Skocz do zawartości

Crasher

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    268
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Crasher w dniu 10 Października

Użytkownicy przyznają Crasher punkty reputacji!

Reputacja

69 Genialna

O Crasher

  • Urodziny 20 Lutego

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Auto
    Audi A6 C6
  • Województwo
    Wielkopolskie

Ostatnie wizyty

1069 wyświetleń profilu
  1. 1.rygryss 2. Pablo15005 3. V1RU$ 4. Kamil3lm- to ja bym t&g przetestował 5. Grzechu23 (bardziej T&G) 6. Michał126 (piana, bo auto na zimę i koła będę robił dopiero za miesiąc i wówczas będzie mi potrzebny produkt typu T&G). 7. Maly2530 8. Crasher. Tg
  2. Dodam moja opinie również tu. Bardzo poszukiwałem mocnej pasty do maszyny da, ponieważ bardzo czesto niestety mam do czynienia z lakierami okropnie zniszczonymi a ponadto twardymi. Moje oczekiwania właściwie w całości spełnia pasta 3d Car Care ACA 500. Tak jak wyzej nie smierdzi, pozwala na długą i efektywna pracę, super mocno tnie ale nie zostawia przy tym nie wiadomo jakiego holo. Testowałem ja i wlasnie jestem nadal w trakcie na twardym lakierze bmw e60 i praktycznie dwa max 3 przejazdy maszyna da 21 mm zgarniaja 90 procent rys. jak dla mnie, The best
  3. @Gozdziu23 Co prawda nie porównywałem bezpośrednio tych past ale wydaje mi sie ze ACA lepiej sobie radzi a moze inaczej to ja radze sobie lepiej tnąc nią. Korzystałem z clearcuta również wymaga odrobinę więcej uwagi ze względu na inna specyfikę pracy mam na myśli stopniowe zwiększanie obrotów i docisku. Co do rotacji to najwidoczniej nie zaglebiłem techniki pracy na tej maszynie do końca bo z tego co ja brałem do reki zawsze, to robiła tylko bałagan na powierzchni a i tak musiałem po Niej robić dwa kroki co w moim przypadku wychodziło dłużej. Robiąc to Da jak w poście powyzej zalatwie temat w dwóch krokach. Pozdrawiam, dzieki za wypowiedź fajnie dowiedzieć sie czegoś nowego
  4. Zakupiłem paste ACA 500 3D, jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Pachnie, mało pyli i przedewyszystkim dopoki lezy na lakierze to tnie. Jest także bardzo prosta w użyciu. Rozprowadzenie i ogien do wypracownia. Polecam Zdjęcie z prac nad lakierem bmw e60 jeden przejazd maszyna da 21 mm z padem super shine hybryda
  5. Mata do mycia george i tyle.
  6. Niezle miekki musi byc ten lakier ale odwdzięczył się dużą głębia. Fajnie. Aa i zazdroszczę objętości garażu.
  7. @Qub@ Niestety u Mnie matowanie w gre nie wchodzi wiec zostaje mi mocny mf pad i jazda. Z tym że nigdy nie tne więcej jak dwa max 3 razy
  8. Jako Fan cięcia i zbliżającym sie zadaniem korekty bmw e60 w czarnym na szczęście metaliku sprawdzę
  9. Jako fan cięcia, z chęcią sprawdzilbym aca500
  10. @Horas91 Zakupiłem 150mm na duza Da. Ale praktycznie zrobiłem nią dwa trzy przejazdy więc nic konkretnego nie powiem. Jeden wniosek na pierwszy rzut oka to bardzo twarda gabka między wełnaaa bp chyba aż za
  11. Pomyślałem, ze moze warto założyć temat w którym kazdy kto ma ochotę napisze jakiej kombinacji past padów i maszyn używał uzyskując najlepsze rezultaty. Oczywiście uwzględniający lakier. Zacznę, nie wiem czy mam pecha czy właściciele aut w mojej okolicy wybitnie nie potrafią dbać o auta ale zawsze jak przyjeżdża do mnie auto mam płonne nadzieję, ze a jednak moze uda sie objechać one stepem np jakims ex 04 06 Sonaxa. Niestety szybko mina mi sie zmienia i muszę sięgać po cuttingowe kombinacje. Bazuje na maszynach DA wyznaje filozofię Pawła z MX ze lepiej przeprowadzić korektę w dwóch krokach niz tracic czas na trzy kroki. Przechodząc do rzeczy najczęściej bazowalem na maszynie kraussa s15 i mikrofibrowych padach. Jednak nie dawno zakupiłem maszyne o skoku 21 co na prawdę było dobra decyzja. Duze panele idą sprawniej. Korzystam z past Meguairs 101, sonax cut max i carpro Clearcut. Moim najbardziej tnącym połączeniem jest : Krauss s21 plus Megs#101 plus pad SuperShine zolta hybryda
  12. I jak tu teraz odnieść sie do kultywowanego powiedzenia na temat wspierania polskiej gospodarki? Nie da się....
  13. To faktycznie ten lakier musi byc miękki. Pozdro
  14. Crasher

    Audi A6 c6 v6 2.4

    Przygotowania weselne dobiegaja końca. Został miesiąc a wiec i w aucie się dzieje. W końcu audi idzie na prostowanie progów. Potem juz tylko wgniotka i przygotowania do wielkiego testu powłok. Macie jakieś propozycje? na pewno w szranki staną:@SzaKalAqua 9h, Tevo, Max Protect i może kisho i Ultracoat @SzaKal
  15. Albo użyj ręcznika glinkowego. W zestawieniu glinek i tych polimerowych glinkowaczy zdaję sie być najwyżej w stawce jeśli chodzi o najmniejsze powodowanie szkód. Dobrze by było gdybyś załączył jakieś zdjęcia z newralgicznych miejsc jak zderzaki, próg załadunkowy bagaznika , czy doły drzwi. Tam przez rok można na prawde narobić szkód, bo wiadomo , że dach czy maska będzie w miarę ok .

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.