CarlosBlack Opublikowano 12 Grudnia 2022 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2022 trochę dziwne pytanie skoro oficjalnie cechą produktu jest "Krótkotrwała ochronna powłok ceramicznych". to chyba taka tania werjsa Reload żeby na pierwszych kilka dni wrzucić na świeżą powłokę 1
czester Opublikowano 13 Grudnia 2022 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2022 12 hours ago, CarlosBlack said: trochę dziwne pytanie skoro oficjalnie cechą produktu jest "Krótkotrwała ochronna powłok ceramicznych". to chyba taka tania werjsa Reload żeby na pierwszych kilka dni wrzucić na świeżą powłokę Zbierając informację to wygląda że w odróżnieniu Reload/Elixir nie ma krzemionki i jest na bazie wosku. Jest to produkt raczej do szybkiego zabezpieczenia świeżych powłok aby skrócić czas potrzebny do "wydania klientowi auta", z drugiej strony na stronie Carpro jest wzmianka że może być używany jako QD. W każdym bądź razie nie spodziewałbym się jakis spektakularnej trwałości etc, być może taki szybki QD "spray and wipe". Parę osób ma już go na forum to moze się wypowiedzą : )
atomikooo Opublikowano 13 Grudnia 2022 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2022 W dniu 12.12.2022 o 05:39, penkus5 napisał(a): @atomikooo Shiningcar np. ma małą... ogólnie niby możesz użyć innego, ale crytical finisz to chyba pasta finishowa z tego co pamiętam Jest to bodajże głaze i wydaje mi się że to jest zamiennik produktu jakim jest lime lite bo nie widzę innego na stronie dj
penkus5 Opublikowano 13 Grudnia 2022 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2022 @atomikooo To powinno rozwiać Ci wszelkie wątpliwości
xadamx Opublikowano 14 Grudnia 2022 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2022 W dniu 12.12.2022 o 14:37, pablo15005 napisał(a): na pewno z metalową rurka, o wiele lepsze działanie. Skąd taki wniosek?
atomikooo Opublikowano 14 Grudnia 2022 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2022 10 godzin temu, penkus5 napisał(a): @atomikooo To powinno rozwiać Ci wszelkie wątpliwości Czyli tak właśnie jakby zamiennik, dzikuje za info
pablo15005 Opublikowano 14 Grudnia 2022 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2022 @xadamx z obserwacji. Mam kilka tornadorow i wydajny kompresor. Na metalowej rurce najszybciej się kręci. Nowy Ben bow ze zbiorniczkiem i plastikowa turbinowa rurka też działa jakby chciał a nie mógł, a na metalowych no nome chodzą jak szalone...
xadamx Opublikowano 14 Grudnia 2022 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2022 Godzinę temu, pablo15005 napisał(a): @xadamx z obserwacji. Mam kilka tornadorow i wydajny kompresor. Na metalowej rurce najszybciej się kręci. Nowy Ben bow ze zbiorniczkiem i plastikowa turbinowa rurka też działa jakby chciał a nie mógł, a na metalowych no nome chodzą jak szalone... To, że szybciej się kręci niczego jeszcze nie oznacza. Ja częściej używam z plastikowym wężykiem z jednego prostego wzgledu: ma większy zasięg (szersze pole działania).
Bravo220s Opublikowano 16 Grudnia 2022 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2022 Siemka, mam pytanko. Na aucie posiadam powłokę ceramiczną od fireball. Auto stało zakurzone w garażu i podczas mojej nieobecności niestety mój tata postanowił przetrzeć maskę. Powstało to co na zdjęciach. Zostaje tylko polerka i dołożenie ceramiki?
penkus5 Opublikowano 16 Grudnia 2022 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2022 @Bravo220s Pytanie czy rysy są na lakierze, czy tylko zarysowana została powłoka. Nie wiem czy fireball też jest samoregnerująca, może wystarczy ją wygrzać. Albo jak powłoka zejdzie też może nie być śladu. Lecz jeśli nie chcesz czekać a wygrzać się nie da, to trzeba przepolerować i dołożyć ceramikę. Ewentualnie maskować QD.
