Fredi88 Opublikowano 23 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2020 Godzinę temu, locarno napisał: Maska jest świeżo pomalowana. Co to jest i jak się tego pozbyć To jest twój malarz (nie mylić z lakiernikiem). Zostawił ci taką niespodziankę, żebyś mógł prześledzić efekt jego wypocin. 1
locarno Opublikowano 23 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2020 @up, Chyba, że są to ślady po paście i po myjni znikną. Auto nie było jeszcze myte.
Fredi88 Opublikowano 23 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2020 3 minuty temu, locarno napisał: @up, Chyba, że są to ślady po paście i po myjni znikną. Auto nie było jeszcze myte. To są ślady po nieudolnym polerowaniu i nie znikną. Po myciu będą jeszcze bardziej widoczne bo wymyjesz wypełniacze jakie są w paście polerskiej. Oddaj auto komuś co się na tym zna i ci to wyprowadzi.
CarlosBlack Opublikowano 23 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2020 52 minuty temu, Skav napisał: Wie ktoś może czy jest w gdzieś w polsce opjca kupienia probnik wosku FK 1000p? Bo w sklepach w ktorych sprawdzalem albo jest niedostepny, albo po 120 zł (allegro) SCS, KAISER DETAILING... i kilka innych wyników z google. W ShowCarShine masz dodatkowo 12% rabatu na dzień ojca 1
Moderator BiałyGTi Opublikowano 23 Czerwca 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2020 2 godziny temu, locarno napisał: W słońcu widoczne są takie ślady. Maska jest świeżo pomalowana. Co to jest i jak się tego pozbyć ? To jest dramat co ten malarz zrobil pomalowali były syfy to przeciągną grubo scierna pasta i tak zostawili. Jedz i niech to poprawia a jak nie da rady to znajdź w okolicy kogos kto ci to ogarnie a Pana malarza polecam omijać bo sie chlop nie nadaje do tego co robi
slawik_G Opublikowano 23 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2020 W warsztacie gdzie pracuje też mamy takiego lakiernika (malarza) , uważa się za mistrza a to co zostawia po polerce wygląda podobnie.
Skav Opublikowano 23 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2020 @CarlosBlack Dzieki wielkie, akurat w te linki co ja klikalem to byly nie dostepne juz zamowione
pawelus668 Opublikowano 23 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2020 czy BH DSW posiedzi dlugo na DURAGLOSS 652 PRE CLEANER ?
fryzjer Opublikowano 24 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2020 Jak się ma sprawa nakładania powłok na wewnętrzne części progów/słupki? Skoro nie ma tam lakieru bezbarwnego, to czy wtedy wyczyscic apc i od razu nakładać powłokę?
zajac Opublikowano 24 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2020 Witam, zderzak da radę jeszcze uratować polerka czy tylko lakiernik w takim przypadku?Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
Michał82 Opublikowano 24 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2020 @zajac takie odpryski bezbarwnego to tylko lakierowanie moim zdaniem.
locarno Opublikowano 24 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2020 Jak naprawić krawędzie drzwi ? Niby auto po malowaniu świeżo a krawędzie nierówne. Bałe kropki to resztka pasty polerskiej.
fryzjer Opublikowano 24 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2020 @powalla Na wewnętrznych progach jest bezbarwny? Myślałem że nie ma i dlatego też tam miernik pokazuje mniejszą wartość i można obliczyć ile auto ma na sobie bezbarwnego
vlodek2532 Opublikowano 24 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2020 Godzinę temu, locarno napisał: Jak naprawić krawędzie drzwi ? Niby auto po malowaniu świeżo a krawędzie nierówne. Bałe kropki to resztka pasty polerskiej. Papierek i polerka raczej - nadlany lakier
CarlosBlack Opublikowano 24 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2020 9 minut temu, vlodek2532 napisał: Papierek i polerka raczej - nadlany lakier Skoro świeżo malowane to reklamacja?
Kamsyyo Opublikowano 24 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2020 Kupiłem WSR z FX Protext. Na aucie jest aktualnie dość dużo water spotów, dużo świeżych i kilka starszych. Moje pytanie jak się ich pozbyć i w którym momencie oczyszczania? Po pierwszym myciu od razu psikać na fibrę i przecierać?
kamil598 Opublikowano 25 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2020 Scangrip Flash Mini - czy opłaca się kupić jeśli nie mam nic innego do inspekcji? Tzn pomijając latarkę zwykłą ledową z marketu i czy ten Scangrip czymś się od niej będzie różnił? Czy lepiej zamówić latarkę z Ali?
