iordan Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2021 8 minut temu, Rafal9304 napisał: Dodaj jeszcze jakiś Tar & Glue i deironizer Godzinę temu, CarlosBlack napisał: @iordan coś do dekontaminacji nadwozia przed polerką? skoro niedawno kupiłeś to dopiero po tym procesie się okaże czego potrzebujesz. wymyjesz bród, "wypełniacze" i pokaże się prawdziwe oblicze lakieru. może będzie cud i zamiast 3 past wystarczy 1? czytaj, czytaj, czytaj; tu jest wszystko A potraficie podać przybliżone ilości potrzebne na jedno-dwa auta? Robie to totalnie pierwszy raz i nie wiem czy kupować po 500ml czy 1l, czy 100g glinki starczy itd.
D@ViD Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2021 2 godziny temu, CarlosBlack napisał: co to jest? felgi "zimówki" oryg 100% od nowości z autem ( RR ). nie idzie tych "czarnych zacieków" niczym ruszyć. zasada, kwas, pasty polerskie, pasty "metal/chrom"... generalnie nic na tym wrażenia nie robi Spróbuj nitro na mf
Rafal9304 Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2021 21 minut temu, iordan napisał: A potraficie podać przybliżone ilości potrzebne na jedno-dwa auta? Robie to totalnie pierwszy raz i nie wiem czy kupować po 500ml czy 1l, czy 100g glinki starczy itd. Na jedno-dwa auta wystarczy Ci butelka 500ml
Moderator Domel Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Moderator Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2021 W dniu 21.04.2021 o 18:23, Eidos71 napisał: Griot's Garage Best of Show Detailer. Zaciekawiłeś mnie, tego nie używałem jeszcze a leży na półce. Ale wylałem pół butli Griots Garage Best Of Show Spray Wax (żółty) i na moich lakierach lepszą robotę zrobil WaterGold i Enzo. Spoiler
Eidos71 Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Teraz, Domel napisał: Ale wylałem pół butli Griots Garage Best Of Show Spray Wax (żółty) i na moich lakierach lepszą robotę zrobil WaterGold i Enzo. Enzo nie mam, a Water Gold rzeczywiście daje lepszy połysk (to subiektywna opinia), jednak Best Of Show Spray Wax (wg mnie) daje więcej ciepła i głębi kosztem mniejszego szklenia... Na podstawie własnego (nadal niewielkiego) doświadczenia, wybierając między syntetykiem a produktem opartym na carnaubie, decyduję się świadomie na większy i bardziej szklisty połysk (syntetyk), lub na ciepło i głębię, kosztem mniejszego "szklenia".
Moderator Domel Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Moderator Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2021 7 minut temu, Eidos71 napisał: daje więcej ciepła i głębi kosztem mniejszego szklenia... Dokładnie tak, świetnie to ująłeś !
CarlosBlack Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2021 @D@ViD jutro wrzucę. w sumie gość stwierdził, że i tak "trzeba to chyba malować". jak puści to... zresztą nic nie lubię obiecywać nitro.. zawsze mi się dobrze kojarzyć będzie
ErykGarage Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2021 @lukeu to było moje pierwsze podejście do essence, ale mialem wrażenie że zamiast siadać na lakier to wpijała go gąbką(żółty NAT oraz czerwony RoyalPads).Dodatkowo robiły mi nie takie dziwne mazy, wygląda jak by wypełniacze z pasty tam nie zatrzymywały.Sam nie wiem co o tym myśleć,bo docierało się miodnie i efekt tez niczego sobie
lukeu Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2021 @ErykGarage obejrzyj kilka pozycji MX Nowickiego o polerowaniu. Bardzo ważna sprawa to impregnacja pada. Dobre masz oświetlenie? Pasty nie musi być widać z kilometra na lakierze, żeby coś zrobiła. Robisz małe obszary (np połowę drzwi), po zaimpregnowaniu pada jeden/dwa niewielkie groszki na pada, przyklepujesz na roboczej powierzchni, rozprowadzasz na jedynce i potem zwiększasz obroty. Na zdjęciu pokazałeś niedotartą pastę. Essence po przeoczeniu jakiegoś fragmentu przy polerowaniu potem ciężko dotrzeć, jednak ciągle to przyjemna i łatwa pasta/primer, jedna z moich ulubionych.
