Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem, zapach po ozonowaniu utrzymuje się już dobre 10 dni. Przed ozonowaniem auto dokładnie odkurzone i wyprane no i oczywiście suche. Ozonowane było ozonatorem 10g/h przez 20 minut i wietrzyłem ponad 30 minut. W aucie czuć taki zapach szpitalno-basenowy. Neutralizator nie daje rady.

Opublikowano
Mam problem, zapach po ozonowaniu utrzymuje się już dobre 10 dni. Przed ozonowaniem auto dokładnie odkurzone i wyprane no i oczywiście suche. Ozonowane było ozonatorem 10g/h przez 20 minut i wietrzyłem ponad 30 minut. W aucie czuć taki zapach szpitalno-basenowy. Neutralizator nie daje rady.
Filtr kabinowy przed ozonowaniem wyciągnąłeś, jak nie to wymień filtr i powinno być ok, miałem tak w aucie teścia.
Opublikowano

@peciu  Ozonowanie było na starym filtrze, a po ozonowaniu i przewietrzeniu wymieniłem filtr na nowy. Problem w tym, że ten zapach jest wszędzie, nie tylko z nawiewu. Jak powącham fotel to czuć od niego właśnie taki szpitalny zapach.

Opublikowano

Praktycznie za każdym razem z rana przez pierwsze 5 min jazdy na szybie robi mi się taki nalot jak przejadę mokrą szybę wycieraczkami. Ktoś wie jak się tego sensownie pozbyć? Cleaner do szyb czy to zupełnie od czegoś innego jest. Dodam że dosyć ciezko się jeździ z taka jakby "mgłą".53c93077e3da95a28ca58329d7d9fcf3.jpg

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

@Patryk14 para wodna wykrapla Ci się na zewnętrznej stronie szyby. Takie warunki pogodowe. 

Porowatość na szybie (zanieczyszczenia, rysy) nasilają to zjawisko. 

Zalecam dobrze oczyścić szybę, dodatkowo położyć niewidzialna wycieraczkę. Taki zabieg ułatwi zbieranie wody wycieraczkom i zmniejszy powstawanie tej "mgły". 

  • Moderator
Opublikowano

Szukam dużych wafli do szyb, nie za miliony monet. Mam tą - nie wiem skąd. Rozmiar jakiś dziwny 70x50 cm ale świetną robotę robi. WIdziałem jeszcze K2 Quadra w akceptowalenj cenie.

Ktoś coś jeszcze ? Najlepiej bybyło jedna do 25pln MAX

2019-10-06-10-58-33.jpg

 

Opublikowano

Będzie bezpieczny dla plastików ? Można go zostawić spokojnie na lakierze na jakiś czas tak jak Vasco ?

 

EDIT - Doczytałem. Dla plastików nie bardzo. Produkt raczej do miejscowego stosowania. Czyli do ogólnej dekontaminacji nie bardzo go widzę

Opublikowano

@Strus Wg mnie nie,jest mocny i może wyrządzić szkody,oczywiście zależy od materiału ale ja bym uważał z tym.Mojej znajomej odbarwił klamkę z drzwi co nie znaczy ze zawsze tak jest .......

 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Panowie, McKee's 37 niby jest nie ścierny ale oksydacje, i delikatne ryski usunął tak dobrze jak finish aż byłem w szoku czyli coś troszkę ścierny chyba jest. Jak myślicie da radę ściągnąć już słabą NW czy nawet nie ma co próbować? To Rain x. 

Opublikowano
19 godzin temu, Patryk14 napisał:

Praktycznie za każdym razem z rana przez pierwsze 5 min jazdy na szybie robi mi się taki nalot jak przejadę mokrą szybę wycieraczkami. Ktoś wie jak się tego sensownie pozbyć? Cleaner do szyb czy to zupełnie od czegoś innego jest. Dodam że dosyć ciezko się jeździ z taka jakby "mgłą".
 

Muszę to jeszcze przetestować, ale mam podejrzenia, że niewidzialne wycieraczki szybciej zakamieniają szybę niż jak jest goła.

Mimo, że hydro bywa fajne, to zbiera się ten osad mineralny. Po przejeździe wycieraczek zostaje taka mgiełka.

