Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
8 minut temu, Rafal9304 napisał:

Dodaj jeszcze jakiś Tar & Glue i deironizer

 

Godzinę temu, CarlosBlack napisał:

@iordan coś do dekontaminacji nadwozia przed polerką? skoro niedawno kupiłeś to dopiero po tym procesie się okaże czego potrzebujesz. wymyjesz bród, "wypełniacze" i pokaże się prawdziwe oblicze lakieru. może będzie cud i zamiast 3 past wystarczy 1? 😉 czytaj, czytaj, czytaj; tu jest wszystko 🙂 

A potraficie podać przybliżone ilości potrzebne na jedno-dwa auta? Robie to totalnie pierwszy raz i nie wiem czy kupować po 500ml czy 1l, czy 100g glinki starczy itd.

Opublikowano
2 godziny temu, CarlosBlack napisał:

co to jest? felgi "zimówki" oryg 100% od nowości z autem ( RR ). nie idzie tych "czarnych zacieków" niczym ruszyć. zasada, kwas, pasty polerskie, pasty "metal/chrom"... generalnie nic na tym wrażenia nie robi 😕 

 

Spróbuj nitro na mf 🙂 

Opublikowano
21 minut temu, iordan napisał:

 

A potraficie podać przybliżone ilości potrzebne na jedno-dwa auta? Robie to totalnie pierwszy raz i nie wiem czy kupować po 500ml czy 1l, czy 100g glinki starczy itd.

Na jedno-dwa auta wystarczy Ci butelka 500ml

  • Moderator
Opublikowano
W dniu 21.04.2021 o 18:23, Eidos71 napisał:

Griot's Garage Best of Show Detailer.

Zaciekawiłeś mnie, tego nie używałem jeszcze a leży na półce.

Ale wylałem pół butli Griots Garage Best Of Show Spray Wax (żółty) i na moich lakierach lepszą robotę zrobil WaterGold i Enzo.

Spoiler

2021-04-22-11-48-21.jpg

 

Opublikowano
Teraz, Domel napisał:

Ale wylałem pół butli Griots Garage Best Of Show Spray Wax (żółty) i na moich lakierach lepszą robotę zrobil WaterGold i Enzo.

Enzo nie mam, a Water Gold rzeczywiście daje lepszy połysk (to subiektywna opinia), jednak Best Of Show Spray Wax (wg mnie) daje więcej ciepła i głębi kosztem mniejszego szklenia... Na podstawie własnego (nadal niewielkiego) doświadczenia, wybierając między syntetykiem a produktem opartym na carnaubie, decyduję się świadomie na większy i bardziej szklisty połysk (syntetyk), lub na ciepło i głębię, kosztem mniejszego "szklenia".

  • Moderator
Opublikowano
7 minut temu, Eidos71 napisał:

daje więcej ciepła i głębi kosztem mniejszego szklenia...

Dokładnie tak, świetnie to ująłeś !

Opublikowano

@D@ViD jutro wrzucę. w sumie gość stwierdził, że i tak "trzeba to chyba malować". jak puści to... zresztą nic nie lubię obiecywać 😉 nitro.. zawsze mi się dobrze kojarzyć będzie 😄 

Opublikowano

@lukeu to było moje pierwsze podejście do essence, ale mialem wrażenie że zamiast siadać na lakier to wpijała go gąbką(żółty NAT oraz czerwony RoyalPads).Dodatkowo robiły mi nie takie dziwne mazy, wygląda jak by wypełniacze z pasty tam nie zatrzymywały.Sam nie wiem co o tym myśleć,bo docierało się miodnie i efekt tez niczego sobie 😁

IMG_5569.JPG

Opublikowano

@ErykGarage obejrzyj kilka pozycji MX Nowickiego o polerowaniu. Bardzo ważna sprawa to impregnacja pada. Dobre masz oświetlenie? Pasty nie musi być widać z kilometra na lakierze, żeby coś zrobiła. Robisz małe obszary (np połowę drzwi), po zaimpregnowaniu pada jeden/dwa niewielkie groszki na pada, przyklepujesz na roboczej powierzchni, rozprowadzasz na jedynce i potem zwiększasz obroty. Na zdjęciu pokazałeś niedotartą pastę. Essence po przeoczeniu jakiegoś fragmentu przy polerowaniu potem ciężko dotrzeć, jednak ciągle to przyjemna i łatwa pasta/primer, jedna z moich ulubionych. 

