Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Logujecie się z telefonu czy komputera?

@salvien jeśli chodzi o gąbki to jak to się mówi, ich nigdy za wiele. Jeśli chodzi o LC to myślę, że niebieski i czarny na większości lakierów się sprawdzi, ale na niektórych coś pomiędzy (polishing/finishing) może się przydać. Tutaj warto zastanowić się właśnie nad LC pomarańczowy/3D Light Purple lub coś tańszego np. NAT żółty lub Booski Total/Polishing.

Z padami jak wyżej pasta AAT502 / ACA520 pracuje świetnie.

3D Dark Purple będzie dobrą opcją do usunięcia większych rys plus któreś z rozwiązań jak wyżej. 

Opublikowano
50 minut temu, ShiningCar napisał:

Logujecie się z telefonu czy komputera?

Z tego co widzę jak się w koszyku znajduje np 3D ONE i doda potem kupon KA to system się wiesza ale jak się da jakiś inny produkt np. APC predator 4 nano , to już kupon wchodzi i przechodzi się dalej ... pierwsza myśl , to jak już są obniżone ceny na 3D , to kupon nie działa 😉 

Opublikowano
10 godzin temu, ShiningCar napisał:

Logujecie się z telefonu czy komputera?

@salvien jeśli chodzi o gąbki to jak to się mówi, ich nigdy za wiele. Jeśli chodzi o LC to myślę, że niebieski i czarny na większości lakierów się sprawdzi, ale na niektórych coś pomiędzy (polishing/finishing) może się przydać. Tutaj warto zastanowić się właśnie nad LC pomarańczowy/3D Light Purple lub coś tańszego np. NAT żółty lub Booski Total/Polishing.

Z padami jak wyżej pasta AAT502 / ACA520 pracuje świetnie.

3D Dark Purple będzie dobrą opcją do usunięcia większych rys plus któreś z rozwiązań jak wyżej. 

Mam talerz 125mm i 150mm, może i to głupie pytanie, ale czy krążek np od LC , który ma 140mm będzie się do tego nadawał ( na talerz 125mm), czy kupić idealnie pod ten metraż ?
Wziąłbym pady booski 150mm, lecz narazie nie są dostępne w sklepie. Wiadomo kiedy będą ? Wziąłbym Total, polish, finish pod DA. Warto coś zmienić? Pod 150mm niestety dużego wyboru nie widzę. Chociaż cut i finish powinien wystarczyć. 

Opublikowano

Zrobiłem szybkie testy past 501 cutting oraz 502 finishing.

Lakier: ciemny metalik, twardość średnia w kierunku miękkiego.

Maszyna rotacja.

Miał być one-step, więc wybrany pad Royal Pads pomarańczowy one step.

 

Test pierwszy:

Zacząłem od pasty finishowej 502.

Na plus fajny zapach. Oraz fajny dozownik z dziubkiem. W zasadzie pasta zrobiła to co miała zrobić, usunęła najdrobniejsze swirle. Nadała połysk jak to wykończeniówka. Łatwo się usuwa.

Minus, gorzej się nią pracuje niż Tac Systemem All In One. Mimo, że 502 lepiej wycina, to TS przyjemniej się prowadzi, ma lepszą lubrykację, lepiej się wypracowuje. Oraz usuwa się pozostałosci nie pozostawiając wypełniaczy przynajmniej tak samo łatwo.

 

Test drugi:

Jako, że koncepcją one stepu jest wykonanie jak największej roboty przy fajnym wykończeniu, postanowiłem zobaczyć co wniesie 501 cutting również na takim samym Royal padsie.

Plus, wykończenie bez hologramów, nawet nie trzeba było poprawiać finishem. Bez wypełniaczy i w miarę łatwo usuwa się pozostałości.

Minus: długość pracy bez rewelacji przy temperaturze otoczenia 20'C. Lubrykacja i wypracowywanie pasty do końca, przeciętne. Spodziewałem się większego wycięcia rys podczas one-step. Wydaje mi się, że Clear Cut lepiej wycinał przy tak samo dobrym wykończeniu, ale to muszę zrobić bezpośrednie porównanie.

 

Ogólnie pasty zaliczam do grona tych lepszych. Mają sporo zalet, choć jak to ja, bez przesadnego słodzenia, zawszę szczerze mówię jak jest 😉

  • Lubię to 5
  • Super 1
Opublikowano

Poprawcie funkcjonowanie strony ponieważ w dzisiejszych czasach 2019 nie powinno być takich lagów, że strona się rozsypuje i wywala całe zamówienie. Powinien wyskoczyć komunikat xxx i tyle, a tak to nie potrzebne tracenie czasu i nerwów przy motaniu się z obsługą strony.

