alexander.p Opublikowano 15 Maja 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2019 [mention=21375]alexander.p[/mention]ja testowałem, a w zasadzie chciałem to zrobić. Nie wiem czemu ale miałem straszne problemy z jej dotarciem, do tego stopnia że odpuściłem dalszą pracę, przeszedłem na kocha h8, z któym również miałem ten sam problem ale w zdecydowanie mniejszym stopniu. Nie wiem czym było to spowodowane pierwszy raz miałem taki problem. Shiny Garage Fruit Snow Foam robi robotęMyślę że za słabo wypracowaną pasta w obu przypadkach. Wysłane z mojego SM-J330F przy użyciu Tapatalka
alexander.p Opublikowano 15 Maja 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2019 Myślę że za słabo wypracowaną pasta w obu przypadkach. I daj jej chwilę na odparowania oraz ostudzenie lakieruWysłane z mojego SM-J330F przy użyciu Tapatalka
dimmus Opublikowano 15 Maja 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2019 Pytanie o przygotowanie szyby pod gtechniq G1. Plan: 1. Dokładne mycie (Meguiars Glass Cleaner) 2. Glinka 3. Polisz (mam politurę AUDI - dobrze czyści, nawet przypaloną płytę szklaną kuchenki) 4. Mycie MGC i ... kłaść G1?, czy jeszcze przemyć IPA? Czy może jeszcze czymś innym?
paperson Opublikowano 15 Maja 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2019 @dimmus przed położeniem NW odtłuść szybę Ipą. 1
aabbcc123 Opublikowano 16 Maja 2019 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2019 Kupiłem z July Hamrona polerke DA. Także będę testował. Pytanko, 125mm rzep. hmm... Na allegro mały wybór tych 125mm, tylko adbl.... to znaczy, że mogę tylko założyć tam gąbkę 125mm ?! NATy są 135mm... jest jeszcze NAT Przekładka Dystansowa 125mm niebieska, a co to jest ?! Po co to się stosuje. Dzieki !
Kubsonke Opublikowano 16 Maja 2019 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2019 Kupiłem z July Hamrona polerke DA. Także będę testował. Pytanko, 125mm rzep. hmm... Na allegro mały wybór tych 125mm, tylko adbl.... to znaczy, że mogę tylko założyć tam gąbkę 125mm ?! NATy są 135mm... jest jeszcze NAT Przekładka Dystansowa 125mm niebieska, a co to jest ?! Po co to się stosuje. Dzieki !125 to średnica rzepa. Na spokojnie wejdą NATy 135, bo też mają te 125 w rzepieWysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
powalla Opublikowano 16 Maja 2019 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2019 Nat nawet w wersji 150mm ma rzepa tylko 125mm
chudy2355 Opublikowano 16 Maja 2019 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2019 Ile średnio padów schodzi na samochód? Powiedzmy przy używaniu jeden twardości na zwykłego sedana?Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
powalla Opublikowano 16 Maja 2019 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2019 Co znaczy schodzi? Zużywa się? Niszczy? Czym będziesz je czyścił w czasie pracy?
chudy2355 Opublikowano 17 Maja 2019 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2019 Chodzi ile trzeba mieć przygotowanych. Po przestudiowaniu wszystkich filmów mxnowickiego wynika że 12, ponieważ po każdym elemencie należy wymienić pad na czysty i suchy A ten używany odłożyć do prania. Ale chce zapytać was ile wam schodzi ponieważ nie uśmiecha mi się kupować po 10 padów jeden twardości Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
zibi-M Opublikowano 17 Maja 2019 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2019 21 minut temu, chudy2355 napisał: Chodzi ile trzeba mieć przygotowanych. Po przestudiowaniu wszystkich filmów mxnowickiego wynika że 12, ponieważ po każdym elemencie należy wymienić pad na czysty i suchy A ten używany odłożyć do prania. Ale chce zapytać was ile wam schodzi ponieważ nie uśmiecha mi się kupować po 10 padów jeden twardości Ja właśnie po obejrzeniu filmu Pawła zacząłem używać pada na max 2 elementy, czyli powiedzmy te 6 padów pasuje mieć z jednej twardości i faktycznie widać różnice w wycinaniu, szczególnie przy finischu na DA. Ale wszystko się da, pierwszy one step zrobiłem 2 padami i też dałem radę tylko z czasem pad mięknie, zabija się pastą i słabo wycina, po czym zaczyna się rozpadać bo temperatura robi swoje. Teraz widzę, że warto mieć dużo padów bo na początku wychodzi drogo ale z czasem się zwraca bo przy takim traktowaniu pady starczają na bardzo długo i nie widzę na nich specjalnie śladów zużycia.