D@ViD Opublikowano 25 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2020 @kamil598 lepiej latarka z Ali 1
pykpyk Opublikowano 25 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2020 Po zrobieniu zaprawki i pomalowaniu sprayem element zrobił się matowy. Przeleciałem go p2000 i p2500 na mokro, później polerka menzerna 400 i powstała taka dziwna skaza (była widoczna już po papierach). Zdjęcie przed i po: Mam jeszcze parę elementów do spolerowania tylko pytanie jak dalej postąpić? Wyglądają one jak na pierwszym zdjęciu - są matowe. Widzę takie opcje: - papierem obchodziłem się delikatnie - powinienem dłużej szlifować i dopiero wtedy polerka? - przejechać tylko p2500 lub p3000 na miękkim klocku i wtedy polerka - w ogóle tego nie szlifować i zrobić samą polerkę - żeby lakier odzyskał blask, bo sama struktura w dotyku mi nie przeszkadza, jedynie ten mat Z góry przepraszam, że piszę tutaj mając osobny temat ale chciałbym to dokończyć robotę dzisiaj lub jutro, bo akurat mam wolne popołudnia, a tutaj chyba więcej osób zagląda Gdyby ktoś był zainteresowany całą historią to link - https://kosmetykaaut.pl/topic/16678-inna-struktura-lakieru-po-malowaniu-odcięcie
Skav Opublikowano 25 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2020 Dobry, dzisaj zauwazylem ze na lampie chyba schodzi mi klar (zdjecia poniżej), jednak nie pamietam zeby takie cos miało miejsce na tej lampie wczesniej. Jednak ostatnio myłem inny samochod obok mojego i jest możliwośc ze jakas cześc piany aktywnej poleciała na moje auto i zaschła. I tutaj moje pytanie - czy piana może zeżreć klar na lakierze/lampie? Czy poprostu to juz wina wieku auta (niby 14 lat to troche jest, ale żeby odrazu tak klar schodzil?) Niby coś podobnego jest na 2 lampie gdzie juz prawdopodobieństwo zaschniecia piany bylo prawie 0, ale jest to w o wiele mniejszym stopniu, mimo tego ze lampa jest od strony pobocza. I pytanie - jest to szansa jeszcze jakos uratowac czy zostaje juz tylko zeszlifowanie i pomalowanie na nowo?
@tomek@ Opublikowano 25 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2020 Mogę kłaść drugą warstwę unc-r 1.5 np. po 24h lub po paru dniach czy trzeba odrazu?
krzygaj Opublikowano 26 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2020 Koledzy jeżeli macie boczki ze skórą, to w jakiej kolejności myjecie i nakładacie dressingi? Ja wczoraj umyłem plastiki, umyłem skórę, nałożyłem zabezpieczenie na skórę i potem dressing na plastiki, ale nie wydaje mi się aby to była właściwa kolejność, bo jak kładłem dressing na plastiki, to trochę poszło mi na skórę(zwłaszcza w miejscu styku) i skóra, która była matowa zrobiła się śliska od dressingu do plastików. Zastanawiam się teraz czy właściwa kolejność nie powinna być taka: myję plastiki, kładę dressing, czyszczę i zabezpieczam skóry - łatwiej chyba w przypadku takiej kolejności łatwiej będzie doczyścić plastik jak pójdzie trochę zabezpieczenia ze skóry na niego. Jak jest u Was jaki macie na to patent? - pierwszy raz mam auto ze skórami na boczkach. Wydaje mi się, że na siedzeniach będzie łatwiej odseparować plastik od skóry i nie będzie takiego problemu.
daniel23584 Opublikowano 26 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2020 Koledzy kupiłem Niewidzialną Wycieraczkę Autoland, niby działa ale mam problem z jej aplikacją. Nakładem płatkiem kosmetycznym a następnie polerowalem fibrą, ale nie można tego do końca wypolerować, szyba jest jakby mleczna, zostają mazy przed aplikacją szybę myję płynem do szyb. Wcześniej używałem Rain-x i nie było problemuJak aplikować NW Autolandu żeby było ok?Dzisiaj wziąłem gąbkę i wodą umyłem szyby, wytarłem fibrą i mazy znikły
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się