Skocz do zawartości

Krótkie pytanie i krótka odpowiedź


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

Robił ktoś swojego interior cleanera z Ech2o i APC? Nie widzę potrzeby kupowania interior cleanerów, bo już samo Ech2o jest super jako IQD, ale fajnie by było go troszkę wzmocnić APC.  Poratujcie jakimś wyjściowym stężeniem, reszta wyjdzie w testach 🙂 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co robie źle. Glaco roll on. No takie plamy/mazy, że to aż niemożliwe. Aplikacja standardowa. Mycie potem wleciał Autoglym Glass Polish potem odtłuszczenie i glaco. Dość szybko schnie bo w garażu mam około 16-17 stopni. No i jak glaco już było do zebrania to w życiu bym tego na sucho nie dotarł, takie miejscowe plamy/mazy których microfibra nie ruszała. Psiknięte na szyby Ech2O 1:10 i dopiero szyby robiły się czyste. Sprawdziłem na 2 autach i dokładnie ten sam problem. Docieracie to glaco na sucho ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, wojtecki napisał:

Co robie źle. Glaco roll on. No takie plamy/mazy, że to aż niemożliwe. Aplikacja standardowa. Mycie potem wleciał Autoglym Glass Polish potem odtłuszczenie i glaco. Dość szybko schnie bo w garażu mam około 16-17 stopni. No i jak glaco już było do zebrania to w życiu bym tego na sucho nie dotarł, takie miejscowe plamy/mazy których microfibra nie ruszała. Psiknięte na szyby Ech2O 1:10 i dopiero szyby robiły się czyste. Sprawdziłem na 2 autach i dokładnie ten sam problem. Docieracie to glaco na sucho ?

Na sucho bardzo ciężko ale IPA albo eraser i idzie miodzio a działa dalej dobrze 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupował ktoś inny waż ciśnieniowy do myjki Nilfisk C135? Widziałem oferte techkar, ale po zdjęciach widzę że mają 2 różne węże w innych cenach. Z oryginalnym 8m można szału dostać jak się ciągle skręca. No i przy dużym samochodzie czasami jest cieżko. Czy na dłuższym będzie strata ciśnienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przychodzą mi właśnie paczki z black weeku i jedna z nich mnie zaniepokoiła.
Czy to nie są jakieś odleżyny? :(6b63a8454617bc3d776097f01aa253b8.jpg
1523d3a545eba5a34530815d0d2a5013.jpg
d150157048a6a9f3de141acbfeebe04d.jpg

091119 to nie przypadkiem data ważności? Czy może data produkcji? Jeśli produkcji, to ile może być ważny, zakładając, ze nie był używany?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, mefONE napisał:

Prosze Cie nie probuj mi wmowic ze myjac to na bezdotyku i raboac trasy momentami przy ponad dwóch paczkach masz pewnosc ze blacha jest na swoim miejscu... Dzis nawet nowe auta maja montowane listwy i dokladki na tasme dwustronna,

5 lat miałem tak przyklejone rejestracje. Dekontaminacje, karchery, pościgi, wyścigi nic jej nie ruszyło. Po sprzedaży samochodu, nowy właściciel dzwonił jak ona jest przytwierdzona, bo nie może oderwać. Wystarczy dobra taśma i odpowiednie przygotowanie.

Co do Mitsu... Już dawno zbłądzili i nie zapowiada się żeby było lepiej.

2 godziny temu, kM3 napisał:

Szanowni jak sie ma Glaco do Gtechniq C2?

Nijak. To dwa różne produkty o różnym zastosowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, mefONE napisał:

Prosze Cie nie probuj mi wmowic ze myjac to na bezdotyku i raboac trasy momentami przy ponad dwóch paczkach masz pewnosc ze blacha jest na swoim miejscu... Dzis nawet nowe auta maja montowane listwy i dokladki na tasme dwustronna, szczegolnie mitsubishi sobie tak strzelilo w kolano bo pakiety ktore nie wystepuja w oddzielnych elementach tak montuja. Sam mialem przyjemnosc w miesiecznym eclipse cross reklamowac odpadajace listwy 4 razy a inni znajomi chwile pozniej calkiem te tandetne listwy zdemontowali. Za kazdym razem zamawiaja pakiet za 4 tys bo jednej nie zamowisz, potem papudrun jeden z drugim w aso montuja to brudnymi od oleju łapami, odtluszczajac jakims badziewiem w sprayu i dotykajac to miejsce brudna reka ponownie... heh torunskie mistubishi, 

