Skocz do zawartości

Crasher

Użytkownik
  • Zawartość

    174
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Crasher w dniu 12 Październik

Użytkownicy przyznają Crasher punkty reputacji!

Reputacja

10 Dobra

O Crasher

  • Urodziny 20 Luty

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Auto
    Audi A6 C6
  • Lokalizacja
    Konin
  • Województwo
    Wielkopolskie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Crasher

    Oświetlenie wnętrza

    A co gdy nie na możliwością zamocowania na szybie? Czy taka ssawka jest bezpieczna dla lakieru?
  2. Fajny efekt jak na tak szybka robote. Jaka pasta? Pyklo jedno zero wiecej
  3. Crasher

    Audi A6 c6 v6 2.4

    @krd Miło mi bardzo że udzieliliście się w tym temacie. Czekam na wasze opinie, rady i relacje właśnie z najwiekszą niecierpliwością.
  4. Crasher

    Audi A6 c6 v6 2.4

    @paperson Dzięki za miłe słowa , zdjęć mam dosyć sporo jednakże robiłem je jak pisałem około 1,5 roku temu nie wszystkie się nadają na cokolwiek. Straszny logistyczny bałagan.
  5. Zacznę trochę nietypowo ... Na początku chciałbym podziękować ... tak , chciałem złożyć podziękowania osobom tworzącym to forum. Zawdzięczam wam bardzo wiele , dzięki Wam mój świat już na zawsze się zmienił narodziła się pasja i bardzo fajne hobby które cieszy mnie jak nic innego , jest świetnym relaksem po pracy czy po prostu zajęciem na nudę . Przepraszam jeśli kogoś pominę : @Justyna@krd@Pajko@bienek@AreK@Piotrek po prostu zwyczajnie uścisnął bym Wam dłoń za czas poświęcony na relację, za chęć podzielenia się wiedzą.... Gdyby nie Wy , NAS pewnie by nie było.... Cześć witam w mojej relacji . Trochę historii o mnie. Jestem stosunkowo młodym człowiekiem (24 lata) jednak od zawsze towarzyszyła mi motoryzacja.... Na początku były motory od motorynki przez yamahe TZR 50 po Yamahe YZF R-125 (posiada prawie identyczną forumowicz @Michał126) potem niestety życie zmusiło do posiadania 4 kółek ... Tutaj od zawsze jarała mnie bliska zachodnia motoryzacja a więc udało mi się sięgnąć po Audi A3 8l z niezawodnym 1.6 benzyna + LPG, gdy trochę nim pojeździłem apetyt wzrósł mi znacząco . I tak za pośrednictwem rodziny zajmującej się sprowadzeniem aut w 2016 r. nabyłem poniższe auto . O mało nie zmarłem z zachwytu gdy udało mi się to wszystko ogarnąć i pomimo wydaje mi się młodego wieku mieć fajnie wyglądające auto. A6 jest komfortowa , dość fajnie się zbiera , nieźle brzmi i przede wszystkim zagazowana jest tania w eksploatacji i. Od tego czasu minęło już ponad 40 tyś km i dwa lata zaczął mi troszkę doskwierać brak wyposażenia bo auto jak samo zobaczycie to golas (golas jak na standardy Audi, co warto wiedzieć że podgrzewane stołki czy dwustrefowa klima to standard ) w głowie kłębią się myśli nad zmiana na coś w stylu A5 8T jednak trochę straszy widmo dołożenia sporej ilości gotówki. TO tyle z mojej historii motoryzacyjnej. Teraz troszkę o detailingu. Od zawsze uwielbiałem czystość w aucie, czy nawet maszynach rolniczych które ujarzmiałem hobbystycznie w gospodarstwie wujka. Jednak, że pozbawiony wiedzy tarłem plastiki ściereczkami z Lidla typu W5 a za dressing służyły mi jakieś mleczka do " kokpitu". Wszystko się zmieniło gdy znajomy podjął prace w jednej z firm detailingowych w centrum wielkopolski... trochę zaraził mnie tym jak to robi się PRO i tak zacząłem dłubać w necie i trafiłem właśnie tutaj. na nockach w pracy rozgryzałem relacje , uświadamiając sobie i doznając olśnienia w dziedzinie pielęgnacji aut. I tak ruszyła maszyna , zakupiłem pierwsze kosmetyki. Do dziś pamiętam pierwszy zapach paczki z AutoNaBlask @ANB Karol. Dziś