 

Na pewno pomaga oczyszczenie szyby produktami typu CGP.

 

Po oczyszczeniu będzie lepiej. W ramach testu. Podziel szybę na pół. I po przygotowaniu nałóż NW tylko na jedną stronę i zostaw sobie opcję gdzie jest lepiej 😉

 

Jak teoria się sprawdzi to na początku może być lepiej po stronie NW, a po kilku miesiącach bez NW. A jak nie, to mit będzie obalony 🙂

 

Opublikowano

Nw przynajmniej w k oj m przypadku ma to do siebie że w te chłodne dni gdy rano szyba jest zaparkowana od zewnątrz trseba przetrzec kilka razy wycieraczkami i zrobić z 2 km i dopiero przestaje parować. Bo tak normalnie to jeden przejezd wycieraczek i odrazu paruje od nowa. A gdy nie ma powłoki hydroforowej tylko normalna szyba to jedno przetarcie, woda zebrana i tyle a z nw paruje od nowa.. 

 

 

 

Opublikowano

W jakich temperaturach trzymacie  wasze kosmetyki? Nieogrzewany garaż w zimie to zły pomysł? Może warto kocem przykryć swój regał? Wiem że w zimie jak odpalam auto to mniej niż 5 stopni raczej mi nie pokazał, ale czy to wystarczająco?

Opublikowano
25 minut temu, asaledr napisał:

W jakich temperaturach trzymacie  wasze kosmetyki? Nieogrzewany garaż w zimie to zły pomysł? Może warto kocem przykryć swój regał? Wiem że w zimie jak odpalam auto to mniej niż 5 stopni raczej mi nie pokazał, ale czy to wystarczająco?

Jezeli masz opcje wez je w kartonik i do domu

Opublikowano

@Lukaso Powiem Ci szczerze, że mnie zaintrygowałeś.  Ammo NYC nagrał filmik, że da się spolerować lakier używając samej wody i jakiegoś lubrykantu. Możliwe jest więc, że McKee's 37 nadał poślizg i czyszczenie chemiczne a pad wykonał prace mechaniczną i lakier został spolerowany.
To jest tylko moja teoria i wcale nie musi być poprawna, jak ktoś ma inne zdanie to niech się wypowie 😄  

Opublikowano

"nadejszła wiekopomna chwila" i zdecydowałem się na zakup "rotacji" 🙂 odpowiednie pady też zakupię, natomiast ciekawy jestem czy ew. jakieś z DA da się wykorzystać? (BP 125mm)

Opublikowano
6 minut temu, CarlosBlack napisał:

"nadejszła wiekopomna chwila" i zdecydowałem się na zakup "rotacji" 🙂 odpowiednie pady też zakupię, natomiast ciekawy jestem czy ew. jakieś z DA da się wykorzystać? (BP 125mm)

wszystkie, tylko średnica rzepu ma się zgadzać, pady można stosować zamiennie

Opublikowano

@ghost rozumiem, że "zamiennie" w znaczeniu że DA można wrzucić na rotację ale nie odwrotnie? oczywiście biorę pod uwagę średnicę BP. upierdliwie dopytuję ale mam już gotowy "koszyk" w ShiningCar i w takim wypadku wymienię pady do rotacji na te do DA

Opublikowano
Godzinę temu, CarlosBlack napisał:

@ghost rozumiem, że "zamiennie" w znaczeniu że DA można wrzucić na rotację ale nie odwrotnie? oczywiście biorę pod uwagę średnicę BP. upierdliwie dopytuję ale mam już gotowy "koszyk" w ShiningCar i w takim wypadku wymienię pady do rotacji na te do DA

Te do DA różnią się tylko otworem.

 

W rotacji absolutnie nie ma znaczenia ta kwestia.

W DA teoretycznie lepiej jak jest z otworem bo pełni 2 funkcje, zapobiega gromadzeniu się pasty w środku podczas ruchu oscylacyjnego. Oraz jest lepsze chłodzenie w okolicach głowicy.

W praktyce korzystałem namiętnie z padów KochChemie na maszynie DA, wersji bez otworów i działały dobrze. A co de temperatury to sam staram się robić rozsądnie, nie przegrzewać sprzętu.

 

Jak masz wybór bierz z otworem. 

  • Dziękuję 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.