alexander.p Opublikowano 17 Maja 2019 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2019 23 minuty temu, chudy2355 napisał: Chodzi ile trzeba mieć przygotowanych. Po przestudiowaniu wszystkich filmów mxnowickiego wynika że 12, ponieważ po każdym elemencie należy wymienić pad na czysty i suchy A ten używany odłożyć do prania. Ale chce zapytać was ile wam schodzi ponieważ nie uśmiecha mi się kupować po 10 padów jeden twardości Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka ~5 masz kompresor? masz szczotkę do czyszczenia? masz metodę czyszczenia na bieżąco? nie? to kup więcej padów
chudy2355 Opublikowano 17 Maja 2019 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2019 Ja właśnie po obejrzeniu filmu Pawła zacząłem używać pada na max 2 elementy, czyli powiedzmy te 6 padów pasuje mieć z jednej twardości i faktycznie widać różnice w wycinaniu, szczególnie przy finischu na DA. Ale wszystko się da, pierwszy one step zrobiłem 2 padami i też dałem radę tylko z czasem pad mięknie, zabija się pastą i słabo wycina, po czym zaczyna się rozpadać bo temperatura robi swoje. Teraz widzę, że warto mieć dużo padów bo na początku wychodzi drogo ale z czasem się zwraca bo przy takim traktowaniu pady starczają na bardzo długo i nie widzę na nich specjalnie śladów zużycia.Dzięki wielkie za odpowiedź :D Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Moderator BiałyGTi Opublikowano 17 Maja 2019 Moderator Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2019 Ja uzywam przewanie 4 padow z twj samej twardosci. Zmieniam co wypracowanie pasty. Czyszcze i odkladam niech odpocznie. I tak 4 uzywam na zmiane Wiadomo szczotka i powietrze musi byc
Mylxxd Opublikowano 17 Maja 2019 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2019 Panowie czego używacie do oklejania elementów podczas polerowania? Jaką taśmę polecacie, którą można kupić na miejscu w sklepach budowlanych?
Mirq48 Opublikowano 17 Maja 2019 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2019 15 minut temu, Mylxxd napisał: Panowie czego używacie do oklejania elementów podczas polerowania? Jaką taśmę polecacie, którą można kupić na miejscu w sklepach budowlanych? Do oklejania używa się tylko taśmę do tego przeznaczoną i nie dostaniesz jej w sklepie budowlanym a w każdym detailingowym. Ja też próbowałem patentu z taśmą do remontów budowlanych i potem k....y leciały sromotne jak czyściłem uszczelki. 1
Mylxxd Opublikowano 17 Maja 2019 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2019 4 minuty temu, Mirq48 napisał: Do oklejania używa się tylko taśmę do tego przeznaczoną i nie dostaniesz jej w sklepie budowlanym a w każdym detailingowym. Ja też próbowałem patentu z taśmą do remontów budowlanych i potem k....y leciały sromotne jak czyściłem uszczelki. A oddzielenie elementów karoserii od siebie? Chciałem w weekend przetestować polerkę na jednym elemencie a teraz już mi nie przyjdzie taśma jak zamówię. W każdym razie jaką tą taśmę przeznaczona do tego polecacie?
powalla Opublikowano 17 Maja 2019 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2019 Uzywam zwyklej Tesa i jest OK , nawet z bolla bylem zadowolony. 1
Gozdziu23 Opublikowano 17 Maja 2019 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2019 W dniu 15.05.2019 o 10:36, Qukie napisał: Czy ktoś z Was używa może jakiś szafek garażowych na chemię? Na pewnym portalu promują coś takiego i zastanawiam się ile to warte (6961461363) Ja mam takiego curvera tylko w wersji wysokiej, od dwóch lat spisuje się dzielnie nie straszne jej po wylewane kwasy czy zasady, składa też się ładnie, dużo studiów ma tego typu plastikowego szafka
Polfat Opublikowano 17 Maja 2019 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2019 Chciałem jutro położyć Fusso na auto. Pogoda jaka jest każdy widzi. woskowanie oczywiście w pomieszczeniu. Tylko potem jakoś trzeba wrócić do domu. Czy przy takiej deszczowej pogodzie można wyjechać autem po aplikacji czy raczej wosk potrzebuje czasu w suchym miejscu?
Moderator BiałyGTi Opublikowano 17 Maja 2019 Moderator Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2019 2 godziny temu, Mylxxd napisał: Panowie czego używacie do oklejania elementów podczas polerowania? Jaką taśmę polecacie, którą można kupić na miejscu w sklepach budowlanych? W budowlanych to delphi niebieska jest nawet nawet. Badz w mrowce jeat taka pomaranczowa woskowana. A jesli z internetu to zielony colad 1
alexander.p Opublikowano 18 Maja 2019 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2019 Chciałem jutro położyć Fusso na auto. Pogoda jaka jest każdy widzi. woskowanie oczywiście w pomieszczeniu. Tylko potem jakoś trzeba wrócić do domu. Czy przy takiej deszczowej pogodzie można wyjechać autem po aplikacji czy raczej wosk potrzebuje czasu w suchym miejscu?Idealnie byłoby poczekać nockę ;)Daj chwilkę 2-3h i jedźWysłane z mojego SM-J330F przy użyciu Tapatalka
etrone Opublikowano 18 Maja 2019 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2019 Mechanik chyba scieral cos na blotniku i zrobil wszedzie swirle / hologramy. na blotniku siedzi uncr. da sie cos z tym zrobic czy tylko maszynka w ruch i od nowa polozyc ?
ghost Opublikowano 18 Maja 2019 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2019 18 minut temu, etrone napisał: a sie cos z tym zrobic czy tylko maszynka w ruch i od nowa polozyc przetestuj jakiegoś oszusta w sprayu pokroju reload, jak nie przykryje to przypoleruj i wrzuć od nowa 1
flipers Opublikowano 18 Maja 2019 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2019 Panowie, dziś zrobiłem sobie małego one stepa na swoim aucie, ale pogoda i brak czasu nie pozwoliły mi na położenie powłoki. Miałem w planie FxProtect Vision. Niestety będę mógł to zrobić dopiero za około 3-4 tygodnie. I teraz pytanie, czy na ten czas wrzucić sobie SSW czy zostawić bez żadnego LSP? Rozumiem że jak wrzuce SSW to przed położeniem Visiona będę musiał użyć cleanera, czy wystarczy jak użyje Pricka, Vampira, jakiegoś Wipe Outa i SSW zniknie? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się