.
ghost Opublikowano 15 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2020 4 minuty temu, xadamx napisał: Lekko ruszony bezbarwny. Jeżeli na pewno tylko bezbarwny to spolerować defekty, z samym zderzakiem długo nie zejdzie. A czy papier wodny przed polerką potrzebny to trzeba ocenić realny stan, bez wróżenia z fusów w każdym razie masz już obraz i sposoby podejścia do tematu
xadamx Opublikowano 15 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2020 3 minuty temu, ghost napisał: Jeżeli na pewno tylko bezbarwny to spolerować defekty, z samym zderzakiem długo nie zejdzie. Tak. Też po tym zastanawiałem się czy aby nie wejść tam z rotacją i futrem. Tylko ilość lakieru to jedna wielka niewiadoma. Lakier niefabryczny.
maajkeelo Opublikowano 15 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2020 Położyłem wosk Fusso z miesiąc temu, wiadomo super działa ale deszcze + wyjazdy w trasy i auto stoi z solą z tydzień Umyć, umyję w weekend, ale czy ta sól wyżera ten wosk, czy wosk jest na to odporny? Położyłem z myślą nie na rok czy pół a na nawet 3 miechy. Garaż pod mieszkaniami w bloku, typowo jak komuna oddała czyli brak grzania i prześwity w drzwiach XD +10*C na plusie jest temperatura stała.
ghost Opublikowano 15 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2020 30 minut temu, maajkeelo napisał: ale czy ta sól wyżera ten wosk, czy wosk jest na to odporny kiedyś robiłem testy roztworów o dużym stężeniu soli, DG NGCC czy FK 1000p nie ruszało, fusso nie pamiętam ale to ogólnie odporny zawodnik, wyczuwam zaniepokojenie, śpij spokojnie, to tylko wosk, jak będzie potrzeba to się położy nowy, ale nawet zimą fusso powinien wytrzymać znacznie dłużej niż miesiąc 1
piotroosh Opublikowano 16 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2020 W dniu 14.01.2020 o 11:54, Bapko napisał: Szare mydło z woda + pianowniczka/trigger ze spieniaczem i coś do czochrania @Bapko Szare mydło ma zasadowe Ph i powoduje powolną degradację skóry. @kecav gdzieś o tym kiedyś pisał. Po robocie poszukam i wstawię
Michał82 Opublikowano 16 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2020 9 godzin temu, maajkeelo napisał: deszcze + wyjazdy w trasy i auto stoi z solą z tydzień Dlatego moje stoi zapakowane w kondonie. W miarę możliwości staram się przed tym opłukać na bezdotyku wodą, ale też nie zawsze się uda. Zaletą jest też to, że nawet jak ptak narobi to nie zostanie na lakierze nie wiadomo ile.
powalla Opublikowano 16 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2020 14 godzin temu, CarlosBlack napisał: się wyjaśniło No nie wiem, bo moje 150mm gabki Nata maja rzepy 130mm , zreszta taka sama wielkosc rzepa jest w padach 135mm tego producenta
CarlosBlack Opublikowano 16 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2020 @powalla chodziło po pady MF a nie gąbkowe
Notcon Opublikowano 16 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2020 @Michał82 a nie boisz się o zarysowania? Myślałem swego czasu nad czymś takim, ale wydawało mi sie że np w przypadku wiatru, jak ta plandeka siłą rzeczy jakoś się porusza to drobiny kurzu mogą rysować lakier. Nawet na opakowaniu było napisane, że może powodować zarysowania. Może kwestia materiału? Zaobserwowałeś coś?
Michał82 Opublikowano 16 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2020 @Notcon te auto to dość świeży zakup, bo z drugiej połowy października i do wiosny wstrzymałem się z ogarnięciem lakieru. Mam sporo swirli i drobnych rysek także niestety na tą chwilę nie potrafię Ci odpowiedzieć. Kupując pokrowiec kierowałem się tym by był wodoodporny ale i pozwalał na cyrkulację powietrza. Od wewnątrz jest inny materiał, bardziej miękki niż z zewnątrz. Szwy również są z zewnętrznej tylko strony. Poza tym od drobnych rysek od pokrowca bardziej obawiam się tego, że auto stojąc, nieraz i miesiąc pod chmurką, byłoby narażone na ptasie odchody czy słońce non stop.
Notcon Opublikowano 16 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2020 @Michał82 a masz jakiegoś linka do tego pokrowca? Ja rozważam go przede wszystkim na okres letni jako ochrona przed słońcem. Ten, o którym ja pisałem wcześniej był według mnie za sztywny.
piotroosh Opublikowano 16 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2020 @Notcon Ja mam 2 pokrowce od Kegel-Blazusiak. Rodzima firma z Podhala. Bardzo dobre jakościowo. Pogooglaj ich sklepu internetowego. Osobiście bardzo polecam 1
Vittali Opublikowano 16 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2020 MEGUIARS FOAM CUT COMPOUND 101 faktycznie pasta jest warta swojej ceny ? zapewnia ultra szybkie i skuteczne usuwanie śladów szlifowania, tworząc przy tym wysoki połysk? 101 bedzie lepsza od Menzerny 400 czy Kocha H8.02
Banshee Opublikowano 16 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2020 Wie ktoś może jak wygląda twardość lakieru w Suzuki Grand Vitara 2 ? Mowie o orginalnym lakierze , bede takie robił i jestem ciekawy czy lakier jest miękki czy jakiś średniak nie pytam o kombinacje padów i past sam sobie ja dopiore
Michał82 Opublikowano 16 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2020 @piotroosh tak dokładnie ich firmy mam. @Notcon na pw wyślę Ci link do takiego jaki kupiłem
MMCzysci Opublikowano 16 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2020 Ja pozwolę sobie wyskoczyć jak Filip z konopii. Mam w miarę świeżą kosiarkę Husqvarny i przed sezonem wypadałoby wymienić w niej olej. Nie znam się kompletnie na smarowidłach do takich sprzętów. Czym polecacie zalać silnik Hondy GCV160? Czy może nie ma wielkiej różnicy?Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
piotroosh Opublikowano 16 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2020 Ja mam pytanie odnośnie polerowania. Wszem wobec i każdemu z osobna wiadomo, że przełamania blachy i inne fraglesy blacharskie są narażone na 'przebicie sie' do bazy podczas polerki. Jakie macie techniki/sposoby na polerwanie takich newralgicznych miejsc, aby ściąć jak najmniej bezbarwnego?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się