Opublikowano
7 godzin temu, CarlosBlack napisał:

@D@ViD jutro wrzucę. w sumie gość stwierdził, że i tak "trzeba to chyba malować". jak puści to... zresztą nic nie lubię obiecywać 😉 nitro.. zawsze mi się dobrze kojarzyć będzie 😄 

Dawaj znać 🙂 ostatnio też miałem szczura (Renault Megane z Francji ) - atakowałem wszystkim =T&G, Deiron, KWAS, UWC i nic nie dawało radę, odpuściłem, potem w garażu siędzę i mowie aaa nitro 😄 i poszło elegancko

Opublikowano

@D@ViD niestety nitro też NIC nie ruszyło. zastanawiam się czy jednak to nie farba jest a ciemny chrom na felgach... ale w zasadzie wtedy też cokolwiek powinno choćby minimalnie ruszyć te zacieki (mothers, autosol). 

Opublikowano

Będzie ok? Biorę po 1L żeby w razie co zostało bo nie są duże różnice w cenie, domyślnie będzie robione moje i ojca auto (obydwa czarne)
Pierwsza przygoda w sumie..

startkit.jpg

Opublikowano
Godzinę temu, iordan napisał:

Będzie ok? Biorę po 1L żeby w razie co zostało bo nie są duże różnice w cenie, domyślnie będzie robione moje i ojca auto (obydwa czarne)
Pierwsza przygoda w sumie..

 

Zamień T&G z RRC na ADBL.

Opublikowano

No i po co ekstra lubrykant do glinki? Do zwykłej butelki dajesz kilka kropel szamponu i z głowy. Pasty menzerna też  moim zdaniem lepiej zamienić na np.Kocha H9 i M3 lub Sonaxa .  Na szamponie też można "oszczędzić" 20zł i kupić pomarańczowego Sonaxa (chyba 9zł litr)  lub kwaśnego  Carlaba .

  • Lubię to 1
Opublikowano

Ogarnia ktoś latarki inspekcyjne od Rooksa?

Kminie czym te modele różnią się od siebie: OK-03.3014,  OK-03.3005, OK-03.3006 i która będzie lepsza do inspekcji.

Z tego co czytałem 3014 ma niby 3 barwy i 800 lumenów a reszta ma zimną barwę ale 1000 lumenów 🤔

Opublikowano
5 godzin temu, Dante05 napisał:

Ogarnia ktoś latarki inspekcyjne od Rooksa?

Kminie czym te modele różnią się od siebie: OK-03.3014,  OK-03.3005, OK-03.3006 i która będzie lepsza do inspekcji.

Z tego co czytałem 3014 ma niby 3 barwy i 800 lumenów a reszta ma zimną barwę ale 1000 lumenów 🤔

Dla mnie wybór był prosty, zwłaszcza, że ceny podobne.

OK-03.3014 - 3 barwy światła na czym mi zależało. Przydatne podczas inspekcji, na srebrnym metaliku super mi się spisuje 2700k, czerwony solid 4500k (przy 6500k miałem wrażenie, że mniej pokazuje).

Różnice pomiędzy 3005 a 3006 to dodatkowa lampka UV w 3005. Ilością lumenów bym się nie sugerował, te 800 w 3014 w zupełności jest wystarczające i wypala oczy 😄mam wrażenie, że świeci to jeszcze za mocno jak dla mnie.

Opublikowano
4 godziny temu, Dante05 napisał:

@KiziorDZN Ta 3014 ma dodatkową lampkę roboczą czy tylko tą soczewce?

Główna soczewka o 3 zmiennych barwach + dodatkowy LED na górze latarki, wąski kąt świecenia ale za to daleki.

  • Dziękuję 1
Opublikowano

Na lakierze miałem położony dwutygodniowy carpro elixir, po prewashu shiny garage citrus oil tfr z opryskiwacza ładnie kropekowal. Po umyciu car pro reset w zalecanym rozcienczeniu z ciepła woda elixir praktycznie znikł. Czy to możliwe że carpro reset go zjadł w całości?

Opublikowano
Na lakierze miałem położyny dwutygodniowy carpro elixir, po prewashu shiny garage citrus oil tfr z opryskiwacza ładnie kropekowal. Po umyciu car pro reset w zalecanym rozcienczeniu z ciepła woda elixir praktycznie znikł. Czy to możliwe że carpro reset go zjadł w całości?


Zdecydowanie tak, mimo ze Elixir to taki qd na sterydach, to dalej qd a reset ma oczyszczać i odtykac lakier
Opublikowano

Pany, jest jakas szansa zeby Daytona odzyskala swoj pierwotny ksztalt ? Cos mozna z tym zrobic ?Jest nowa, tylko ktos srednio ogarniety zapakowal ja nieumiejetnie.

 

 

 

A9FC1460-4DA4-43A4-8FFD-1E55C72B9A53.jpeg

B60C96F7-837A-41CC-A785-523A736E6270.jpeg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.