jestem w miejscu gdzie potrafię już ogarnąć auta swoje rodziny i znajomych , przeprowadzam korekty i wykonuje projekty śmiało uważając wcale nie gorsze niż studia detailingowe , moim pierwszym autem którym zdecydowałem zająć się kompleksowo i które poświęciłem jako poligon doświadczalny jest moje poniższe Audi A6. Co prawda te zdjęcia wykonałem 1,5 roku temu gdy miałem przymiarki do relacji ale jakoś brakło mi konsekwencji i czasu żeby to dociągnąć do końca tak więc zebrałem co mam i postanowiłem , że dział MÓJ Pieszczoch może być dla mnie. Dobra starczy tego gadania przejdźmy do auta . Zapraszam Audi A6 c6: Tak to się prezentuje , uważam że mimo 14 lat auto nadal ma ponadczasowy wygląd wyróżnia się z tłumu passatów itp. Audik jeździ na 18 calowych felgach jakiejś firmy MAM (tak wiem china) które kiedyś wyglądały tak : ale jakoś obrzydliwie dla mnie to wyglądało i udało mi się z pomocą zaprzyjaźnionej lakierni rzucić na nie pianoblack co dziś z perspektywy czasu wiem że było średnią opcją , felgi mocno dostały w kość ale coż jestem młody i doświadczenie ciągle zbieram . Trochę danych technicznych : rocznik 2004, przebieg na daną chwilę 170 tyś km , silnik benzynowy v6 o pojemności 2,4 l , moc 177 km , kolor mało detailingowy aczkolwiek nie srebrny . Auto od momentu kupna od razu zaprowadziłem od "gazownika" uważam do dzisiaj że to bardzo dobra decyzja, Wybrałem najlepsza instalacje Stag jaka była możliwa na wtryskach Barracuda , w użytkowaniu auta nie ma żadnych problemów nie ma czegoś ze auto traci moc albo przy przyciśnięciu do 6 tyś rpm odcina dopływ gazu, nie . Rożnicy nie ma poza tą finansową , gdyż gazu przy dynamicznej jeździe (160-180 autostrada) auto pali 13 litrów lpg benzyny zapewne nie wiele mniej. Odnośnie ogólnej motoryzacji panują różne przekonania . Ja jestem zdania że zdecydowanie wolę używane auta , dobrze wyposażone, mocne takie którymi da się uzyskać przyjemność z jazdy i przykuć wzrok. Owszem chciałbym np nowe audi A4 w pełnym s line itp ale po pierwsze nie będzie mnie na nie stać a po drugie zwyczajnie nie widzę w tym opłacalności, a z całym szacunkiem dla francuskiej motoryzacji po prostu dla mnie to zupełnie NIE TO. Zakupiłem i naprawiłem auto w wrzesniu 2016 , jednakże prawdziwemu detailingowi poddałem je dopiero w kwietniu 2017 . Nie obyło sie bez przygód ale o tym później. Zaznaczam , że wszystko wtedy wykonywałem prawie 1,5 roku temu , dziś podszedł bym nieco inaczej do tematu ale co tam , doświadczenia zebrałem ogrom. Poczyniłem pełną dekontaminację i trzy etapową korektę ( już wiem ze było to bez sensu , wystarczył by dobry finish po cięciu, ale cóż to było kiedyś ) Koch H8 plus krótkie futro FlexiPads Wierny Pomocnik, poznajcie Shermana towarzyszy każdej korekcie i pracy. takim sprzętem działałem , p7 chodzi do dziś choć już szczotki dojeżdżam drugie, jej miejsce zastąpiła s15 z którą bardziej się polubiłem. Do lsp użyłem osławionego tutaj UNC-R , była to moja pierwsza powłoka , niby trudna ale zawsze lubiłem startowac z wysokiego C. Stanowisko powłokowe Na szybach siadła wtedy G1 Gtechniqa Na plastiki zewnętrzne jak i felgi DLUX Jeszcze z ori zaślepką , dziś mam jakieś tam "ori" Audi. Wnętrze zdemontowałem wtedy ile umiałem i wyprałem łącznie z sufitem i boczkami drzwi i tak to wyglądało: Do igły było daleeeko ale dla mnie wtedy był to ogromny przełom że potrafiłem zrobić to SAM. Dzięki za dotrwanie do końca , obiecuję że postaram się uzupełniać temat. W aucie narobiło się kilka rzeczy do poprawki i myśli jak już pisałem nad zmianą. Kilka jakiś tam fotek Zapraszam do dyskusji , pytań i rad
  6. Crasher