sadze ze jedynie te tasmy silikonowe by sie nadawaly do takich akcji, ramka metalowa trzyma najlepiej ale ciezko zdjac pozniej. Plastik peka, wiec jak juz serio zdejmujesz tak czesto  i tankujesz bez rejestracji czy cos 😉 to faktycznie najpewniej bedzie bez ramek albo zalatw sobie od razu 4. W kazdym aso jak poprosisz to dostaniesz za free, czasem tez maja w okregowych stacjach kontroli pojazdow. Jesli jednak ani tu ani tu nie beda mieli za free to zanim odjedziesz bez blach po tankowaniu wejdz po ramki na stacje i popros zeby do paliwa doliczyli 😉

Nic Ci nie probuje wmowic i tym bardziej nie mam zamiaru Ci niczego udowadniac. Opisze Ci tylko jak to u mnie wyglada. Mam tak blachy przyklejone 2 lata, wczesniej mialem tez dwa lata, tylko musialem zmienic blachy bo przerejestrowalem to samo auto.
Auto w sezonie myte minimum 2x w tygodniu myjka cisnieniowa pod domem lub na bezdotyku. Grane wszelkiego rodzaju dekontaminacje, t&g, bug removery, apc, piany itp. Rocznie robie tym autem 30 000km a mam je 4 lata, czyli w sumie ok 120kkm z czego 90% w trasie. Samochod ma 340km i bardzo prosto mu rozwijac wysokie predkosci wiec tez nie jezdzi 90kmh. Nie wspomne tez o kilku znajomych ktorzy maja tak samo blachy przyklejone i totalnie nic sie nie dzieje.
dlatego uwazam ze nie bardzo wiesz o czym piszesz i o jakiej tasmie tu mowa, ale oczywiscie szanuje Twoje odmienne zdanie 🙂 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli jest jak mowisz to absolutnie nie mam pojecia i mozesz zmienic moje zdanie, chce tylko wiedziec o ktorym dokladnie modelu tasmy mowimy jak nie wiesz podeslij mi fote. Zamowie, sam sie przekonam i masz u mnie piwo bo ja od wurtha po 3m sie zawiodlem, ale moze nie trafilem na odpowiednia a wszedzie gdzie pracowalem uzywali zlej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mefONE napisał:

Jesli jest jak mowisz to absolutnie nie mam pojecia i mozesz zmienic moje zdanie, chce tylko wiedziec o ktorym dokladnie modelu tasmy mowimy jak nie wiesz podeslij mi fote. Zamowie, sam sie przekonam i masz u mnie piwo bo ja od wurtha po 3m sie zawiodlem, ale moze nie trafilem na odpowiednia a wszedzie gdzie pracowalem uzywali zlej.

Tasma to 3m vhb z klejem akrylowym np 8115102775. Podstawa to przygotowanie obu powierzchni i naklejanie paskow tasmy pionowo z odstepami co ok 1-2cm po calej szerokosci blachy - wtedy tasma ma wieksza odpornosc na scinanie, niz przy naklejeniu poziomym. Sprobuj a mysle ze sie nie zawiedziesz 😉 

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zakupie zestawu colourlock soft, a przed czyszczeniem potrzebuję czegoś do nawilżenia skóry. Pacjent to "pół skóra" w A4 B7, wydaje się twardawa  w dotyku. 
Co kupić do jej nawilżenia i zmiękczenia? Myślę nad gliptone GT11 lub po prostu Tenzi Skóra Impregnacja. 
Doradźcie.

ps. czy w obecnych temperaturach bliskich 0 można czyścić skóry, tzn. nie wpłynie to negatywnie na samo czyszczenie/impregnację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Master
2 godziny temu, jolley napisał:

czy w obecnych temperaturach bliskich 0 można czyścić skóry, tzn. nie wpłynie to negatywnie na samo czyszczenie/impregnację?

jeśli tak piszesz, to rozumiem, że nie masz garażu/pomieszczenia lub choćby parkingu podziemnego 😟. W takich warunkach nie podejmował bym się czyszczenia "pod chmurką". Skóra po czyszczeniu powinna/musi wyschnąć, co przy temp. 0 C raczej doprowadzi do zamarznięcia płynu niż do jego wyschnięcia. 

