Skocz do zawartości

dimmus

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralna

O dimmus

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Auto
    Audi A4 99, VW Touran 09
  • Lokalizacja
    Opole

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mam taki mały problem - wtarta plastelina w tkaninę. Zanim zacznę eksperymentować wolę spytać, żeby nie pogorszyć sytuacji. Ktoś walczył z sukcesem? Czym to najlepiej usunąć? Mam APC do prania, myślałem ewentualnie o IPA, albo benzynie lakowej. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  2. Lakier raczej oczyszczony. Przynajmniej raz w roku glinkuje całe auto, przelotpastą polerską 3m z niebieskim korkiem na miękkim padzie, potem jeszcze raz mycie, potem Megs Ultimate Polish. W zasadzie obojętne czy całą procedurę zrobiłem, czy tylko mycie i wosk, efekt jest taki sam. Próbowałem już chyba z 10 różnych mikrofibr. Wosku raczej nie kładę za dużo, dodo 30g zrobiłem chyba z 8-10 razy całe kombi. Teraz kiwami faktycznie trochę grubo położyłem na masce, bo pierwszy raz go kładłem, ale na dachu już raczej odpowiednią ilość. Spróbuje jeszcze z QD. Wstawił bym zdjęcia, ale na nich nie bardzo ten efekt jest widoczny. Dzięki za zainteresowanie i porady, będę próbował dalej :). Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  3. Czyli tak ma być? Jak raz dobrze wypoleruję, to efekt nie powraca. Czy ewentualnie jest jakiś sposób żeby docieranie tego potu było łatwiejsze? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  4. Nie wiem czy ja coś robię nie tak, czy po prostu tak jest i inaczej nie bezie. Do rzeczy. Przy docieraniu wosku zostają mi "chmury", jakby nie do końca związany/dotarty wosk. Chmury najbardziej widac na dachu i masce. Przy użyciu większej siły (tak że na dachu blacha sie gnie) i dość długiej walce chmury znikają, ale na żadnym z filmów które oglądałem z "kładzenia" wosku, nie widziałem żeby ktoś tak musiał "szorować". Pacjent to audi a4 z 2000r, kolor czarny zwykły. Pierwszy wosk po nabraniu pewnej świadomości i wiedzy detailingowej, nabyłem Meguiars Ultimate Liquid Wax, kilka ładnych lat temu z dedykowanym cleanerem. Drugim jaki testowałem był dodo purple haze. Tu już efekt był mniejszy, trochę łatwiej ode chmury schodziły, ale też trzeba było się namachać. Teraz kupiłem soft99 kiwami i też jest taki sam efekt. Każdy z wózków kładłem już kilka razy, docieralem w różnych odstępach czasu i obojętnie czy wosk wysychał 5, czy 30 minut, efekt był taki sam. Może ktoś pomoże, chyba że tak ma być... Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  5. Mycie wysokim ciśnieniem do pierwszego wyrwania klarlaku ;). Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  6. Ja "na sztukę" robiłem dach, a w sumie pół dachu (przednią część) w starym polo. Klar był już od słońca wypalony i zrobiło się jakby sitko. Przelecialem lekko papierem ściernym, potem odtłuszczenie i klar z puszki. Rewelacyjnie to nie wyglądało, ale lepiej niż wcześniej, tylko potem trzeba pamiętać żeby nie walić wodą pod ciśnieniem. Wstawił bym zdjęcia ja wyszło, ale nie robiłem, a auto już sprzedane. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  7. Pytanie o przygotowanie szyby pod gtechniq G1. Plan: 1. Dokładne mycie (Meguiars Glass Cleaner) 2. Glinka 3. Polisz (mam politurę AUDI - dobrze czyści, nawet przypaloną płytę szklaną kuchenki) 4. Mycie MGC i ... kłaść G1?, czy jeszcze przemyć IPA? Czy może jeszcze czymś innym?
  8. dimmus

    Rain-x

    Dzisiaj nakładałem, i tak jak Lucas123W pisze, cienka warstwa, dobrze rozetrzeć i nie ma problemu z docieraniem. Wcześniej jak za krótko wcierałem to był problem z dotarciem.
  9. dimmus