    PawHut - Suszarka

    @Lukaso przeczytaj ten temat. Pewien użytkownik udzielił odpowiedzi na watpliwości innego tożsame z twoimi.
  7. Crasher

    Audi S4 Avant 3.0 TFSI

    Potwierdzam dobrą jakość wykonywanych uslug przez Pachura Moto, gość którego znam realizuje u nich projekt najmocniejszej bmw m4 w pl Na ta chwilę staneli na 800 hp... Nie chcac robic OT Napisze ze dla mnoe s4 to auto idealne. Wielkie wielkie gratulacje auta i pięknego koloru. Moj ulubioby odcień
  8. Crasher

    Krauss s15 / s21

    @BiałyGTi Nic nie szkodzi, brakuje teamtu na forum o wymianie doświadczeń na tematy polerowania.
  9. Crasher

    Krauss s15 / s21

    @BiałyGTi Autor tematu ma taki dylemat, ja nie @ghost Wiadomo ze np bialy pad royal pads i pasta typu h8 , to przewaga rotacji. Ale zaloz cos dedykowanego do da czyli np najmocniejsza mf od nata i paste clear cut
  10. Crasher

    Krauss s15 / s21

    @BiałyGTi Ćwiczę i nigdzie nie twierdzę, że wiem wszystko to zaznaczam Nie wypowiedzialem się, że rotacją nie uda sie zrobic os lub korekty dwu stopniowej źle odebrałeś moją wypowiedź. Rotacja wymaga więcej wprawy, uwagi i porozumienia z maszyną przynajmniej dla mnie
  11. Crasher

    Krauss s15 / s21

    @ghost Chocby dlatego ze Da przy wykorzystaniu odpowiednich padów oraz past tnie w moim subiektywnym zdaniu lepiej niz rotacja. Mało tego uważam, że po DA prawie zawsze da się ograniczyć do dwóch etapów w polerowaniu. @Luki_m Podam przykłd, twardy lakier czarne uni audi a6 c7 , czasami musiałem robic cztery przejazdy zeby osiągnąć efekt 90% usunięcia defektów. Pozdro
  12. Crasher

    Krauss s15 / s21

    Moge Ci doradzić w ten sposób ze jestem od okolo roku posiadaczem s15, wycialem nia okolo 10-15aut na 90% , iiiiiii szykuje sie so kupna s21 zalujac ze tak pozno, duże powierzchnie wytniesz duuuzo szybciej bo raz ze duzy talerz a dwa wiekszy skok, a trudno dostępne miejsca i tak musisz robic mniejsza maszyna. Pozdro
  13. Dodam , że polecam nakladac Gyeona bez kostki wcierając okrągłymi ruchami
  14. Dzieki za poświęcony czas na relację. Przyjemnie się ogląda jak zawsze zresztą. Dla mnie Wasze relacje zawsze były i są nadal wzorem do postępowania z autem. A co do czasu, to nie zapowiada się ciekawie patrząc przyszłościowo.

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

Obsługa graficzna

Magda Stępień

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.