Bravo220s Opublikowano 16 Grudnia 2022 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2022 @Bravo220s Pytanie czy rysy są na lakierze, czy tylko zarysowana została powłoka. Nie wiem czy fireball też jest samoregnerująca, może wystarczy ją wygrzać. Albo jak powłoka zejdzie też może nie być śladu. Lecz jeśli nie chcesz czekać a wygrzać się nie da, to trzeba przepolerować i dołożyć ceramikę. Ewentualnie maskować QD. Właśnie próbowałem wygrzać opalarką ale niestety nic nie daje Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
penkus5 Opublikowano 17 Grudnia 2022 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2022 @Bravo220s Więc polerowanie i dokładka lub maskowanie tego QD/QW Ci pozostaje.
ktm950 Opublikowano 17 Grudnia 2022 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2022 @Bravo220s ewentualnie uzupełnienie Essence+ 3
lukeu Opublikowano 17 Grudnia 2022 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2022 Mógłby ktoś tak w telegraficznym skrócie napisać o co chodzi z tą „aferą” z pastami 3D? 2
keza Opublikowano 17 Grudnia 2022 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2022 Afera to chyba duże słowo, dystrybucja marki 3D przeszła w ręce pana SZ. ot cała historyja 1 1
CarlosBlack Opublikowano 17 Grudnia 2022 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2022 Korzystam naprzemiennie z 3D i CarPro. Skoro 3D tak podchodzi do dystrybutora a pośrednio do klientów to trudno, będzie powód żeby w końcu popróbować dokładniej KochChemie. Jak widać syf jest nie tylko w polityce. Szkoda.
marcineke Opublikowano 18 Grudnia 2022 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2022 W ostatnich dniach napotkał mnie problem, pewnie kilka osób będzie kojarzyło temat z FB ale żadne rady nie dały rezultatu. Pacjent Hyundai i30 rok 2019, na desce pojawiły się tłuste plamy. Ogólnie auto jakieś 2-3 tyg temu wyczyszczone Koch Chemie Pol Star 1:10( pH ma neutralne i fajnie się pieni)na to położony ADBL Wow, po kilku dniach pojawił się dziwny kształt ( bardziej matowy )w miejscu poduszki powietrznej więc postanowiłem przetestować i przetrzeć delikatny kurz interior Detailerem z firmy Hyper ( na BF był rabat to kupiłem kilka ich produktów) ślad matowy w okolicach poduszki zniknął ale na dole deski powstały tłuste plamy. No to dawaj znów Koch PS ale bez rezultatów, potem pojechałem interior cleanerem z Ultracoat dalej nic , położyłem na to FW mademoiselle i dalej nic. Na drugi dzień znów APC FX Protect 1:10 kilka razy i dalej brak efektu, nałożyłem na to znów Wow z ADBL po wyschnięciu 3 warstw dalej to samo. No to na następny dzień znów APC Koch GS pędzelek i fibra na 3 x łącznie z daniem mu kilku minut i dalej brak rezultatów, położyłem najbardziej matowy dressing jaki mam Water Gold i dalej brak zmian. Na początku myślałem że pogryzł się Hyper z dressingiem , napisałem zapytanie do właściciela marki Hyper , otrzymałem trochę lakoniczna i wg mnie beszczelną odpowiedź że widocznie ich produkt nie współpracuje z ADBL. Niestety wydaje mi się że interior cleaner czy APC powinien ściągnąć do zera całą chemie.Troche drażni mnie te tłuste ślady jakby palce odbite. Macie jakieś pomysły ? Nie chcę uszkodzić deski i jedynie pracowałem pędzlem i fibrą, a czy można użyć szczotki do skóry na deskę?Skończyły mi się pomysły.
