Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy z takimi zarysowaniami pod klamkami poradzi sobie UC na tricolorze? Auto to hyundai (nie wiem czy lakier uznawany za twardy czy miekki)

IMG_20190831_110137.jpg

Opublikowano
11 minut temu, Sztarkel napisał:

Czy z takimi zarysowaniami pod klamkami poradzi sobie UC na tricolorze? Auto to hyundai (nie wiem czy lakier uznawany za twardy czy miekki)

 

Tricolorem będzie Ci niewygodnie tam podejść. Ja ostatnio robiłem małym żółtym padem z NAT-a i do tego Koch 8.02 i 2.01 i wyszło bajka 🙂 

Opublikowano

@paperson dzięki! Spróbuje w takim razie.

@smerf91 też mi się wydawało, że tricolor może być za duży. Żółty pad NAT-a nada się do UC? Nic z tych rzeczy na razie nie mam więc i tak poleci jakieś zamówienie

Opublikowano

A jaką pastę polecacie jakąś lżejszą, żeby jakieś tam waterspoty czy lekką tęczę usunąć z ramek chromowanych wokoło drzwi i chromowanych plastików na zewnętrz auta? Takich jak np, obwódka grilla chromowana itp,?

 

Bo te chyba AutoSol i Mothers Mag & Aluminium Polish zbyt agresywne nie?

Opublikowano
5 godzin temu, Lukaso napisał:

cleaner to nie pasta polerska i wypracowane się szybciej. 

W sumie zależy od cleanera, z SG dawno nie korzystałem. Ale np AG SRP fajnie wysycha i kolejne przejazdy powodują już zbieranie mgiełki i też zostawienie czystej powierzchni.

A ValetPro Purple Passion jest całkowitym przeciwieństwem. Producent zaleca aplikować na bogato, nie groszki tylko pełne dwa paski na krzyż... 

a potem piłujesz, piłujesz, piłujesz... a powierzchnia nadal jest tłusta i można wypracowywać bardzo długo 🙂

 

2 godziny temu, Sztarkel napisał:

zy z takimi zarysowaniami pod klamkami poradzi sobie UC na tricolorze? Auto to hyundai

tricolorem ciężko podejść, szyszka lub nawet stożek od chińczyków na wkrętarkę i wyciągniesz ładnie,

ważne tylko przy pracy maszynowej żeby taśmą pozabezpieczać elementy narażone i ranty, łatwo je przetrzeć

Opublikowano
24 minuty temu, ghost napisał:

W sumie zależy od cleanera, z SG dawno nie korzystałem. Ale np AG SRP fajnie wysycha i kolejne przejazdy powodują już zbieranie mgiełki i też zostawienie czystej powierzchni.

A ValetPro Purple Passion jest całkowitym przeciwieństwem. Producent zaleca aplikować na bogato, nie groszki tylko pełne dwa paski na krzyż... 

a potem piłujesz, piłujesz, piłujesz... a powierzchnia nadal jest tłusta i można wypracowywać bardzo długo 

O różnych kosmetykach coś tam wiem, ale co właściwie ma się osiągnąć używając Cleanera? Co mam widzieć, co ma się zmienić po tym Clenerze, żebym wiedział że dobrze zrobiłem.

Mikrofibra ma coś zbierać, jakiś brud? Ale jak jest dobrze auto umyte, nie mam jakoś zapuszczonego po mieście tylko dane auto jeździ, to po tym Clenerze mikrofibra jest jaka była i w sumie przecieram, ale efektu żadnego nie widzę? Potrzebuje jakiejś krótkiej porady co ja mam tym Cleanerem uzyskać, żebym wiedział o co chodzi.

Opublikowano
3 minuty temu, asaledr napisał:

Ale jak jest dobrze auto umyte, nie mam jakoś zapuszczonego po mieście tylko dane auto jeździ, to po tym Clenerze mikrofibra jest jaka była i w sumie przecieram

Mycie nie oczyszcza porów lakieru, na czarnych lakierach widać różnicę już po paru tygodniach. Na jasnych brud jest ten sam ale wizualnie ciężej dostrzec.

 

Bierzesz przykładowo dodo juice lime prime, albo autoglym super resin polish, McKees37 (te bardzo dobrze czyszczą) i aplikator (może być tricolor jasna strona) zaczyna się robić brudny, po objechaniu całego samochodu jest zauważalnie brudniejszy niż nowy. Mikrofibra do zbierania resztek będzie czysta.

 

Naklej taśmę zrób 50/50 z cleanerem i bez to zobaczysz różnicę.

  • Dziękuję 1
Opublikowano
10 minut temu, asaledr napisał:

O różnych kosmetykach coś tam wiem, ale co właściwie ma się osiągnąć używając Cleanera?

Podstawy detailingu->Szukam pomocy->IPA TO NIE CLEANER      - wytłumaczenie cleanerów 

8 godzin temu, asaledr napisał:

więc czym je aplikować na lakier jakieś są fajne aplikatory do tego? I czy to trzeba jakoś długo pracować?