2 godziny temu, jolley napisał:

Po zakupie zestawu colourlock soft, a przed czyszczeniem potrzebuję czegoś do nawilżenia skóry. Pacjent to "pół skóra" w A4 B7, wydaje się twardawa  w dotyku. 

Nawilżenia nie dokonujesz przed czyszczeniem, tylko po.

2 godziny temu, jolley napisał:

Co kupić do jej nawilżenia i zmiękczenia? Myślę nad gliptone GT11 lub po prostu Tenzi Skóra Impregnacja. 

Skoro ma być nawilżenie i zmiękczenie, to nie wybiera się środków do impregnacji.

Może być GT11, choć osobiście wolałbym użyć kombinacji Altleder Softener oraz Vesiegelung do zabezpieczenia. Wszystko to jednak raczej nie w tej temperaturze o której wspominasz 🤨

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzilem, dziekuje @Aivars Miales racje. Grubo zacofany w tym temacie jestem. Emblematy mozna widze najcienszym 0,2mm montowac i dadza spokojnie rade.  Nie wiedzialem o tej serii. Czuje sie „nawrócony” 😉

image.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, kecav napisał:

jeśli tak piszesz, to rozumiem, że nie masz garażu/pomieszczenia lub choćby parkingu podziemnego 😟. W takich warunkach nie podejmował bym się czyszczenia "pod chmurką". Skóra po czyszczeniu powinna/musi wyschnąć, co przy temp. 0 C raczej doprowadzi do zamarznięcia płynu niż do jego wyschnięcia. 

Nawilżenia nie dokonujesz przed czyszczeniem, tylko po.

Skoro ma być nawilżenie i zmiękczenie, to nie wybiera się środków do impregnacji.

Może być GT11, choć osobiście wolałbym użyć kombinacji Altleder Softener oraz Vesiegelung do zabezpieczenia. Wszystko to jednak raczej nie w tej temperaturze o której wspominasz 🤨

@kecav dziękuję za odpowiedź !
Tak, niestety auto parkuję pod chmurką.
Jasne, źle to napisałem. Balsamu przed kąpielą też nie uzywam :-D
Zaproponowałem produkt tenzi ponieważ jest również opisywany jako dedykowany do nawilżenia i zmiękczenia skóry.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Master
20 minut temu, jolley napisał:

Zaproponowałem produkt tenzi ponieważ jest również opisywany jako dedykowany do nawilżenia i zmiękczenia skóry.

OK. Nie znam każdego produktu, a zasugerowałem się Twoim opisem.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, mefONE napisał:

Sprawdzilem, dziekuje @Aivars Miales racje. Grubo zacofany w tym temacie jestem. Emblematy mozna widze najcienszym 0,2mm montowac i dadza spokojnie rade.  Nie wiedzialem o tej serii. Czuje sie „nawrócony” 😉

Do takich spraw tylko taśmy akrylowe. Nie ma szans, żeby warunki podogowe na nie zadziałały. Do emblematów najlepiej jeszcze użyć taśm akrylowych bezbarwnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, MMCzysci napisał:

Da się po takim czymś tablicę zdjąć? XDD Pytam poważnie emoji2.png
Mam literkę w emblemacie do wklejenia, już wiem, czego użyć emoji846.png Dzięki@Aivars
 

Nie ma sprawy 😉 Jak przerejestrowywałem auto i zmienialem blachy to poszlo tylko żyłką - z przodu tablica byla naklejona na lakier a z tylu na gołym plastiku. Jakbys chcial odrywac blache recznie to na pewno ja pogniesz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na opakowaniu od deironizerow można wyczytać, że w przypadku pewnych zanieczyszczeń mogą zabarwić się na żółto/zielono. Miał ktoś kiedyś taką sytuację? Jakie to zanieczyszczenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
18 minut temu, vlodek2532 napisał:

Na opakowaniu od deironizerow można wyczytać, że w przypadku pewnych zanieczyszczeń mogą zabarwić się na żółto/zielono. Miał ktoś kiedyś taką sytuację? Jakie to zanieczyszczenia?

swego czasu jak były słabej jakosci odważniki do kół to miałem ze 2 przypadki gdzie odbarwiły sie na zielony kolor 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.