Skocz do zawartości

Krótkie pytanie i krótka odpowiedź


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

25 minut temu, locarno napisał:

Czy polecacie Maxifi Accelerator? Jak z tego w ogóle korzystać? Zastosować to przed pre-sprayem czy jak?

Środek do użytku tylko z produktami Maxifi.

Dodajesz np. do Master Pre-spray żeby zwiększyć moc czyszczącą. 1 miarka na litr

Ogólnie polecam daje rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanie. 
mam mini z 2008 r. Do korekty. Mam menzerna 2500 i 3800. Czy lepiej dokupić 400 i zrobić  nia zamiast 2500?

na pierwszy etap royal pada pro pomarańczowy, na drugi NAT czarny karbowany.
 

lakier mam w niezłej kondycji.

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
10 minut temu, doogi_tom napisał:

Szybkie pytanie. 
mam mini z 2008 r. Do korekty. Mam menzerna 2500 i 3800. Czy lepiej dokupić 400 i zrobić  nia zamiast 2500?

na pierwszy etap royal pada pro pomarańczowy, na drugi NAT czarny karbowany.

Powtarzam to za kazdym razem, nie ma czegos takiego jak uniwersalny zestaw do danego lakieru, mozesz robić toyote z lakierem twardym jak skała i skoda z lakierem miekkim jak w japonczykach. Do kazdego lakieru trzeba podejsc indywidualnie i nie da sie powiedzieć "weź 400 pad pomarańczowy i wyjdzie bajka".

Zacznij od 2500 i średni pad jak za mocno zmieniasz pad lub paste na finishowa jak za słabo twardszy pad albo pasta cuttingowa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Lukasz-odkrywca napisał:

MONELLO MAESTRO DRYER

Ja posiadam Monello i jestem zadowolony. Maszyna spełnia swoje zadanie dobrze, posiada odpowiednią moc wraz z podgrzewaniem powietrza. Mały minusem jest hałas, zalecam słuchawki. Ja wykorzystuje ją do osuszania felg i zakamarków😉. Oczywiście całe auto zabezpieczone woskiem lub powłoką fajnie ogarnia😃.  Niezabezpieczone auta jadę tradycyjnie ręcznikiem. 

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Streat napisał:

Powtarzam to za kazdym razem, nie ma czegos takiego jak uniwersalny zestaw do danego lakieru, mozesz robić toyote z lakierem twardym jak skała i skoda z lakierem miekkim jak w japonczykach. Do kazdego lakieru trzeba podejsc indywidualnie i nie da sie powiedzieć "weź 400 pad pomarańczowy i wyjdzie bajka".

Zacznij od 2500 i średni pad jak za mocno zmieniasz pad lub paste na finishowa jak za słabo twardszy pad albo pasta cuttingowa. 

Rozumiem. Wszystko jest względne 🙂 teoretycznie wszystko jest możliwe 🙂 nie pracowałem na 400 i dlatego pytam czy robienie 2500 a potem 3800 w większości przypadków na większy sens czy raczej najpierw 400 a potem 3800 będzie generalnie lepsze? Nie pytam i swój konkretny przypadek, bo wiadome ze nie wiadomo, ale o ogólną teorie poparta praktyka doświadczonych ludzi w forum 🙂

 

dziekuje i pozdrawiam 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@doogi_tom zawsze zaczynaj od najmniej agresywnej kombinacji. Bądź przyjacielem dla klaru, nie ściągaj go więcej niż potrzeba...

Ja bym zaczął testowo od 2500. Z mojego doswiay wiem że 2500+ twarda gąbka potrafi sporo defektów usunąć

  • Okay 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DevMike nie mogę znaleźć filmiku dotyczącego Twojego pytania. Jak masz chęć to poszukaj na kanale Xaron Fr. 

Pokazał że kładzenie quick detailera na świeży wosk może osłabić jego działanie. Także nie warto 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dramat Panowie, mam białą z czerwonym obszyciem fibre firmy flexipads i jak nią szyby od wewnątrz przetarłem, to zostały miliony kłaczków...
Prana tylko ręcznie w Jelonku, jak ja przywrócić do normalności, czy już tylko do wnęk się nadaje. Chodzi czy można się pozbyć gubienia tych farfocli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, zwirek03 napisał:

@Putkowski07nie masz czasem zatkanych odpływów że robią Ci się takie zacieki? 

To stary zaciek podczas otwierania klapy wleciała mi woda bo miałem problem z uszczelka ale zdjąłem wyczyściłem pod nią i bez problemu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 6/3/2021 at 8:03 PM, locarno said:

Jak najlepiej spolerować tą strukturę na zaokrąglonych miejscach tak aby pasowała do reszty zderzaka? Po lakierowaniu tak wyszło.

 

Najszybciej mini szlifierka oscylacyjna i najlepiej wyprowadzać dwiema gradacjami- 1500-2000 lub 2000/2500 reszte wypolerujesz. 

@Putkowski07 zwykly Apc przetarty fibra pozbędzie sie tych plam. 
 

 

15 minutes ago, locarno said:

Co lepsze do prania tapicerki maxifi czy chemspec?

Pytanie w stylu: co lepsze  lambo czy ferrari. To sa jedne z najlepszych srodkow piorących na rynku.  
sa jakies tam nieznaczne roznice. 

Osobiscie postawilem na Maxify, Rzadko trzeba wspomagać go akceleratorem lub innymi kombinacjami dla nietypowych zabrudzeń. 
chemspec z f90 ma jedna duza zaletę. Przy malych zabrudzeniach moze byc stosowany jednoetapowo- nie wymaga wypłukiwania. Maxify ma przy takich zabiegach wieksza tendencje do pozostawiania białych nalotów. 
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.