  • Okay 1
Opublikowano

@ghost, miło, że podzieliłeś się swoją opinią 👍

Niestety nie miałem okazji używać TAC'a, ale patrząc na tzw. one step'y nie wiem czy nie lepsze byłoby porównanie do ONE Hybrid&Compound (mocniejsza od 502), choć AAT502 jaka na pastę wykończeniową radzi sobie rewelacyjnie również z twardszymi gąbkami - pasty są wyjątkowo uniwersalne.

Nie wiem ile aplikowałeś na gąbkę, ale z tymi pastami, ogólnie nie powinno być żadnych problemów z pracą i później usuwaniem.

Opublikowano
3 godziny temu, ShiningCar napisał:

one step'y nie wiem czy nie lepsze byłoby porównanie do ONE Hybrid&Compound (mocniejsza od 502), choć AAT502 jaka na pastę wykończeniową radzi sobie rewelacyjnie również z twardszymi gąbkami - pasty są wyjątkowo uniwersalne

Jak pisałem wyżej pierwszy test był 502.

Drugi 501. 

Nie było potrzeby sięgać po ONE, bo 501 zostawiła dobre wykończenie a z tego co wiem jest też mocniejsza i lepiej tnie od ONE.

3 godziny temu, ShiningCar napisał:

Nie wiem ile aplikowałeś na gąbkę, ale z tymi pastami, ogólnie nie powinno być żadnych problemów z pracą i później usuwaniem.

Jako, że dopiero poznaję możliwości tych past nakładałem i mało i dużo na próbę.

Metoda prób i błędów nie obyła się oczywiście bez faktu, że gdy lubrykacja spadała to zwiększał się opór na gąbce i wyraźnie włączała się stabilizacja w maszynie by zachować obroty.

Na rotacji zazwyczaj pracuję na niskich obrotach, 900-1200. 

Innym negatywnym efektem pojawiło się "rolowanie pasty" i sypnięcie spod gąbki.

Potem już mniej więcej na oko wyczuwałem ile dawać i jak długo wypracowywać i było dobrze.

 

Usuwanie resztek pasty potwierdzam, bardzo łatwe niezależnie ile jej zostanie!

 

Ile groszków odpowiednio 501 oraz 502 polecacie ?

Jak długo polecacie wypracowywać, do którego momentu?

 

Opanowałem już współpracę z systemami Tac, Meguiars, Scholl, Koch, Sonax Profiline, CarPro, to warto też wykorzystać w pełni potencjał 3D 🙂

 

Na pewno warto dodać, że tnąca pasta 501 nie zostawiła bałaganu po rotacji przy one stepowej gąbce i średnim(średnio-miękkim) lakierze.

 

Opublikowano

Dziś pierwszy raz sięgnąłem po pastę 3D ONE. Jestem pod jej wrażeniem:

1. Pasta ma pomysłowy dziubek.

2. Ma optymalną gęstość. Jest na tyle rzadka, że bez problemu się ją dozuje i rozprowadza, lecz nie kapie i nie rozlewa się po padzie. 

3. Ma przyjemny zapach.

4. Świetnie wykańcza, nawet na twardszych gąbkach polishowych.

5. Nie pyli, bardzo łatwo się ją dociera.

5. Praca z nią jest przyjemna i szybka. Dzięki temu dziś zrobiłem one stepa, wpadł jeszcze wosk i powłoka na plastikowe elementy,

3D.jpg.db8d6cdd76fd41b85cb471144313c7af.jpg

  • Lubię to 1
Opublikowano

@paperson, pasty mają działać i cieszyć podczas pracy. Miło, że Tobie również przypadły/a do gustu.

ps.

Tak sobie po cichu myślę, że uzyskany efekt końcowy, w sensownym procencie to również zasługa One 😉

Pozwoliłem sobie przekopiować. Efekt MEGA!

obraz.png.afdc2006f8addd2368f4dd7b5083cf3b.png

 

  • Dziękuję 1
Opublikowano

W miniony weekend również miałem okazję powalczyć i przetestować przy okazji nowe nabytki od 3D. Nie robiłem konkretnego testu, sam dla siebie podzieliłem maskę na 4 części i sprawdziłem jak pracuje się i jakie efekty można uzyskać dzięki: AAT501 i 502, HD speed oraz ONE. Pierwsze wrażenia z pracy z każdą past, to bardzo niewielkie, lub jak w przypadku Speed/502, zerowe pylenie. Urobek wchodzi w pad i wszystko elegancko wydmuchujemy powietrzem. Do tego pasty mają przyjemną, półpłynną konsystencję, dzięki której łatwo wypływają na pad, ale się z niego nie ześlizgują. Ma to też mały minus, gdyż z początku można nalewać nieco zbyt dużo produktu. Do niewątpliwych plusów można zaliczyć butelki z odkręcanym dziubkiem, nic nam nie strzela w przestrzeń przy otwieraniu, co często ma miejsce przy butelkach z klasycznym otwarciem.