    Rain-x

    Używam koncentratu od VW, rozrabiam z kranówką, ale chyba ostatnio trochę za mocny się zrobił, wlewam litr koncentratu i do pełna wodą, w polo mam zbiornik 2,5l a kilka razy uzupełniałem jak jeszcze ponad pół litra w zbiorniku było. Sam koncentrat ciężko odparowuje. Będę w salonie to poproszę o kartę składu ( czy jak to się nazywa ). Wymieniałem gumkę pióra na oryginalną, po stronie kierowcy mam nową po stronie pasażera wymienianą chyba w kwietniu. Po stronie nowej jest lepiej niż po przejechaniu półrocznej, ale w obu przypadkach podczas jazdy pod słońce efekt jest nie do przyjęcia. Zauważyłem w kilku miejscach niedotarty produkt, ale efekt mleka bez różnicy czy na dotartym czy niedotartym jest taki sam. Jeszcze wracając do mazania, jak na szybie odłoży się delikatna mgiełka to ciężko jest ją uzunąć, dla testów nałożyłem na lustro w łazience i jak szyba zaparuje to trzeba wycierać do sucha bo cały czas na lustrze jest "mleko"
  10. dimmus

    Rain-x

    Pierwsza jazda po nałożeniu rainx i ..... porażka. Po użyciu spryskiwaczy wycieraczka przetarła i zrobiło się mleko na szybie co najgorsze po każdym przejeździe wycieraczki. Jazda pod słońce prawie po omacku. Z szyby czołowej chyba będę usuwał powłokę.
  11. dimmus

    Rain-x

    Spróbowałem rainX na lustrze w łazience w nadziei, że po wyjściu z wanny przetrę lustro i będę mógł się ogolić widząc co robię. Po pierwszym nałożeniu zostały ślady ( widoczne po zaparowaniu ). Pierwszą warstwę jak kładłem zostawiłem do wyschnięcia nawet niewielkie krople. Następnego dnia jak kładłem ( dzisiaj rano ), to tarłem płatkiem aż prawie wyschło, po zaparowaniu nie widać żadnych mazów na lustrze. Pomijając fakt że nałożenie tego na lustro w łazience w zasadzie nic nie zmieniło jeżeli chodzi o parowanie, to po przetarciu lustra trochę więcej widać. Zimą żaden antyparowy preparat nie da rady jak masz wilgotno w aucie, szron zawsze się odłoży na zamarzającej szybie. Trzeba auto wietrzyć jak tylko jest słońce i jak ktoś ma gumowe wycieraczki to od czasu do czasu dobrze jest je wyciągnąć, żeby wykładzina pod nimi przeschła + wymiana filtra pyłkowego co najmniej raz w roku ( węglowy raczej częściej ).
  12. dimmus

    Rain-x

    Polerowałem zwykłą mikrofibrą ( marketową ), próbowałem też papierowym ręcznikiem. Ja RainX`a kupiłem w Realu, większość z wystawionych po przyciśnięciu opakowania syczała - nieszczelne zamknięcia, wybrałem taki, który był szczelny. Gdzieś mam jeszcze ścierkę villedy do szyb ( niebiesko - pomarańczowa ) - być może będzie łatwiej. Szmatki prane w płynie do prania, po myciu płynem do szyb tłuste zakola nie powstawały. Może ten mój jakiś trefny, zwietrzały.
  13. dimmus

    Rain-x

    Właśnie skończyłem nakładanie Rainx. W planach były 2 auta, ale po pierwszym mam dosyć . Kładzie się bardzo fajnie, ale dotrzeć ten preparat to jakiś hardcore. Próbowałem w różnej konbinacji, jak w instrukcji obsługi po wyschnięciu, po szybkie nakładanie i od razu polerowanie, długie schnięcie i w zasadzie w każdym przypadku masakra. W dodatku cały czas zostaje film który sprawia wrażenie tłustego, jeszcze przepoleruję szyby wieczorem o ile nie będzie padać. Pytanko do osób które miały przyjemność z RainX i G5, czy G5 także tak trudno się dociera? Jak RainX nie spełni moich oczekiwań chyba skuszę się na G5, ale wcześniej chciałbym wiedzieć na co nastawiać się przy docieraniu.
  14. Gratuluję spostrzegawczości. Pragnę nadmienić, że nie wszyscy są jak Twój sąsiad i pewne przynajmniej podstawy z mechaniki czy też sztuki obsługi samochodów mogą znać. A myślisz że "sezonowi specjaliści" lepiej robią? i w dodatku jak przykręcą koła pneumatem, łącznie z śrubą zabezpieczającą, to przy awarii na drodze zapomnij że odkręcisz kluczem z zestawu samochodowego, chociaż coraz więcej warsztatów dokręca kluczem dynamometrycznym.
  15. Po pierwsze nawierciłbym dziurki na końcu pęknięcia, żeby dalej nie szło - delikatnie i ostrożnie, od spodu przykleiłbym taśmę samoprzylepną, od góry jakąś żywicą, albo np żelem do tipsów . Luźne rozważanie, nie bierz tego jako technologię naprawy, ale jako podpowiedź. Ze spawaniem może być ciężko, szczególnie z doborem spoiwa. Uszkodzenie jest na krawędzi, może po zabezpieczeniu jakaś ładna naklejka

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.