Skocz do zawartości

Krótkie pytanie i krótka odpowiedź


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

@smerf91 musisz uzbroić się w cierpliwość. Będziecie wybierali wariant naprawy serwisowy czy rozliczanie szkodę kosztorysowo ? Co do felgi itd. zobaczysz co stwierdzi rzeczoznawca sprawcy. Pamietaj, zawsze masz prawo do odwolania sie od decyzji ubezpieczyciela.... Żeby nie zaśmiecać wątku możesz pisać PW.

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem,

Jakim szamponem najlepiej   myć auto zabezpieczone Prima Amigo + Prima Banana?  Jako QD Prima Slick. Zdaje sobie sprawę że miesięcy to nie poleży ale żeby chociaż z 2-3 mycia wytrzymywało :)

Aktualnie posiadam smartwax SmartWax smart wash oraz  stjarnagloss korsbar wash and wax. Oba na wykończeniu więc trzeba ogarnąć coś nowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, SylPio napisał:

[mention=8786]smerf91[/mention]Zderzak nie kwalifikuje się do wymiany.

Oczywiście, że się nadaje, razem z listwą. Widać strukturę=wymiana, bo elementów plastikowych się nie szpachluje (zgodnie ze sztuką). Nawet widoczne spękania wyprawy lakierniczej świadczą o konieczności lakierowania, bo wskazują na uszkodzenie struktury pod spodem. U mnie tak zawsze było. A przy żadnej szkodzie mi zderzak nie pękł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kita napisał:

Jakim szamponem najlepiej   myć auto zabezpieczone Prima Amigo + Prima Banana?  Jako QD Prima Slick. Zdaje sobie sprawę że miesięcy to nie poleży ale żeby chociaż z 2-3 mycia wytrzymywało 🙂

Aktualnie posiadam smartwax SmartWax smart wash oraz  stjarnagloss korsbar wash and wax. Oba na wykończeniu więc trzeba ogarnąć coś nowego

każdy ph neutralny się nada 🙂 

a reszta to kwestia preferencji, zazwyczaj sprowadza się czy ma dużo czy mało piany, czy lubisz czy nie lubisz zapachu, wpływ na hydrofobowośc, połysk.... cena...  tu nie ma faworytów, patrz linijkę wyżej 🙂

 

duragloss 901, chemicalguys glossworks, chemical guys mr pink, valet pro concentrated, valet pro advanced poseidon, dodo juice born to be mild, shiny garage sleek bubbly, meguiars gold class, poorboys slick and wax.... i tysiąc innych 🙂

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,
niedawno nabyłem Hondę Accord w kolorze czarnej perły - samochód w momencie zakupu prezentował się wspaniale. Niestety, po kilku myciach zaczął z niego schodzić wosk koloryzujący którego użył sprzedawca i na wierzch zaczęły wychodzić drobne białe kropki. Widząc to na lakierze dokładniej przyjrzałem się powierzchni całego wozu - biały nalot jest zarówno na lakierze jak i na plastikach i szybach.
Przerzuciłem dosyć dużą część forum ucząc się tego w jaki sposób mogę się tego pozbyć i przy okazji zadbać o wymagający lakier ale wciąż mam jedno pytanie.
Czy glinkę (żółta ValetPRO) której użyję do oczyszczenia szyb oraz lakieru mogę spokojnie zastosować też na słupki drzwi? Nie chciałbym zaszkodzić a przez dosyć szczególny przypadek pacjenta dosyć trudno o jakiekolwiek informacje na ten temat. Słupek na zdjęciu jako jedyny nosi widoczne tutaj lekkie otarcia - bardzo obawiam się takiego efektu gdy spróbuję ruszyć to glinką.
Jakieś sugestie, własne doświadczenia?

IMG_20180624_154936.jpg

edit:

Nie wspomniałem o tym, że testowałem działanie glinki na lakierze i szybie - obie powierzchnie odpuszczają nalot pod wpływem glinki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie szybkie pytanie: co wziąć ze sobą na zakupy?
Czego użyć po zapytaniu właściciela czy lakier był czymś pokrywany?! I uzyskaniu jego zgody na test?
Hmmmm.. chyba szybciej by Mirek handlarz udusił ;-)

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat tutaj urządził mnie sam właściciel pojazdu.. No nic, tzw. koszt nauki, przynajmniej technicznie jest brzytwa.
Nie jest to coś czego nie da się usunąć mając chęci i środki, chcę tylko podejść do tego mądrze by nie narobić sobie dodatkowej pracy/kosztów. 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam wrażenie że to jak z "usuwaniem rys" czyli usuwaniem czegoś czego nie ma. Rysa to brak lakieru można ją wypełnić a nie usunąć.
Ewentualnie zeszlifować okoliczny lakier do głębokości rysy.
Te białe kropki to chyba ubytki lakieru a nie coś na lakierze.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Ma ktoś jakies sprawdzone metody na usunięcie oleju silnikowego z kostki? Nie licze na efekt igły lecz chociaz zeby troche to ruszyc. 
2,Gdzie sprawdzacie NR VIN w miare przystępnej cenie i duzej ilosci informacji? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam samochód w kolorze krwistej czerwieni i na okres wiosna-lato chciałbym uzyskać na nim wet look.

Pogrzebałem trochę na forum i w Googlach. Fajny efekt patrząc po fotkach dawał zestaw 3 kosmetyków od Clearkote. Jednak te tematy są dość stare, a te produkty ciężko znaleźć w sklepie. Tutaj pytanie z mojej strony - te produkty to już po prostu przeżytek czy tak ciężko z ich dostępnością w Polsce? A może po prostu wyszły już lepsze produkty? 🤔

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Ma ktoś jakies sprawdzone metody na usunięcie oleju silnikowego z kostki? Nie licze na efekt igły lecz chociaz zeby troche to ruszyc. 
2,Gdzie sprawdzacie NR VIN w miare przystępnej cenie i duzej ilosci informacji? 
Może TENZI truck clean da radę.

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie pytanie - ozonowanie robić na właczonym AC czy nie ? internet jest jak zwykle pełen sprzeczności 🙂   teoretycznie  powietrze płynie i tak przez parownik a na wyłączonym AC jest on suchy więc niby jest łatwiej go zdezynfekować. Serwisy natomiats włączają AC. I troche zgłupiałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@W1Michal Sorki, źle się wyraziłem, jak masz automat, to ustawiasz temperaturę na low, a jeśli manual to ustawiasz na najmniejszą temperaturę nawiewu i maksymalną prędkość nawiewu. Musisz dać klimatyzacji pracować na najwyższej sprawności, wtedy będzie mieszać najwięcej powietrza i najwięcej ozonu wpadnie do rur etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, posiadam DA ADBL Roller 9 do tego 4 pady royal pads, micro cut, czerwony, żółty oraz niebieski, pasty menzerna 400, 2500 oraz koch antihologramm. Dziś próbowałem na swoim aucie grupy VW pastą 2500 na żółtym padzie, efekt następujący - drobne mikrorysy zostały usunięte, lakier trochę odżył ( nie jest ogólnie zmęczony życiem, auto 3 letnie ), lecz pozostało trochę takich minimalnie grubszych. Jakiej kombinacji past/padów proponujecie żeby je usunąć ? Czy może po prostu dłużej wypracować tą pastę? więcej przejazdów ? element 40x40 robiłem w około 15min. Dodam że to moje pierwsze działanie z mechaniczną polerką. 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.