Maska Subaru w kolorze biała perła była mocno zmęczona, jedno wypracowanie 'na czuja' kombinacją ONE plus twardy pad 4CR oraz szybkie wykończenie na pośrednim padzie 502 pozostawiły powierzchnię bez zarysowań.

Nie wiem czy była to przypadłość lakieru czy za długo wypracowywałem pasty, ale przy docieraniu brak było poślizgu i tym samym im mocniej chciałem docisnąć fibrę, tym większy opór stawiała. Pasta Enzo, którą na chwilę wziąłem do pracy, dawała się zetrzeć bez problemu. 5ebdab88f3070e0aed019df64741f322.jpg207f34754c801a02f2ea14b6aada7133.jpg535d9e8505bc109aa888a190c1903889.jpg

  • Lubię to 1
Opublikowano

@Mumins, One jest na tyle uniwersalna, że możesz użyć ją z twardą gąbką i miękką. Jeśli będziesz miał okazję to spróbuj użyć One, solo, z jedną i drugą gąbką, powinno być dobrze 😉

Ogólnie nie powinno być żadnego problemu z wypracowaniem pasty i ścieraniem. 

Kwestia bliższego poznania, system 3D jest nieco inny niż te, które znamy i przyjemność z pracy będzie naprawdę duża 👍

 

  • Lubię to 1
Opublikowano
7 minut temu, ShiningCar napisał:

przyjemność z pracy będzie naprawdę duża 👍

Potwierdzam :-). Pierwszy raz nie odczułem tak bardzo one stepa na swoich plecach dzięki użyciu 3D ONE (jej plusy wymieniam kilka postów wyżej). Fakt, że pracowałem na twardym vagowskim lakierze, lecz nawet po białej cuttingowej gąbce pasta zostawiała wykończenie bez uwag.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Ciekawe jak owe pasty, wypadają w porównaniu do wiodących tnących których jestem fanem. Np. Sonax cutmax, megs 101 lub carpro Clearcut.

Czy ktoś z Was testował

Opublikowano

Cut max jest bardziej „tlusty” i jakby zatyka pady ... tzn. wchodzi w pada i ciezko go wymyc po robocie. Oczywiscie najpierw myslalem ze tak ma byc i po robocie trzeba sie znow natrudzic , jednak teraz juz wiem ze ta praca moze byc szybka , latwa i bezproblemowa , ot 2 psikniecia APC i kilka ruchow szczoteczki aby pad byl czysty.  Tak czysci sie pady po pastach 3D ! 

  • Lubię to 2
  • Okay 1
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
15 minut temu, Pioter83 napisał:

Hej,

Jakie obroty dla DA o skoku 9 mm i użyciu pasty ONE + pad od RP do one stepów przy średnio twardych lakierach?

na 9mm od średnich do wysokich. namaluj flamastrem marker na talerzu żebyś widział kiedy wytraca ruch obotowy

Opublikowano
2 minuty temu, ghost napisał:

na 9mm od średnich do wysokich. namaluj flamastrem marker na talerzu żebyś widział kiedy wytraca ruch obotowy

@ghost - czy mógłbyś proszę napisać od początku czyli na jakim biegu (obrotach) rozprowadzam pastę i potem kolejne etapy razem z ilością przejazdów.

Wiem że co lakier to ilość przejazdów jest różna ale tak orientacyjnie żebym wiedział od czego zacząć, bo to będzie mój pierwszy one step i przygoda z polerowanie, oby nie ostatni 🙂

Opublikowano
2 godziny temu, Pioter83 napisał:

@ghost - czy mógłbyś proszę napisać od początku czyli na jakim biegu (obrotach) rozprowadzam pastę i potem kolejne etapy razem z ilością przejazdów.

 

Polecam Ci sprawdzić kanał Pawła MX Nowicki na YT. Jest kilka filmików z polerowania DA  bardzo dobrze wytłumaczone 🙂 

  • Dziękuję 1
Opublikowano

@Pioter83, ONE nie powinna być w żaden sposób problematyczna w aplikacji.

Rozprowadź 2/3, wypracuj 5/6, sprawdź, w razie czego powtórz (docisk w zależności od stanu lakieru).

Jeśli chodzi o użycie zobacz proszę również na poniższe filmy, można z nich również sporo wyczytać..

 

  • Lubię to 1
Opublikowano
3 minuty temu, ShiningCar napisał:

@Pioter83, ONE nie powinna być w żaden sposób problematyczna w aplikacji.

Rozprowadź 2/3, wypracuj 5/6, sprawdź, w razie czego powtórz (docisk w zależności od stanu lakieru).

Jeśli chodzi o użycie zobacz proszę również na poniższe filmy, można z nich również sporo wyczytać..

 

@ShiningCar dziękuje,

A czy polecisz jakiś pad to one step? Mój typ to pady od royal pads.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.