maku91 Opublikowano 18 Grudnia 2022 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2022 Spróbuj APC z pianowniczki i szczotka do skóry np Colourlock
marcineke Opublikowano 18 Grudnia 2022 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2022 Spróbowałem Apc i szczotka z delikatnym włosiem, na to poszedł dressing Chemical Guys Silk Shine, po czyszczeniu bez zmian po dressingu w 90% jestem zadowolony z efektu, z tym że Shine nadał minimalnie za bardzo dla mnie błyszcząca powierzchnię. Problem zamaskowany ale nie usunięty. Myślę że na 90% nie ma to nic z produktem firmy Hyper po których wystąpiły objawy ale chyba więcej ich nie użyje na lepszych czy cudzych autach.
gemaro Opublikowano 20 Grudnia 2022 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2022 Witajcie. Taki temat jest. Początkiem października kładłem na auto FK1000P. Pod wosk poszła prima amigo. Gdy były dodatnie temperatury auto regularnie było myte neutralnym szamponem i GS Show Detailer - cały czas stoi pod chmurką. Przyszły mrozy, parę wyjazdów w góry, auto wygląda tragicznie. Dzisiaj tylko na bezdotyku wrzuciłem pianę i opłukałem porządnie wodą demineralizowaną. Przy spłukiwaniu elementów jedna wielka tafla. Zrobiły się dodatnie temperatury i chciałbym umyć auto ręcznie. Pytanie co robić dalej, czy iść w odetkanie wosku - jeżeli tak to czym, czy w takich warunkach ten wosk zdechł i nie warto się bawić w coś takiego, tylko do końca wymyć wosk i póki nie będzie warunków używać qdeków nastawionych na w miarę przyzwoitą wytrzymałość.
Eidos71 Opublikowano 21 Grudnia 2022 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2022 @gemaro - Najpierw musisz sam sprawdzić, czy wosk jeszcze jest na lakierze (obstawiam, że jest) - w zgadywanki można się bawić później. Umyj auto porządnie ręcznie - piana zmiękczy zewnętrzny brud, ale nie oczyści lakieru z filmu, który zapycha zabezpieczenie. Umyj auto szamponem - byle nie jakimś agresywnym. Prima Amigo może lekko skrócić czas leżenia wosku - jednak pytanie, jak aplikowałeś Amigo. Właściwym sposobem aplikacji przede wszystkim jest pozostawienie tego produktu (po zakończonym procesie aplikacji i docierania) na kilka godzina na lakierze bez pokrywania go kolejnym produktem. Przez te kilka godzin Amigo utwardza się, zawarte w nim polimery mają czas na usieciowanie się - dopiero wtedy można powierzchnię pokrywać kolejnym produktem. Ale to temat na przyszłość - najpierw umyj porządnie, ręcznie samochód i podziel się swoimi spostrzeżeniami po myciu.
atomikooo Opublikowano 22 Grudnia 2022 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2022 Jaka polecacie mikrofibre w najlepszym stosunku cena/jakość do wosku Dodo purple haze ? I czy osuszając auto mogę dodać trochę na szmatkę adbl ssw pomoże w osuszaniu ?
majkel207kj Opublikowano 22 Grudnia 2022 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2022 Wcześniej nikt nic nie doradził, czym ruszyć klej cyjanoakrylowy z lakieru
penkus5 Opublikowano 22 Grudnia 2022 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2022 @majkel207kj Zmywacze do paznokci na bazie acetonu, nasączyć wacik i przytrzymać... są też specjalne rozpuszczalniki kleju... ale nie wiem czy na lakierze będą bezpieczne
analyzator Opublikowano 22 Grudnia 2022 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2022 @atomikooo zależy od budżetu. Dobre niedrogie to workstuff gentleman Basic. Często docieram nimi woski. 2 na pewno możesz spróbować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się