Jump to content

Sodol

Użytkownik
  • Content Count

    101
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Sodol last won the day on November 20

Sodol had the most liked content!

Community Reputation

86 Genialna

About Sodol

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Auto
    AUDI A3 8P 2.0 TDI
  • Lokalizacja
    Ostrów Wielkopolski
  • Województwo
    Wielkopolskie

Recent Profile Visitors

417 profile views
  1. Również dziekuje i miło bo to pierwsza okazja ze będę cos testowac od producenta
  2. Zgadzam się z @D@ViD. Na stronie niektóre pozycje tansze niz u Nowickiego wiec dla mnie to jeden z dwoch/trzech najkorzystniejszych sklepów
  3. BH AF już do mnie jedzie wiec zobaczymy jak to będzie z oprysku ale mam nadzieje ze jak będę się trzymać łagodnych rozcieńczeń to Finis nie ucieknie
  4. 1. b0l5 2. Tomcio1 3. JakubBe 4. Sodol
  5. Zalezy mi na tym zeby było to wszystko bezpieczne dla wosku takiego jak BH Finis ktory raczej nie lubi mocnej chemi więc juz sam nie wiem
  6. Uzywał ktos CT Citrus Foam jako oprysk? Czy dac sobie spokój i zamawiac BH Auto Foam?
  7. lukaszsodolski202@wp.pl Równiez poproszę i dziękuje @ShiningCar
  8. Kurde ten cleaner robi robotę a na złość nigdzie nie dostępny. Na wiosnę muszę go wyczaić gdzieś Świetna, kolejna już relacja!
  9. Ale te auta są cudne szczególnie w takich kolorach i z takim wyposażeniem Relacja na poziomie weterana forum. Jest elegancko
  10. 1. kamil598 2. Vlodek2532 3. Damiano2007 4. lazzur 5. Analyzator 6. Grzechu23 7. Bielutomek - idealnie! Akurat przyjechał do mnie Mike o’fibre wash, także idealne będzie porównanie 8.@rygryss 9. tryhp3, w sumie to miałem kupić bo mi się kończy ADBL . Mogę wypróbować w praniu ręcznym. Zwykle tak piorę to co wypapram w czasie weekendu. 10. b0l5 11. Mumins 12. Pawel_t11 13. Sodol - idealnie by sie nadał do porównania z bezpośrednim konkurentem od ADBL który posiadam
  11. Opryskiwacz od K2 @Strus z tego co kojarzę uzywasz takiego do prewashu. Ja mam taki sam zamiar a jeśli robi robotę to nie chce dopłacać do droższych markowych opryskiwaczy. Używane będzie okazjonalnie głownie w zimę. Polecasz? Czy dać sobie spokój i dołożyć do czegoś lepszego? Z góry dzięki. PS. Jaką masz pojemność?
  12. Miałem troche na testy, kolega tez testował. Nie wiem czy tym ludzią na grupkach na fb płaca za reklame czy cos. Dla mnie lipa straszna.
  13. Też chętnie bym coś zamówił na tych promocjavg z Ali. Jakieś ciekawe fibry, sztoty wysyłajcie wszystko.
  14. Sodol

    Pianownice reczne

    Jak myślicie panowie da radę nią od czasu do czasu oblecieć całe auto na bezdotyku? Czy lepiej dołożyć do opryskiwacza cisnieniowego i lecieć jakiś oprysk (a przy okazji przyda sie do innych zadan) i dać sobie spokój z pianownica. W domu mam pianownice fejk PA wiec potrzebuje tylko cos na rzadkie głownie zimowe wypady na myjkę
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.