D@ViD Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2021 7 godzin temu, CarlosBlack napisał: @D@ViD jutro wrzucę. w sumie gość stwierdził, że i tak "trzeba to chyba malować". jak puści to... zresztą nic nie lubię obiecywać nitro.. zawsze mi się dobrze kojarzyć będzie Dawaj znać ostatnio też miałem szczura (Renault Megane z Francji ) - atakowałem wszystkim =T&G, Deiron, KWAS, UWC i nic nie dawało radę, odpuściłem, potem w garażu siędzę i mowie aaa nitro i poszło elegancko
CarlosBlack Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2021 @D@ViD niestety nitro też NIC nie ruszyło. zastanawiam się czy jednak to nie farba jest a ciemny chrom na felgach... ale w zasadzie wtedy też cokolwiek powinno choćby minimalnie ruszyć te zacieki (mothers, autosol).
iordan Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Będzie ok? Biorę po 1L żeby w razie co zostało bo nie są duże różnice w cenie, domyślnie będzie robione moje i ojca auto (obydwa czarne) Pierwsza przygoda w sumie..
grechut Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Pytanie do właścicieli Hamrona od Juli. Na jakich ustawieniach prędkości ( pokrętło ) robicie cięcie i finish?
Rafal9304 Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Godzinę temu, iordan napisał: Będzie ok? Biorę po 1L żeby w razie co zostało bo nie są duże różnice w cenie, domyślnie będzie robione moje i ojca auto (obydwa czarne) Pierwsza przygoda w sumie.. Zamień T&G z RRC na ADBL.
powalla Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2021 No i po co ekstra lubrykant do glinki? Do zwykłej butelki dajesz kilka kropel szamponu i z głowy. Pasty menzerna też moim zdaniem lepiej zamienić na np.Kocha H9 i M3 lub Sonaxa . Na szamponie też można "oszczędzić" 20zł i kupić pomarańczowego Sonaxa (chyba 9zł litr) lub kwaśnego Carlaba . 1
Dante05 Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Ogarnia ktoś latarki inspekcyjne od Rooksa? Kminie czym te modele różnią się od siebie: OK-03.3014, OK-03.3005, OK-03.3006 i która będzie lepsza do inspekcji. Z tego co czytałem 3014 ma niby 3 barwy i 800 lumenów a reszta ma zimną barwę ale 1000 lumenów
KiziorDZN Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2021 5 godzin temu, Dante05 napisał: Ogarnia ktoś latarki inspekcyjne od Rooksa? Kminie czym te modele różnią się od siebie: OK-03.3014, OK-03.3005, OK-03.3006 i która będzie lepsza do inspekcji. Z tego co czytałem 3014 ma niby 3 barwy i 800 lumenów a reszta ma zimną barwę ale 1000 lumenów Dla mnie wybór był prosty, zwłaszcza, że ceny podobne. OK-03.3014 - 3 barwy światła na czym mi zależało. Przydatne podczas inspekcji, na srebrnym metaliku super mi się spisuje 2700k, czerwony solid 4500k (przy 6500k miałem wrażenie, że mniej pokazuje). Różnice pomiędzy 3005 a 3006 to dodatkowa lampka UV w 3005. Ilością lumenów bym się nie sugerował, te 800 w 3014 w zupełności jest wystarczające i wypala oczy mam wrażenie, że świeci to jeszcze za mocno jak dla mnie.
Dante05 Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2021 @KiziorDZN Ta 3014 ma dodatkową lampkę roboczą czy tylko tą soczewce?
KiziorDZN Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2021 4 godziny temu, Dante05 napisał: @KiziorDZN Ta 3014 ma dodatkową lampkę roboczą czy tylko tą soczewce? Główna soczewka o 3 zmiennych barwach + dodatkowy LED na górze latarki, wąski kąt świecenia ale za to daleki. 1
Qn666 Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Na lakierze miałem położony dwutygodniowy carpro elixir, po prewashu shiny garage citrus oil tfr z opryskiwacza ładnie kropekowal. Po umyciu car pro reset w zalecanym rozcienczeniu z ciepła woda elixir praktycznie znikł. Czy to możliwe że carpro reset go zjadł w całości?
Bapko Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Na lakierze miałem położyny dwutygodniowy carpro elixir, po prewashu shiny garage citrus oil tfr z opryskiwacza ładnie kropekowal. Po umyciu car pro reset w zalecanym rozcienczeniu z ciepła woda elixir praktycznie znikł. Czy to możliwe że carpro reset go zjadł w całości?Zdecydowanie tak, mimo ze Elixir to taki qd na sterydach, to dalej qd a reset ma oczyszczać i odtykac lakier
Aivars Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Pany, jest jakas szansa zeby Daytona odzyskala swoj pierwotny ksztalt ? Cos mozna z tym zrobic ?Jest nowa, tylko ktos srednio ogarniety zapakowal ja nieumiejetnie.
Bapko Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2021 @Aivars do gorącej wody wsadź niech się pomoczy albo delikatnie suszarka i wróci elegancko do pierwotnego kształtu 1
Mateusz_O Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2021 @Aivars Spróbuj myjką ją potraktować pod odpowiednim kątem. 1
Grzechu23 Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2021 CarPro LITE - mogę śmiało lecieć jako zabezpieczenie plastików zewnętrznych? Ktoś testował?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się