Strona główna->Z zewnątrz->Regeneracja / czyszczenie lakieru->Cleanery-> strona 125        - odpowiadają czym pracować

@asaledr zadajesz multum pytań na które odpowiedź jesteś w stanie znaleźć w 2 minuty. I to nie jest pierwszy raz. 
"...szukajcie, a znajdziecie..." Mt, 7, 7-11

Opublikowano

Czy jest jakiś deironizer który nie zasycha wcale na lakierze? Albo taki który mimo cienkiej warstwy i tak rozpuści lotną rdzę bo leży długo? Ostatnio testowałem mocno żelowy rrc deiron i fajnie działa ale jak sie rozsmaruje to zasycha i nie rozpuszcza do końca rdzy.

Chciałbym aby było to coś o działaniu analogicznym do vasco tixotrop który może leżeć podobno nawet kilka godzin i nie zaschnie.

Czytałem że długo może leżeć zielona tuga ale niestety nie korzystałem z niej nigdy.

Podkreślam - chodzi o produkt który można rozetrzeć aplikatorem i zrobi co ma zrobić bez zasychania.

Opublikowano
10 godzin temu, Sztarkel napisał:

Czy z takimi zarysowaniami pod klamkami poradzi sobie UC na tricolorze? Auto to hyundai (nie wiem czy lakier uznawany za twardy czy miekki)

 

Bez sensu pchać się tam z gąbkami, bierzesz dojechaną fibrę, zwijasz trochę na paluch, groszek pasty na czubek, resztę fibry zawijasz i przytrzymujesz drugą ręką, a pastę ruchami okrągłymi i wzdłużnymi wypracowujesz pod klamką. Najprostsze metody często są najbardziej skuteczne 😉 

  • Super 1
Opublikowano

Ale czemu? Stożkiem elegancko się podejdzie. Na upartego toni zwykłą gąbką tylko trseba mocno uważać na ranty o czym sam się przekonałem jak przetarłem dwa. Ale szyszką pójdzie lepiej. Po co ręcznie jechać 

Opublikowano
3 godziny temu, paracelsus444 napisał:

Poza tym wszędzie gdzie czytam o vasco to każdy pisze że bardzo długo leży.

No i to jest jego ogromny plus. Dzięki tej właściwości można z niego bezpiecznie i skutecznie korzystać przy naprawdę grubej skorupie smoły. Używam go od kilku lat i dla mnie jest ciągle numerem 1.

Podam Ci szybką instrukcję: spryskuję lakier/felgi, po kilku minutach można sprawdzam efekt, rozcierając produkt aplikatorem, czy mnie zadowala. Większość smoły schodzi przy pierwszym razie. Jeśli zostaną jakieś grubasy, to dopryskuję Vasco i atakuję aplikatorkiem drugi raz. To wszystko :-)

  • Lubię to 1
Opublikowano
40 minut temu, paperson napisał:

No i to jest jego ogromny plus. Dzięki tej właściwości można z niego bezpiecznie i skutecznie korzystać przy naprawdę grubej skorupie smoły. Używam go od kilku lat i dla mnie jest ciągle numerem 1.

Podam Ci szybką instrukcję: spryskuję lakier/felgi, po kilku minutach można sprawdzam efekt, rozcierając produkt aplikatorem, czy mnie zadowala. Większość smoły schodzi przy pierwszym razie. Jeśli zostaną jakieś grubasy, to dopryskuję Vasco i atakuję aplikatorkiem drugi raz. To wszystko :-)

Ale @paracelsus444 pytał o deirona anie T&G.

@paracelsus444 sprawdź sobie Tenzi Detailer Krwawa Felga. Co prawda nie posiedzi tak długo jak Vasco ale spokojnie 5 minut a może i ciut więcej zanim zbrązowieje. Wydaje mi się, że czasem na ekstremalnie brudnej feldze około 10 minut trzymałem, ruszyłem pędzlem i jeszcze chwilę leżało.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Chyba nie ma takiego deirona co może siedzieć kilka godzin i nie zaschnie. Cleantech red dewheel może siedzieć +20 min na lakierze i to będzie jeden z tych co mogą najdłużej. 

  • Lubię to 1
Opublikowano

@xadamx @Kamil3km 

Zerknę na tego red dewheel! Szukając go trafiłem też na filmik mxnowicki gdzie porównują deironizery i równie dobrze wypadł SG d-tox. (+10minut)

Z deironów stosowałem już adbl liquid, natomiast jesli chodzi o deironizery żelowe to pierwszy był rrc deironizer, faktycznie gęsty. Nie mam porównania z innym na razie, zwłaszcza że zwykle te testy polegają na obfitym opryskaniu, ja bym chciał coś co popracuje mimo cienkiej warstwy rozsmarowanej aplikatorem. Zrobiłem ostatnio mały test, niestety auto miałem na krótko do dyspozycji a słońce paliło niemiłosiernie więc zdjęcia wyszły kiepsko i dopiero w domu mogłem sie im przyglądać, tym niemniej wrzucam link. Widać po dosmarowaniu rrc deironizera że pozasychał i takie oczka sie porobiły dookoła rdzy bo odparował po kilku minutach. Tego chcialbym uniknać, bo gruba warstwa sie trzyma, natomiast cienka po chwili jest sucha.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.