Skocz do zawartości

Krótkie pytanie i krótka odpowiedź


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

@borda01 ,wypierz najlepiej we Frani płynem do prania fibr, płukanko również we frani z dolewką octu, wyżymanie w rąsi, nie susz w słoneczku i na koniec wyczesać łobuziaki. Umnie ostatnim etapem jest jeszcze przedmuchanie sprężonym powietrzem... mam fibry K2 Moli, które mają już z 5 wiosen i jeszcze dzielnie służą do zakamarków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, misz.czu napisał:

Prawie 400g pasty cuttingowej na średniego hatchbacka to dużo? Jest coś mocniejszego, niż futro czy potem tylko papiery?

Ja bym powiedział, ze taka ilością to można tira ciąć 😛 średnio 60-80 gram na średniego hatchbacka to optimum.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, SylPio napisał:

@7MSteff Możesz liznac szyby polishem i będzie ok. Pozniej dobrze odtlusc i kladz NW.

 

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

 

 

A jakie obroty żeby nie wysadzić szyby w powietrze? 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
42 minuty temu, 7MSteff napisał:

Nie mam możliwości przygotować powierzchni tlenkiem ceru.

kup sobie AutoGlym Glass Polish albo Shiny Garage glass polish pro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, 7MSteff napisał:

Chciałbym na przednią szybę nałożyć Glaco. Nie mam możliwości przygotować powierzchni tlenkiem ceru. Czy zamiast tego mogę oczyścić szybę średnim/miękkim padem + Cleaner np. Dodo Juice?

Może być cleaner, może być pasta polishowa. Może być maszynowo, może być ręcznie. 

Robiłem nawet ultimate compoundem ręcznie na twardym padzie i czyścił elegancko.

Po tym odtłuszczenie i NW trzyma się mocno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym powiedział, ze taka ilością to można tira ciąć  średnio 60-80 gram na średniego hatchbacka to optimum.
 
Ile idzie pasty z kazdego rodzaju na auto typu A4 B5 avant?

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Marcin Gugu33 napisał:

Ile idzie pasty z kazdego rodzaju na auto typu A4 B5 avant?

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
 

Jak kto potrafi i jakie ma umiejętności.

Dużo pasty wcale nie znaczy lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, damiano2007 napisał:

Ja bym powiedział, ze taka ilością to można tira ciąć 😛 średnio 60-80 gram na średniego hatchbacka to optimum.

 

Przy twardym lakierze dążyłem do usunięcia 95% rys,  a miejscami wycinałem nawet 30 mikronów. Nadal dużo? Jak przyspieszyć pracę i ograniczyć zużycie pasty w przyszłości? Lecieć w papiery?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto uzytkowane codziennie czy tylko okazyjnie ?
Jestem detailerem-hobbysta mimo iż posiadam sprzęt robiąc swoją auto nigdy nie ciałem do spodu. Nie walczylem o każda rysę. Robię tak świadomie. Auto jest użytkowane przeze mnie codziennie. Niestety mimo największego poszanowania przeze mnie, inni użytkownicy drogi, chodnika i terenów wokół auta mają to mniej lub więcej w d...e. Gdybym zrobił hardcorowe cięcie 30um po półrocznym codziennym użytkowaniu auta znów trzeba byłoby ciąć... Tylko co. Klar na granicy z bazą.
Niestety człowiek dba, nie tylko wizualnie ... A później ktoś przypieprzy, zarysuje i na próżno szukać sprawcy.

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Darłem tyle, bo na drzwiach były takie podłużne rysy, jakby ktoś jeździł cały czas po lesie. Na szczęście lakier nie był tykany i było pole do popisu. Poprzednia właścielka pewnie była fanką tipsów i nie oszczędziła też pokrywy bagażnika (to tutaj ciąłem nawet ponad 30um). Nie mówię już o szybach, które były chyba odśnieżane gwoździami. 😅

Poza tym była to moja pierwsza prawdziwa korekta i chciałem zobaczyć co mogę zdziałać. Auto znając życie już kolejnej korekty nie zobaczy, bo idzie na handel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.